quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef Lizz-n het volgende:
Dat onderste plaatje in de OP moet nog aangepast worden!
is goedquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
zal het morgen ff doen
kampioenen
Over een paar minuten of paar uurquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
zal het morgen ff doen
kampioenen
Dat hebben de meeste nog niet gedaan. Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef Djekko het volgende:
Ik heb mijn mede-PSV'ers trouwens nog niet gefeliciteerd
Bij deze
Terugquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef Djekko het volgende:
Ik heb mijn mede-PSV'ers trouwens nog niet gefeliciteerd
Bij deze
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga nu nog even TV kijken en dan naar bed
Tot morgen.
Het was een mooie avond
De amstelcup gaat naar tilburgquote:
Ach als wij de CL daarvoor in de plaats winnen vind ik het bestquote:Op zondag 24 april 2005 00:00 schreef existenz het volgende:
[..]
De amstelcup gaat naar tilburg![]()
. Voor de rest gefeliciteerd en tot 29 mei
Ik ook hoor. Dan kan die AC mee aan me reet oxiderenquote:Op zondag 24 april 2005 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach als wij de CL daarvoor in de plaats winnen vind ik het best
wat zeg je dat toch weer mooiquote:Op zondag 24 april 2005 00:02 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Dan kan die AC mee aan me reet oxideren
Tsjaquote:
Pascal doet dat morgenquote:Op zondag 24 april 2005 00:04 schreef blieblie het volgende:
Wie past dat plaatje aan?
We zijn 18 keer kampioen geweest....
Hey doet Pascal dat niet morgen ?quote:
Hoe weet je datquote:Op zondag 24 april 2005 00:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey doet Pascal dat niet morgen ?
Gefeliciteerd zegquote:Op zondag 24 april 2005 00:50 schreef WooZ het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben net op TV geweest, haha weet je hoe lachen
Op een gegeven moment zoomen ze dik in op oost, staat een gast met een psv-vlag te zwaaien, ik denk 'hé die stond voor mij', ik kijk goed, zie ik m'n mouw der nog net opstaan. Nou beetje jammer dus.
Vervolgens ff later tilt van Bommel die schaal omhoog, geeft em aan Gomès, en wordt er op zowat exact dezelfde plek weer ingezoomd op Oost, alleen nu dus iets naar rechts, en daar sta ik echt MIDDEN in het beeld met m'n PSV EINDHOVEN das te pronken hahahaha ik kwam niet meer bij, das echt voor het eerst en dan nog met een kamioenschap ook
idemquote:Op zondag 24 april 2005 01:03 schreef JPM01 het volgende:
ik als ajacied feliciteer de psv'ers met hun landstitel
2005 - 2006 komt weer in handen van ajax![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |