Slecht seizoen en dan dit.quote:AT5: "Afgescheurde kruisband voor Maxwell"
Zoals bekend haalde Maxwell het eind van de bekerwedstrijd tegen Willem II niet. At5 bericht daarover als volgt:
"Hij kwam in de 42e minuut verkeerd neer op zijn rechterbeen na een onschuldige sliding van een Willem II-speler. De Braziliaan viel gillend van de pijn op de grond en moest per brancard van het veld gedragen worden. Volgens een eerste diagnose is een voorste kruisband afgescheurd. Maxwell is naar verwachting enkele maanden uitgeschakeld."
Tussen de 5-0, 3-0, 3-1, 6-0, 14-0 en 28-0 inquote:Op woensdag 20 april 2005 14:41 schreef twi het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik 't voor morgen nog niet zo heel gemakkelijk in. Ik bedoel, we hebben lekker gespeeld tegen AZ en Feyenoord, maar laten we gewoon beide beentjes op de grond houden.
Willem II - Ajax mag wat mij betreft als een leuk oefenpotje beschouwd worden, ongeacht de uitslag. De volgende competitiewedstrijd is voor mij belangrijker.
Zoals altijdquote:Ook weer erg wetenschappelijk verantwoord
Dat Blind een kutcoach isquote:Wat wil je hier nou weer mee zeggen?
Wat kan je verwachten van een speler die opgelied is in Duiverndrecht?quote:Wat is die Reuser trouwens een misselijk mannetje bah.
De waarheid in gaan wrijvenquote:Ja?
Wat wil je met deze nutteloze feitjes die wij als Ajacieden ook wel kennen zeggen?
Daar genoot je wel van he?quote:Wow, Diego weer met z'n statistieken...
Dat Blind bagger isquote:Wat wil je hier nou weer mee zeggen?
Poging tot provocatie??quote:
En Ajax had geen geluk? Telkens was de rebound al voor ze, ook dat was geluk genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je omgekocht wordt, wil je zulke kansen die Ajax kreeg niet eens krijgen, want bij een Willem II dat speelt zoals ze al het hele seizoen speelde, gingen die ballen er dus gewoon erin en daarnaast was er een hoop geluk van het doel bij.....
Voor het uitvakquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:37 schreef Bananenman het volgende:
Gingen ze nog met z'n allen het veld op om ons te provoceren ook
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En Ajax had geen geluk? Telkens was de rebound al voor ze, ook dat was geluk genoeg.
Wat een boefjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:37 schreef Bananenman het volgende:
Gingen ze nog met z'n allen het veld op om ons te provoceren ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |