quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
aan alle milaan gangers, alvast een prettige reis en eeng eweldige wedstrijd toegewenst
Vét! Maak effe een foto voor in US: (Originele) shirts!quote:Op maandag 25 april 2005 11:49 schreef BZ het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga zo maar met mijn 110% anti PSV shirt in de zon zitten.
Dat beweer ik ook niet. Ik heb alleen het gevoel dat er bij PSV en haar supporters een grotere geldingsdrang is ten opzichte van de Randstad, en dan voornamelijk Amsterdam e.o..quote:Op maandag 25 april 2005 11:52 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vét! Maak effe een foto voor in US: (Originele) shirts!
Kom op, supporters van zowel Ajax als PSV vergelijken elkaar gewoon constant. Die clubs zijn gewoon de top van Nederland, dan is dat toch niet zo gek? Maar ga niet beweren dat ze hier in Amsterdam niet af zitten te geven op PSV.
Ik denk dat dat wel meevalt, het is in elk geval wederzijds.quote:Op maandag 25 april 2005 11:56 schreef BZ het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Ik heb alleen het gevoel dat er bij PSV en haar supporters een grotere geldingsdrang is ten opzichte van de Randstad, en dan voornamelijk Amsterdam e.o..
PS Zo'n shirt heb ik niet, bestaan volgens mij niet eens.
idem hier, dat het een mooie pot mag wordenquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
aan alle milaan gangers, alvast een prettige reis en eeng eweldige wedstrijd toegewenst
Ook vanuit hier.quote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Dank je welquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik sluit me hier ook bij aanquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb liever dat ze voor de thuiswedstrijd worden geschorst dan voor een eventuele finale.quote:Op maandag 25 april 2005 09:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit zijn Cocu, van Bommel, Park en Vogel geschorst voor de thuiswedstrijd.
Hij schijnt nogal gortig met kaarten te smijten![]()
Wordt het misschien wel 0-4 ipv 0-3quote:Op maandag 25 april 2005 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga toch voor de zekerheid bidden![]()
Als van Bommel en Cocu er in de return niet bij zijn denk ik dat je een eventuele finale al helemaal op je buik kan schrijven.quote:Op maandag 25 april 2005 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze voor de thuiswedstrijd worden geschorst dan voor een eventuele finale.
Dan moeten we de thuiswedstrijd wel hopen op een wonderals ze dan alledrie geschorst zijn.
Daarom zullen we dan moeten hopen op een wonderquote:Op maandag 25 april 2005 13:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als van Bommel en Cocu er in de return niet bij zijn denk ik dat je een eventuele finale al helemaal op je buik kan schrijven.
ik sluit me hier van harte bij aanquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
aan alle milaan gangers, alvast een prettige reis en een geweldige wedstrijd toegewenst
Denk niet dat je er op moet rekenen dat je echt een "vaste" plaats hebt.quote:Op maandag 25 april 2005 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zit eerste ring, sector 28, rij 29 trouwens...
[afbeelding]
Die speelde tegen Vitesse toch best goed degelijk!quote:Op maandag 25 april 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
tot mij grote teleustelling las ik vandaag dat onze grote ster Remco van der Schaaf PSV op zeker gaat verlaten
Daar sluit ik mij bij aan, dit zijn toch de wedstrijden natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2005 11:42 schreef rubbereend het volgende:
Wie?quote:Op maandag 25 april 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
tot mij grote teleustelling las ik vandaag dat onze grote ster Remco van der Schaaf PSV op zeker gaat verlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |