Ja inderdaad, want die hele wedstrijd was zo onsportief. Wat een kijk heb jij op voetbalquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:03 schreef gr8w8 het volgende:
Ik was eerder bang dattie met name Sneijder zich even zou laten gaan ten koste van nog meer kruisbanden, maar dan bij een WII speler.

Zeg dan niets.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want die hele wedstrijd was zo onsportief. Wat een kijk heb jij op voetbal

In dat geval had ie wel gelijk. Maar hij loopt altijd op iedereen te foeteren terwijl hij er zelf ook niks van bakt. Hij zou eerst eens naar zichzelf moeten kijken in plaats van de rest altijd de schuld te geven. Hij had er gister ook gewoon makkelijk 2 kunnen maken. Dat is gewoon een slechte eigenschap, je eigen klotespel op andere afreageren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Urby sloeg meer op de post boven je. Maar je hebt gelijk, als je 1-0 achter staat in de laatste twee minuten tegen een topteam als Willem II zou Sneijder de eerste moeten zijn die lachend en klappend van waardering zo'n uitzichtloze actie van Anastasiou moet begroeten

Om maar even te antwoorden ( als je het nog niet had opgepikt uit de cynische opmerkingen van Twi ) Nee, Sneyder speelde lekker en het zat wel goed in z'n kop, op die uitbarsting op de grond na, vlak na die rare bal van yannis.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, nogmaals: ik heb slechts 2 minuten bekeken en gezien het zeg maar 'recalcitrante' scheldverleden van Sneijder vroeg ik me af of ie dat de hele wedstrijd aan het doen was. Mijn vraag was neutraler dan dat jij hem oppikte. Ik ben helemaal niet zo van de provocaties, zoals jij toch zou moeten weten.

Da's waar. Door alle recentelijk uit de grond schietende PSV'ers moet ik de verhoudingen weer even opnieuw inschattenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van de provocaties, zoals jij toch zou moeten weten.

Zo kun je alles wel recht praten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ajax speelt dit seizoen nog thuis tegen De Graafschap, RKC Waalwijk en FC Groningen en moet nog op bezoek bij RBC Roosendaal en Vitesse, wedstrijden die in principe gewoon vijftien punten moeten opleveren en zo hebben we alles gewoon in eigen hand. Champions League volgend seizoen is ook véél belangrijker dan zo'n lelijke dennenappel, waar we d'r al vijftien van hebben...

Alleen had hij een punt, en jouw antwoord sloeg kant nog wal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus over jouw post ook. De onzin ten top.

En hierom reageeerde ik zo fel. Ik zie elke week wedstrijden, en de wat mopperende gezichten die Wesley af en toe trekt zijn wat mij betreft gewoon niets bijzonders. Hij heeft twee keer wat enorm stoms gedaan dit seizoen, maar daarna zit iedereen met een vergrootglas op 'm te wachten totdat 'ie weer iets verkeerd doet. Het enige wat Sneijder verkeerd doet is onconstant voetballen met veel dramatische uitschieters. En teveel vanuit de tweede lijn schieten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef DIJK het volgende:
In dat geval had ie wel gelijk. Maar hij loopt altijd op iedereen te foeteren terwijl hij er zelf ook niks van bakt. Hij zou eerst eens naar zichzelf moeten kijken in plaats van de rest altijd de schuld te geven. Hij had er gister ook gewoon makkelijk 2 kunnen maken. Dat is gewoon een slechte eigenschap, je eigen klotespel op andere afreageren.

Heb je het een beetje zwaar?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus over jouw post ook. De onzin ten top.

Zijn reactie heeft alleen een punt bij PSV'ers die graag de frustraties van een Ajacied met een vergrootglas willen bestuderen, naar aanleiding van een toevallige gescheurde kruisband van een andere speler. Die daarnaast ook nog eens Ajacied was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef DIJK het volgende:
Alleen had hij een punt, en jouw antwoord sloeg kant nog wal.
Nou, noem eens op welke kruisbanden en schandalige overtredingen hij allemaal heeft begaan in z'n carrierequote:Sneijder heeft zich al eerder laten gaan in wedstrijden waar het even niet zo lekker liep

Babel speelde best aardig vond ik. Hij gaf een aantal goede steekpasses waardoor een prima kansen ontstonden. Onder andere voor Sneijder. Dat die dan niet binnengeschoten worden kan Babel ook weinig aan doen. Verder was het een van de enige spelers die af en toe enigzins balvast was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef twi het volgende:
Maar wie kan 'm dat kwalijk nemen, met een Babel die er uit vorm niks van bakt, een Charisteas die vanaf de 5-meter niet eens binnen kan schieten, een Mitea die niet weet wat buitenspel is en een valse rechtsbuiten die eigenlijk gewoon aanvallende middenvelder is en dus ongeveer op dezelfde positie als Wesley speelt.
Sneijder is gewoon een van de irritantste voetballers van de eredivisie. Omdat hij z'n frustraties over zijn eigen spel regelmatig afreageert op andere spelers. Zowel van de tegenstander als spelers in zijn eigen team. Vooral dat laatste is nogal triest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:17 schreef twi het volgende:
Nou, noem eens op welke kruisbanden en schandalige overtredingen hij allemaal heeft begaan in z'n carriereIk heb 't zwaar met al die voetbalkundig onderontwikkelde gloryhunters en aasgieren zoals jij, inderdaad.

quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn reactie heeft alleen een punt bij PSV'ers die graag de frustraties van een Ajacied met een vergrootglas willen bestuderen, naar aanleiding van een toevallige gescheurde kruisband van een andere speler. Die daarnaast ook nog eens Ajacied was.
"Goh, Maxwell scheurde z'n kruisbanden, maar eventueel misschien zou de frustratie van Sneijder er voor kunnen zorgen dat er wellicht ook nog een andere kruisband van een Willem II speler zou kunnen sneuvelen."
Nee, dat zijn reacties waar je wat aan hebt
[..]
Nou, noem eens op welke kruisbanden en schandalige overtredingen hij allemaal heeft begaan in z'n carriereIk heb 't zwaar met al die voetbalkundig onderontwikkelde gloryhunters en aasgieren zoals jij, inderdaad.

We doen het voor ons plezierquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp doet Willem II nou mee aan de UEFA cup?
Ajax bedankt namens Vitesse, Heerenveen, en FC Twente.
Jullie zijn echt waardeloos dit seizoen he, echt niet normaal.

Ik zeg alleen waar ik 't zwaar mee heb, en beantwoord dus je vraag. 't Is alleen overduidelijk wat de redenen voor jou zijn om hier te komen. 't Is alleen jammer dat je anderen mee sleept in die tendens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:22 schreef gr8w8 het volgende:![]()
![]()
Ik zal me maar niet verlagen en ook op de persoon gaan spelen he. Ik had trouwens al "punt" gezegd...

Hij moet alleen niet té veel willen en de bal constant halen en uit de spits verdwijnen, zolang er geen échte 10 omheen speelt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef DIJK het volgende:
[..]
Babel speelde best aardig vond ik. Hij gaf een aantal goede steekpasses waardoor een prima kansen ontstonden. Onder andere voor Sneijder. Dat die dan niet binnengeschoten worden kan Babel ook weinig aan doen. Verder was het een van de enige spelers die af en toe enigzins balvast was.
Hoeft niet per sé een slechte eigenschap te zijn.quote:Sneijder is gewoon een van de irritantste voetballers van de eredivisie. Omdat hij z'n frustraties over zijn eigen spel regelmatig afreageert op andere spelers. Zowel van de tegenstander als spelers in zijn eigen team. Vooral dat laatste is nogal triest.

Ik heb Sneijder nog nauwelijks dingen zien afreageren op tegenstanders, en zeker nog NOOIT in de mate waarvan die successupporter hier beweerde.quote:Sneijder is gewoon een van de irritantste voetballers van de eredivisie. Omdat hij z'n frustraties over zijn eigen spel regelmatig afreageert op andere spelers. Zowel van de tegenstander als spelers in zijn eigen team. Vooral dat laatste is nogal triest.

We zijn alleen waardelozer dan PSV, volgens mij staat de rest allemaal achter ons in de competitie. En als Vitesse, Heerenveen, en FC Twente gewoon zelf alle wedstrijden winnen, hebben ze Europees voetbal, dus niet afgeven op Ajaxquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp doet Willem II nou mee aan de UEFA cup?
Ajax bedankt namens Vitesse, Heerenveen, en FC Twente.
Jullie zijn echt waardeloos dit seizoen he, echt niet normaal.

Het geeft wel aan dat hij niet tegen zijn verlies kan, dat is een goede eigenschap voor een voetballer. Maar dat gefoeter op medespelers lijkt mij niet echt goed voor het groepsgevoel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef pfaf het volgende:
Hoeft niet per sé een slechte eigenschap te zijn.
Nee oke dat was overdreven. En bovendien komen dat soort blessures meestal niet door een overtreding.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef twi het volgende:
zeker nog NOOIT in de mate waarvan die successupporter hier beweerde.

Als het niet terecht is niet nee. Maar ik heb persoonlijk een grotere hekel aan dat "duimpje" als een medespeler een pass veertig meter te hoog de tribune in schiet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat hij niet tegen zijn verlies kan, dat is een goede eigenschap voor een voetballer. Maar dat gefoeter op medespelers lijkt mij niet echt goed voor het groepsgevoel.
[..]
Nee oke dat was overdreven. En bovendien komen dat soort blessures meestal niet door een overtreding.

Nee precies. Dat is de laatste tijd wel een stuk minder.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat hij niet tegen zijn verlies kan, dat is een goede eigenschap voor een voetballer. Maar dat gefoeter op medespelers lijkt mij niet echt goed voor het groepsgevoel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |