Ook jij veel plezier in Milaanquote:
Oh, we staan al bovenaanquote:Op maandag 25 april 2005 20:15 schreef DIJK het volgende:
klik
Was deze al voorbij gekomen?! Het is natuurlijk een pover klassement van eurosport, maar het staat wel erg mooi..
Ach, 1 punt is ook goed genoeg hoorquote:Op maandag 25 april 2005 19:33 schreef Djekko het volgende:
[..]
Veel plezier in Milaan![]()
En durf het eens om terug te komen zonder 3 punten
![]()
Alleen heb ik er nog nergens iets van terug gelezenquote:Op maandag 25 april 2005 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Johan Derksen net bij VI, Kezman wil heeeeeeeeeeeeeeel graag terug naar PSV,
schijnt in de komende VI te staan, laatst kwam er uit engeland wel t gerucht dat Kezman terug zou komenquote:Op maandag 25 april 2005 20:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen heb ik er nog nergens iets van terug gelezen
Oh ja dom van me, en hij gaat noooooooit meer scoren in de CLquote:Op maandag 25 april 2005 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoef Kezman niet terug want dan staat hij weer een jaar droog in de CL
daarvoor hebben we dan Park, Beasley, Ooijer,Alex etc. etc.quote:Op maandag 25 april 2005 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoef Kezman niet terug want dan staat hij weer een jaar droog in de CL
quote:Johan Derksen liet in het programma Voetbal Insite weten dat VI woensdag met een uitgebreid interview met Mateja Kezman komt. Daarin laat de Chelsea spits weten dat hij dolgraag terugwil naar PSV, aldus Derksen. Kezman zou het absoluut niet naar zijn zin hebben bij Chelsea en inmiddels de fantastisch communicerende Hiddink idoliseren.
Kezman zou zelfs voor een Nederlands salaris terug willen keren bij PSV. Afgelopen weekend verscheen er al een bericht in de Engelse media dat PSV interesse zou hebben voor Mateja Kezman die 5 miljoen pond zou moeten kosten.
Wat is het inmiddels 3 goals in 32 wedstrijden?quote:Oh ja dom van me, en hij gaat noooooooit meer scoren in de CL
damnquote:Op maandag 25 april 2005 21:01 schreef Zapper het volgende:
Boeiend.
Nog 8 posts en deze zit ook dicht.
Ik maak vast een nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |