Ze waren er op uit, dat wist ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:06 schreef twi het volgende:
LOLGeen lamp of kakkerlak komt aan ons topic
Mitea was echt een ramp, dat die nite gewisselt werdquote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik denk overigens niet dat je mitea zo op die kans kan afrekenen. Ik vond hem af en toe best goed spelen.
Beter dan de gemiddelde ajaxied iig
Dat is idd een understatementquote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef manny het volgende:
Ik heb alleen de laatste 20 min kunnen zien, was zelf trainen. Kreeg de indruk dat we ietwat slordig met de kansen omgingen
Dat was een lastige bal, die kans. Voor de rest was 'ie slap. De ballen die er echt in hadden moeten gaan waren in de 1e helft van Sneijder, 2e helft van Pienaar en Charisteas (knalhard in 't doel peren en wippertje over de keeper)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik denk overigens niet dat je mitea zo op die kans kan afrekenen. Ik vond hem af en toe best goed spelen.
quote:
|Nee babel was lekker bezig wou je zeggen?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mitea was echt een ramp, dat die nite gewisselt werd
Dit is pas een understatement.quote:Ik denk overigens niet dat je mitea zo op die kans kan afrekenen.
Ach dat mannetje staat gewoon teveel onder druk. Hij is zoveel beter dan een boukhari oidquote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit is pas een understatement.
Hij had hem 5 keer hoog kunnen houden en dan in kunnen pissen
Toch had die wel leuke acties... en als die daaruit scoord is het een wereldgoal...quote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ach dat mannetje staat gewoon teveel onder druk. Hij is zoveel beter dan een boukhari oid
Nog gefeliciteerd met gister, jullie hebben straks een makkiequote:Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch had die wel leuke acties... en als die daaruit scoord is het een wereldgoal...
Ik ben het eens met een psv-erquote:Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch had die wel leuke acties... en als die daaruit scoord is het een wereldgoal...
Tegen NEC schoot hij die rebound van die gemiste penalty ook al binnen, hoor!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Overigens heeft Maduro met zijn goals dat record van "meeste doelpuntenmakers in een seizoen" nog scherper gesteld. Als nu Trabelsi en Urby nog scoren...
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:14 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ik ben het eens met een psv-er![]()
Dankje Basquote:Op donderdag 21 april 2005 23:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met gister, jullie hebben straks een makkie
Het was gewoon lachwekkend hoe die babel de bal gaf terwijl die 3 meter buitenspel liep.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef HansvanOchten het volgende:
Ja inderdaad, 't leek wel op die bal van Anastasiou op Boukhari. Ohnee, die kwam van eigen helftquote:Op donderdag 21 april 2005 23:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Het was gewoon lachwekkend hoe die babel de bal gaf terwijl die 3 meter buitenspel liep.
Dat zeg ik, die jongen moet gewoon nog wat meer ervaring op gaan doen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Het was gewoon lachwekkend hoe die babel de bal gaf terwijl die 3 meter buitenspel liep.
Ik dacht dat die wel zou worden gewisseld... maar nee dus..quote:Op donderdag 21 april 2005 23:17 schreef F1Bas het volgende:
Maar even over de wedstrijd: Babel en Urby vielen mij echt heel erg tegen.
En het meest trieste moment om "Wat zijn de joden stil" in te zetten ook, toen Maxwell kermend van de pijn op de grond lag. Lekker sportiefquote:Op donderdag 21 april 2005 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De prijs van de zieligste spandoeken kunnen jullie in elk geval niet winnen, die gaat naar Stilburg
Trots van het voetballand
Rood, Blauw en wit leger![]()
![]()
![]()
Babel werd ook gewisseld, alleen een beetje laat. Van Urby hoop ik echt dat dit een eenmalig incident was.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die wel zou worden gewisseld... maar nee dus..
Zeiden ze niet dattie niet naar het ziekenhuis hoefde en gewoon met de bus mee terug naar A'dam ging? Dan valt het dus wel mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
Iemand die al iets meer weet over de blessure van Maxwell?
Dit was niveautje Mtiliga, en ik schat Emanuelson toch in als een iets groter talent. Beter dan de bal simpelweg naar voren rossen naar een plek waar geen Ajacied te bekennen is.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef RedGuy het volgende:
Hoe oud is die Furby, 18? Logisch dat hij in een belangrijke wedstrijd niet gelijk de beste linksback van Europa is...
Ja sorryquote:Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Babel werd ook gewisseld, alleen een beetje laat. Van Urby hoop ik echt dat dit een eenmalig incident was.
Moet je ook niet doen, dit was puur de eigen schuld, als je zulke grote kansen mist verdien je het niet te winnen en dat gebeurde dus ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef chrdek het volgende:
ehmm, ben ik de enigste die het gefluit van luinge ietwat apart vond??
neemt niet weg, dat echt allllles tegen zat bij ajax vandaag! ik ga het niet eens opsommen, anders ben ik morgen nog bezig
Kakkerlakken hebben geen recht van sprekenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef L4zY het volgende:
hahahahaha
Meer iets voor de weblog idd.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef chrdek het volgende:
neemt niet weg, dat echt allllles tegen zat bij ajax vandaag! ik ga het niet eens opsommen, anders ben ik morgen nog bezig
Ik als Willem IIér, net als vele andere Willem IIérs op de tribune snapte hem ook niet helemaal. Hij fluit voor de meest lullige overtredingen, maar voor 2 overtreding (1 net binnen/buiten de 16 en 1 binnen) die toch echt zwaarder waren dan waar ie wel voor floot was nix volgens hem. Een swalbe laten we er buiten, want in dit topic wordt ik het daar toch nooit over eens en bovendien moet ik dan eerst nog de herhalingen es zien.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef chrdek het volgende:
Wie weet kunnen we toch nog een extra flut-prijsje winnen volgens jaar...quote:Ajax mogelijk nog wel in duel om de Johan Cruijff Schaal
Ondanks de uitschakeling in de beker, zou het nog steeds zo kunnen zijn dat Ajax het volgende seizoen opent in de strijd om de Johan Cruijff Schaal in de Arena. Indien PSV naast het kampioenschap ook de beker weet te winnen, door Willem II in de finale te verslaan, dan wordt het duel om de Johan Cruijff Schaal gespeeld tussen PSV en de nummer twee van de competitie.
ik zeg ook niet dat het de schuld is van luinge, maar ach het viel me zo op....quote:Op donderdag 21 april 2005 23:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, dit was puur de eigen schuld, als je zulke grote kansen mist verdien je het niet te winnen en dat gebeurde dus ook niet.
Nee ze zijn allebei partijdig, Opstelten is voor Rotterdam en waar de KNVB voor is spreekt ook voor zich.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef P0RN0STAR het volgende:
Opstelten en KNVB, zijn jullie d'r blij mee???
Yup, veel te snel om te onbenullige dingen fluiten. Maargoed, we hebben zat kansen gehad, dus kan de schuld echt niet bij een overactieve Luinge leggen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef chrdek het volgende:
dat zeg ikquote:Op donderdag 21 april 2005 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, veel te snel om te onbenullige dingen fluiten. Maargoed, we hebben zat kansen gehad, dus kan de schuld echt niet bij een overactieve Luinge leggen.
Ajax is gewoon weer even met de neus op de feiten gedrukt.. dat het dus nog steeds crisis is.. En dat jullie er niet boven op gekomen zijn na 2 goeie wedstrijden..quote:Op donderdag 21 april 2005 23:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kakkerlakken hebben geen recht van spreken![]()
Die Luinge is i.d.d. eem flut-scheids. Die actie op Sneijder was een 100% pingel, maar ik betwijfel of er iemand bij Ajax was die vanaf 11-meter had kunnen scoren vandaag.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef chrdek het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het de schuld is van luinge, maar ach het viel me zo op....
en ajax was gewoon kut bezig! zoveel kansen die er niet ingaan, vooral sneijder heeft er teveel gemist
Misschien vier (Champions League, landstitel, Amstel Cup en Johan Cruijff-schaal) prijzen volgend jaar??? Dat is dus geen treble maar een kwartet???quote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef F1Bas het volgende:
[Ajax mogelijk nog wel in duel om de Johan Cruijff Schaal
Ondanks de uitschakeling in de beker, zou het nog steeds zo kunnen zijn dat Ajax het volgende seizoen opent in de strijd om de Johan Cruijff Schaal in de Arena. Indien PSV naast het kampioenschap ook de beker weet te winnen, door Willem II in de finale te verslaan, dan wordt het duel om de Johan Cruijff Schaal gespeeld tussen PSV en de nummer twee van de competitie.]
Wie weet kunnen we toch nog een extra flut-prijsje winnen volgens jaar...
dat doet er niet toe...feit is dat hij gewoon die penalty had moeten geven. en elke actie van babel was een overtreding had ik het ideequote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Die Luinge is i.d.d. eem flut-scheids. Die actie op Sneijder was een 100% pingel, maar ik betwijfel of er iemand bij Ajax was die vanaf 11-meter had kunnen scoren vandaag.
Aan de andere kant viel even later ook nog iemand goed neer, was ook een pingel. Dus ja...Wat dat betreft is 't weer quitte.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Die Luinge is i.d.d. eem flut-scheids. Die actie op Sneijder was een 100% pingel, maar ik betwijfel of er iemand bij Ajax was die vanaf 11-meter had kunnen scoren vandaag.
ik vond dat geen penalty.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef sol1tair het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Misschien vier (Champions League, landstitel, Amstel Cup en Johan Cruijff-schaal) prijzen volgend jaar??? Dat is dus geen treble maar een kwartet???
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef L4zY het volgende:
[..]
Maar hee, AC is niet belangrijk toch..
Ach, het maakt ook niet uit ... ze hebben kansen zat gehad en eigenlijk bijna niks weggegeven. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Hopelijk staan ze a.s. zondag weer op scherp.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond dat geen penalty.
voor de rest floot hij idd slecht.
Zo belangrijk is die AC voor onsquote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef Siemerink het volgende:
Jammer voor de club. Het is toch de beker, al is het alleen al voor de banner in de openingspost.
Ik vond hem bijzonder slechtquote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef RedGuy het volgende:
Hoe oud is die Furby, 18? Logisch dat hij in een belangrijke wedstrijd niet gelijk de beste linksback van Europa is...
Vreemde is: De eerste helft speelde Ajax nog best goed en toen waren er wel aardige kansen. De tweede helft speelde Ajax heel slecht maar kreeg Ajax echt MEGA kansen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:38 schreef Tvduijn het volgende:
ZO triest dit, blind moet alle spelers straffen hiervoor, gewoon een week salaris ofzo voor deze belachelijke wanprestatie, ONGELOFELIJK SLECHT!
Ach, die deed een keertje wat nadat Anastasiou van eigen helft (zowatquote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef gr8w8 het volgende:
Vond ook de frustratie bij Ajax die zo rond de 70ste minuut overduidelijk werd wel een mooi voorbeeld van een verkeerde instelling. Vooral Sneijder liet zich op dat gebied weer van zijn beste kant zien.
Haha heb je nou nog steeds een bord voor je kop?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:40 schreef Nashje het volgende:
alleen al om van psv te winnen.
Nee, die wissel was ook niet geheel onbetwistbaar. Maduro eruit, Babel op de flank, dat had anders gekund.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef twi het volgende:
Maduro was niet eens zo slecht. Vond Sneijder minder/egoistischer.
Normaal is het al wij en niet zij (de voetballers), maar met ik word het wel heel persoonlijk... bedoel je niet dat je ze had graag zien winnenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:40 schreef Nashje het volgende:
Kut avond. Ik had de sbs6 cup best willen winnen, alleen al om van psv te winnen. Ik vraag me eigenlijk af wat Stillem II in Europa heeft te zoeken.
Ook weer erg wetenschappelijk verantwoordquote:Op donderdag 21 april 2005 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het Blind-efect 3 overwinningen en 3 nederlagen
21/4/2005 Willem II Ajax 1-0 Amstel Cup
17/4/2005 Feyenoord Ajax 2-3 HC Eredivisie
10/4/2005 Ajax AZ 4-2 HC Eredivisie
7/4/2005 Ajax Willem II 2-0 HC Eredivisie
2/4/2005 SC Heerenveen Ajax 2-1 HC Eredivisie
20/3/2005 Ajax PSV 0-4 HC Eredivisie
Ja?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat wil je hier nou weer mee zeggen?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
golfer is gepikeerdquote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja?
Wat wil je met deze nutteloze feitjes die wij als Ajacieden ook wel kennen zeggen?
Nouja, je maakt het altijd wel mooier op, eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja?
Wat wil je met deze nutteloze feitjes die wij als Ajacieden ook wel kennen zeggen?
Euhm, iedereen zegt toch dat we een wanprestatie hebben geleverd? Tief toch een eind op manquote:Op donderdag 21 april 2005 23:56 schreef fanneke het volgende:
Volgens de ajacieden hier lag het vanavond dus aan Luinge, Leo Oldenburger, SBS6 en Hans Kraaij jr. de KNVB en burg. Opstelten van Rotterdam....![]()
wat een stelletje losers, wat een slechte verliezers zeg.
Het is wel duidelijk dat ik hier vanavond niet was: het alg puur aan Ajax dat de kansen niet benut. Punt.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:56 schreef fanneke het volgende:
Volgens de ajacieden hier lag het vanavond dus aan Luinge, Leo Oldenburger, SBS6 en Hans Kraaij jr. de KNVB en burg. Opstelten van Rotterdam....![]()
He, hij is een Ajacied, mag dat ff?quote:
Nee hoor: het lag aan de baggerpot die Ajax vanavond speelde en als je de moeite neemt om terug te lezen zal je zien dat we geen smoezen verzinnen en dat er vele spelers worden aangesproken op hun ondermaatse optreden.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:56 schreef fanneke het volgende:
Volgens mij ben jij nog gepikeerd van de afgelopen week.quote:
AT5quote:Maxwell: afgescheurde kruisband
Ajax-linksback Maxwell haalde het eind van de wedstrijd niet. Hij kwam in de 42e minuut verkeerd neer op zijn rechterbeen na een onschuldige sliding van een Willem II-speler.
De Braziliaan viel gillend van de pijn op de grond en moest per brancard van het veld gedragen worden. Volgens een eerste diagnose is een voorste kruisband afgescheurd. Maxwell is naar verwachting enkele maanden uitgeschakeld.
ik HEB de moeite genomen om alles terug te lezen, daarom kwam ik ook met die 'smoezen' en excuses (lees: namen) die ik aanhaalde!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor: het lag aan de baggerpot die Ajax vanavond speelde en als je de moeite neemt om terug te lezen zal je zien dat we geen smoezen verzinnen en dat er vele spelers worden aangesproken op hun ondermaatse optreden.
Dan is begrijpend lezen blijkbaar een probleem voor jou.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:03 schreef fanneke het volgende:
ik HEB de moeite genomen om alles terug te lezen, daarom kwam ik ook met die 'smoezen' en excuses (lees: namen) die ik aanhaalde!
Zag je dat niet, zelfs Mitea was omgekocht. Wel knap dat ie precies op de lat mikte.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:27 schreef Suijk het volgende:
Het is uiteraard een complot geweest om Ajax uit die finale te houden.
Met dat geschreeuw erbij maakte het voor mij ook geen moment om graag nog eens terug te zien neequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef Againzender het volgende:
Maxwell zag er ook niet best uit met die blessure
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan is begrijpend lezen blijkbaar een probleem voor jou.
Er wordt hier heel grappig en spottend over gedaan, maar ik denk serieus dat er een paar ajacieden (lees grieken) waren die Ajax bewust uit de finale wilden houden. Omgekocht, wellicht, want een andere reden kan ik niet bedenken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef Toewan het volgende:
[..]
Zag je dat niet, zelfs Mitea was omgekocht. Wel knap dat ie precies op de lat mikte.
Ouch, klote voor Maxwell.
Als je omgekocht wordt, wil je zulke kansen die Ajax kreeg niet eens krijgen, want bij een Willem II dat speelt zoals ze al het hele seizoen speelde, gingen die ballen er dus gewoon erin en daarnaast was er een hoop geluk van het doel bij.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er wordt hier heel grappig en spottend over gedaan, maar ik denk serieus dat er een paar ajacieden (lees grieken) waren die Ajax bewust uit de finale wilden houden. Omgekocht, wellicht, want een andere reden kan ik niet bedenken.
[conspiracy mode]quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:
Er wordt hier heel grappig en spottend over gedaan, maar ik denk serieus dat er een paar ajacieden (lees grieken) waren die Ajax bewust uit de finale wilden houden. Omgekocht, wellicht, want een andere reden kan ik niet bedenken.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:
Reuser gebeurde destijds vlak voor mij (stond op vak R toen), was niet fijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met dat geschreeuw erbij maakte het voor mij ook geen moment om graag nog eens terug te zien nee
Deed me een beetje denken aan ReuserDat geschreeuw was ook zo erg.
Als Willem II + Maaskant al volmondig toegeven dat ze ongekende mazzel hebben gehad, kan niemand mij wijsmaken dat het vandaag niet absoluut UNLUCKY Ajax was.quote:
Zou inderdaad ook een reden kunnen zijn ja. Koeman was aanvankelijk geen slechte trainer, maar al zijn (grote) aankopen blijken grote mislukkelingen te zijn. Hopelijk doet Blind dat beter.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gebrek aan voldoende Ajax-kwaliteit als eens bedacht als reden?
Slecht seizoen en dan dit.quote:AT5: "Afgescheurde kruisband voor Maxwell"
Zoals bekend haalde Maxwell het eind van de bekerwedstrijd tegen Willem II niet. At5 bericht daarover als volgt:
"Hij kwam in de 42e minuut verkeerd neer op zijn rechterbeen na een onschuldige sliding van een Willem II-speler. De Braziliaan viel gillend van de pijn op de grond en moest per brancard van het veld gedragen worden. Volgens een eerste diagnose is een voorste kruisband afgescheurd. Maxwell is naar verwachting enkele maanden uitgeschakeld."
Tussen de 5-0, 3-0, 3-1, 6-0, 14-0 en 28-0 inquote:Op woensdag 20 april 2005 14:41 schreef twi het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik 't voor morgen nog niet zo heel gemakkelijk in. Ik bedoel, we hebben lekker gespeeld tegen AZ en Feyenoord, maar laten we gewoon beide beentjes op de grond houden.
Willem II - Ajax mag wat mij betreft als een leuk oefenpotje beschouwd worden, ongeacht de uitslag. De volgende competitiewedstrijd is voor mij belangrijker.
Zoals altijdquote:Ook weer erg wetenschappelijk verantwoord
Dat Blind een kutcoach isquote:Wat wil je hier nou weer mee zeggen?
Wat kan je verwachten van een speler die opgelied is in Duiverndrecht?quote:Wat is die Reuser trouwens een misselijk mannetje bah.
De waarheid in gaan wrijvenquote:Ja?
Daar genoot je wel van he?quote:Wow, Diego weer met z'n statistieken...
Dat Blind bagger isquote:Wat wil je hier nou weer mee zeggen?
Poging tot provocatie??quote:
En Ajax had geen geluk? Telkens was de rebound al voor ze, ook dat was geluk genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je omgekocht wordt, wil je zulke kansen die Ajax kreeg niet eens krijgen, want bij een Willem II dat speelt zoals ze al het hele seizoen speelde, gingen die ballen er dus gewoon erin en daarnaast was er een hoop geluk van het doel bij.....
Voor het uitvakquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:37 schreef Bananenman het volgende:
Gingen ze nog met z'n allen het veld op om ons te provoceren ook
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En Ajax had geen geluk? Telkens was de rebound al voor ze, ook dat was geluk genoeg.
Wat een boefjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:37 schreef Bananenman het volgende:
Gingen ze nog met z'n allen het veld op om ons te provoceren ook
Precies kansen afmaken is ook een kwaliteit netzo als blind zeiquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:08 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jammer hoor... ook al is het 'slechts' de Amstel Cup...
Ik had wel zin in de finale, maarja eigen schuld. Kansen waren er genoeg.
Weet je wat crisis is: in een week van de hekkesluiter verliezen van je naaste concurente en grootste vijand verliezen en uit een beker toernooi geknikkerd worden in je eigen stadion. DAT is crisis.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef L4zY het volgende:
[..]
Ajax is gewoon weer even met de neus op de feiten gedrukt.. dat het dus nog steeds crisis is.. En dat jullie er niet boven op gekomen zijn na 2 goeie wedstrijden..
Maar hee, AC is niet belangrijk toch..
hahaha![]()
Nee hoor, het lag aan het goede keepen van Moens en het niet maken van opgelegde kansen. Kan een keer gebeuren - als het maar niet nog een keer gebeurt.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:56 schreef fanneke het volgende:
Niet wéér...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:52 schreef BZ het volgende:
Baal hier echt van. Laatste kans op een echte prijs verkeken. Maar als je zelfs van 6 meter de bal op de lat krijgt, wat lastiger is dan hem in een leeg doel te schieten, verdien je het ook niet.
Grootse hit van tegenwoordig op het platteland: "Helemaal niets in Amsterdam"
Jongens ga eens een keer kijken bij Ajax in de prijzenkast hé
Niet alleen juichen, na de gewonnen strafschoppenserie tegen Olympique Lyon probeerde hij een soort blij weg te huppelen vanuit de dug-out, schitterende televisie...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:44 schreef Back2Basic het volgende:
Wat Doc zegt ennuh die foto van Hiddink dan. Die man staat altijd te juichen alsof ie het syndroom van down heeft.
Heb ik niet nodig, heb een Raborekeningquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Niet wéér...Hebje al een museumjaarkaart gekocht?
Is goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:00 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Over provinciaal gesproken.
Goed, on topic gr8w8...
Dit wordt toch ook door de meeste Ajax supporters bevestigd of niet soms???quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Als je zulke kansen mist, verdien je het gewoon niet. Komop zeg...
Bij jullie valt er inderdaad weinig te huppelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:56 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Niet alleen juichen, na de gewonnen strafschoppenserie tegen Olympique Lyon probeerde hij een soort blij weg te huppelen vanuit de dug-out, schitterende televisie...
Zou het echt daarop aankomen? Dat vind ik zo zonde.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:14 schreef Houniet het volgende:
zondag maar aan ons doelpunten saldo werken
Zo, en dat zie je na een wedstrijd. Netjes hoor, misschien ben je dan wel de nieuwe Piet de Visser.quote:
Rustig maar, ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is? Men moet alleen niet beginnen over UNLUCKY Ajax en dat je nooit meer Lucky Ajax mag zeggen, want dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef BZ het volgende:
[..]
Dit wordt toch ook door de meeste Ajax supporters bevestigd of niet soms???
Wie weet, die heeft er wel kijk op tenminstequote:Op vrijdag 22 april 2005 10:29 schreef BZ het volgende:
[..]
Zo, en dat zie je na een wedstrijd. Netjes hoor, misschien ben je dan wel de nieuwe Piet de Visser.
Je moet toch toegeven dat het een talent is. Echter is hij simpelweg nog niet klaar voor Ajax 1. En dat is op zijn leeftijd opzich geen schande..quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wie weet, die heeft er wel kijk op tenminste![]()
Je moet toch met me eens zijn dat hij gisteren een drama was, echt ongeloofelijk alles blind naar voor of over de zijlijn rossen
Vond hem trouwens in de 2 andere wedstrijden waarin ik hem gezien heb ook een drama.
Maar verkneukel je lekker met Urby knul![]()
Samen met Bosschaart?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik vond Emanuelson vrij goed spelen eigenlijk, al heb ik alleen de tweede helft gezien.
Verdedigend ging ie z'n duels vrij goed aan imo en hij won er ook veel. Alleen opbouwend was ie vrij zwak met wat lange ballen op goed geluk.
En wanneer gaan ze Mitea eens op Leren-schieten-met-rechts-kamp sturen??
Nou inderdaad zeg. Hij kijkt wel 1 keer boos naar Anastasiou omdat die in de 91e minuut vanuit een onmogelijke hoek tien meter over het doel schiet terwijl Wesley links van 'm zonder tegenstander het strafschopgebied in loopt. Ik zou 'm gelijk uit de selectie flikkeren!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is? Men moet alleen niet beginnen over UNLUCKY Ajax en dat je nooit meer Lucky Ajax mag zeggen, want dat slaat nergens op.
Trouwens, wat was Sneijder weer allemaal aan het vloeken?
Die jongen moeten ze een paar jaar in de jeugd van Man U stallen man. Hij is snel en wendbaar, maar verder lopen er in de 4e reserve-klasse Noord nog technisch begaafdere voetballers rond. Miteaquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
En wanneer gaan ze Mitea eens op Leren-schieten-met-rechts-kamp sturen??
Urby mag inderdaad ook nog wel een paar jaartjes rijpen. Zowel verdedigend als aanvallend bakte hij er niets van, een paar loze ballen de ruimte in.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef twi het volgende:
[..]
En sorry hoor, maar als je Emanuelson goed vond spelen heb je echt stront in je ogen. Niks persoonlijks, maar die bakte er echt niks van gisteren. Zowel aanvallend als verdedigend. Of bedoelde je die ene actie in de 92e minuut waarbij 'ie per ongeluk de bal wist te ontfutselen van die W2 speler bij de hoekvlag? Dat was goed inderdaad.
Ik heb alleen de laatste 2 minuten gezien en toen heb ik Sneijder twee keer met een kwade bakkes vloekend en tierend gezien. Vandaar mijn vraag. En over Urby heb ik niks gezegd want ik heb, zoals ik zei, slechts 2 minuten van de wedstrijd (en die misselijke smoel van Maaskant) gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef twi het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Hij kijkt wel 1 keer boos naar Anastasiou omdat die in de 91e minuut vanuit een onmogelijke hoek tien meter over het doel schiet terwijl Wesley links van 'm zonder tegenstander het strafschopgebied in loopt. Ik zou 'm gelijk uit de selectie flikkeren!
En sorry hoor, maar als je Emanuelson goed vond spelen heb je echt stront in je ogen. Niks persoonlijks, maar die bakte er echt niks van gisteren. Zowel aanvallend als verdedigend. Of bedoelde je die ene actie in de 92e minuut waarbij 'ie per ongeluk de bal wist te ontfutselen van die W2 speler bij de hoekvlag? Dat was goed inderdaad.
Urby sloeg meer op de post boven je. Maar je hebt gelijk, als je 1-0 achter staat in de laatste twee minuten tegen een topteam als Willem II zou Sneijder de eerste moeten zijn die lachend en klappend van waardering zo'n uitzichtloze actie van Anastasiou moet begroetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste 2 minuten gezien en toen heb ik Sneijder twee keer met een kwade bakkes vloekend en tierend gezien. Vandaar mijn vraag. En over Urby heb ik niks gezegd want ik heb, zoals ik zei, slechts 2 minuten van de wedstrijd (en die misselijke smoel van Maaskant) gezien.
Nee, nogmaals: ik heb slechts 2 minuten bekeken en gezien het zeg maar 'recalcitrante' scheldverleden van Sneijder vroeg ik me af of ie dat de hele wedstrijd aan het doen was. Mijn vraag was neutraler dan dat jij hem oppikte. Ik ben helemaal niet zo van de provocaties, zoals jij toch zou moeten weten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Urby sloeg meer op de post boven je. Maar je hebt gelijk, als je 1-0 achter staat in de laatste twee minuten tegen een topteam als Willem II zou Sneijder de eerste moeten zijn die lachend en klappend van waardering zo'n uitzichtloze actie van Anastasiou moet begroeten
Ja inderdaad, want die hele wedstrijd was zo onsportief. Wat een kijk heb jij op voetbalquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:03 schreef gr8w8 het volgende:
Ik was eerder bang dattie met name Sneijder zich even zou laten gaan ten koste van nog meer kruisbanden, maar dan bij een WII speler.
Zeg dan niets.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want die hele wedstrijd was zo onsportief. Wat een kijk heb jij op voetbal
In dat geval had ie wel gelijk. Maar hij loopt altijd op iedereen te foeteren terwijl hij er zelf ook niks van bakt. Hij zou eerst eens naar zichzelf moeten kijken in plaats van de rest altijd de schuld te geven. Hij had er gister ook gewoon makkelijk 2 kunnen maken. Dat is gewoon een slechte eigenschap, je eigen klotespel op andere afreageren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Urby sloeg meer op de post boven je. Maar je hebt gelijk, als je 1-0 achter staat in de laatste twee minuten tegen een topteam als Willem II zou Sneijder de eerste moeten zijn die lachend en klappend van waardering zo'n uitzichtloze actie van Anastasiou moet begroeten
Om maar even te antwoorden ( als je het nog niet had opgepikt uit de cynische opmerkingen van Twi ) Nee, Sneyder speelde lekker en het zat wel goed in z'n kop, op die uitbarsting op de grond na, vlak na die rare bal van yannis.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, nogmaals: ik heb slechts 2 minuten bekeken en gezien het zeg maar 'recalcitrante' scheldverleden van Sneijder vroeg ik me af of ie dat de hele wedstrijd aan het doen was. Mijn vraag was neutraler dan dat jij hem oppikte. Ik ben helemaal niet zo van de provocaties, zoals jij toch zou moeten weten.
Da's waar. Door alle recentelijk uit de grond schietende PSV'ers moet ik de verhoudingen weer even opnieuw inschattenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van de provocaties, zoals jij toch zou moeten weten.
Zo kun je alles wel recht praten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ajax speelt dit seizoen nog thuis tegen De Graafschap, RKC Waalwijk en FC Groningen en moet nog op bezoek bij RBC Roosendaal en Vitesse, wedstrijden die in principe gewoon vijftien punten moeten opleveren en zo hebben we alles gewoon in eigen hand. Champions League volgend seizoen is ook véél belangrijker dan zo'n lelijke dennenappel, waar we d'r al vijftien van hebben...
Alleen had hij een punt, en jouw antwoord sloeg kant nog wal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus over jouw post ook. De onzin ten top.
En hierom reageeerde ik zo fel. Ik zie elke week wedstrijden, en de wat mopperende gezichten die Wesley af en toe trekt zijn wat mij betreft gewoon niets bijzonders. Hij heeft twee keer wat enorm stoms gedaan dit seizoen, maar daarna zit iedereen met een vergrootglas op 'm te wachten totdat 'ie weer iets verkeerd doet. Het enige wat Sneijder verkeerd doet is onconstant voetballen met veel dramatische uitschieters. En teveel vanuit de tweede lijn schieten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef DIJK het volgende:
In dat geval had ie wel gelijk. Maar hij loopt altijd op iedereen te foeteren terwijl hij er zelf ook niks van bakt. Hij zou eerst eens naar zichzelf moeten kijken in plaats van de rest altijd de schuld te geven. Hij had er gister ook gewoon makkelijk 2 kunnen maken. Dat is gewoon een slechte eigenschap, je eigen klotespel op andere afreageren.
Heb je het een beetje zwaar?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus over jouw post ook. De onzin ten top.
Zijn reactie heeft alleen een punt bij PSV'ers die graag de frustraties van een Ajacied met een vergrootglas willen bestuderen, naar aanleiding van een toevallige gescheurde kruisband van een andere speler. Die daarnaast ook nog eens Ajacied was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef DIJK het volgende:
Alleen had hij een punt, en jouw antwoord sloeg kant nog wal.
Nou, noem eens op welke kruisbanden en schandalige overtredingen hij allemaal heeft begaan in z'n carrierequote:Sneijder heeft zich al eerder laten gaan in wedstrijden waar het even niet zo lekker liep
Babel speelde best aardig vond ik. Hij gaf een aantal goede steekpasses waardoor een prima kansen ontstonden. Onder andere voor Sneijder. Dat die dan niet binnengeschoten worden kan Babel ook weinig aan doen. Verder was het een van de enige spelers die af en toe enigzins balvast was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef twi het volgende:
Maar wie kan 'm dat kwalijk nemen, met een Babel die er uit vorm niks van bakt, een Charisteas die vanaf de 5-meter niet eens binnen kan schieten, een Mitea die niet weet wat buitenspel is en een valse rechtsbuiten die eigenlijk gewoon aanvallende middenvelder is en dus ongeveer op dezelfde positie als Wesley speelt.
Sneijder is gewoon een van de irritantste voetballers van de eredivisie. Omdat hij z'n frustraties over zijn eigen spel regelmatig afreageert op andere spelers. Zowel van de tegenstander als spelers in zijn eigen team. Vooral dat laatste is nogal triest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:17 schreef twi het volgende:
Nou, noem eens op welke kruisbanden en schandalige overtredingen hij allemaal heeft begaan in z'n carriereIk heb 't zwaar met al die voetbalkundig onderontwikkelde gloryhunters en aasgieren zoals jij, inderdaad.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn reactie heeft alleen een punt bij PSV'ers die graag de frustraties van een Ajacied met een vergrootglas willen bestuderen, naar aanleiding van een toevallige gescheurde kruisband van een andere speler. Die daarnaast ook nog eens Ajacied was.
"Goh, Maxwell scheurde z'n kruisbanden, maar eventueel misschien zou de frustratie van Sneijder er voor kunnen zorgen dat er wellicht ook nog een andere kruisband van een Willem II speler zou kunnen sneuvelen."
Nee, dat zijn reacties waar je wat aan hebt
[..]
Nou, noem eens op welke kruisbanden en schandalige overtredingen hij allemaal heeft begaan in z'n carriereIk heb 't zwaar met al die voetbalkundig onderontwikkelde gloryhunters en aasgieren zoals jij, inderdaad.
We doen het voor ons plezierquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp doet Willem II nou mee aan de UEFA cup?
Ajax bedankt namens Vitesse, Heerenveen, en FC Twente.
Jullie zijn echt waardeloos dit seizoen he, echt niet normaal.
Ik zeg alleen waar ik 't zwaar mee heb, en beantwoord dus je vraag. 't Is alleen overduidelijk wat de redenen voor jou zijn om hier te komen. 't Is alleen jammer dat je anderen mee sleept in die tendens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:22 schreef gr8w8 het volgende:![]()
![]()
Ik zal me maar niet verlagen en ook op de persoon gaan spelen he. Ik had trouwens al "punt" gezegd...
Hij moet alleen niet té veel willen en de bal constant halen en uit de spits verdwijnen, zolang er geen échte 10 omheen speelt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef DIJK het volgende:
[..]
Babel speelde best aardig vond ik. Hij gaf een aantal goede steekpasses waardoor een prima kansen ontstonden. Onder andere voor Sneijder. Dat die dan niet binnengeschoten worden kan Babel ook weinig aan doen. Verder was het een van de enige spelers die af en toe enigzins balvast was.
Hoeft niet per sé een slechte eigenschap te zijn.quote:Sneijder is gewoon een van de irritantste voetballers van de eredivisie. Omdat hij z'n frustraties over zijn eigen spel regelmatig afreageert op andere spelers. Zowel van de tegenstander als spelers in zijn eigen team. Vooral dat laatste is nogal triest.
Ik heb Sneijder nog nauwelijks dingen zien afreageren op tegenstanders, en zeker nog NOOIT in de mate waarvan die successupporter hier beweerde.quote:Sneijder is gewoon een van de irritantste voetballers van de eredivisie. Omdat hij z'n frustraties over zijn eigen spel regelmatig afreageert op andere spelers. Zowel van de tegenstander als spelers in zijn eigen team. Vooral dat laatste is nogal triest.
We zijn alleen waardelozer dan PSV, volgens mij staat de rest allemaal achter ons in de competitie. En als Vitesse, Heerenveen, en FC Twente gewoon zelf alle wedstrijden winnen, hebben ze Europees voetbal, dus niet afgeven op Ajaxquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp doet Willem II nou mee aan de UEFA cup?
Ajax bedankt namens Vitesse, Heerenveen, en FC Twente.
Jullie zijn echt waardeloos dit seizoen he, echt niet normaal.
Het geeft wel aan dat hij niet tegen zijn verlies kan, dat is een goede eigenschap voor een voetballer. Maar dat gefoeter op medespelers lijkt mij niet echt goed voor het groepsgevoel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef pfaf het volgende:
Hoeft niet per sé een slechte eigenschap te zijn.
Nee oke dat was overdreven. En bovendien komen dat soort blessures meestal niet door een overtreding.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef twi het volgende:
zeker nog NOOIT in de mate waarvan die successupporter hier beweerde.
Als het niet terecht is niet nee. Maar ik heb persoonlijk een grotere hekel aan dat "duimpje" als een medespeler een pass veertig meter te hoog de tribune in schiet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat hij niet tegen zijn verlies kan, dat is een goede eigenschap voor een voetballer. Maar dat gefoeter op medespelers lijkt mij niet echt goed voor het groepsgevoel.
[..]
Nee oke dat was overdreven. En bovendien komen dat soort blessures meestal niet door een overtreding.
Nee precies. Dat is de laatste tijd wel een stuk minder.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat hij niet tegen zijn verlies kan, dat is een goede eigenschap voor een voetballer. Maar dat gefoeter op medespelers lijkt mij niet echt goed voor het groepsgevoel.
Moah, wij hebben ook wel zo'n speler in het elftal, maar als je weet van wie het komt hoeft het niet zo erg te zijn en na de wedstrijd heb je het er nog even over, drink je een biertje samen en alles is over. Je houdt elkaar in ieder geval scherp, je mag elkaar best wel eens de waarheid zeggen, beter dan kunstmatig en nep positivisme. Als je van Willem 2 verliest mag je best wel gefrustreerd zijn van mij.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef DIJK het volgende:
[..]
[..]
Dat was slechts een beeldspraak. Moet ik ervan maken dat ie misschien anders wel een krasje op een scheenbeschermer had gemaakt om iederen blij te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef DIJK het volgende:
[..]
[..]
Nee oke dat was overdreven. En bovendien komen dat soort blessures meestal niet door een overtreding.
Generaliseren is okay.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Ajax supporters zijn eigenlijk best een kinderachtig volk, als het slecht met hun club gaat, en ze in elk toernooi en competitie het grapje zijn. Is gelijk zo: iedereen die wat positiefs zegt over PSV is direct een successupporter, maar als Ajax in de Halve finale CL, 1e plek HC en de finale van de Amstelcup stond had je ze niet horen klagen.
We steken al een half jaar een veer in de reet van elke PSV-speler.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Ajax supporters zijn eigenlijk best een kinderachtig volk, als het slecht met hun club gaat, en ze in elk toernooi en competitie het grapje zijn. Is gelijk zo: iedereen die wat positiefs zegt over PSV is direct een successupporter, maar als Ajax in de Halve finale CL, 1e plek HC en de finale van de Amstelcup stond had je ze niet horen klagen.
Dat zo'n beeldspraak verkeerd kan vallen wanneer er EN geen aanleiding is aangezien Sneijder bekend staat als een zuiger, maar niet als een schopper, EN er net een Ajacied maanden lang uit is geschakeld vanwege zo'n zelfde blessure, dat had zelfs jij wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
Dat was slechts een beeldspraak. Moet ik ervan maken dat ie misschien anders wel een krasje op een scheenbeschermer had gemaakt om iederen blij te maken.Er is gewoon een ernstige blessure in de wedstrijd geweest en dat heb ik aangehaald. Klaar. Mên... Straks mag je niet een smeer zeggen dat er misschien wel meer gele kaarten aan zaten te komen, aangezien er al één gevallen is.
Lijkt me niet meer dan logisch dat je dan niet gaat klagenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Ajax in de Halve finale CL, 1e plek HC en de finale van de Amstelcup stond had je ze niet horen klagen.
Mag het? PSV is samen met AZ de enige club die het Nederlandse voetbal nog een beetje eer aan doet. En het heeft niks te doen met wat voor een club je bent. Je staat gewoon achter PSV voor het Nederlandse voetbal, en als Ajax in de halve finale had gestaan met normaal voetbal, en niet die idiote luie rijkelui houding aan nam had ik voor hun ook heus een loofend woordje over gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
We steken al een half jaar een veer in de reet van elke PSV-speler.
Je bent in mijn ogen pas een successupporter wanneer je je mond hier "opeens" durft open te doen wanneer 't goed gaat met PSV. En dat zijn er een hele hoop, de afgelopen paar weken.
Als ajax verder was gekomen in de uefa-cup waren de klachten ook een stuk minder geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef BZ het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch dat je dan niet gaat klagen![]()
Mag ook wel na zoveel jaren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mag het? PSV is samen met AZ de enige club die het Nederlandse voetbal nog een beetje eer aan doet.
Je staat pas achter PSV wanneer je je snavel ook open durft te doen wanneer ze dreigen buiten Europees voetbal te vallen, roemloos verliezen van Maccabi Tel Aviv of Auxerre en uitgeschakeld wordt voor de beker door een bij elkaar geraapt zooitje als Willem II.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mag het? PSV is samen met AZ de enige club die het Nederlandse voetbal nog een beetje eer aan doet. En het heeft niks te doen met wat voor een club je bent. Je staat gewoon achter PSV voor het Nederlandse voetbal, en als Ajax in de halve finale had gestaan met normaal voetbal, en niet die idiote luie rijkelui houding aan nam had ik voor hun ook heus een loofend woordje over gehad.
En dat heeft verder niks met successupporter zijn te maken.
Geld ook als Ajax supporter.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Je staat pas achter PSV wanneer je je snavel ook open durft te doen wanneer ze dreigen buiten Europees voetbal te vallen, roemloos verliezen van Maccabi Tel Aviv of Auxerre en uitgeschakeld wordt voor de beker door een bij elkaar geraapt zooitje als Willem II.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Je staat pas achter PSV wanneer je je snavel ook open durft te doen wanneer ze dreigen buiten Europees voetbal te vallen, roemloos verliezen van Maccabi Tel Aviv of Auxerre en uitgeschakeld wordt voor de beker door een bij elkaar geraapt zooitje als Willem II.
Grotendeels zie ik de posters hier nog gewoon. Terwijl ik ineens vanuit elk donker hoekje PSV-ers zie komen kruipen.quote:
Ik trek hier dan ook al jaren m'n muil openquote:
En sommigen daarvan kunnen zich zelfs niet verschuilen achter het excuus "Ik ben net nieuw hier"quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef VoreG het volgende:
Grotendeels zie ik de posters hier nog gewoon. Terwijl ik ineens vanuit elk donker hoekje PSV-ers zie komen kruipen.
Niet iedereen houdt van zelfkastijding.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef twi het volgende:
Jij blijkbaar wel, want jij zat hier vorig jaar ook, na die 8e uitschakeling in de CL en die 2e plekquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:50 schreef DIJK het volgende:
Niet iedereen houdt van zelfkastijding.
Ik had niks beters te doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef twi het volgende:
Jij blijkbaar wel, want jij zat hier vorig jaar ook, na die 8e uitschakeling in de CL en die 2e plek
Wanneer?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel, want jij zat hier vorig jaar ook, na die 8e uitschakeling in de CL en die 2e plek
Bijna wel, gaat geloof ik tot rij 27quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:56 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had nog ff een vraagje. Ik ga zondag naar Ajax - De Graafschap, want ik kon via Ticketbox kaartjes kopen (vrije verkoop), en zit in vak 424, rij 25 geloof ik. Is dat helemaal bovenin?
Het gaat erom dat je op dit moment achter PSV staat voor het Nederlands voetbal en niet voor PSV de club. En als je dan is iets loofends zegt over PSV, wordt je gelijk afgeschildert als een successupporter. En dat slaat nergens op. Maar goed dat is typisch A'dam overal uitliggen, en het grapje hebben gespeeld, maar toch nog lekker arrogant doen over het verleden(wat overigens niet mis is) maar ga dat bij elkaar geraapte zootje wat er nou staat is kritisch beoordelen. Daar heb je meer aan dan continue oude koeien uit de sloot te slepen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
alsof dat niet gebeurtquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:
maar ga dat bij elkaar geraapte zootje wat er nou staat is kritisch beoordelen. Daar heb je meer aan dan continue oude koeien uit de sloot te slepen.
En waar zie je ons dat niet doen? Iedereen is het erover eens dat de ploeg gewoon ongelooflijk slecht presteert.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
maar ga dat bij elkaar geraapte zootje wat er nou staat is kritisch beoordelen.
Daar heb je meer aan dan continue oude koeien uit de sloot te slepen.
Een echte Ajax of Feyenoord supporter zal nooit achter PSV staan, en oprecht succes wensen. Tenminste, dat kan ik me niet voorstellen. Hoewel ook ik enige gedachte heb dat 't mooi is voor het Nederlandse voetbal, zou het wel een nachtmerrie zijn als PSV de CL zou winnen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Het gaat erom dat je op dit moment achter PSV staat voor het Nederlands voetbal en niet voor PSV de club. En als je dan is iets loofends zegt over PSV, wordt je gelijk afgeschildert als een successupporter. En dat slaat nergens op. Maar goed dat is typisch A'dam overal uitliggen, en het grapje hebben gespeeld, maar toch nog lekker arrogant doen over het verleden(wat overigens niet mis is) maar ga dat bij elkaar geraapte zootje wat er nou staat is kritisch beoordelen. Daar heb je meer aan dan continue oude koeien uit de sloot te slepen.
Dat heet sportiviteit. Vier lettergrepen. Moeilijk. Voor sommige.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je op dit moment achter PSV staat voor het Nederlands voetbal en niet voor PSV de club. En als je dan is iets loofends zegt over PSV, wordt je gelijk afgeschildert als een successupporter. En dat slaat nergens op. Maar goed dat is typisch A'dam overal uitliggen, en het grapje hebben gespeeld, maar toch nog lekker arrogant doen over het verleden(wat overigens niet mis is) maar ga dat bij elkaar geraapte zootje wat er nou staat is kritisch beoordelen. Daar heb je meer aan dan continue oude koeien uit de sloot te slepen.
Je bedoelt die sportiviteit die jij hier dagelijks laat zien, sinds een week?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:11 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat heet sportiviteit. Vier lettergrepen. Moeilijk.![]()
Oe, vervelend, iemand die even wat meer tijd heeft en ook elders gaat posten. Mag ik ook bij je VBL kliekje of praat ik niet genoeg in je straatje?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:12 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt die sportiviteit die jij hier dagelijks laat zien, sinds een week?
er zijn nog 2 rijen boven jequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:56 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had nog ff een vraagje. Ik ga zondag naar Ajax - De Graafschap, want ik kon via Ticketbox kaartjes kopen (vrije verkoop), en zit in vak 424, rij 25 geloof ik. Is dat helemaal bovenin?
Guttegut, een PSV'er voelt zich niet thuis in 't Ajax topic en begint gelijk over kliekjes te miepenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:24 schreef gr8w8 het volgende:
Oe, vervelend, iemand die even wat meer tijd heeft en ook elders gaat posten. Mag ik ook bij je VBL kliekje of praat ik niet genoeg in je straatje?![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Guttegut, een PSV'er voelt zich niet thuis in 't Ajax topic en begint gelijk over kliekjes te miepen
Ah, je bent een objectieve voetballiefhebber! Nou, daar ben ik blij om. Of hang je een andere club aan? 't Is vrij lastig te ontdekken tegenwoordig, aangezien het meer voor of tegen Ajax is tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:28 schreef gr8w8 het volgende:PSV supporter. Je kennis is echt ongelofelijk!
Denk niet dat een topic "SV Braakhuizen Dames" erg gewaardeerd wordt. Misschien in B&H.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, je bent een objectieve voetballiefhebber! Nou, daar ben ik blij om. Of hang je een andere club aan? 't Is vrij lastig te ontdekken tegenwoordig, aangezien het meer voor of tegen Ajax is tegenwoordig.
Die goede oude tijd dat iedereen zich nog gewoon richtte op z'n eigen club in plaats van alle energie te steken in de tegenstander
Nee, moet je eens aan de overkant kijken.quote:
Kijk de betreffende topics maar eens na en zie wie daar in posten. Kijk vervolgens in de PSV-CL topics van vorig jaar ...quote:
Ik moest het meest lachen om die jankende F'noord supportersquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:22 schreef JooB het volgende:
Kut he, verliezen? O, wat moesten al die Ajax-supporters lachen toen Feyenoord er tegen PSV uitging. Dus niet zo gek dat wij hier mee komen lachen.![]()
iedere 2 minuten een post afgelopen 4 uur, oh oh wat stil ...quote:
Viel mij ook al opquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Trouwens - weet iemand van wie dat LFC spandoek in het Ajax uitvak is ?
Ik dacht dat jij er zatquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Trouwens - weet iemand van wie dat LFC spandoek in het Ajax uitvak is ?
Er zijn blijkbaar meer mensen met een goede smaakquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Viel mij ook al op
Dacht even dat 'ie van jou was
Toch raar dat je aan de ene kant zo'n mooie club aan kan hangen en aan de andere kant zo'n kutte andere club aanhangtquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar meer mensen met een goede smaak
Die gaat na volgend seizoen dus gratis de deur uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maxwell 8 maanden eruit
Hoe triest.
Verwachting was dat ie zijn rentree na de winterstop van volgend seizoen maakt jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef tong80 het volgende:
Jeetje die zien we aan het eind van volgend seizoen pas weer terug
Niet dat we daar veel aan hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:12 schreef Lionheaad het volgende:
dan blijft hij wel volgend seizoen.
Ik denk niet dat hij daar op in zal gaan aangezien hij flink wat tekengeld kan incasseren als hij tranfservrij vertrekt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Dan is er misschien wel de kans dat hij voor 2 jaar extra bijtekend. Zoadat hij zich extra in de kijker kan spelen, en Ajax nog geld vangt.
Als Ajax-zijnde zou ik het iig proberen..
Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar op in zal gaan aangezien hij flink wat tekengeld kan incasseren als hij tranfservrij vertrekt.
Ook is zijn kans op een echte topclub groter omdat hij niks kost. (net zo als met Van Bommel)
Dus ik zou me maar geen illusies maken.
Klote voor Ajax, fijn voor de rest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Klote voor Ajax en Maxwell, gun je niemand.
Ach zo goed heeft hij dit seizoen niet gespeeld.quote:
Hij moet eerst maar eens goed revalideren, dan weer op een respectabel niveau komen en dan pas weer in vorm komen. Dat lukt hem niet in 4 maanden hoor. Er zal best belangstelling zijn, maar zeker gezien zijn spel van het laatste jaar, wat niet super was, is het niet bijster veel lijkt me.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar op in zal gaan aangezien hij flink wat tekengeld kan incasseren als hij tranfservrij vertrekt.
Ook is zijn kans op een echte topclub groter omdat hij niks kost. (net zo als met Van Bommel)
Dus ik zou me maar geen illusies maken.
Neuh, hij is geloof ik twee keer geselecteerd en op de bank gezet in een vriendschappelijk duel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef DIJK het volgende:
Zat hij eigenlijk bij de WK selectie ?
Ja, snel. Laten we NU iemand vastleggen. Lekker in paniekquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:34 schreef SoA-Holic het volgende:
Uitgerekend Maxwell, een van de betere binnen de selectie. Ajax moet nu heel snel die Jansen van vites vastleggen voor het komende voetbaljaar!
Lees: het komende voetbaljaar. Over seizoen 2005/2006 heb ik het dus. Je weet dat maxwell in 2006 weggaat dus moet er vervanging komen. En met alleen emanuelson voor de linksback positie alleen wordt het een beetje krappies denk je niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, snel. Laten we NU iemand vastleggen. Lekker in paniek
Het seizoen duurt nog een maand. Wie weet gaat Emanuelson, ik neem aan dat hij Maxwell vervangt, erg goed spelen en dan heb je niet zo snel mogelijk een vervanger nodig. Besides, met nu iemand vastleggen, kom je niets verder dit seizoen.
Dat snapte ik. Lees mijn post maar. Ik zeg ook niet dat er niemand gehaald moet worden. Maar niet nu versnelt iemand gaan halen die dan weer overhaast, dus niet goed genoeg, gescout wordt en dergelijke. Je hebt op dit moment helemaal niets aan een aankoop. Je moet de ontwikkeling van Emanuelson afwachten en in 2006 is Maxwell ook weer terug. Tuurlijk gaat Maxwell uiteindelijk weg en tuurlijk heb je dan iemand nodig. Maar niet iemand snel vastleggen, zoals jij suggereerde.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Lees: het komende voetbaljaar. Over seizoen 2005/2006 heb ik het dus. Je weet dat maxwell in 2006 weggaat dus moet er vervanging komen. En met alleen emanuelson voor de linksback positie alleen wordt het een beetje krappies denk je niet?
Klopt Ajax heeft natuurlijk een groot arsenaal aan wereldverdedigers zodat het wegvallen van een spelers zoals maxwell makelijk op te vangen is.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Tis triest voor hem persoonlijk, maar het komt eigenlijk niet zo slecht uit, de blessure van Rosales pakte ook gunstig uit omdat iemand anders op zijn plek speelt nu die het veel beter doet.
Maxwell is geen schim van de fantastische speler die hij vorige seizoen was...
Emmanuelson was gisteren ook een geweldige vervanger. Jezus zeg...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Tis triest voor hem persoonlijk, maar het komt eigenlijk niet zo slecht uit, de blessure van Rosales pakte ook gunstig uit omdat iemand anders op zijn plek speelt nu die het veel beter doet.
Dat zit daar geloof ik al bij inbegrepen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef gr8w8 het volgende:
8 Maanden, tering. Tel daarbij op de revalidatie en het weer op niveau komen.
Nee, die nou net ff nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Emmanuelson was gisteren ook een geweldige vervanger. Jezus zeg...
Nou ja, en voor de rest is er ook niks.quote:
Ik ken nog wel zwaardere belssures hoor......quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:04 schreef Saekerhett het volgende:
Dit gun je echt niemand, de zwaarste blessure die een voetballer kan oplopen...
Dan kon Yannis in Charisteas z'n eigen taal roepen:"Nee Harry, schiet 'm er niet in!"quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Robar het volgende:
Ik snapte de laatste wissel van Blind ook niet helemaal, Anastasiou er in Babel eruit, wat is de logica daarvan?
A.U.B. niet zegquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef HomerJ het volgende:
Zou Willem 2 geen ruil willen? Moens <----> Vonk ?
Bah, ga weg met je Moens. Je had iedereen na F'noord - Willem II moeten horenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef HomerJ het volgende:
Zou Willem 2 geen ruil willen? Moens <----> Vonk ?
Dat is natuurlijk bull, want met transfervrije spelers lopen clubs nauwelijks risico.quote:Wat kut zeg. Ook voor zijn carriere want er zullen maar weinig topclubs zijn die een gok met hem gaan nemen nu...
Heitinga vond ik eigenlijk nog wel meevallen. Ik vond Maduro en Mitea ook slecht, en Babel was gister ook niet echt in goede doen vond ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef zjroentje het volgende:
En wat waren Mitea, Heitinga en Maduro slecht zeg.
Maxwell speelt sowieso geen interlands, dus valt er al behoorlijk wat af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk bull, want met transfervrije spelers lopen clubs nauwelijks risico.
Van Nistelrooy ging na een veel zwaardere blessure na 10 wedstrijden in de HCE en een bekerfinale naar MU toe voor 65 miljoen gulden.
En het lijkt me uitgesloten dat Maxwell bijtekent, die wil na 5 seizoenen Ajax echt wel weg
precies niet dat anderen zo super waren maar deze 3 waren echt wel beneden alle pijlquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef zjroentje het volgende:
En wat waren Mitea, Heitinga en Maduro slecht zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |