Tussen de 5-0, 3-0, 3-1, 6-0, 14-0 en 28-0 inquote:Op woensdag 20 april 2005 14:41 schreef twi het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik 't voor morgen nog niet zo heel gemakkelijk in. Ik bedoel, we hebben lekker gespeeld tegen AZ en Feyenoord, maar laten we gewoon beide beentjes op de grond houden.
Willem II - Ajax mag wat mij betreft als een leuk oefenpotje beschouwd worden, ongeacht de uitslag. De volgende competitiewedstrijd is voor mij belangrijker.
Zoals altijdquote:Ook weer erg wetenschappelijk verantwoord
Dat Blind een kutcoach isquote:Wat wil je hier nou weer mee zeggen?
Wat kan je verwachten van een speler die opgelied is in Duiverndrecht?quote:Wat is die Reuser trouwens een misselijk mannetje bah.
De waarheid in gaan wrijvenquote:Ja?
Wat wil je met deze nutteloze feitjes die wij als Ajacieden ook wel kennen zeggen?
Daar genoot je wel van he?quote:Wow, Diego weer met z'n statistieken...
Dat Blind bagger isquote:Wat wil je hier nou weer mee zeggen?
Poging tot provocatie??quote:
En Ajax had geen geluk? Telkens was de rebound al voor ze, ook dat was geluk genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je omgekocht wordt, wil je zulke kansen die Ajax kreeg niet eens krijgen, want bij een Willem II dat speelt zoals ze al het hele seizoen speelde, gingen die ballen er dus gewoon erin en daarnaast was er een hoop geluk van het doel bij.....
Voor het uitvakquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:37 schreef Bananenman het volgende:
Gingen ze nog met z'n allen het veld op om ons te provoceren ook
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En Ajax had geen geluk? Telkens was de rebound al voor ze, ook dat was geluk genoeg.
Wat een boefjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:37 schreef Bananenman het volgende:
Gingen ze nog met z'n allen het veld op om ons te provoceren ook
Precies kansen afmaken is ook een kwaliteit netzo als blind zeiquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:08 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jammer hoor... ook al is het 'slechts' de Amstel Cup...
Ik had wel zin in de finale, maarja eigen schuld. Kansen waren er genoeg.
Weet je wat crisis is: in een week van de hekkesluiter verliezen van je naaste concurente en grootste vijand verliezen en uit een beker toernooi geknikkerd worden in je eigen stadion. DAT is crisis.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:34 schreef L4zY het volgende:
[..]
Ajax is gewoon weer even met de neus op de feiten gedrukt.. dat het dus nog steeds crisis is.. En dat jullie er niet boven op gekomen zijn na 2 goeie wedstrijden..
Maar hee, AC is niet belangrijk toch..
hahaha![]()
Nee hoor, het lag aan het goede keepen van Moens en het niet maken van opgelegde kansen. Kan een keer gebeuren - als het maar niet nog een keer gebeurt.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:56 schreef fanneke het volgende:
Volgens de ajacieden hier lag het vanavond dus aan Luinge, Leo Oldenburger, SBS6 en Hans Kraaij jr. de KNVB en burg. Opstelten van Rotterdam....![]()
wat een stelletje losers, wat een slechte verliezers zeg.
Niet wéér...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:52 schreef BZ het volgende:
Baal hier echt van. Laatste kans op een echte prijs verkeken. Maar als je zelfs van 6 meter de bal op de lat krijgt, wat lastiger is dan hem in een leeg doel te schieten, verdien je het ook niet.
Grootse hit van tegenwoordig op het platteland: "Helemaal niets in Amsterdam"
Jongens ga eens een keer kijken bij Ajax in de prijzenkast hé
Niet alleen juichen, na de gewonnen strafschoppenserie tegen Olympique Lyon probeerde hij een soort blij weg te huppelen vanuit de dug-out, schitterende televisie...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:44 schreef Back2Basic het volgende:
Wat Doc zegt ennuh die foto van Hiddink dan. Die man staat altijd te juichen alsof ie het syndroom van down heeft.
Heb ik niet nodig, heb een Raborekeningquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Niet wéér...Hebje al een museumjaarkaart gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |