Als jij dat wil, heet ik pepijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Heet jij Pepijn
Hoezo.quote:
Geen idee, genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoeveel liter is die tank van die DR wel niet Pepijn?
Avon maakt ook hele mooie SuperMotard banden.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nee
Ik heb dit al vaker gehad met deze banden dit was nu de 4e dat ik echt weggleed
ik haalde jou toch inquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat word weer opletten op de 13 dus
Wie zegt datquote:Op woensdag 20 april 2005 12:02 schreef stinkie het volgende:
ik haalde jou toch inof word ik nu helemaal zot
wat ou verkeerde kant...asfalt is asfaltquote:Op woensdag 20 april 2005 12:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie zegt datik weet van niets.
![]()
En jij weet er niets van dusz.![]()
![]()
![]()
Nee, ik zal niet even naar rechts sturen als je weer aan de verkeerde kant rijdend verkeer inhaalt op het Kleinpolderplein.![]()
Zo zonde van je nieuwe bougie's.![]()
Rechts niet stilstaand verkeer inhalen is verboden, ook voor motorrijders.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:11 schreef stinkie het volgende:
wat ou verkeerde kant...asfalt is asfalt![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rechts niet stilstaand verkeer inhalen is verboden, ook voor motorrijders.![]()
Details jongen, details.... al een paar keer motoragent naast me gehad, meer dan knikken deed ie nietquote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rechts niet stilstaand verkeer inhalen is verboden, ook voor motorrijders.![]()
(snap wel dat de vluchtstrook aan die kant zit, en tevens de meeste ruimte)
Als ik opeens een hoop spam krijg weet ik waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien moet een bepaald figuur even kappen met mijn email adres op te geven aan spambots.
Hoe dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als ik opeens een hoop spam krijg weet ik waar het vandaan komt.
Van jou.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe dan?
Van mijquote:
mwoah....quote:Op woensdag 20 april 2005 13:03 schreef Romius het volgende:
![]()
Nog schokkende dingen gebeurd? Heb geen tijd om het terug te lezen
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:04 schreef ZX9R het volgende:
[..]
mwoah....
zo zou je het kunnen noemen........
eh, Jamai?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Jamai heeft echt geen tijd om dat allemaal te gaan vertellen hoor
volgens mij heeft het weer er ook een heel groot deel mee te maken hoor,quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Paxlie het volgende:
Zijn hier meer mensen die echt ongelovelijk slechte ervaringen hebben met Avon banden?
Wat een kutbanden zeg
Reed gister superzacht bij mij op de dijk en mijn achterband gleed gewoon weg, kga dit weekend dus ook weer Bridgestones halen, dan maar een bult geld kwijt (rijk ben ik helaas ook niet) maar kheb geen zin om mijn motor niet te vertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |