Ja, en het is ook zo iemand die geel geeft voor praten.quote:Op maandag 25 april 2005 09:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit zijn Cocu, van Bommel, Park en Vogel geschorst voor de thuiswedstrijd.
Hij schijnt nogal gortig met kaarten te smijten![]()
Nogmaals, hij duldt nauwelijks tegenspraak.quote:Op maandag 25 april 2005 10:14 schreef DIJK het volgende:
Bommel pakt die griek helemaal in. hoop ik
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef BZ het volgende:
Ajaxsupporters
Andersom ook.quote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef BZ het volgende:
Hierbij wil ik als Ajaxsupporter alle PSVers feliciteren met het kampioenschap. Niet meer dan terecht...(helaas)
Wel vind ik dat van Bommel eens een keer van zijn Amsterdamfobie af moet, tegerlijkertijd met de meeste PSVsupporters. Je bent vereweg de beste van NL, zit in de AC finale en speelt halve finale CL en dan nog steeds zo'n geldingsdrang tov Amsterdam Oudekerk ad Amstel en Ajax.....
Het blijven toch gewoon calimero'squote:Op maandag 25 april 2005 11:06 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Andersom ook.Verdorie, mijn huisgenootjes zijn soms echt lastig.
Volgens mij zijn er meer amsterdammers die zich daar druk over maken dan eindhovenaren. De meeste PSV-fans kijken het liefst naar een winnend elftal hoor. Zelfde geldt voor Van Bommel, heel die Arena haat hem, maar hij komt er om te voetballen. (en te winnen ).quote:
Ja, dat klopt. Dat was laatst wéér een vraag in die strekking van de interviewer na de 0-4.quote:Op maandag 25 april 2005 11:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer amsterdammers die zich daar druk over maken dan eindhovenaren. De meeste PSV-fans kijken het liefst naar een winnend elftal hoor. Zelfde geldt voor Van Bommel, heel die Arena haat hem, maar hij komt er om te voetballen. (en te winnen ).
Denk het niet. Anders zeg je als Van Bommel zijnde niet als er aan je gevraagd wordt dat je erg laconiek reageert: "Opvallend laconiek? Ik?'' Met een grijns: ,,Wat moet ik dan doen? Hier met een '1' op mijn stropdas gaan staan?''quote:Op maandag 25 april 2005 11:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer amsterdammers die zich daar druk over maken dan eindhovenaren. De meeste PSV-fans kijken het liefst naar een winnend elftal hoor. Zelfde geldt voor Van Bommel, heel die Arena haat hem, maar hij komt er om te voetballen. (en te winnen ).
quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
aan alle milaan gangers, alvast een prettige reis en eeng eweldige wedstrijd toegewenst
quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef BZ het volgende:
[..]
Denk het niet. Anders zeg je als Van Bommel zijnde niet als er aan je gevraagd wordt dat je erg laconiek reageert: "Opvallend laconiek? Ik?'' Met een grijns: ,,Wat moet ik dan doen? Hier met een '1' op mijn stropdas gaan staan?''
En maak je als supporters tijdens de kampioenswedsrtijd een spandoek met daarop een stropdas met een 1.
En laat ik dan niet gaan beginnen over de anti-Ajax liederen die worden gezongen tijdens de Europese wedstrijden van PSV.
quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
aan alle milaan gangers, alvast een prettige reis en eeng eweldige wedstrijd toegewenst
Vét! Maak effe een foto voor in US: (Originele) shirts!quote:Op maandag 25 april 2005 11:49 schreef BZ het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga zo maar met mijn 110% anti PSV shirt in de zon zitten.
Dat beweer ik ook niet. Ik heb alleen het gevoel dat er bij PSV en haar supporters een grotere geldingsdrang is ten opzichte van de Randstad, en dan voornamelijk Amsterdam e.o..quote:Op maandag 25 april 2005 11:52 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vét! Maak effe een foto voor in US: (Originele) shirts!
Kom op, supporters van zowel Ajax als PSV vergelijken elkaar gewoon constant. Die clubs zijn gewoon de top van Nederland, dan is dat toch niet zo gek? Maar ga niet beweren dat ze hier in Amsterdam niet af zitten te geven op PSV.
Ik denk dat dat wel meevalt, het is in elk geval wederzijds.quote:Op maandag 25 april 2005 11:56 schreef BZ het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Ik heb alleen het gevoel dat er bij PSV en haar supporters een grotere geldingsdrang is ten opzichte van de Randstad, en dan voornamelijk Amsterdam e.o..
PS Zo'n shirt heb ik niet, bestaan volgens mij niet eens.
idem hier, dat het een mooie pot mag wordenquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Ook vanuit hier.quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Dank je welquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik sluit me hier ook bij aanquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb liever dat ze voor de thuiswedstrijd worden geschorst dan voor een eventuele finale.quote:Op maandag 25 april 2005 09:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit zijn Cocu, van Bommel, Park en Vogel geschorst voor de thuiswedstrijd.
Hij schijnt nogal gortig met kaarten te smijten![]()
Wordt het misschien wel 0-4 ipv 0-3quote:Op maandag 25 april 2005 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga toch voor de zekerheid bidden![]()
Als van Bommel en Cocu er in de return niet bij zijn denk ik dat je een eventuele finale al helemaal op je buik kan schrijven.quote:Op maandag 25 april 2005 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze voor de thuiswedstrijd worden geschorst dan voor een eventuele finale.
Dan moeten we de thuiswedstrijd wel hopen op een wonderals ze dan alledrie geschorst zijn.
Daarom zullen we dan moeten hopen op een wonderquote:Op maandag 25 april 2005 13:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als van Bommel en Cocu er in de return niet bij zijn denk ik dat je een eventuele finale al helemaal op je buik kan schrijven.
ik sluit me hier van harte bij aanquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
aan alle milaan gangers, alvast een prettige reis en een geweldige wedstrijd toegewenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |