Ja, snel. Laten we NU iemand vastleggen. Lekker in paniekquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:34 schreef SoA-Holic het volgende:
Uitgerekend Maxwell, een van de betere binnen de selectie. Ajax moet nu heel snel die Jansen van vites vastleggen voor het komende voetbaljaar!
Lees: het komende voetbaljaar. Over seizoen 2005/2006 heb ik het dus. Je weet dat maxwell in 2006 weggaat dus moet er vervanging komen. En met alleen emanuelson voor de linksback positie alleen wordt het een beetje krappies denk je niet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, snel. Laten we NU iemand vastleggen. Lekker in paniek
Het seizoen duurt nog een maand. Wie weet gaat Emanuelson, ik neem aan dat hij Maxwell vervangt, erg goed spelen en dan heb je niet zo snel mogelijk een vervanger nodig. Besides, met nu iemand vastleggen, kom je niets verder dit seizoen.
Dat snapte ik. Lees mijn post maar. Ik zeg ook niet dat er niemand gehaald moet worden. Maar niet nu versnelt iemand gaan halen die dan weer overhaast, dus niet goed genoeg, gescout wordt en dergelijke. Je hebt op dit moment helemaal niets aan een aankoop. Je moet de ontwikkeling van Emanuelson afwachten en in 2006 is Maxwell ook weer terug. Tuurlijk gaat Maxwell uiteindelijk weg en tuurlijk heb je dan iemand nodig. Maar niet iemand snel vastleggen, zoals jij suggereerde.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Lees: het komende voetbaljaar. Over seizoen 2005/2006 heb ik het dus. Je weet dat maxwell in 2006 weggaat dus moet er vervanging komen. En met alleen emanuelson voor de linksback positie alleen wordt het een beetje krappies denk je niet?
Klopt Ajax heeft natuurlijk een groot arsenaal aan wereldverdedigers zodat het wegvallen van een spelers zoals maxwell makelijk op te vangen is.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Tis triest voor hem persoonlijk, maar het komt eigenlijk niet zo slecht uit, de blessure van Rosales pakte ook gunstig uit omdat iemand anders op zijn plek speelt nu die het veel beter doet.
Maxwell is geen schim van de fantastische speler die hij vorige seizoen was...
Emmanuelson was gisteren ook een geweldige vervanger. Jezus zeg...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Tis triest voor hem persoonlijk, maar het komt eigenlijk niet zo slecht uit, de blessure van Rosales pakte ook gunstig uit omdat iemand anders op zijn plek speelt nu die het veel beter doet.
Dat zit daar geloof ik al bij inbegrepen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef gr8w8 het volgende:
8 Maanden, tering. Tel daarbij op de revalidatie en het weer op niveau komen.
Nee, die nou net ff nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Emmanuelson was gisteren ook een geweldige vervanger. Jezus zeg...
Nou ja, en voor de rest is er ook niks.quote:
Ik ken nog wel zwaardere belssures hoor......quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:04 schreef Saekerhett het volgende:
Dit gun je echt niemand, de zwaarste blessure die een voetballer kan oplopen...
Dan kon Yannis in Charisteas z'n eigen taal roepen:"Nee Harry, schiet 'm er niet in!"quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Robar het volgende:
Ik snapte de laatste wissel van Blind ook niet helemaal, Anastasiou er in Babel eruit, wat is de logica daarvan?
A.U.B. niet zegquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef HomerJ het volgende:
Zou Willem 2 geen ruil willen? Moens <----> Vonk ?
Bah, ga weg met je Moens. Je had iedereen na F'noord - Willem II moeten horenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef HomerJ het volgende:
Zou Willem 2 geen ruil willen? Moens <----> Vonk ?
Dat is natuurlijk bull, want met transfervrije spelers lopen clubs nauwelijks risico.quote:Wat kut zeg. Ook voor zijn carriere want er zullen maar weinig topclubs zijn die een gok met hem gaan nemen nu...
Heitinga vond ik eigenlijk nog wel meevallen. Ik vond Maduro en Mitea ook slecht, en Babel was gister ook niet echt in goede doen vond ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef zjroentje het volgende:
En wat waren Mitea, Heitinga en Maduro slecht zeg.
Maxwell speelt sowieso geen interlands, dus valt er al behoorlijk wat af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk bull, want met transfervrije spelers lopen clubs nauwelijks risico.
Van Nistelrooy ging na een veel zwaardere blessure na 10 wedstrijden in de HCE en een bekerfinale naar MU toe voor 65 miljoen gulden.
En het lijkt me uitgesloten dat Maxwell bijtekent, die wil na 5 seizoenen Ajax echt wel weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |