abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:04:22 #176
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26426673
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:03 schreef gr8w8 het volgende:
Ik was eerder bang dattie met name Sneijder zich even zou laten gaan ten koste van nog meer kruisbanden, maar dan bij een WII speler.
Ja inderdaad, want die hele wedstrijd was zo onsportief. Wat een kijk heb jij op voetbal
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:06:11 #177
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26426720
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef twi het volgende:

[..]

Ja inderdaad, want die hele wedstrijd was zo onsportief. Wat een kijk heb jij op voetbal
Zeg dan niets.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_26426744
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef twi het volgende:

[..]

Urby sloeg meer op de post boven je. Maar je hebt gelijk, als je 1-0 achter staat in de laatste twee minuten tegen een topteam als Willem II zou Sneijder de eerste moeten zijn die lachend en klappend van waardering zo'n uitzichtloze actie van Anastasiou moet begroeten
In dat geval had ie wel gelijk. Maar hij loopt altijd op iedereen te foeteren terwijl hij er zelf ook niks van bakt. Hij zou eerst eens naar zichzelf moeten kijken in plaats van de rest altijd de schuld te geven. Hij had er gister ook gewoon makkelijk 2 kunnen maken. Dat is gewoon een slechte eigenschap, je eigen klotespel op andere afreageren.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:07:26 #179
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_26426746
Ajax speelt dit seizoen nog thuis tegen De Graafschap, RKC Waalwijk en FC Groningen en moet nog op bezoek bij RBC Roosendaal en Vitesse, wedstrijden die in principe gewoon vijftien punten moeten opleveren en zo hebben we alles gewoon in eigen hand. Champions League volgend seizoen is ook véél belangrijker dan zo'n lelijke dennenappel, waar we d'r al vijftien van hebben...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:08:15 #180
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26426772
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee, nogmaals: ik heb slechts 2 minuten bekeken en gezien het zeg maar 'recalcitrante' scheldverleden van Sneijder vroeg ik me af of ie dat de hele wedstrijd aan het doen was. Mijn vraag was neutraler dan dat jij hem oppikte. Ik ben helemaal niet zo van de provocaties, zoals jij toch zou moeten weten.
Om maar even te antwoorden ( als je het nog niet had opgepikt uit de cynische opmerkingen van Twi ) Nee, Sneyder speelde lekker en het zat wel goed in z'n kop, op die uitbarsting op de grond na, vlak na die rare bal van yannis.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:09:10 #181
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26426792
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van de provocaties, zoals jij toch zou moeten weten.
Da's waar. Door alle recentelijk uit de grond schietende PSV'ers moet ik de verhoudingen weer even opnieuw inschatten Maar met uitzondering dat 'ie 'm gisteren in de 1e helft af had moeten leggen op Pienaar die vrij voor de goal stond heb ik Wesley t.o.v. de andere spelers weinig meer te verwijten.

Maar goed, ik heb er eigenlijk een hekel aan om iemands gedrag na een schandalig verloren wedstrijd positief te becommentarieren.
pi_26426816
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ajax speelt dit seizoen nog thuis tegen De Graafschap, RKC Waalwijk en FC Groningen en moet nog op bezoek bij RBC Roosendaal en Vitesse, wedstrijden die in principe gewoon vijftien punten moeten opleveren en zo hebben we alles gewoon in eigen hand. Champions League volgend seizoen is ook véél belangrijker dan zo'n lelijke dennenappel, waar we d'r al vijftien van hebben...
Zo kun je alles wel recht praten.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:09:59 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26426817
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Zeg dan niets.
Dat dacht ik dus over jouw post ook. De onzin ten top.
pi_26426900
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef twi het volgende:

[..]

Alleen had hij een punt, en jouw antwoord sloeg kant nog wal.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:13:46 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26426920
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef DIJK het volgende:

In dat geval had ie wel gelijk. Maar hij loopt altijd op iedereen te foeteren terwijl hij er zelf ook niks van bakt. Hij zou eerst eens naar zichzelf moeten kijken in plaats van de rest altijd de schuld te geven. Hij had er gister ook gewoon makkelijk 2 kunnen maken. Dat is gewoon een slechte eigenschap, je eigen klotespel op andere afreageren.
En hierom reageeerde ik zo fel. Ik zie elke week wedstrijden, en de wat mopperende gezichten die Wesley af en toe trekt zijn wat mij betreft gewoon niets bijzonders. Hij heeft twee keer wat enorm stoms gedaan dit seizoen, maar daarna zit iedereen met een vergrootglas op 'm te wachten totdat 'ie weer iets verkeerd doet. Het enige wat Sneijder verkeerd doet is onconstant voetballen met veel dramatische uitschieters. En teveel vanuit de tweede lijn schieten.

Maar wie kan 'm dat kwalijk nemen, met een Babel die er uit vorm niks van bakt, een Charisteas die vanaf de 5-meter niet eens binnen kan schieten, een Mitea die niet weet wat buitenspel is en een valse rechtsbuiten die eigenlijk gewoon aanvallende middenvelder is en dus ongeveer op dezelfde positie als Wesley speelt.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:14:51 #186
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26426940
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef twi het volgende:

[..]

Heb je het een beetje zwaar?

Sneijder heeft zich al eerder laten gaan in wedstrijden waar het even niet zo lekker liep. Dat is inderdaad de laatste tijd minder gebeurd, maar even leek het erop dat hij weer iets te fel werd. Klaar. Is niet gebeurd gelukkig.

Punt.
pi_26426965
Dus als ik het goed begrijp doet Willem II nou mee aan de UEFA cup?
Ajax bedankt namens Vitesse, Heerenveen, en FC Twente.
Jullie zijn echt waardeloos dit seizoen he, echt niet normaal.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:17:49 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26427000
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef DIJK het volgende:
Alleen had hij een punt, en jouw antwoord sloeg kant nog wal.
Zijn reactie heeft alleen een punt bij PSV'ers die graag de frustraties van een Ajacied met een vergrootglas willen bestuderen, naar aanleiding van een toevallige gescheurde kruisband van een andere speler. Die daarnaast ook nog eens Ajacied was.

"Goh, Maxwell scheurde z'n kruisbanden, maar eventueel misschien zou de frustratie van Sneijder er voor kunnen zorgen dat er wellicht ook nog een andere kruisband van een Willem II speler zou kunnen sneuvelen."

Nee, dat zijn reacties waar je wat aan hebt
quote:
Sneijder heeft zich al eerder laten gaan in wedstrijden waar het even niet zo lekker liep
Nou, noem eens op welke kruisbanden en schandalige overtredingen hij allemaal heeft begaan in z'n carriere Ik heb 't zwaar met al die voetbalkundig onderontwikkelde gloryhunters en aasgieren zoals jij, inderdaad.
pi_26427010
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef twi het volgende:
Maar wie kan 'm dat kwalijk nemen, met een Babel die er uit vorm niks van bakt, een Charisteas die vanaf de 5-meter niet eens binnen kan schieten, een Mitea die niet weet wat buitenspel is en een valse rechtsbuiten die eigenlijk gewoon aanvallende middenvelder is en dus ongeveer op dezelfde positie als Wesley speelt.
Babel speelde best aardig vond ik. Hij gaf een aantal goede steekpasses waardoor een prima kansen ontstonden. Onder andere voor Sneijder. Dat die dan niet binnengeschoten worden kan Babel ook weinig aan doen. Verder was het een van de enige spelers die af en toe enigzins balvast was.
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:17 schreef twi het volgende:
Nou, noem eens op welke kruisbanden en schandalige overtredingen hij allemaal heeft begaan in z'n carriere Ik heb 't zwaar met al die voetbalkundig onderontwikkelde gloryhunters en aasgieren zoals jij, inderdaad.
Sneijder is gewoon een van de irritantste voetballers van de eredivisie. Omdat hij z'n frustraties over zijn eigen spel regelmatig afreageert op andere spelers. Zowel van de tegenstander als spelers in zijn eigen team. Vooral dat laatste is nogal triest.

[ Bericht 16% gewijzigd door DIJK op 22-04-2005 11:23:40 ]
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:22:22 #190
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26427106
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:17 schreef twi het volgende:

[..]

Zijn reactie heeft alleen een punt bij PSV'ers die graag de frustraties van een Ajacied met een vergrootglas willen bestuderen, naar aanleiding van een toevallige gescheurde kruisband van een andere speler. Die daarnaast ook nog eens Ajacied was.

"Goh, Maxwell scheurde z'n kruisbanden, maar eventueel misschien zou de frustratie van Sneijder er voor kunnen zorgen dat er wellicht ook nog een andere kruisband van een Willem II speler zou kunnen sneuvelen."

Nee, dat zijn reacties waar je wat aan hebt
[..]

Ik zal me maar niet verlagen en ook op de persoon gaan spelen he. Ik had trouwens al "punt" gezegd...
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:22:25 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26427107
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Sjakie01 het volgende:
We doen het voor ons plezier Niks te danken.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:24:27 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26427163
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:22 schreef gr8w8 het volgende:

Ik zal me maar niet verlagen en ook op de persoon gaan spelen he. Ik had trouwens al "punt" gezegd...
Ik zeg alleen waar ik 't zwaar mee heb, en beantwoord dus je vraag. 't Is alleen overduidelijk wat de redenen voor jou zijn om hier te komen. 't Is alleen jammer dat je anderen mee sleept in die tendens.

Maar je hebt gelijk, ik zal voortaan direct stoppen met reageren wanneer jij "Punt." hebt gezegd. Misschien een idee voor in de policy?
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:26:45 #193
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26427238
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef DIJK het volgende:

[..]

Babel speelde best aardig vond ik. Hij gaf een aantal goede steekpasses waardoor een prima kansen ontstonden. Onder andere voor Sneijder. Dat die dan niet binnengeschoten worden kan Babel ook weinig aan doen. Verder was het een van de enige spelers die af en toe enigzins balvast was.
Hij moet alleen niet té veel willen en de bal constant halen en uit de spits verdwijnen, zolang er geen échte 10 omheen speelt.
quote:
Sneijder is gewoon een van de irritantste voetballers van de eredivisie. Omdat hij z'n frustraties over zijn eigen spel regelmatig afreageert op andere spelers. Zowel van de tegenstander als spelers in zijn eigen team. Vooral dat laatste is nogal triest.
Hoeft niet per sé een slechte eigenschap te zijn.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:29:25 #194
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26427300
quote:
Ik heb Sneijder nog nauwelijks dingen zien afreageren op tegenstanders, en zeker nog NOOIT in de mate waarvan die successupporter hier beweerde.
pi_26427313
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Sjakie01 het volgende:
We zijn alleen waardelozer dan PSV, volgens mij staat de rest allemaal achter ons in de competitie. En als Vitesse, Heerenveen, en FC Twente gewoon zelf alle wedstrijden winnen, hebben ze Europees voetbal, dus niet afgeven op Ajax
pi_26427327
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef pfaf het volgende:
Hoeft niet per sé een slechte eigenschap te zijn.
Het geeft wel aan dat hij niet tegen zijn verlies kan, dat is een goede eigenschap voor een voetballer. Maar dat gefoeter op medespelers lijkt mij niet echt goed voor het groepsgevoel.
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef twi het volgende:
zeker nog NOOIT in de mate waarvan die successupporter hier beweerde.
Nee oke dat was overdreven. En bovendien komen dat soort blessures meestal niet door een overtreding.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:32:09 #197
83628 BZ
aka Baza
pi_26427367
Als ik de verhalen moet geloven zit het sinds het aantreden van Blind wel goed met het groepsgevoel.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:33:23 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26427398
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef DIJK het volgende:

[..]

Het geeft wel aan dat hij niet tegen zijn verlies kan, dat is een goede eigenschap voor een voetballer. Maar dat gefoeter op medespelers lijkt mij niet echt goed voor het groepsgevoel.
[..]

Nee oke dat was overdreven. En bovendien komen dat soort blessures meestal niet door een overtreding.
Als het niet terecht is niet nee. Maar ik heb persoonlijk een grotere hekel aan dat "duimpje" als een medespeler een pass veertig meter te hoog de tribune in schiet.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:33:37 #199
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26427401
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef DIJK het volgende:

[..]

Nee precies. Dat is de laatste tijd wel een stuk minder. Al onder Koeman trouwens, maar ik denk dat Blind wat dat betreft nog meer een goede invloed heeft.
pi_26427442
Ajax supporters zijn eigenlijk best een kinderachtig volk, als het slecht met hun club gaat, en ze in elk toernooi en competitie het grapje zijn. Is gelijk zo: iedereen die wat positiefs zegt over PSV is direct een successupporter, maar als Ajax in de Halve finale CL, 1e plek HC en de finale van de Amstelcup stond had je ze niet horen klagen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')