nog niet bekendquote:Op maandag 25 april 2005 00:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kosten de kaartjes daarvoor eigenlijk?
Heb gisteren beetje zitten zoeken maar zal wel beetje slecht gekeken hebben maar kan het niet vinden.
Geweldige stukje!! echt leuk om te lezen..quote:Op maandag 25 april 2005 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.nos.nl/nosstud(...)assendekampioen.html
click op eerste training van het seizoen
Heel erg belachelijk dat het uberhaupt een combi is.quote:Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:
balen trouwen dat de bekerfinale een buscombi is, had liever een treincombi gehad
Mja, de Graafschap, DB en RBC zijn niet echt te vergelijken met WBA, Southampton en Norwich City.quote:Op maandag 25 april 2005 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV 45 wedstrijden - 25 goals tegen - 0,55 goals per wedstrijd
Chelsea 53 wedstrijden - 31 goals tegen - 0,56 goals per wedstrijd
Volgens Jose moet PSV de CL winnen
Met een Griekse corrupte thuisfluiter moet dat geen probleem zijn, toch?quote:Op maandag 25 april 2005 09:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gefeliciteerd.
Met ongekend saai, maar met uiterst effectief voetbal dik verdiend kampioen geworden.
Hopelijk trapt Milan jullie met beide beentje weer op de grond..
quote:Op maandag 25 april 2005 09:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met een Griekse corrupte thuisfluiter moet dat geen probleem zijn, toch?
Als het een beetje tegenzit zijn Cocu, van Bommel, Park en Vogel geschorst voor de thuiswedstrijd.quote:Op maandag 25 april 2005 09:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Ik zat me ook al af te vragen waar de UEFA met z'n kop zat toen ze besloot om een Griek zo'n belangrijke wedstrijd te laten fluiten..
Succes nog, bereid je maar voor op een hoop frustratie..
(Hoewel hij dan nog de enige respectabele scheids is)
Ja, en het is ook zo iemand die geel geeft voor praten.quote:Op maandag 25 april 2005 09:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit zijn Cocu, van Bommel, Park en Vogel geschorst voor de thuiswedstrijd.
Hij schijnt nogal gortig met kaarten te smijten![]()
Nogmaals, hij duldt nauwelijks tegenspraak.quote:Op maandag 25 april 2005 10:14 schreef DIJK het volgende:
Bommel pakt die griek helemaal in. hoop ik
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef BZ het volgende:
Ajaxsupporters
Andersom ook.quote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef BZ het volgende:
Hierbij wil ik als Ajaxsupporter alle PSVers feliciteren met het kampioenschap. Niet meer dan terecht...(helaas)
Wel vind ik dat van Bommel eens een keer van zijn Amsterdamfobie af moet, tegerlijkertijd met de meeste PSVsupporters. Je bent vereweg de beste van NL, zit in de AC finale en speelt halve finale CL en dan nog steeds zo'n geldingsdrang tov Amsterdam Oudekerk ad Amstel en Ajax.....
Het blijven toch gewoon calimero'squote:Op maandag 25 april 2005 11:06 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Andersom ook.Verdorie, mijn huisgenootjes zijn soms echt lastig.
Volgens mij zijn er meer amsterdammers die zich daar druk over maken dan eindhovenaren. De meeste PSV-fans kijken het liefst naar een winnend elftal hoor. Zelfde geldt voor Van Bommel, heel die Arena haat hem, maar hij komt er om te voetballen. (en te winnen ).quote:
Ja, dat klopt. Dat was laatst wéér een vraag in die strekking van de interviewer na de 0-4.quote:Op maandag 25 april 2005 11:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer amsterdammers die zich daar druk over maken dan eindhovenaren. De meeste PSV-fans kijken het liefst naar een winnend elftal hoor. Zelfde geldt voor Van Bommel, heel die Arena haat hem, maar hij komt er om te voetballen. (en te winnen ).
Denk het niet. Anders zeg je als Van Bommel zijnde niet als er aan je gevraagd wordt dat je erg laconiek reageert: "Opvallend laconiek? Ik?'' Met een grijns: ,,Wat moet ik dan doen? Hier met een '1' op mijn stropdas gaan staan?''quote:Op maandag 25 april 2005 11:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer amsterdammers die zich daar druk over maken dan eindhovenaren. De meeste PSV-fans kijken het liefst naar een winnend elftal hoor. Zelfde geldt voor Van Bommel, heel die Arena haat hem, maar hij komt er om te voetballen. (en te winnen ).
quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
aan alle milaan gangers, alvast een prettige reis en eeng eweldige wedstrijd toegewenst
quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef BZ het volgende:
[..]
Denk het niet. Anders zeg je als Van Bommel zijnde niet als er aan je gevraagd wordt dat je erg laconiek reageert: "Opvallend laconiek? Ik?'' Met een grijns: ,,Wat moet ik dan doen? Hier met een '1' op mijn stropdas gaan staan?''
En maak je als supporters tijdens de kampioenswedsrtijd een spandoek met daarop een stropdas met een 1.
En laat ik dan niet gaan beginnen over de anti-Ajax liederen die worden gezongen tijdens de Europese wedstrijden van PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |