Hahaquote:Op zondag 24 april 2005 16:42 schreef twi het volgende:
Alex en Gomes, wat een geweldig duo voor de camera
"Waai hebbe de skaal!"
"Ja, wawai hebbe de skaal!"
"Skeenbeskermer!"
"Mmmm Skeeeenbeskermer"
[..]
Idd!quote:Op zondag 24 april 2005 16:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee, staat dus wel op een VHS bandDus kan het wel aan iedereen laten zien
Gister nog een leuk moment op Oost. Iemand liet een mega strijker afgaan.... *BOEM*, vervolgens wordt er gezongen: THÉ-ÓÓÓÓÓ THÉ-ÓÓÓÓÓ
Trouwens, het zal vanavond toch nog wel een keer worden uitgezonden?quote:Op zondag 24 april 2005 16:41 schreef VoreG het volgende:
Die Alex en Gomes wat een duo. Net weer op C+ met de schaal
Wij hebben tenminste de mogelijkheid om het doek meerdere keren per week omhoog te halenquote:Op zondag 24 april 2005 17:13 schreef Bananenman het volgende:
Oh wat leuk, ik zie op de foto's dat het doek dat elke week vijf keer langskomt ook weer omhoog ging![]()
Wees er maar trots opquote:Op zondag 24 april 2005 17:18 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste de mogelijkheid om het doek meerdere keren per week omhoog te halen![]()
Nee, wees jij maar lekker trots op jouw cluppie joh. Het seizoen is al lang en breed voorbij, terwijl de onze nog lang geen einde kentquote:
Oh? Is me compleet ontgaan joh. Hoezo dat dan?quote:Op zondag 24 april 2005 17:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nee, wees jij maar lekker trots op jouw cluppie joh. Het seizoen is al lang en breed voorbij, terwijl de onze nog lang geen einde kent
Ajax speelt nergens meer om. Nog niet opgevallen? Of dacht je dat je nog de beker, de schaal en de cup kon winnen?quote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh? Is me compleet ontgaan joh. Hoezo dat dan?![]()
![]()
Uitschakeling tegen Milaan, winst AC.quote:Op zondag 24 april 2005 17:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nee, wees jij maar lekker trots op jouw cluppie joh. Het seizoen is al lang en breed voorbij, terwijl de onze nog lang geen einde kent
Ga je stad afbreken ofzoquote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef Bananenman het volgende:
Oh? Is me compleet ontgaan joh. Hoezo dat dan?![]()
![]()
Dat weet ik zelf ook wel, maar er kan nog vanalles gebeurenquote:Op zondag 24 april 2005 17:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Uitschakeling tegen Milaan, winst AC.
Tis niet zo moeilijk om het einde van jullie seizoen te raden hoor.
Zeg je dat dan ook tegen een paar vriendjes van je die tegenwoordig vaker in het Ajax topic te zien zijn dan in hun eigen topic?quote:Op zondag 24 april 2005 17:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ga je stad afbreken ofzo![]()
We houden het hier graag gezellig.
Zie 020-topicquote:Op zondag 24 april 2005 17:20 schreef Zapper het volgende:
Dat spandoek met de "1" stropdas van ajax was ook erg komisch trouwens
Ik treed nauwelijks buiten mijn oevers.quote:Op zondag 24 april 2005 17:35 schreef StarGazer het volgende:
Zeg je dat dan ook tegen een paar vriendjes van je die tegenwoordig vaker in het Ajax topic te zien zijn dan in hun eigen topic?
Ja ??quote:Op zondag 24 april 2005 17:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik treed nauwelijks buiten mijn oevers.
Heb het plaatje (weer) aangepast, nu op dezelfde breedte als de overige OP plaatjes, en wat foto's
[afbeelding]
Appelsientje?![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 17:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik treed nauwelijks buiten mijn oevers.
Heb het plaatje (weer) aangepast, nu op dezelfde breedte als de overige OP plaatjes, en wat foto's
[afbeelding]
Appelsientje?![]()
Die gast die hem af liet gaan was gelukkig voor hem weg anders had hij tandjes kunnen gaan tuffen en dat zou nog terecht zijn ook.quote:Gister nog een leuk moment op Oost. Iemand liet een mega strijker afgaan
8 mei gaan we dat eens flink overdoenquote:24/4/2005 - Politie: 40.000 fans op spontaan kampioensfeestje
(Gepost door RvN)
BRON: Politiebericht
Volgens de politie Eindhoven is het spontane kampioensfeestje van PSV in de uitgaanscentra van Eindhoven goed verlopen. De politie schat dat er rond de 40.000 feestvierders in de binnenstad van Eindhoven waren. "Het werd een gezellig feest waarbij weinig wanklanken te beluisteren vielen. Na 3.00 uur kwamen, mede door de alcohol, wat meer incidenten, zoals kleine vechtpartijtjes, voor. Ze liepen echter nooit uit de hand" aldus en verklaring.
om jullie nog meer te frusteren schakelen we milan ook even uitquote:Op zondag 24 april 2005 17:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Uitschakeling tegen Milaan, winst AC.
Tis niet zo moeilijk om het einde van jullie seizoen te raden hoor.
quote:Op zondag 24 april 2005 19:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om jullie nog meer te frusteren schakelen we milan ook even uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |