Is goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:00 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Over provinciaal gesproken.
Goed, on topic gr8w8...
Dit wordt toch ook door de meeste Ajax supporters bevestigd of niet soms???quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Als je zulke kansen mist, verdien je het gewoon niet. Komop zeg...
Bij jullie valt er inderdaad weinig te huppelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:56 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Niet alleen juichen, na de gewonnen strafschoppenserie tegen Olympique Lyon probeerde hij een soort blij weg te huppelen vanuit de dug-out, schitterende televisie...
Zou het echt daarop aankomen? Dat vind ik zo zonde.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:14 schreef Houniet het volgende:
zondag maar aan ons doelpunten saldo werken
Zo, en dat zie je na een wedstrijd. Netjes hoor, misschien ben je dan wel de nieuwe Piet de Visser.quote:
Rustig maar, ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is? Men moet alleen niet beginnen over UNLUCKY Ajax en dat je nooit meer Lucky Ajax mag zeggen, want dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef BZ het volgende:
[..]
Dit wordt toch ook door de meeste Ajax supporters bevestigd of niet soms???
Wie weet, die heeft er wel kijk op tenminstequote:Op vrijdag 22 april 2005 10:29 schreef BZ het volgende:
[..]
Zo, en dat zie je na een wedstrijd. Netjes hoor, misschien ben je dan wel de nieuwe Piet de Visser.
Je moet toch toegeven dat het een talent is. Echter is hij simpelweg nog niet klaar voor Ajax 1. En dat is op zijn leeftijd opzich geen schande..quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wie weet, die heeft er wel kijk op tenminste![]()
Je moet toch met me eens zijn dat hij gisteren een drama was, echt ongeloofelijk alles blind naar voor of over de zijlijn rossen
Vond hem trouwens in de 2 andere wedstrijden waarin ik hem gezien heb ook een drama.
Maar verkneukel je lekker met Urby knul![]()
Samen met Bosschaart?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik vond Emanuelson vrij goed spelen eigenlijk, al heb ik alleen de tweede helft gezien.
Verdedigend ging ie z'n duels vrij goed aan imo en hij won er ook veel. Alleen opbouwend was ie vrij zwak met wat lange ballen op goed geluk.
En wanneer gaan ze Mitea eens op Leren-schieten-met-rechts-kamp sturen??
Nou inderdaad zeg. Hij kijkt wel 1 keer boos naar Anastasiou omdat die in de 91e minuut vanuit een onmogelijke hoek tien meter over het doel schiet terwijl Wesley links van 'm zonder tegenstander het strafschopgebied in loopt. Ik zou 'm gelijk uit de selectie flikkeren!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is? Men moet alleen niet beginnen over UNLUCKY Ajax en dat je nooit meer Lucky Ajax mag zeggen, want dat slaat nergens op.
Trouwens, wat was Sneijder weer allemaal aan het vloeken?
Die jongen moeten ze een paar jaar in de jeugd van Man U stallen man. Hij is snel en wendbaar, maar verder lopen er in de 4e reserve-klasse Noord nog technisch begaafdere voetballers rond. Miteaquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
En wanneer gaan ze Mitea eens op Leren-schieten-met-rechts-kamp sturen??
Urby mag inderdaad ook nog wel een paar jaartjes rijpen. Zowel verdedigend als aanvallend bakte hij er niets van, een paar loze ballen de ruimte in.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef twi het volgende:
[..]
En sorry hoor, maar als je Emanuelson goed vond spelen heb je echt stront in je ogen. Niks persoonlijks, maar die bakte er echt niks van gisteren. Zowel aanvallend als verdedigend. Of bedoelde je die ene actie in de 92e minuut waarbij 'ie per ongeluk de bal wist te ontfutselen van die W2 speler bij de hoekvlag? Dat was goed inderdaad.
Ik heb alleen de laatste 2 minuten gezien en toen heb ik Sneijder twee keer met een kwade bakkes vloekend en tierend gezien. Vandaar mijn vraag. En over Urby heb ik niks gezegd want ik heb, zoals ik zei, slechts 2 minuten van de wedstrijd (en die misselijke smoel van Maaskant) gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef twi het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Hij kijkt wel 1 keer boos naar Anastasiou omdat die in de 91e minuut vanuit een onmogelijke hoek tien meter over het doel schiet terwijl Wesley links van 'm zonder tegenstander het strafschopgebied in loopt. Ik zou 'm gelijk uit de selectie flikkeren!
En sorry hoor, maar als je Emanuelson goed vond spelen heb je echt stront in je ogen. Niks persoonlijks, maar die bakte er echt niks van gisteren. Zowel aanvallend als verdedigend. Of bedoelde je die ene actie in de 92e minuut waarbij 'ie per ongeluk de bal wist te ontfutselen van die W2 speler bij de hoekvlag? Dat was goed inderdaad.
Urby sloeg meer op de post boven je. Maar je hebt gelijk, als je 1-0 achter staat in de laatste twee minuten tegen een topteam als Willem II zou Sneijder de eerste moeten zijn die lachend en klappend van waardering zo'n uitzichtloze actie van Anastasiou moet begroetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste 2 minuten gezien en toen heb ik Sneijder twee keer met een kwade bakkes vloekend en tierend gezien. Vandaar mijn vraag. En over Urby heb ik niks gezegd want ik heb, zoals ik zei, slechts 2 minuten van de wedstrijd (en die misselijke smoel van Maaskant) gezien.
Nee, nogmaals: ik heb slechts 2 minuten bekeken en gezien het zeg maar 'recalcitrante' scheldverleden van Sneijder vroeg ik me af of ie dat de hele wedstrijd aan het doen was. Mijn vraag was neutraler dan dat jij hem oppikte. Ik ben helemaal niet zo van de provocaties, zoals jij toch zou moeten weten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Urby sloeg meer op de post boven je. Maar je hebt gelijk, als je 1-0 achter staat in de laatste twee minuten tegen een topteam als Willem II zou Sneijder de eerste moeten zijn die lachend en klappend van waardering zo'n uitzichtloze actie van Anastasiou moet begroeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |