abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26430563
Uitgerekend Maxwell, een van de betere binnen de selectie. Ajax moet nu heel snel die Jansen van vites vastleggen voor het komende voetbaljaar!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_26430677
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:34 schreef SoA-Holic het volgende:
Uitgerekend Maxwell, een van de betere binnen de selectie. Ajax moet nu heel snel die Jansen van vites vastleggen voor het komende voetbaljaar!
Ja, snel. Laten we NU iemand vastleggen. Lekker in paniek

Het seizoen duurt nog een maand. Wie weet gaat Emanuelson, ik neem aan dat hij Maxwell vervangt, erg goed spelen en dan heb je niet zo snel mogelijk een vervanger nodig. Besides, met nu iemand vastleggen, kom je niets verder dit seizoen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:43:57 #273
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26430784
8 Maanden, tering. Tel daarbij op de revalidatie en het weer op niveau komen.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_26430788
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja, snel. Laten we NU iemand vastleggen. Lekker in paniek

Het seizoen duurt nog een maand. Wie weet gaat Emanuelson, ik neem aan dat hij Maxwell vervangt, erg goed spelen en dan heb je niet zo snel mogelijk een vervanger nodig. Besides, met nu iemand vastleggen, kom je niets verder dit seizoen.
Lees: het komende voetbaljaar. Over seizoen 2005/2006 heb ik het dus. Je weet dat maxwell in 2006 weggaat dus moet er vervanging komen. En met alleen emanuelson voor de linksback positie alleen wordt het een beetje krappies denk je niet?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:46:52 #275
83628 BZ
aka Baza
pi_26430852
Maxwell zien we niet meer in een Ajaxshirt
pi_26430926
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:44 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Lees: het komende voetbaljaar. Over seizoen 2005/2006 heb ik het dus. Je weet dat maxwell in 2006 weggaat dus moet er vervanging komen. En met alleen emanuelson voor de linksback positie alleen wordt het een beetje krappies denk je niet?
Dat snapte ik. Lees mijn post maar. Ik zeg ook niet dat er niemand gehaald moet worden. Maar niet nu versnelt iemand gaan halen die dan weer overhaast, dus niet goed genoeg, gescout wordt en dergelijke. Je hebt op dit moment helemaal niets aan een aankoop. Je moet de ontwikkeling van Emanuelson afwachten en in 2006 is Maxwell ook weer terug. Tuurlijk gaat Maxwell uiteindelijk weg en tuurlijk heb je dan iemand nodig. Maar niet iemand snel vastleggen, zoals jij suggereerde.
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:51:10 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26430953
Tis triest voor hem persoonlijk, maar het komt eigenlijk niet zo slecht uit, de blessure van Rosales pakte ook gunstig uit omdat iemand anders op zijn plek speelt nu die het veel beter doet.

Maxwell is geen schim van de fantastische speler die hij vorige seizoen was...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:54:41 #278
83628 BZ
aka Baza
pi_26431035
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Tis triest voor hem persoonlijk, maar het komt eigenlijk niet zo slecht uit, de blessure van Rosales pakte ook gunstig uit omdat iemand anders op zijn plek speelt nu die het veel beter doet.

Maxwell is geen schim van de fantastische speler die hij vorige seizoen was...
Klopt Ajax heeft natuurlijk een groot arsenaal aan wereldverdedigers zodat het wegvallen van een spelers zoals maxwell makelijk op te vangen is.....
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:05:19 #279
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26431246
Of emanuelson het nou wel of niet goed zal doen. Er moet iig 1 linkerverdediger bijkomen. 1 is simpelweg te weinig..
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:15:39 #280
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26431477
Ach, financieel zou het gewoon een strop zijn voor Ajax als Maxwell niet bij zou tekenen. Ik bedoel, 't zou dan echt het typische voorbeeld zijn van waarom clubs nooit rond deze tijd in de situatie zouden moeten zitten dat er nog steeds geen contracten zijn verlengd.
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:23:49 #281
82589 S-Two
barba macacu
pi_26431681
Godverdomme, wat een zaad-wedstrijd gister zeg. Het is toch niet zo moeilijk om er 1 in te schieten???

T was echt een drama, maar goed.. dan alleen maar voor de tweede plaats gaan.

Triest voor Maxwell...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_26432264
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Emmanuelson was gisteren ook een geweldige vervanger. Jezus zeg...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26432292
Wat ontzettend zonde zeg
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26432326
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef gr8w8 het volgende:
8 Maanden, tering. Tel daarbij op de revalidatie en het weer op niveau komen.
Dat zit daar geloof ik al bij inbegrepen.

Niettemin zwaar kut dit.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26432678
Ik dacht meteen al na die val dat hij zijn kruisband gescheurd had... hij lag echt te kermen van de pijn, en ik kan weten hoe het voelt, want ik heb hetzelfde meegemaakt, en ben 1,5 jaar weggeweest. Dit gun je echt niemand, de zwaarste blessure die een voetballer kan oplopen...
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:18:15 #286
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26433052
Maxwell
A.M.A.B
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:20:29 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26433098
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Emmanuelson was gisteren ook een geweldige vervanger. Jezus zeg...
Nee, die nou net ff niet .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_26433124
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, die nou net ff niet .
Nou ja, en voor de rest is er ook niks.
pi_26433127
Wat verrot dit, 8 maanden. Ik kan het niet geloven.
Maxwell , hopelijk zie ik hem ooit nog spelen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_26433157
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:04 schreef Saekerhett het volgende:
Dit gun je echt niemand, de zwaarste blessure die een voetballer kan oplopen...
Ik ken nog wel zwaardere belssures hoor......
Misschien niet zo pijnlijk, maar wel veel langduriger.

Maar goed, best frustrerend dat Ajax gisteren gewoon open kansen mist.
Het is weer het verhaal zoals we hem kennen. Schiet je ze er niet in dan wordt je vroeg of laat genadeloos afgestraft. Het heeft nu niet bepaald gelegen aan het verschrikkelijk goede voetbal dat Willem II tentoonstelde. Niet dat het spel van Ajax nu zo denderend was, maar de kansen waren er toch....... Ik snapte de laatste wissel van Blind ook niet helemaal, Anastasiou er in Babel eruit, wat is de logica daarvan? Babel had toch ook in het centrum neergezet kunnen worden Babel speelde geen wereldpartij, maar hij heeft toch een aantal gevaarlijke situaties voor het doel van Willem II veroorzaakt. Anastasiou is wat dat betreft niet echt beter volgens mij.

Ow ja, nog even de complimenten aan Moens
Blijft toch een alleraardigste keeper.
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:35:08 #291
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_26433486
Zou Willem 2 geen ruil willen? Moens <----> Vonk ?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_26433514
Wat kut zeg. Ook voor zijn carriere want er zullen maar weinig topclubs zijn die een gok met hem gaan nemen nu...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:43:17 #293
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26433657
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:22 schreef Robar het volgende:
Ik snapte de laatste wissel van Blind ook niet helemaal, Anastasiou er in Babel eruit, wat is de logica daarvan?
Dan kon Yannis in Charisteas z'n eigen taal roepen:"Nee Harry, schiet 'm er niet in!"
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:43:48 #294
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26433663
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef HomerJ het volgende:
A.U.B. niet zeg
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:44:06 #295
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26433673
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef HomerJ het volgende:
Bah, ga weg met je Moens. Je had iedereen na F'noord - Willem II moeten horen
pi_26433709
quote:
Wat kut zeg. Ook voor zijn carriere want er zullen maar weinig topclubs zijn die een gok met hem gaan nemen nu...
Dat is natuurlijk bull, want met transfervrije spelers lopen clubs nauwelijks risico.

Van Nistelrooy ging na een veel zwaardere blessure na 10 wedstrijden in de HCE en een bekerfinale naar MU toe voor 65 miljoen gulden.

En het lijkt me uitgesloten dat Maxwell bijtekent, die wil na 5 seizoenen Ajax echt wel weg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26433832
Zeer sneu voor Maxwell, je hoorde hem gister gewoon gillen.

En waar ik ook droevig van werd waren de gemiste kansen, wat was dat frustrerend. Eigenlijk had ik meteen al een slechte gevoel bij deze wedstrijd toen het eerste fluitsingnaal klonk. Maar op het eind leek het toch te kunnen. Maar helaas...

Nu die tweede plaats maar vasthouden, het is een verloren seizoen geweest.
pi_26433893
En wat waren Mitea, Heitinga en Maduro slecht zeg.
pi_26433920
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:52 schreef zjroentje het volgende:
En wat waren Mitea, Heitinga en Maduro slecht zeg.
Heitinga vond ik eigenlijk nog wel meevallen. Ik vond Maduro en Mitea ook slecht, en Babel was gister ook niet echt in goede doen vond ik.
pi_26433937
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk bull, want met transfervrije spelers lopen clubs nauwelijks risico.

Van Nistelrooy ging na een veel zwaardere blessure na 10 wedstrijden in de HCE en een bekerfinale naar MU toe voor 65 miljoen gulden.

En het lijkt me uitgesloten dat Maxwell bijtekent, die wil na 5 seizoenen Ajax echt wel weg
Maxwell speelt sowieso geen interlands, dus valt er al behoorlijk wat af.
Als ik zo'n speler zou zijn, zou ik een jaar bijtekenen en nadat je terug bent gekomen op niveau, de rest van het seizoen (goed) uitspelen en dan verkocht worden.

Ik zou me er niet prettig ondervoelen om een heel jaar geblesseerd betaald te worden (best aardig ook nog) en dan gewoon gratis weg te lopen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')