Toch raar dat je aan de ene kant zo'n mooie club aan kan hangen en aan de andere kant zo'n kutte andere club aanhangtquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar meer mensen met een goede smaak
Die gaat na volgend seizoen dus gratis de deur uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maxwell 8 maanden eruit
Hoe triest.
Verwachting was dat ie zijn rentree na de winterstop van volgend seizoen maakt jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef tong80 het volgende:
Jeetje die zien we aan het eind van volgend seizoen pas weer terug
Niet dat we daar veel aan hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:12 schreef Lionheaad het volgende:
dan blijft hij wel volgend seizoen.
Ik denk niet dat hij daar op in zal gaan aangezien hij flink wat tekengeld kan incasseren als hij tranfservrij vertrekt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Dan is er misschien wel de kans dat hij voor 2 jaar extra bijtekend. Zoadat hij zich extra in de kijker kan spelen, en Ajax nog geld vangt.
Als Ajax-zijnde zou ik het iig proberen..
Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar op in zal gaan aangezien hij flink wat tekengeld kan incasseren als hij tranfservrij vertrekt.
Ook is zijn kans op een echte topclub groter omdat hij niks kost. (net zo als met Van Bommel)
Dus ik zou me maar geen illusies maken.
Klote voor Ajax, fijn voor de rest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Klote voor Ajax en Maxwell, gun je niemand.
Ach zo goed heeft hij dit seizoen niet gespeeld.quote:
Hij moet eerst maar eens goed revalideren, dan weer op een respectabel niveau komen en dan pas weer in vorm komen. Dat lukt hem niet in 4 maanden hoor. Er zal best belangstelling zijn, maar zeker gezien zijn spel van het laatste jaar, wat niet super was, is het niet bijster veel lijkt me.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar op in zal gaan aangezien hij flink wat tekengeld kan incasseren als hij tranfservrij vertrekt.
Ook is zijn kans op een echte topclub groter omdat hij niks kost. (net zo als met Van Bommel)
Dus ik zou me maar geen illusies maken.
Neuh, hij is geloof ik twee keer geselecteerd en op de bank gezet in een vriendschappelijk duel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef DIJK het volgende:
Zat hij eigenlijk bij de WK selectie ?
Ja, snel. Laten we NU iemand vastleggen. Lekker in paniekquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:34 schreef SoA-Holic het volgende:
Uitgerekend Maxwell, een van de betere binnen de selectie. Ajax moet nu heel snel die Jansen van vites vastleggen voor het komende voetbaljaar!
Lees: het komende voetbaljaar. Over seizoen 2005/2006 heb ik het dus. Je weet dat maxwell in 2006 weggaat dus moet er vervanging komen. En met alleen emanuelson voor de linksback positie alleen wordt het een beetje krappies denk je niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, snel. Laten we NU iemand vastleggen. Lekker in paniek
Het seizoen duurt nog een maand. Wie weet gaat Emanuelson, ik neem aan dat hij Maxwell vervangt, erg goed spelen en dan heb je niet zo snel mogelijk een vervanger nodig. Besides, met nu iemand vastleggen, kom je niets verder dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |