Kakkerlakken hebben geen recht van sprekenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef L4zY het volgende:
hahahahaha
Meer iets voor de weblog idd.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef chrdek het volgende:
ehmm, ben ik de enigste die het gefluit van luinge ietwat apart vond??
neemt niet weg, dat echt allllles tegen zat bij ajax vandaag! ik ga het niet eens opsommen, anders ben ik morgen nog bezig
Ik als Willem IIér, net als vele andere Willem IIérs op de tribune snapte hem ook niet helemaal. Hij fluit voor de meest lullige overtredingen, maar voor 2 overtreding (1 net binnen/buiten de 16 en 1 binnen) die toch echt zwaarder waren dan waar ie wel voor floot was nix volgens hem. Een swalbe laten we er buiten, want in dit topic wordt ik het daar toch nooit over eens en bovendien moet ik dan eerst nog de herhalingen es zien.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef chrdek het volgende:
neemt niet weg, dat echt allllles tegen zat bij ajax vandaag! ik ga het niet eens opsommen, anders ben ik morgen nog bezig
Wie weet kunnen we toch nog een extra flut-prijsje winnen volgens jaar...quote:Ajax mogelijk nog wel in duel om de Johan Cruijff Schaal
Ondanks de uitschakeling in de beker, zou het nog steeds zo kunnen zijn dat Ajax het volgende seizoen opent in de strijd om de Johan Cruijff Schaal in de Arena. Indien PSV naast het kampioenschap ook de beker weet te winnen, door Willem II in de finale te verslaan, dan wordt het duel om de Johan Cruijff Schaal gespeeld tussen PSV en de nummer twee van de competitie.
ik zeg ook niet dat het de schuld is van luinge, maar ach het viel me zo op....quote:Op donderdag 21 april 2005 23:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, dit was puur de eigen schuld, als je zulke grote kansen mist verdien je het niet te winnen en dat gebeurde dus ook niet.
Nee ze zijn allebei partijdig, Opstelten is voor Rotterdam en waar de KNVB voor is spreekt ook voor zich.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef P0RN0STAR het volgende:
Opstelten en KNVB, zijn jullie d'r blij mee???
Yup, veel te snel om te onbenullige dingen fluiten. Maargoed, we hebben zat kansen gehad, dus kan de schuld echt niet bij een overactieve Luinge leggen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef chrdek het volgende:
dat zeg ikquote:Op donderdag 21 april 2005 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, veel te snel om te onbenullige dingen fluiten. Maargoed, we hebben zat kansen gehad, dus kan de schuld echt niet bij een overactieve Luinge leggen.
Ajax is gewoon weer even met de neus op de feiten gedrukt.. dat het dus nog steeds crisis is.. En dat jullie er niet boven op gekomen zijn na 2 goeie wedstrijden..quote:Op donderdag 21 april 2005 23:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kakkerlakken hebben geen recht van spreken![]()
Die Luinge is i.d.d. eem flut-scheids. Die actie op Sneijder was een 100% pingel, maar ik betwijfel of er iemand bij Ajax was die vanaf 11-meter had kunnen scoren vandaag.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef chrdek het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het de schuld is van luinge, maar ach het viel me zo op....
en ajax was gewoon kut bezig! zoveel kansen die er niet ingaan, vooral sneijder heeft er teveel gemist
Misschien vier (Champions League, landstitel, Amstel Cup en Johan Cruijff-schaal) prijzen volgend jaar??? Dat is dus geen treble maar een kwartet???quote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef F1Bas het volgende:
[Ajax mogelijk nog wel in duel om de Johan Cruijff Schaal
Ondanks de uitschakeling in de beker, zou het nog steeds zo kunnen zijn dat Ajax het volgende seizoen opent in de strijd om de Johan Cruijff Schaal in de Arena. Indien PSV naast het kampioenschap ook de beker weet te winnen, door Willem II in de finale te verslaan, dan wordt het duel om de Johan Cruijff Schaal gespeeld tussen PSV en de nummer twee van de competitie.]
Wie weet kunnen we toch nog een extra flut-prijsje winnen volgens jaar...
dat doet er niet toe...feit is dat hij gewoon die penalty had moeten geven. en elke actie van babel was een overtreding had ik het ideequote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Die Luinge is i.d.d. eem flut-scheids. Die actie op Sneijder was een 100% pingel, maar ik betwijfel of er iemand bij Ajax was die vanaf 11-meter had kunnen scoren vandaag.
Aan de andere kant viel even later ook nog iemand goed neer, was ook een pingel. Dus ja...Wat dat betreft is 't weer quitte.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Die Luinge is i.d.d. eem flut-scheids. Die actie op Sneijder was een 100% pingel, maar ik betwijfel of er iemand bij Ajax was die vanaf 11-meter had kunnen scoren vandaag.
ik vond dat geen penalty.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef sol1tair het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Misschien vier (Champions League, landstitel, Amstel Cup en Johan Cruijff-schaal) prijzen volgend jaar??? Dat is dus geen treble maar een kwartet???
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef L4zY het volgende:
[..]
Maar hee, AC is niet belangrijk toch..
Ach, het maakt ook niet uit ... ze hebben kansen zat gehad en eigenlijk bijna niks weggegeven. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Hopelijk staan ze a.s. zondag weer op scherp.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond dat geen penalty.
voor de rest floot hij idd slecht.
Zo belangrijk is die AC voor onsquote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef Siemerink het volgende:
Jammer voor de club. Het is toch de beker, al is het alleen al voor de banner in de openingspost.
Ik vond hem bijzonder slechtquote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef RedGuy het volgende:
Hoe oud is die Furby, 18? Logisch dat hij in een belangrijke wedstrijd niet gelijk de beste linksback van Europa is...
Vreemde is: De eerste helft speelde Ajax nog best goed en toen waren er wel aardige kansen. De tweede helft speelde Ajax heel slecht maar kreeg Ajax echt MEGA kansen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:38 schreef Tvduijn het volgende:
ZO triest dit, blind moet alle spelers straffen hiervoor, gewoon een week salaris ofzo voor deze belachelijke wanprestatie, ONGELOFELIJK SLECHT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |