quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee TURK open nou es een nieuw topic man
beterquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:57 schreef PatrickM het volgende:
KeeDan past dat iig. Hangt alleen ff af dan van Pep of het naar zijn beoordeling gaat lukken of niet met dat rubberspul
Ja, morgen in Beesd met je GPS van je pa. Zodat ik vanuit Beesd via een dijk naar huis kan rijdenquote:
Als Pep nou eens zou reageren zouden we het wetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beterik zie het morgen wel
Is goed, als het een beetje weer is, heb alleen om 14:00 een gesprekje met de kok van een bejaardetehuis die mijn pa weer kent omdat de brandweer daar altijd hun eten haalt tussen de middagquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:03 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ja, morgen in Beesd met je GPS van je pa. Zodat ik vanuit Beesd via een dijk naar huis kan rijden![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wijizigen! NU! knuffelbelanda
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Zodra je de tekst van de OP wilt wijzigen krijg je een database-error
Why notquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Net of je om 16:30 of 17:00 in Beesd zou staan![]()
quote:
Het rolletje zal ik dan op hoogte 38 cm houden, 2 centimer kan je het best wat indrukken om het in de rugzak te wrotten. Diameter zal wel niet zo groot worden, beetje oprollen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:52 schreef PatrickM het volgende:
Zijn de maten van de PS2 inclusief de doos of exclusief de doos?
M'n rugtas is iig 38 cm hoog x 28 xm breed x 15 cm diep (een beetje de uiterste maten).
Cheshire.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:20 schreef ondeugend het volgende:
De volgende keer dat ik weer bij RB achterop klim wilden we een filmpje maken (ik dus). Iemand ervaring hoe dat kan op een zo veilig mogelijke manier ?
LOLquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cheshire.![]()
Maar Ralf en jij zijn oud en wijs genoeg om voorzichtig te doen.![]()
Een beetje videocamera heeft optische steadyshot.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik vraag me af hoe we de camera zo stil mogelijk kunnen krijgen.
Oke, dan sta ik zo ergens rond half vier voor het bedrijf en zal ik je ff mobiel bellenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het rolletje zal ik dan op hoogte 38 cm houden, 2 centimer kan je het best wat indrukken om het in de rugzak te wrotten. Diameter zal wel niet zo groot worden, beetje oprollen.![]()
topquote:Op woensdag 20 april 2005 06:31 schreef PatrickM het volgende:
@OPM, dan wordt het dus ergens rond kwart over vier a half vijf
Hoe kan het ook andersquote:Op woensdag 20 april 2005 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
staat mijn zwarte primera
Wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 20 april 2005 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je het volvo terrein op rijdt staat mijn zwarte primera uiterst rechts van de parkeervakken, kan niet missen.
Neem jij eerst even 2 bakken koffie voordat je binnenkomt.quote:
ga dan ook niet in mijn bereik staanquote:Op woensdag 20 april 2005 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Neem jij eerst even 2 bakken koffie voordat je binnenkomt.![]()
Zit een beetje midden in mijn gezicht te geeuwen, hoe onbeleefd.![]()
Ik zat zelf nog te slapen.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga dan ook niet in mijn bereik staan![]()
ps2 is de playstation, of wat.quote:sub: 42 x 35 x 52
ps2: 26 x 31 x 11
Als je een mooie vrouw ziet heb je wel opeens manieren.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
giet jij er dan eens 2 liter koffie in![]()
en laat mij lekker rustig geeuwen zoals ik dat wil
Pepijn maakt hem klaar voor de verkoopquote:Op woensdag 20 april 2005 09:21 schreef Makster het volgende:
Goeie morgen![]()
Heb het serieus echt TE drukGisteren pas om 23.45 thuis na een fijne regio bijeenkomst
![]()
Was er aan de hand met je CR pep?
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:21 schreef Makster het volgende:
Was er aan de hand met je CR pep?
Weet je zeker dat het een grapje was dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef Makster het volgende:
Niet verkopen dus![]()
Zijn geen grappen heh FS![]()
Nou ik ga weer speren, tot later maar weer![]()
Elke motor ruilt hij snel in ,)quote:Op woensdag 20 april 2005 09:34 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een grapje was dan?
Ik ken Pepijn al heel lang en deze motor wordt vast heel snel ingeruild![]()
Had een maand al gevraagd aan iemand of hij hem niet wilde inruilen op zijn DR800.quote:
Kan nog steedsquote:Op woensdag 20 april 2005 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
Vriendinnen wilde ik ook snel inruilen, maar dat stagneerde 3 jaar geleden ondanks verwoede pogingen.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:03 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Kan nog steeds![]()
Maar of je dat zelf nog wilt![]()
Kan je hem niet inruilen op mijn favoriete motor?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had een maand al gevraagd aan iemand of hij hem niet wilde inruilen op zijn DR800.![]()
![]()
Hij had er wel oren naar, maar ik ben er niet meer op teruggekomen.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef Free-Spirit het volgende:
Die moet blijven Beetje onpraktisch maar voor de rest waanzinnig![]()
Heb je al weer eens gebeld voor motorlessen?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef Free-Spirit het volgende:
Kan je hem niet inruilen op mijn favoriete motor?
D=35quote:Op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef Patrick281 het volgende:
OPM je hebt er geen L X B X D bij gezet.
yupsquote:ps2 is de playstation, of wat.![]()
![]()
Nee nog niet Het is mij nog veelste natquote:Op woensdag 20 april 2005 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je al weer eens gebeld voor motorlessen?![]()
Niet stiekem doen?quote:
Het is wat met die taarten & gebak. Volgens mij pepijn ook laatst op z'n werkquote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
manager is jarig vandaag...gebak eten zo![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
manager is jarig vandaag...gebak eten zo![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:52 schreef hicham het volgende:
Het is wat met die taarten & gebak. Volgens mij pepijn ook laatst op z'n werk
Of was jij dat toen ook al ?
Voor zijn rugzak geef ik wel een strook mee van 38 cm lang maximaal.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
D=35
B=52
L=42
ik weet zo de exacte maten niet meer maar dit zijn ze ongeveer
Als je er niet teveel moeite voor moet doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:52 schreef Free-Spirit het volgende:
@ Pepijn
Willen wij die gratis appeltaart nog?
Mooi dingquote:Op woensdag 20 april 2005 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
Vanaaf misschien naar deze kijken.
[afbeelding]
Moet wel wat aan verbouwd worden, wordt de eerste DR800SM in Nederland.
Ik dacht dat ie Fiero verkocht wasquote:Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Je keus voor de Fiero zijn Nick en ik het natuurlijk wel mee eens.![]()
Die moet blijven Beetje onpraktisch maar voor de rest waanzinnig![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder is aangenomen op het Albeda College !
Precies.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi dingKan je eindelijk weer mee toeren
Gewoon Rietje negeren hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
WTF doe jij hier? Gaat een week zo snel?
Uhhhhh, heb je daar ook een legitieme reden voorquote:Op woensdag 20 april 2005 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
Vanaaf misschien naar deze kijken.
[afbeelding]
Moet wel wat aan verbouwd worden, wordt de eerste DR800SM in Nederland.
In theorie wel, maar de koper wilde hem buiten de openingstijden van het postkantoor ophalen.quote:
1 cylinder 800 cc.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
En als de accu leeg is kan je hem gewoon aanduwen
Dan kun je er idd beter een andere band waar je wel vertrouwen in hebt eronder gooien!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Paxlie het volgende:
Zijn hier meer mensen die echt ongelovelijk slechte ervaringen hebben met Avon banden?
Wat een kutbanden zeg
Reed gister superzacht bij mij op de dijk en mijn achterband gleed gewoon weg, kga dit weekend dus ook weer Bridgestones halen, dan maar een bult geld kwijt (rijk ben ik helaas ook niet) maar kheb geen zin om mijn motor niet te vertrouwen
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder is aangenomen op het Albeda College !
ja daarom, maar ik vroeg me af of er meer mensen waren met slechte ervaringen met Avon. Kan er wel een apart topic voor openen maar dat vond ik ook weer ietsje tequote:Op woensdag 20 april 2005 11:43 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan kun je er idd beter een andere band waar je wel vertrouwen in hebt eronder gooien!
Er was zondag nog iemand met vrij nieuwe BT-20's met een wegglijdend voorwiel.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Paxlie het volgende:
Zijn hier meer mensen die echt ongelovelijk slechte ervaringen hebben met Avon banden?
Wat een kutbanden zeg
Reed gister superzacht bij mij op de dijk en mijn achterband gleed gewoon weg, kga dit weekend dus ook weer Bridgestones halen, dan maar een bult geld kwijt (rijk ben ik helaas ook niet) maar kheb geen zin om mijn motor niet te vertrouwen
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:40 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Gewoon Free-spirit negeren hoor
Gefeliciteerd
Diesel/olie/benzine/stront?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Paxlie het volgende:
Wat een kutbanden zeg
Dat word weer opletten op de 13 dusquote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In theorie wel, maar de koper wilde hem buiten de openingstijden van het postkantoor ophalen.
En ik had zodanig pijn in mijn maag dat iemand hem wilde kopen dat ik erg sterk was met nee zeggen.![]()
![]()
[..]
Neequote:
Ik denk ongeveer 9.876.159.284.986.685 liter NIET!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoeveel liter is die tank van die DR wel niet Pepijn?
Heet jij Pepijnquote:Op woensdag 20 april 2005 11:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer 9.876.159.284.986.685 liter NIET!
Als jij dat wil, heet ik pepijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Heet jij Pepijn
Hoezo.quote:
Geen idee, genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoeveel liter is die tank van die DR wel niet Pepijn?
Avon maakt ook hele mooie SuperMotard banden.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nee
Ik heb dit al vaker gehad met deze banden dit was nu de 4e dat ik echt weggleed
ik haalde jou toch inquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat word weer opletten op de 13 dus
Wie zegt datquote:Op woensdag 20 april 2005 12:02 schreef stinkie het volgende:
ik haalde jou toch inof word ik nu helemaal zot
wat ou verkeerde kant...asfalt is asfaltquote:Op woensdag 20 april 2005 12:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie zegt datik weet van niets.
![]()
En jij weet er niets van dusz.![]()
![]()
![]()
Nee, ik zal niet even naar rechts sturen als je weer aan de verkeerde kant rijdend verkeer inhaalt op het Kleinpolderplein.![]()
Zo zonde van je nieuwe bougie's.![]()
Rechts niet stilstaand verkeer inhalen is verboden, ook voor motorrijders.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:11 schreef stinkie het volgende:
wat ou verkeerde kant...asfalt is asfalt![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rechts niet stilstaand verkeer inhalen is verboden, ook voor motorrijders.![]()
Details jongen, details.... al een paar keer motoragent naast me gehad, meer dan knikken deed ie nietquote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rechts niet stilstaand verkeer inhalen is verboden, ook voor motorrijders.![]()
(snap wel dat de vluchtstrook aan die kant zit, en tevens de meeste ruimte)
Als ik opeens een hoop spam krijg weet ik waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien moet een bepaald figuur even kappen met mijn email adres op te geven aan spambots.
Hoe dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als ik opeens een hoop spam krijg weet ik waar het vandaan komt.
Van jou.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe dan?
Van mijquote:
mwoah....quote:Op woensdag 20 april 2005 13:03 schreef Romius het volgende:
![]()
Nog schokkende dingen gebeurd? Heb geen tijd om het terug te lezen
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:04 schreef ZX9R het volgende:
[..]
mwoah....
zo zou je het kunnen noemen........
eh, Jamai?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Jamai heeft echt geen tijd om dat allemaal te gaan vertellen hoor
volgens mij heeft het weer er ook een heel groot deel mee te maken hoor,quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Paxlie het volgende:
Wat een kutbanden zeg
Ik denk dat het meer aan het feit ligt dat het een Macadam isquote:Op woensdag 20 april 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
afgelopen zondag gleed mijn voorwiel ook een stukje opzij in een bocht![]()
en dat was een Macadamdenk dat het gewoon nog iets te koud is voor het echte werk
Ach die puber (quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ach die puber () denkt dat ik op jamai (
) of guus (
) lijk
hij is ook al zo goed als versleten dus erg lang zit ie er niet meer onderquote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan het feit ligt dat het een Macadam isNu was het ook wel koud ja, maar Macadams staan nou niet echt bekend om hun grip
Meer om hun hele lange levensduur, hardheid en zeer beperkte grip
Ter vergelijking dan:quote:Op woensdag 20 april 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij heeft het weer er ook een heel groot deel mee te maken hoor,
afgelopen zondag gleed mijn voorwiel ook een stukje opzij in een bocht![]()
en dat was een Macadamdenk dat het gewoon nog iets te koud is voor het echte werk
Pas nog iemand die altijd BT-14's gebruikte overtuigd van MPP, en hij is inderdaad erg verbaast dat deze nog beter zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:38 schreef Paxlie het volgende:
Ter vergelijking dan:
vorig jaar in de herst (half jaar geleden dus) zaten er nog bridgestones onder met hetzelfde weer en toen kon ik 110 rijden
Deze banden hebben nooit veilig aangevoeld
de ene band warmt sneller op dan de andere band,quote:Op woensdag 20 april 2005 13:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ter vergelijking dan:
vorig jaar in de herst (half jaar geleden dus) zaten er nog bridgestones onder met hetzelfde weer en toen kon ik 110 rijden
Deze banden hebben nooit veilig aangevoeld
Maar wat er nu ligt is niet zo snel weg met deze temperaturen en nul zon.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Valt wel mee, het word zo droog iig, en dan mooi weer t/m zaterdag
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de ene band warmt sneller op dan de andere band,![]()
mooi voorbeeldje ik heb op mijn motor MPP's en Raus op CBR achter Road en voor een Macadam
na onze stop zondag ging Raus voorop bij de 2e bocht kon ze al voluit
terwijl ik er minimaal 5 voor nodig had om te voelen dat het kon![]()
True, zondagavond mn hele motor gewassen + in de was gezet en nu zit ie weer onder de baggerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar wat er nu ligt is niet zo snel weg met deze temperaturen en nul zon.![]()
MPP zijn een verbeterde uitvoering van de oude sportsquote:Op woensdag 20 april 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
Pilot sport die ik had stond bekend om zijn uitstekende stuureigenschapen, maar mega trage opwarmen.
![]()
Nog nooit zo vaak een stapje opzij gezet.![]()
Maar ze bleven altijd controleerbaar en goed waarschuwen.
Wist niet dat jij je Pilot Powers al op de grens reed johquote:Op woensdag 20 april 2005 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
MPP zijn een verbeterde uitvoering van de oude sports![]()
en de Pilot series geven idd goed en duidelijk aan wanneer je te ver gaat![]()
![]()
Jamai, dat was hetquote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ach die puber () denkt dat ik op jamai (
) of guus (
) lijk
Guus + 15 kilo wel.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef Deetch het volgende:
Klopt wel een klein beetje. guus dan weer niet.
toen pasquote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
PatM is nu weggeredenik liep toevallig even buiten toen hij voorbijreed.
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Guus + 15 kilo wel.![]()
![]()
Ach, ik ben Herman van odols.Who cares.
![]()
Dat ook.quote:
iedere dag tot 17:00.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:01 schreef RB het volgende:
@Pep
Tot hoelaat werk je normaal vrijdags?![]()
tvp
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:11 schreef RB het volgende:
Als het mooi weer is en mogelijk ga ik op de motor naar hoogvliet volgende week donderdag.
Zouden wat kunnen afspreken voor vrijdag als het nog mogelijk is.![]()
eventueelals het kan
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:11 schreef RB het volgende:
Als het mooi weer is en mogelijk ga ik op de motor naar hoogvliet volgende week donderdag.
Zouden wat kunnen afspreken voor vrijdag als het nog mogelijk is.![]()
eventueelals het kan
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:50 schreef ReneSM het volgende:
hehe, een maat van mij had het er nog over dattie zondag een
kei dikke cr had gezien bij de mac, maarja ziet er inderdaad
dik uit. Die kerel was met een ktm
13,95 bij motozoom, maar meteen meebesteltquote:Op woensdag 20 april 2005 17:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat ook.![]()
Nou tussen de middag kettingspray gekocht, dure hobby dat motorijden.![]()
![]()
Ik kon kiezen uit vier verschillende merken, uiteindelijk maar voor Shell gekozen.
De beschrijving was hetzelfde als op de witte S100 spray met PTFE, alleen de inhoud kleiner bij een zelfde prijsniveau per ML.![]()
Verder nog een spuitbus WAX gekocht, ook geschikt voor kunstof, kan ik mijn tank wat poetsen enzo.![]()
En ik had nog siliconenspray nodig, en gelijk voor het eerst van mijn leven maar eens remmenreiniger gekocht. Tik maar even 32 euro af aan spuitbussen.![]()
Maar vooral met remmenreiniger wordt leuk spelen heb ik eens gezien.Toverspul.
![]()
Het was ook nog eens verreweg de goedkoopste spuitbus.
Hoe laat is die afgelopen dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:17 schreef RB het volgende:
Oké als mijn cursus afgelopen is kan ik in de buurt rond toeren tot jij vrij bent, is goed voor de kilometers.![]()
Geen ideeeeeee, zal ff checken.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:18 schreef RB het volgende:
Hoe laat begint de SM race zaterdags?
Remmenreiniger? Was ¤ 5,95 ..quote:Op woensdag 20 april 2005 18:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
13,95 bij motozoom, maar meteen meebestelt
Cursus is tegen 13:00 afgelopen.quote:
Dat doe je knap, is precies het uiterste puntje van Hoogvliet.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:46 schreef RB het volgende:
[..]
Cursus is tegen 13:00 afgelopen.
Heb de cursus bij technicom
Aan de hoefsmid straat in hoogvliet
Misschien even langs mijn ouders straks, die hebben de krant.quote:Koninginnedag 2005
30-04-2005 Het programma voor Koninginnedag wordt via de plaatselijke courant bekend gemaakt.
Wist zelf ook niet waar het was heb een route beschrijving vanaf het hotel, zal straks alles ff opduiken en lezenquote:Op woensdag 20 april 2005 18:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat doe je knap, is precies het uiterste puntje van Hoogvliet.
Ik wist niet eens dat het dorp 4 kilometer lang was zoals de routeplanner zegt.
[afbeelding]
Maar als ik een toermotor heb dan neem ik wel een halve vrij als dat kan.
Ga straks bij een DR800 kijken, paar minuutjes en dan ga ik rijden.![]()
Staat hier om de hoek in Rokanje.
Suc6quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Argggggggh www.rozenburg.nl
[..]
Misschien even langs mijn ouders straks, die hebben de krant.Laters.
Gemiddelde leeftijd is 54 zo te zienquote:Op woensdag 20 april 2005 18:12 schreef Patrick281 het volgende:
Hebben een paar bekenden van het R1100S forum een circuitdagje gehad op Assen vandaag ..
[afbeelding]
En die ene is niet eens een R1100Squote:Op woensdag 20 april 2005 20:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is 54 zo te zien![]()
Shell kwam het beste uit een ANWB test waarin ook S100 meedeetquote:Op woensdag 20 april 2005 20:39 schreef Rietvaerder het volgende:
S100 is beter dan Shellzegt Goedhart
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Shell kwam het beste uit een ANWB test waarin ook S100 meedeet
Johquote:Op woensdag 20 april 2005 22:20 schreef Youp het volgende:
* Youp net wezen vegen met de ktm....
goldspeeds hebben toch echt geen grip op (nat) zand
ProMotor misschien?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
What the fuck heeft de ANWB nou weer met motoren te maken......
Algemene Nederlandse Wielrijders Bondquote:Op woensdag 20 april 2005 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Roeuhmont, zat ik er toch naast. Dacht meer bij Hengelo enzoquote:Op woensdag 20 april 2005 22:34 schreef Youp het volgende:
[..]
nou.. echte SMmers rijden op asfalt en gravel
in roermond
nope... ik ben een limbabweaanquote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Roeuhmont, zat ik er toch naast. Dacht meer bij Hengelo enzo![]()
Het spijt me voor je.quote:
Kom je toch weer redelijk weg danquote:
dankjequote:
Alsof het uberhaupt zou uitmaken of ze wat met motoren te maken hebben, het gaat erom of ze de test hebben gedaan. Zo ja, hoe ze de test hebben gedaan en wat voor factoren ze allemaal meenamen in hun beoordeling. Stond ook allemaal in het verslag, ik heb echter alleen de resultaten bewaardquote:Op woensdag 20 april 2005 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, amateuristisch kutbladquote:Op woensdag 20 april 2005 22:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ProMotor misschien?
Does that ring a bell?![]()
Hecht toch meer waarde aan een instantie die puur gericht is om motoren.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef Youp het volgende:
[..]
Algemene Nederlandse Wielrijders Bond
fietsen, scooters, brommers, motoren, auto's, vrachtwagens... alles
Dat zei je 3 maanden geleden nog over Bellrayquote:Op woensdag 20 april 2005 23:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, amateuristisch kutblad
Snap niet dat S100 volgens hun minder goed is dan Shell.... echt bullshitS100 is vele malen beter:
blijft langer erop zitten, spat minder en gaat dus langer meeEnne, ik ben de kettingexpert
Door schade en schande wijs geworden laten we maar zeggen
Ik heb nu al zovele merken gehad maar vind S100 en Valvoline tot nu toe het best...
Rettekettet naar beter bedquote:Op woensdag 20 april 2005 23:10 schreef Makster het volgende:
Alleen S100 gehad en ga nooit meer iets anders gebruiken
Zit zo is ff te rekeken, voor de remmerij voor de SM ben ik zo een 400 Euro kwijt, aanpassen uiterlijk rekenen ik zo op een euroje of 300 ofzo, mischien meer en dan nog wat shit, gaat aardig oplopen maarja dan hebbie ook wat zeggen ze
Dat zo ie zoquote:
Mark, ik heb een mail van de CR500 restaurateur.quote:
quote:hey leuke foto,s.
ik ken die kawasaki sm volgens mij ook... hebben ze die in dordrecht gekocht
toevallig???
Verbaasd me niet want die gozer van wie ik hem kocht kon zo zeggen waar jij je CR vandaan hadquote:Op woensdag 20 april 2005 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mark, ik heb een mail van de CR500 restaurateur.(de voorlaatste eigenaar)
(had de foto's van het weekend gemaild naar hem)
[..]
Dat was de laatste eigenaar, ik heb het over iemand daarvoor weer. Is het een bende ofzoquote:Op woensdag 20 april 2005 23:35 schreef Makster het volgende:
Verbaasd me niet want die gozer van wie ik hem kocht kon zo zeggen waar jij je CR vandaan had
"Ja van die vent in Papendrecht met die Ducati's"Ja dus
Owquote:Op woensdag 20 april 2005 23:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was de laatste eigenaar, ik heb het over iemand daarvoor weer. Is het een bende ofzo![]()
Edit: en dat vertel je dan niet even aan mij?![]()
Ik kan je ook binnenlaten hoor, maar Pepijn kennende probeert hij een middagje vrij te nemenquote:Op woensdag 20 april 2005 18:17 schreef RB het volgende:
Oké als mijn cursus afgelopen is kan ik in de buurt rond toeren tot jij vrij bent, is goed voor de kilometers.![]()
Volgens mij is het de bedoeling zo lang mogelijk te doen met je ketting hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 23:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, amateuristisch kutblad
Snap niet dat S100 volgens hun minder goed is dan Shell.... echt bullshitS100 is vele malen beter:
blijft langer erop zitten, spat minder en gaat dus langer meeEnne, ik ben de kettingexpert
Door schade en schande wijs geworden laten we maar zeggen
Ik heb nu al zovele merken gehad maar vind S100 en Valvoline tot nu toe het best...
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling zo lang mogelijk te doen met je ketting hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 08:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling zo lang mogelijk te doen met je ketting hoor![]()
![]()
![]()
ach als je het hoofd erbij houd kan er niet echt veel verkeerd gaan,quote:Op donderdag 21 april 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
Stationair liep ook beter met de luchtschroef een halve slag uit.![]()
Ik ben bang dat de sproeier versteld moet worden om geen bougieproblemen meer te hebben, moet de carburateur open.
Komt alle benzine uit de vlotterkamer enz.. heb het nog nooit gedaan, moet simpel zijn.
Echt tof zo'n 2 takt.
![]()
Benzinekraan dicht en carb iets open schroeven zodat er lucht bij kan, uurtje later is alle benzine verdampt en krijg je geen vieze handen.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
Komt alle benzine uit de vlotterkamer enz.. heb het nog nooit gedaan, moet simpel zijn.
Echt tof zo'n 2 takt.
![]()
Hyperpro had ik in mijn NTV, was ehhh erg stevig geveerd.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
ach als je het hoofd erbij houd kan er niet echt veel verkeerd gaan,
ga waarschijnlijk dit weekend de veren van VFR aanpassen![]()
zit nu nog even verschil te bekijken tussen Hyperpro en Technoflex![]()
Korting bedingenquote:Op donderdag 21 april 2005 09:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hyperpro had ik in mijn NTV, was ehhh erg stevig geveerd.![]()
Moet gewoon minder olie in denk ik.Geloof ik ook ergens gelezen ..
Maar ik verkocht hem alweer binnen 2 maanden, dus nooit verder mee geexperimenteerd.![]()
Ik moet een bokje kopen, en dan gaat de upside down er ook eens af om te onderzoeken.
Maar dat schuif ik nog wel even 2 maanden vooruit, of meer. Voorlopig maar eens rijden ofzo.
Uh, zou kunnen maar zit volgens mij aardig wat in.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:33 schreef hollander172 het volgende:
Benzinekraan dicht en carb iets open schroeven zodat er lucht bij kan, uurtje later is alle benzine verdampt en krijg je geen vieze handen.
Bij Louise.de voor 35 euroooooo's, je kan ze ook in een motorcross zaak kopen met 25-50% korting dan betaald je 50 euro ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
Korting bedingenIk moet er ook een hebben, 2 voor de prijs van een half ofzo
ik denk dat Hyperpro nu nog even te duur isquote:Op donderdag 21 april 2005 09:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hyperpro had ik in mijn NTV, was ehhh erg stevig geveerd.![]()
Moet gewoon minder olie in denk ik.Geloof ik ook ergens gelezen ..
Maar ik verkocht hem alweer binnen 2 maanden, dus nooit verder mee geexperimenteerd.![]()
Ik moet een bokje kopen, en dan gaat de upside down er ook eens af om te onderzoeken.
Maar dat schuif ik nog wel even 2 maanden vooruit, of meer. Voorlopig maar eens rijden ofzo.
quote:die klx650sm is van een collega van m,n pa geweest (heel even maar hoor), dacht
al dattik um kende.
wel appart om de cr en de klx zo op de foto bij mekaar te zien.
zo stonden ze bij ons in de tuin ook wel eens. humor.
Graag gedaan, wacht alleen nog op mijn beloningquote:Op donderdag 21 april 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij Louise.de voor 35 euroooooo's, je kan ze ook in een motorcross zaak kopen met 25-50% korting dan betaald je 50 euro ofzo.![]()
K*********t vergeet mijn mobiel met de foto van de opgebokte CR erop.
Was ik gisteren al vergeten te uploaden.. werkt goed met alleen het achterwiel.
Maar je kan idd niet teveel kracht zetten, achterbrug zat me daar vast.
Moest flink truucen.Met dank aan FS.
Vanacht niet gehad ?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:11 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Graag gedaan, wacht alleen nog op mijn beloning![]()
![]()
Stiekum zijn het vriendjes dusquote:
Niet meer gezien na 23:30, buiten een mailtje om.quote:
Die van mij moet ook nog porno worden hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:20 schreef Makster het volgende:
Stiekum zijn het vriendjes dus
Nu moet die van mij alleen nog porno worden
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
@pep
Hoe is het afgelopen met die DR800 waar je naar ging kijken ?
Zat een veel leuker mannetje op me te wachtenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet meer gezien na 23:30, buiten een mailtje om.![]()
[..]
Nog een tip van flipquote:Op donderdag 21 april 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uh, zou kunnen maar zit volgens mij aardig wat in.![]()
Heb het jaren geleden eens bij mijn buurman gezien die het voor mij deed.
(was om te kijken of een sproeier van mijn SZR-660 misschien verstopt was)
Geen tijd om een heel verslag te tikken helaas.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog een tip van flipals je smeer aan je handen hebt van de ketting oid dan moet je die benzine juist niet laten verdampen maar smeer je handen er even mee in, daarna handen gewoon met zeep wassen en je hebt weer brandschone handen.
wat ik meestal doe voordat ik ga sleutelen, is mijn handen insmeren met handencreme van Rausquote:Op donderdag 21 april 2005 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal mijn wasmachine er ook mee vullen, heb aardig wat vuile handoeken.
![]()
Ook weer een smoes om je vrouwlijke kant te tonen met je handcremmetjes.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ik meestal doe voordat ik ga sleutelen, is mijn handen insmeren met handencreme van Raus![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook weer een smoes om je vrouwlijke kant te tonen met je handcremmetjes.![]()
![]()
![]()
Dan komt er weinig terecht van sleutelen.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:wat nog leuker is je laten insmeren
![]()
kan je soms later beginnen met klussen
Dit begrijp ik nietquote:Op donderdag 21 april 2005 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]wat nog leuker is je laten insmeren
![]()
kan je soms later beginnen met klussen
dan kan je de volgende dag gewoon gaan rijdenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan komt er weinig terecht van sleutelen.
Je kan natuurlijk wel een grondige doorsmeerbeurt op de to do lijst zetten van af te werken zaken.
Of je moet ineens wel verdacht veel ingesmeerd worden.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan kan je de volgende dag gewoon gaan rijden![]()
of je moest sleutelen omdat er iets stuk is dan gewoon bovenstaande herhalen, van die dag sleutelen komt toch niets meer van terecht
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of je moet ineens wel verdacht veel ingesmeerd worden.![]()
Yep, wat wil je weten?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef Free-Spirit het volgende:
@ Hollander
Heb jij ooit over ervaringen met Bibi of Duckvoer voor honden gehoord?
Doen de meeste monteurs ook.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ik meestal doe voordat ik ga sleutelen, is mijn handen insmeren met handencreme van Rausdan worden je handen wel vies maar is heel gemakkelijk weg te wassen, en gaat dan ook niet in porieen zitten e.d
![]()
![]()
Maar ze zijn wel goed schoon en perfect ontsmet.quote:als je benzine gebruikt drogen je handen zo uiten in wondjes is het ook niet tof
Ik moet Duke van de dierenarts op Bibi of Duckvoeding zetten, maar weet niet welkequote:
heb jij wel eens benzine in je bier gehad ?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doen de meeste monteurs ook.Je hebt speciale creme ervoor maar handcreme van de Hema is goedkoper.
[..]
Maar ze zijn wel goed schoon en perfect ontsmet.![]()
Dat bijten met wondjes wen je zo aan, gewoon doorsleutelen, biertje erbij en een lekker zonnetje.![]()
waar heb jij nou weer last van ?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Is het weer Nationale Negeer-Riet dag
Van jouquote:
Hoe weet je dat ?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Van jou
Niks joh, ik liet alleen 3x iets zien maar het werd genegeerd.
ja kloptquote:Op donderdag 21 april 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Van jou
Niks joh, ik liet alleen 3x iets zien maar het werd genegeerd. Kan me herrineren dat jij ook zo enthousiast was toen je nieuwe pakkie had
Ok danquote:Op donderdag 21 april 2005 15:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja kloptnog steeds blij ermee
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een weertjemorgen ff naar de Ring stickertje kopen
Riet op jou moet altijd gereageerd worden wat je ook post,quote:Op donderdag 21 april 2005 15:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok danDan zou jij het ook niet leuk vinden als je hem liet zien en er werd niet op gereageerd, toch?
Als eerste zou ik je dierenarts even vragen naar Finidiar Forte, dat zijn pilletjes om de darmen rustig te krijgen. (informeer wel even of dat met ontstekingen ook kan)quote:Op donderdag 21 april 2005 15:17 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Ik moet Duke van de dierenarts op Bibi of Duckvoeding zetten, maar weet niet welke
(hij eet nu a/d blikjes maar dat was een noodoplossing om hem beter te maken)
Wat is beter Bibi of Duck en welke daarvan?
Duke is dan wel senior met zijn 14.5 maar mag niet op seniorvoer omdat het een hele drukke hond is en echt zijn voedingsstoffen nodig heeft
Hij heeft heel veel hoogwaardige eiwitten nodig omdat hij die via zijn nieren verliest
Zijn nieren ontgiften wel alleen zijn de "filtergaten" erin door ouderdom zo groot dat hij eiwitten verliest. Als hij niet voldoende eiwitten binnenhoudt vreet zijn lichaam zijn spieren op
We hebben hem met veel moeite weer wat aan laten komen door hem heel veel gekookte kipfilet te geven maar daar schijnt hij nu weer overgevoelig voor te zijn Vandaar dat ik hem op a/d gezet heb
Ik heb eigenlijk een voeding nodig die afwisselend is (Duke is nogal verwend en verveelt zich snel)
Die alle voedingswaarden heeft die een actieve hond nodig heeft, rekening houdt met zijn senior gebit en ontstoken darmwand, met heel veel hoogwaardige eiwitten.
Enig idee welke dan voor hem geschikt is?
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb jij wel eens benzine in je bier gehad ?![]()
![]()
Sommige dingen zijn inderdaad niet lekker maar wel opwindend in je mond.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:58 schreef hollander172 het volgende:
Ach het is niet lekker maar dat zijn zoveel dingen niet, went vanzelf.
Right.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Riet op jou moet altijd gereageerd worden wat je ook post,
ik heb niet echt het idee gehad dat je het pak nou wel of niet gekocht heb,
nu nog niet eigenlijk
quote:
Uhhhhhh.. wat denk jij zelfquote:Op donderdag 21 april 2005 16:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blijven jullie aan de gang?
riet, krijg je dat voor je b-day? wel vet kado dan
Mooi pakkie welquote:Op donderdag 21 april 2005 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhhhhhh.. wat denk jij zelfDat ik zomaar effe 524 euro (heb gebeld en gezegd dat ie bij Aad v Kekem 479 is, krijg hem nu voor 524 ipv 560
) krijg voor mn verjaardag
Niet dus, maar krijg wel geld en dat leg ik er bij..... er komt dus geen LeoVince maar een nieuw pak
Heb ik harder nodig dan een ander demperke... dit pak is beschadigd van mn val nog en eigenlijk te groot, vooral die broek, vraag maar aan ondeugend
Op de groei gekocht toen ik 17 was
Zit niet lekker iig na lang rijden, gaat heel irritant zitten rondom mn klokkenspel na een tijdje
Nee, het is niet deze zie ik nu, dit is de race overall (full, geen combi)quote:Op donderdag 21 april 2005 17:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi pakkie wel![]()
Vooral die racebult op je rug en dan op je tourbuffel rond speren![]()
![]()
![]()
Voor het geval je nog niet in het SM topic geweest was: http://www.synergymotorsports.com/quote:
quote:Synergy Quantum 450 full carbon motorcycle.
Massive weight reduction is achieved through the extensive use of composite materials and exotic metals creating the lightest machine in it’s class at only 225 pounds
Capacity
445 cc
Bore 98mm
Stroke 59mm
Compression Ratio 12.0:1
Max Power 60 bhp, 45kw DIN (production prediction)
Rated Speed 10,000 rpm
Max Torque 33 lbs. Ft, 45Nm DIN (production prediction)
Max Torque Speed 8,000 rpm
Peak BMEP 12.7 bar
Engine Weight 30 kg, including electric starter
Valves 2 intake, 2 exhaust
Camshafts Direct acting DOHC – chain drive with auto tensioner
Ingnition Single, central spark plug
Combustion Chamber Pent roof
Cooling Water with mechanical pump
Lubrication – pressure Forced pressure feed with integral paper filter element
Lubrication – scavenge Mechanical scavenge pump
Oil supply Dry Sump
Starting System Electric start
Decompressor Manual
Electrical Crank mounted generator
Construction
Crank Cases Vertically split aluminum castings
Crank Shaft Built up 5 piece construction – roller main bearings
Connecting Rod Forged in one piece with roller big end and plain small end
Piston Aluminum forging – 3 rings
Barrel Aluminum casting with plated bore
Cylinder Head Aluminum casting with 4 separate ports
Fuel / Ignition System
Fuel Delivery Sequential electronic fuel injection
Fuel Supply
Pressurized fuel rail with inlet vacuum reference
Injectors 2 mounted in head
Ignition Source Single on-plug coil
EMS Inputs Engine speed, MAP, TPS, AIT, water temp., Baro pressure
Transmission
Primary Drive Gear
Clutch Wet-multi plate
Gears 5 speed
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:20 schreef Mobydick het volgende:
Een CR500 is niet makkelijk om te rijden en vele rijders onderschatten de 500.De 500 laat zich wel makkelijk rijden als je als een bejaarde gaat rijden en dan nog is het niet lekker rijden.De CR500 vraagt om gas en daar kan je de fout in gaan,want dan gaat hij je plotseling verassen en wanneer je je realiseerd wat er is gebeurt heb je al een kont met tramsporen erin.Ik rij al 4 jaar een CR500 en kan het aardig onder kontrole houden,maar afgelopen zondag heeft hij me verast.Ik was in zijn 4 en stond op de steps met een snelheid van ongv 80km/h.Toen gaf ik plotseling meer gas en hij reageerde door direkt kaasrecht voor me te gaan staan.Ik wil echt geen andere motor hebben,maar weet het zeker dat mijn 500 me een keer tramsporen in mijn kont zal geven..Maar het is en blijft een lekkere motor om te rijden,Je hebt power wanneer je het wil.Maakt niet uit welke versnelling je bent.
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ehhh Youp moest ik echt meer gas bij geven.![]()
![]()
[..]
Voor mij dus nooit een SM, ik zou me egwel doodrijden op zo een dingquote:Op donderdag 21 april 2005 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ehhh Youp moest ik echt meer gas bij geven.![]()
![]()
[..]
Leuk he een nakedquote:Op donderdag 21 april 2005 18:44 schreef hicham het volgende:
Iemand zin in vliegjes?
Gratis bij mij op te halen, wel zelf van mijn helmvizier en pak afschrapen
Is dat normaalAl die vliegjes op m'n pak en helm?
Ik wist dat het zou gebeuren , maar na 1 dagje al?
Hoe moet m'n pak er dan tegen het eind van de zomer uit gaan zien
Verder wel lekker getoured
Eindelijk zonder zorgen
Had nogal een geldtekort dus moest zuinig doen met benzine
Nog maar 7 euro op de ene rekening, 6 euro op de ander en 5 euro losgeld in mijn portemonnee
Gister tank op reserve dus kon niet meer toeren dacht ik
Kom ik thuis, heeft mijn zus geld meegebracht wat ik nog van haar tegoed had dus vandaag lekker getoerd
Bestaat er trouwens een website waar je een route kan uitstippelen 'van A naar A'Zoiets als de Garmin van Riet maar dan zodat ik het kan uitprinten
[..]
Voor mij dus nooit een SM, ik zou me egwel doodrijden op zo een ding![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand nog een smiley?
??????quote:Op donderdag 21 april 2005 18:44 schreef PatrickM het volgende:
Whooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot
Terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinggggggggggggggggggggggggg
tyyyyyyyyyyyyyyyyffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssss
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Leuk he een naked
www.map24.nl
Hij rijdt er al 4 jaar mee, en werd nu nog verrast dus.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:41 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Zeker overgestapt van een snorfiets naar een CR500 en nooit iets anders gereden?
Je had OPM moeten zien zondag, wat had die een vies pak aan.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:44 schreef hicham het volgende:
Is dat normaalAl die vliegjes op m'n pak en helm?
Ik wist dat het zou gebeuren , maar na 1 dagje al?
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Kwam deze CR500 bij Google tegen via ImagesLijkt wel op de jouwe Pepijn
[afbeelding]
In de SV.quote:
Wat een lang verhaalquote:Op donderdag 21 april 2005 15:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als eerste zou ik je dierenarts even vragen naar Finidiar Forte, dat zijn pilletjes om de darmen rustig te krijgen. (informeer wel even of dat met ontstekingen ook kan)
Als zijn darmen wat rustiger zijn zal ie eten ook beter verteren en binnen kunnen houden.
Blikjes moet je echt niet aan beginnen trouwens, dat voer zit vol met conserveringsmiddelen etc. en als er iets slecht is voor je darmen........ De nieren krijgen er overigens van op hun lazer want die moeten al die zooi weer filteren en darmen kunnen geirriteerd raken.
KVV is wel een oplossing, Duck en Bibi hebben beiden complete maaltijden. Duck heeft 5 soorten maar die zijn niet allemaal geschikt, denk dat alleen uitmuntend afdoende zal zijn en eventueel lam/rijst als zijn ontlasting dun wordt/blijft.
Bibi kan ik heel weinig over zeggen, ik vond het duur en heb het maar een paar keer geprobeerd.
Carnibest heeft overigens 7 verschillende maaltijden die allemaal compleet zijn.
Naast deze merken heb je natuurlijk nog Rodi en Smuldier die in elke supermarkt in de vriezer liggen. (lekker makkelijk)
Kivo, Bandit etc. zou ik niet aan beginnen, deze komen allemaal uit dezelfde fabriek als 1 van bovenstaande merken maar welke mag ik niet verklappen.Het is sowieso even lastig zoeken aangezien van de 7 merken die op de markt zijn 4 daarvan uit dezelfde fabriek komen.
Bij duck kan je trouwens via een coupon 2 kg gratis krijgen, kijk maar even op de site.
Misschien is het een idee om naast dergelijk voer eendagskuikens te voeren als eiwitleverancier?Ipv kipfilet zou ik overigens nekjes of karkassen voeren, veel goedkoper, leuker voor de hond en veel "completer" dan alleen filet.
Gewoon een ei kan ook trouwens, wel rauw dan.
Tsja wat kan je verder nog doen......... Lever?Lekker bloedrijk, veel eiwitten en ze krijgen zo'n geinig "bloedsmoeltje" ervan.
![]()
Belangrijkste is goed op de ontlasting letten. Die moet licht tot donkerbruin zijn, goed "stevig" en zonder harde stukjes. (dan verteert ie iets niet goed)
Het blijft lastig want waar de ene hond goed op reageert gaat de ander van overstuur.
Als je trouwens iets geeft waar bot in zit, water een uurtje weghalen want anders verteren ze het niet goeden nooit eerst koken aangezien bot dan gaat versplinteren, gewoon rauw geven. (sowieso hoef je voor honden niks eerst te koken, gewoon rauw geven. Ik weet dat mensen er hartstikke ziek van kunnen worden als ze rauw vlees eten maar honden niet.
)
Wat is er trouwens met zijn gebit?Honden op leeftijd kunnen die tandjes nog prima gebruiken.
Ontstoken darmwand? Enige idee hoe dat komt? Wat zegt de dierenarts er verder over?
't is geen brommerquote:Op donderdag 21 april 2005 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je eens 100 erin doen, moet je zien hoe hard ie dan gaat50 is dodelijk denk ik.....
Ja, daar is hij langsgereden, hij is gebanned dus hij kan niet reagerenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:21 schreef Drifter__ het volgende:
@Youssef:
Reed jij toevallig vandaag in de Derkinderenstraat ( Amsterdam ) ??
Ahaquote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, daar is hij langsgereden, hij is gebanned dus hij kan niet reageren [afbeelding]. Aangezien er in je profiel havo staat, neem ik aan dat je op die school zit die daar ligt?
Jahhhh, ziet er erg vet uit die motor + helm!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, daar is hij langsgereden, hij is gebanned dus hij kan niet reageren [afbeelding]. Aangezien er in je profiel havo staat, neem ik aan dat je op die school zit die daar ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |