Dat zo'n beeldspraak verkeerd kan vallen wanneer er EN geen aanleiding is aangezien Sneijder bekend staat als een zuiger, maar niet als een schopper, EN er net een Ajacied maanden lang uit is geschakeld vanwege zo'n zelfde blessure, dat had zelfs jij wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
Dat was slechts een beeldspraak. Moet ik ervan maken dat ie misschien anders wel een krasje op een scheenbeschermer had gemaakt om iederen blij te maken.Er is gewoon een ernstige blessure in de wedstrijd geweest en dat heb ik aangehaald. Klaar. Mên... Straks mag je niet een smeer zeggen dat er misschien wel meer gele kaarten aan zaten te komen, aangezien er al één gevallen is.
Lijkt me niet meer dan logisch dat je dan niet gaat klagenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Ajax in de Halve finale CL, 1e plek HC en de finale van de Amstelcup stond had je ze niet horen klagen.
Mag het? PSV is samen met AZ de enige club die het Nederlandse voetbal nog een beetje eer aan doet. En het heeft niks te doen met wat voor een club je bent. Je staat gewoon achter PSV voor het Nederlandse voetbal, en als Ajax in de halve finale had gestaan met normaal voetbal, en niet die idiote luie rijkelui houding aan nam had ik voor hun ook heus een loofend woordje over gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
We steken al een half jaar een veer in de reet van elke PSV-speler.
Je bent in mijn ogen pas een successupporter wanneer je je mond hier "opeens" durft open te doen wanneer 't goed gaat met PSV. En dat zijn er een hele hoop, de afgelopen paar weken.
Als ajax verder was gekomen in de uefa-cup waren de klachten ook een stuk minder geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef BZ het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch dat je dan niet gaat klagen![]()
Mag ook wel na zoveel jaren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mag het? PSV is samen met AZ de enige club die het Nederlandse voetbal nog een beetje eer aan doet.
Je staat pas achter PSV wanneer je je snavel ook open durft te doen wanneer ze dreigen buiten Europees voetbal te vallen, roemloos verliezen van Maccabi Tel Aviv of Auxerre en uitgeschakeld wordt voor de beker door een bij elkaar geraapt zooitje als Willem II.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mag het? PSV is samen met AZ de enige club die het Nederlandse voetbal nog een beetje eer aan doet. En het heeft niks te doen met wat voor een club je bent. Je staat gewoon achter PSV voor het Nederlandse voetbal, en als Ajax in de halve finale had gestaan met normaal voetbal, en niet die idiote luie rijkelui houding aan nam had ik voor hun ook heus een loofend woordje over gehad.
En dat heeft verder niks met successupporter zijn te maken.
Geld ook als Ajax supporter.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Je staat pas achter PSV wanneer je je snavel ook open durft te doen wanneer ze dreigen buiten Europees voetbal te vallen, roemloos verliezen van Maccabi Tel Aviv of Auxerre en uitgeschakeld wordt voor de beker door een bij elkaar geraapt zooitje als Willem II.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Je staat pas achter PSV wanneer je je snavel ook open durft te doen wanneer ze dreigen buiten Europees voetbal te vallen, roemloos verliezen van Maccabi Tel Aviv of Auxerre en uitgeschakeld wordt voor de beker door een bij elkaar geraapt zooitje als Willem II.
Grotendeels zie ik de posters hier nog gewoon. Terwijl ik ineens vanuit elk donker hoekje PSV-ers zie komen kruipen.quote:
Ik trek hier dan ook al jaren m'n muil openquote:
En sommigen daarvan kunnen zich zelfs niet verschuilen achter het excuus "Ik ben net nieuw hier"quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef VoreG het volgende:
Grotendeels zie ik de posters hier nog gewoon. Terwijl ik ineens vanuit elk donker hoekje PSV-ers zie komen kruipen.
Niet iedereen houdt van zelfkastijding.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef twi het volgende:
Jij blijkbaar wel, want jij zat hier vorig jaar ook, na die 8e uitschakeling in de CL en die 2e plekquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:50 schreef DIJK het volgende:
Niet iedereen houdt van zelfkastijding.
Ik had niks beters te doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef twi het volgende:
Jij blijkbaar wel, want jij zat hier vorig jaar ook, na die 8e uitschakeling in de CL en die 2e plek
Wanneer?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef twi het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel, want jij zat hier vorig jaar ook, na die 8e uitschakeling in de CL en die 2e plek
Bijna wel, gaat geloof ik tot rij 27quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:56 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had nog ff een vraagje. Ik ga zondag naar Ajax - De Graafschap, want ik kon via Ticketbox kaartjes kopen (vrije verkoop), en zit in vak 424, rij 25 geloof ik. Is dat helemaal bovenin?
Het gaat erom dat je op dit moment achter PSV staat voor het Nederlands voetbal en niet voor PSV de club. En als je dan is iets loofends zegt over PSV, wordt je gelijk afgeschildert als een successupporter. En dat slaat nergens op. Maar goed dat is typisch A'dam overal uitliggen, en het grapje hebben gespeeld, maar toch nog lekker arrogant doen over het verleden(wat overigens niet mis is) maar ga dat bij elkaar geraapte zootje wat er nou staat is kritisch beoordelen. Daar heb je meer aan dan continue oude koeien uit de sloot te slepen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
alsof dat niet gebeurtquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:
maar ga dat bij elkaar geraapte zootje wat er nou staat is kritisch beoordelen. Daar heb je meer aan dan continue oude koeien uit de sloot te slepen.
En waar zie je ons dat niet doen? Iedereen is het erover eens dat de ploeg gewoon ongelooflijk slecht presteert.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
maar ga dat bij elkaar geraapte zootje wat er nou staat is kritisch beoordelen.
Daar heb je meer aan dan continue oude koeien uit de sloot te slepen.
Een echte Ajax of Feyenoord supporter zal nooit achter PSV staan, en oprecht succes wensen. Tenminste, dat kan ik me niet voorstellen. Hoewel ook ik enige gedachte heb dat 't mooi is voor het Nederlandse voetbal, zou het wel een nachtmerrie zijn als PSV de CL zou winnen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Het gaat erom dat je op dit moment achter PSV staat voor het Nederlands voetbal en niet voor PSV de club. En als je dan is iets loofends zegt over PSV, wordt je gelijk afgeschildert als een successupporter. En dat slaat nergens op. Maar goed dat is typisch A'dam overal uitliggen, en het grapje hebben gespeeld, maar toch nog lekker arrogant doen over het verleden(wat overigens niet mis is) maar ga dat bij elkaar geraapte zootje wat er nou staat is kritisch beoordelen. Daar heb je meer aan dan continue oude koeien uit de sloot te slepen.
Dat heet sportiviteit. Vier lettergrepen. Moeilijk. Voor sommige.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je op dit moment achter PSV staat voor het Nederlands voetbal en niet voor PSV de club. En als je dan is iets loofends zegt over PSV, wordt je gelijk afgeschildert als een successupporter. En dat slaat nergens op. Maar goed dat is typisch A'dam overal uitliggen, en het grapje hebben gespeeld, maar toch nog lekker arrogant doen over het verleden(wat overigens niet mis is) maar ga dat bij elkaar geraapte zootje wat er nou staat is kritisch beoordelen. Daar heb je meer aan dan continue oude koeien uit de sloot te slepen.
Je bedoelt die sportiviteit die jij hier dagelijks laat zien, sinds een week?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:11 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat heet sportiviteit. Vier lettergrepen. Moeilijk.![]()
Oe, vervelend, iemand die even wat meer tijd heeft en ook elders gaat posten. Mag ik ook bij je VBL kliekje of praat ik niet genoeg in je straatje?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:12 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt die sportiviteit die jij hier dagelijks laat zien, sinds een week?
er zijn nog 2 rijen boven jequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:56 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had nog ff een vraagje. Ik ga zondag naar Ajax - De Graafschap, want ik kon via Ticketbox kaartjes kopen (vrije verkoop), en zit in vak 424, rij 25 geloof ik. Is dat helemaal bovenin?
Guttegut, een PSV'er voelt zich niet thuis in 't Ajax topic en begint gelijk over kliekjes te miepenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:24 schreef gr8w8 het volgende:
Oe, vervelend, iemand die even wat meer tijd heeft en ook elders gaat posten. Mag ik ook bij je VBL kliekje of praat ik niet genoeg in je straatje?![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Guttegut, een PSV'er voelt zich niet thuis in 't Ajax topic en begint gelijk over kliekjes te miepen
Ah, je bent een objectieve voetballiefhebber! Nou, daar ben ik blij om. Of hang je een andere club aan? 't Is vrij lastig te ontdekken tegenwoordig, aangezien het meer voor of tegen Ajax is tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:28 schreef gr8w8 het volgende:PSV supporter. Je kennis is echt ongelofelijk!
Denk niet dat een topic "SV Braakhuizen Dames" erg gewaardeerd wordt. Misschien in B&H.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, je bent een objectieve voetballiefhebber! Nou, daar ben ik blij om. Of hang je een andere club aan? 't Is vrij lastig te ontdekken tegenwoordig, aangezien het meer voor of tegen Ajax is tegenwoordig.
Die goede oude tijd dat iedereen zich nog gewoon richtte op z'n eigen club in plaats van alle energie te steken in de tegenstander
Nee, moet je eens aan de overkant kijken.quote:
Kijk de betreffende topics maar eens na en zie wie daar in posten. Kijk vervolgens in de PSV-CL topics van vorig jaar ...quote:
Ik moest het meest lachen om die jankende F'noord supportersquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:22 schreef JooB het volgende:
Kut he, verliezen? O, wat moesten al die Ajax-supporters lachen toen Feyenoord er tegen PSV uitging. Dus niet zo gek dat wij hier mee komen lachen.![]()
iedere 2 minuten een post afgelopen 4 uur, oh oh wat stil ...quote:
Viel mij ook al opquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Trouwens - weet iemand van wie dat LFC spandoek in het Ajax uitvak is ?
Ik dacht dat jij er zatquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Trouwens - weet iemand van wie dat LFC spandoek in het Ajax uitvak is ?
Er zijn blijkbaar meer mensen met een goede smaakquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Viel mij ook al op
Dacht even dat 'ie van jou was
Toch raar dat je aan de ene kant zo'n mooie club aan kan hangen en aan de andere kant zo'n kutte andere club aanhangtquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar meer mensen met een goede smaak
Die gaat na volgend seizoen dus gratis de deur uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maxwell 8 maanden eruit
Hoe triest.
Verwachting was dat ie zijn rentree na de winterstop van volgend seizoen maakt jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef tong80 het volgende:
Jeetje die zien we aan het eind van volgend seizoen pas weer terug
Niet dat we daar veel aan hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:12 schreef Lionheaad het volgende:
dan blijft hij wel volgend seizoen.
Ik denk niet dat hij daar op in zal gaan aangezien hij flink wat tekengeld kan incasseren als hij tranfservrij vertrekt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Dan is er misschien wel de kans dat hij voor 2 jaar extra bijtekend. Zoadat hij zich extra in de kijker kan spelen, en Ajax nog geld vangt.
Als Ajax-zijnde zou ik het iig proberen..
Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar op in zal gaan aangezien hij flink wat tekengeld kan incasseren als hij tranfservrij vertrekt.
Ook is zijn kans op een echte topclub groter omdat hij niks kost. (net zo als met Van Bommel)
Dus ik zou me maar geen illusies maken.
Klote voor Ajax, fijn voor de rest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Klote voor Ajax en Maxwell, gun je niemand.
Ach zo goed heeft hij dit seizoen niet gespeeld.quote:
Hij moet eerst maar eens goed revalideren, dan weer op een respectabel niveau komen en dan pas weer in vorm komen. Dat lukt hem niet in 4 maanden hoor. Er zal best belangstelling zijn, maar zeker gezien zijn spel van het laatste jaar, wat niet super was, is het niet bijster veel lijkt me.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar op in zal gaan aangezien hij flink wat tekengeld kan incasseren als hij tranfservrij vertrekt.
Ook is zijn kans op een echte topclub groter omdat hij niks kost. (net zo als met Van Bommel)
Dus ik zou me maar geen illusies maken.
Neuh, hij is geloof ik twee keer geselecteerd en op de bank gezet in een vriendschappelijk duel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef DIJK het volgende:
Zat hij eigenlijk bij de WK selectie ?
Ja, snel. Laten we NU iemand vastleggen. Lekker in paniekquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:34 schreef SoA-Holic het volgende:
Uitgerekend Maxwell, een van de betere binnen de selectie. Ajax moet nu heel snel die Jansen van vites vastleggen voor het komende voetbaljaar!
Lees: het komende voetbaljaar. Over seizoen 2005/2006 heb ik het dus. Je weet dat maxwell in 2006 weggaat dus moet er vervanging komen. En met alleen emanuelson voor de linksback positie alleen wordt het een beetje krappies denk je niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, snel. Laten we NU iemand vastleggen. Lekker in paniek
Het seizoen duurt nog een maand. Wie weet gaat Emanuelson, ik neem aan dat hij Maxwell vervangt, erg goed spelen en dan heb je niet zo snel mogelijk een vervanger nodig. Besides, met nu iemand vastleggen, kom je niets verder dit seizoen.
Dat snapte ik. Lees mijn post maar. Ik zeg ook niet dat er niemand gehaald moet worden. Maar niet nu versnelt iemand gaan halen die dan weer overhaast, dus niet goed genoeg, gescout wordt en dergelijke. Je hebt op dit moment helemaal niets aan een aankoop. Je moet de ontwikkeling van Emanuelson afwachten en in 2006 is Maxwell ook weer terug. Tuurlijk gaat Maxwell uiteindelijk weg en tuurlijk heb je dan iemand nodig. Maar niet iemand snel vastleggen, zoals jij suggereerde.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Lees: het komende voetbaljaar. Over seizoen 2005/2006 heb ik het dus. Je weet dat maxwell in 2006 weggaat dus moet er vervanging komen. En met alleen emanuelson voor de linksback positie alleen wordt het een beetje krappies denk je niet?
Klopt Ajax heeft natuurlijk een groot arsenaal aan wereldverdedigers zodat het wegvallen van een spelers zoals maxwell makelijk op te vangen is.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Tis triest voor hem persoonlijk, maar het komt eigenlijk niet zo slecht uit, de blessure van Rosales pakte ook gunstig uit omdat iemand anders op zijn plek speelt nu die het veel beter doet.
Maxwell is geen schim van de fantastische speler die hij vorige seizoen was...
Emmanuelson was gisteren ook een geweldige vervanger. Jezus zeg...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Tis triest voor hem persoonlijk, maar het komt eigenlijk niet zo slecht uit, de blessure van Rosales pakte ook gunstig uit omdat iemand anders op zijn plek speelt nu die het veel beter doet.
Dat zit daar geloof ik al bij inbegrepen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef gr8w8 het volgende:
8 Maanden, tering. Tel daarbij op de revalidatie en het weer op niveau komen.
Nee, die nou net ff nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Emmanuelson was gisteren ook een geweldige vervanger. Jezus zeg...
Nou ja, en voor de rest is er ook niks.quote:
Ik ken nog wel zwaardere belssures hoor......quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:04 schreef Saekerhett het volgende:
Dit gun je echt niemand, de zwaarste blessure die een voetballer kan oplopen...
Dan kon Yannis in Charisteas z'n eigen taal roepen:"Nee Harry, schiet 'm er niet in!"quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Robar het volgende:
Ik snapte de laatste wissel van Blind ook niet helemaal, Anastasiou er in Babel eruit, wat is de logica daarvan?
A.U.B. niet zegquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef HomerJ het volgende:
Zou Willem 2 geen ruil willen? Moens <----> Vonk ?
Bah, ga weg met je Moens. Je had iedereen na F'noord - Willem II moeten horenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef HomerJ het volgende:
Zou Willem 2 geen ruil willen? Moens <----> Vonk ?
Dat is natuurlijk bull, want met transfervrije spelers lopen clubs nauwelijks risico.quote:Wat kut zeg. Ook voor zijn carriere want er zullen maar weinig topclubs zijn die een gok met hem gaan nemen nu...
Heitinga vond ik eigenlijk nog wel meevallen. Ik vond Maduro en Mitea ook slecht, en Babel was gister ook niet echt in goede doen vond ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef zjroentje het volgende:
En wat waren Mitea, Heitinga en Maduro slecht zeg.
Maxwell speelt sowieso geen interlands, dus valt er al behoorlijk wat af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk bull, want met transfervrije spelers lopen clubs nauwelijks risico.
Van Nistelrooy ging na een veel zwaardere blessure na 10 wedstrijden in de HCE en een bekerfinale naar MU toe voor 65 miljoen gulden.
En het lijkt me uitgesloten dat Maxwell bijtekent, die wil na 5 seizoenen Ajax echt wel weg
precies niet dat anderen zo super waren maar deze 3 waren echt wel beneden alle pijlquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef zjroentje het volgende:
En wat waren Mitea, Heitinga en Maduro slecht zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |