Volgens mij ben jij nog gepikeerd van de afgelopen week.quote:
AT5quote:Maxwell: afgescheurde kruisband
Ajax-linksback Maxwell haalde het eind van de wedstrijd niet. Hij kwam in de 42e minuut verkeerd neer op zijn rechterbeen na een onschuldige sliding van een Willem II-speler.
De Braziliaan viel gillend van de pijn op de grond en moest per brancard van het veld gedragen worden. Volgens een eerste diagnose is een voorste kruisband afgescheurd. Maxwell is naar verwachting enkele maanden uitgeschakeld.
ik HEB de moeite genomen om alles terug te lezen, daarom kwam ik ook met die 'smoezen' en excuses (lees: namen) die ik aanhaalde!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor: het lag aan de baggerpot die Ajax vanavond speelde en als je de moeite neemt om terug te lezen zal je zien dat we geen smoezen verzinnen en dat er vele spelers worden aangesproken op hun ondermaatse optreden.
Dan is begrijpend lezen blijkbaar een probleem voor jou.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:03 schreef fanneke het volgende:
ik HEB de moeite genomen om alles terug te lezen, daarom kwam ik ook met die 'smoezen' en excuses (lees: namen) die ik aanhaalde!
Zag je dat niet, zelfs Mitea was omgekocht. Wel knap dat ie precies op de lat mikte.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:27 schreef Suijk het volgende:
Het is uiteraard een complot geweest om Ajax uit die finale te houden.
Met dat geschreeuw erbij maakte het voor mij ook geen moment om graag nog eens terug te zien neequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef Againzender het volgende:
Maxwell zag er ook niet best uit met die blessure
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan is begrijpend lezen blijkbaar een probleem voor jou.
Er wordt hier heel grappig en spottend over gedaan, maar ik denk serieus dat er een paar ajacieden (lees grieken) waren die Ajax bewust uit de finale wilden houden. Omgekocht, wellicht, want een andere reden kan ik niet bedenken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef Toewan het volgende:
[..]
Zag je dat niet, zelfs Mitea was omgekocht. Wel knap dat ie precies op de lat mikte.
Ouch, klote voor Maxwell.
Als je omgekocht wordt, wil je zulke kansen die Ajax kreeg niet eens krijgen, want bij een Willem II dat speelt zoals ze al het hele seizoen speelde, gingen die ballen er dus gewoon erin en daarnaast was er een hoop geluk van het doel bij.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er wordt hier heel grappig en spottend over gedaan, maar ik denk serieus dat er een paar ajacieden (lees grieken) waren die Ajax bewust uit de finale wilden houden. Omgekocht, wellicht, want een andere reden kan ik niet bedenken.
[conspiracy mode]quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:
Er wordt hier heel grappig en spottend over gedaan, maar ik denk serieus dat er een paar ajacieden (lees grieken) waren die Ajax bewust uit de finale wilden houden. Omgekocht, wellicht, want een andere reden kan ik niet bedenken.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:
Reuser gebeurde destijds vlak voor mij (stond op vak R toen), was niet fijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met dat geschreeuw erbij maakte het voor mij ook geen moment om graag nog eens terug te zien nee
Deed me een beetje denken aan ReuserDat geschreeuw was ook zo erg.
Als Willem II + Maaskant al volmondig toegeven dat ze ongekende mazzel hebben gehad, kan niemand mij wijsmaken dat het vandaag niet absoluut UNLUCKY Ajax was.quote:
Zou inderdaad ook een reden kunnen zijn ja. Koeman was aanvankelijk geen slechte trainer, maar al zijn (grote) aankopen blijken grote mislukkelingen te zijn. Hopelijk doet Blind dat beter.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gebrek aan voldoende Ajax-kwaliteit als eens bedacht als reden?
Slecht seizoen en dan dit.quote:AT5: "Afgescheurde kruisband voor Maxwell"
Zoals bekend haalde Maxwell het eind van de bekerwedstrijd tegen Willem II niet. At5 bericht daarover als volgt:
"Hij kwam in de 42e minuut verkeerd neer op zijn rechterbeen na een onschuldige sliding van een Willem II-speler. De Braziliaan viel gillend van de pijn op de grond en moest per brancard van het veld gedragen worden. Volgens een eerste diagnose is een voorste kruisband afgescheurd. Maxwell is naar verwachting enkele maanden uitgeschakeld."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |