Als jij dat wil, heet ik pepijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Heet jij Pepijn
Hoezo.quote:
Geen idee, genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoeveel liter is die tank van die DR wel niet Pepijn?
Avon maakt ook hele mooie SuperMotard banden.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nee
Ik heb dit al vaker gehad met deze banden dit was nu de 4e dat ik echt weggleed
ik haalde jou toch inquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat word weer opletten op de 13 dus
Wie zegt datquote:Op woensdag 20 april 2005 12:02 schreef stinkie het volgende:
ik haalde jou toch inof word ik nu helemaal zot
wat ou verkeerde kant...asfalt is asfaltquote:Op woensdag 20 april 2005 12:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie zegt datik weet van niets.
![]()
En jij weet er niets van dusz.![]()
![]()
![]()
Nee, ik zal niet even naar rechts sturen als je weer aan de verkeerde kant rijdend verkeer inhaalt op het Kleinpolderplein.![]()
Zo zonde van je nieuwe bougie's.![]()
Rechts niet stilstaand verkeer inhalen is verboden, ook voor motorrijders.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:11 schreef stinkie het volgende:
wat ou verkeerde kant...asfalt is asfalt![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rechts niet stilstaand verkeer inhalen is verboden, ook voor motorrijders.![]()
Details jongen, details.... al een paar keer motoragent naast me gehad, meer dan knikken deed ie nietquote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rechts niet stilstaand verkeer inhalen is verboden, ook voor motorrijders.![]()
(snap wel dat de vluchtstrook aan die kant zit, en tevens de meeste ruimte)
Als ik opeens een hoop spam krijg weet ik waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien moet een bepaald figuur even kappen met mijn email adres op te geven aan spambots.
Hoe dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als ik opeens een hoop spam krijg weet ik waar het vandaan komt.
Van jou.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe dan?
Van mijquote:
mwoah....quote:Op woensdag 20 april 2005 13:03 schreef Romius het volgende:
![]()
Nog schokkende dingen gebeurd? Heb geen tijd om het terug te lezen
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:04 schreef ZX9R het volgende:
[..]
mwoah....
zo zou je het kunnen noemen........
eh, Jamai?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Jamai heeft echt geen tijd om dat allemaal te gaan vertellen hoor
volgens mij heeft het weer er ook een heel groot deel mee te maken hoor,quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Paxlie het volgende:
Zijn hier meer mensen die echt ongelovelijk slechte ervaringen hebben met Avon banden?
Wat een kutbanden zeg
Reed gister superzacht bij mij op de dijk en mijn achterband gleed gewoon weg, kga dit weekend dus ook weer Bridgestones halen, dan maar een bult geld kwijt (rijk ben ik helaas ook niet) maar kheb geen zin om mijn motor niet te vertrouwen
Ik denk dat het meer aan het feit ligt dat het een Macadam isquote:Op woensdag 20 april 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
afgelopen zondag gleed mijn voorwiel ook een stukje opzij in een bocht![]()
en dat was een Macadamdenk dat het gewoon nog iets te koud is voor het echte werk
Ach die puber (quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ach die puber () denkt dat ik op jamai (
) of guus (
) lijk
hij is ook al zo goed als versleten dus erg lang zit ie er niet meer onderquote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan het feit ligt dat het een Macadam isNu was het ook wel koud ja, maar Macadams staan nou niet echt bekend om hun grip
Meer om hun hele lange levensduur, hardheid en zeer beperkte grip
Ter vergelijking dan:quote:Op woensdag 20 april 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij heeft het weer er ook een heel groot deel mee te maken hoor,
afgelopen zondag gleed mijn voorwiel ook een stukje opzij in een bocht![]()
en dat was een Macadamdenk dat het gewoon nog iets te koud is voor het echte werk
Pas nog iemand die altijd BT-14's gebruikte overtuigd van MPP, en hij is inderdaad erg verbaast dat deze nog beter zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:38 schreef Paxlie het volgende:
Ter vergelijking dan:
vorig jaar in de herst (half jaar geleden dus) zaten er nog bridgestones onder met hetzelfde weer en toen kon ik 110 rijden
Deze banden hebben nooit veilig aangevoeld
de ene band warmt sneller op dan de andere band,quote:Op woensdag 20 april 2005 13:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ter vergelijking dan:
vorig jaar in de herst (half jaar geleden dus) zaten er nog bridgestones onder met hetzelfde weer en toen kon ik 110 rijden
Deze banden hebben nooit veilig aangevoeld
Maar wat er nu ligt is niet zo snel weg met deze temperaturen en nul zon.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Valt wel mee, het word zo droog iig, en dan mooi weer t/m zaterdag
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de ene band warmt sneller op dan de andere band,![]()
mooi voorbeeldje ik heb op mijn motor MPP's en Raus op CBR achter Road en voor een Macadam
na onze stop zondag ging Raus voorop bij de 2e bocht kon ze al voluit
terwijl ik er minimaal 5 voor nodig had om te voelen dat het kon![]()
True, zondagavond mn hele motor gewassen + in de was gezet en nu zit ie weer onder de baggerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar wat er nu ligt is niet zo snel weg met deze temperaturen en nul zon.![]()
MPP zijn een verbeterde uitvoering van de oude sportsquote:Op woensdag 20 april 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
Pilot sport die ik had stond bekend om zijn uitstekende stuureigenschapen, maar mega trage opwarmen.
![]()
Nog nooit zo vaak een stapje opzij gezet.![]()
Maar ze bleven altijd controleerbaar en goed waarschuwen.
Wist niet dat jij je Pilot Powers al op de grens reed johquote:Op woensdag 20 april 2005 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
MPP zijn een verbeterde uitvoering van de oude sports![]()
en de Pilot series geven idd goed en duidelijk aan wanneer je te ver gaat![]()
![]()
Jamai, dat was hetquote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ach die puber () denkt dat ik op jamai (
) of guus (
) lijk
Guus + 15 kilo wel.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef Deetch het volgende:
Klopt wel een klein beetje. guus dan weer niet.
toen pasquote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
PatM is nu weggeredenik liep toevallig even buiten toen hij voorbijreed.
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Guus + 15 kilo wel.![]()
![]()
Ach, ik ben Herman van odols.Who cares.
![]()
Dat ook.quote:
iedere dag tot 17:00.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:01 schreef RB het volgende:
@Pep
Tot hoelaat werk je normaal vrijdags?![]()
tvp
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:11 schreef RB het volgende:
Als het mooi weer is en mogelijk ga ik op de motor naar hoogvliet volgende week donderdag.
Zouden wat kunnen afspreken voor vrijdag als het nog mogelijk is.![]()
eventueelals het kan
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:11 schreef RB het volgende:
Als het mooi weer is en mogelijk ga ik op de motor naar hoogvliet volgende week donderdag.
Zouden wat kunnen afspreken voor vrijdag als het nog mogelijk is.![]()
eventueelals het kan
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:50 schreef ReneSM het volgende:
hehe, een maat van mij had het er nog over dattie zondag een
kei dikke cr had gezien bij de mac, maarja ziet er inderdaad
dik uit. Die kerel was met een ktm
13,95 bij motozoom, maar meteen meebesteltquote:Op woensdag 20 april 2005 17:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat ook.![]()
Nou tussen de middag kettingspray gekocht, dure hobby dat motorijden.![]()
![]()
Ik kon kiezen uit vier verschillende merken, uiteindelijk maar voor Shell gekozen.
De beschrijving was hetzelfde als op de witte S100 spray met PTFE, alleen de inhoud kleiner bij een zelfde prijsniveau per ML.![]()
Verder nog een spuitbus WAX gekocht, ook geschikt voor kunstof, kan ik mijn tank wat poetsen enzo.![]()
En ik had nog siliconenspray nodig, en gelijk voor het eerst van mijn leven maar eens remmenreiniger gekocht. Tik maar even 32 euro af aan spuitbussen.![]()
Maar vooral met remmenreiniger wordt leuk spelen heb ik eens gezien.Toverspul.
![]()
Het was ook nog eens verreweg de goedkoopste spuitbus.
Hoe laat is die afgelopen dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:17 schreef RB het volgende:
Oké als mijn cursus afgelopen is kan ik in de buurt rond toeren tot jij vrij bent, is goed voor de kilometers.![]()
Geen ideeeeeee, zal ff checken.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:18 schreef RB het volgende:
Hoe laat begint de SM race zaterdags?
Remmenreiniger? Was ¤ 5,95 ..quote:Op woensdag 20 april 2005 18:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
13,95 bij motozoom, maar meteen meebestelt
Cursus is tegen 13:00 afgelopen.quote:
Dat doe je knap, is precies het uiterste puntje van Hoogvliet.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:46 schreef RB het volgende:
[..]
Cursus is tegen 13:00 afgelopen.
Heb de cursus bij technicom
Aan de hoefsmid straat in hoogvliet
Misschien even langs mijn ouders straks, die hebben de krant.quote:Koninginnedag 2005
30-04-2005 Het programma voor Koninginnedag wordt via de plaatselijke courant bekend gemaakt.
Wist zelf ook niet waar het was heb een route beschrijving vanaf het hotel, zal straks alles ff opduiken en lezenquote:Op woensdag 20 april 2005 18:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat doe je knap, is precies het uiterste puntje van Hoogvliet.
Ik wist niet eens dat het dorp 4 kilometer lang was zoals de routeplanner zegt.
[afbeelding]
Maar als ik een toermotor heb dan neem ik wel een halve vrij als dat kan.
Ga straks bij een DR800 kijken, paar minuutjes en dan ga ik rijden.![]()
Staat hier om de hoek in Rokanje.
Suc6quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Argggggggh www.rozenburg.nl
[..]
Misschien even langs mijn ouders straks, die hebben de krant.Laters.
Gemiddelde leeftijd is 54 zo te zienquote:Op woensdag 20 april 2005 18:12 schreef Patrick281 het volgende:
Hebben een paar bekenden van het R1100S forum een circuitdagje gehad op Assen vandaag ..
[afbeelding]
En die ene is niet eens een R1100Squote:Op woensdag 20 april 2005 20:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is 54 zo te zien![]()
Shell kwam het beste uit een ANWB test waarin ook S100 meedeetquote:Op woensdag 20 april 2005 20:39 schreef Rietvaerder het volgende:
S100 is beter dan Shellzegt Goedhart
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Shell kwam het beste uit een ANWB test waarin ook S100 meedeet
Johquote:Op woensdag 20 april 2005 22:20 schreef Youp het volgende:
* Youp net wezen vegen met de ktm....
goldspeeds hebben toch echt geen grip op (nat) zand
ProMotor misschien?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
What the fuck heeft de ANWB nou weer met motoren te maken......
Algemene Nederlandse Wielrijders Bondquote:Op woensdag 20 april 2005 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Roeuhmont, zat ik er toch naast. Dacht meer bij Hengelo enzoquote:Op woensdag 20 april 2005 22:34 schreef Youp het volgende:
[..]
nou.. echte SMmers rijden op asfalt en gravel
in roermond
nope... ik ben een limbabweaanquote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Roeuhmont, zat ik er toch naast. Dacht meer bij Hengelo enzo![]()
Het spijt me voor je.quote:
Kom je toch weer redelijk weg danquote:
dankjequote:
Alsof het uberhaupt zou uitmaken of ze wat met motoren te maken hebben, het gaat erom of ze de test hebben gedaan. Zo ja, hoe ze de test hebben gedaan en wat voor factoren ze allemaal meenamen in hun beoordeling. Stond ook allemaal in het verslag, ik heb echter alleen de resultaten bewaardquote:Op woensdag 20 april 2005 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, amateuristisch kutbladquote:Op woensdag 20 april 2005 22:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ProMotor misschien?
Does that ring a bell?![]()
Hecht toch meer waarde aan een instantie die puur gericht is om motoren.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef Youp het volgende:
[..]
Algemene Nederlandse Wielrijders Bond
fietsen, scooters, brommers, motoren, auto's, vrachtwagens... alles
Dat zei je 3 maanden geleden nog over Bellrayquote:Op woensdag 20 april 2005 23:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, amateuristisch kutblad
Snap niet dat S100 volgens hun minder goed is dan Shell.... echt bullshitS100 is vele malen beter:
blijft langer erop zitten, spat minder en gaat dus langer meeEnne, ik ben de kettingexpert
Door schade en schande wijs geworden laten we maar zeggen
Ik heb nu al zovele merken gehad maar vind S100 en Valvoline tot nu toe het best...
Rettekettet naar beter bedquote:Op woensdag 20 april 2005 23:10 schreef Makster het volgende:
Alleen S100 gehad en ga nooit meer iets anders gebruiken
Zit zo is ff te rekeken, voor de remmerij voor de SM ben ik zo een 400 Euro kwijt, aanpassen uiterlijk rekenen ik zo op een euroje of 300 ofzo, mischien meer en dan nog wat shit, gaat aardig oplopen maarja dan hebbie ook wat zeggen ze
Dat zo ie zoquote:
Mark, ik heb een mail van de CR500 restaurateur.quote:
quote:hey leuke foto,s.
ik ken die kawasaki sm volgens mij ook... hebben ze die in dordrecht gekocht
toevallig???
Verbaasd me niet want die gozer van wie ik hem kocht kon zo zeggen waar jij je CR vandaan hadquote:Op woensdag 20 april 2005 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mark, ik heb een mail van de CR500 restaurateur.(de voorlaatste eigenaar)
(had de foto's van het weekend gemaild naar hem)
[..]
Dat was de laatste eigenaar, ik heb het over iemand daarvoor weer. Is het een bende ofzoquote:Op woensdag 20 april 2005 23:35 schreef Makster het volgende:
Verbaasd me niet want die gozer van wie ik hem kocht kon zo zeggen waar jij je CR vandaan had
"Ja van die vent in Papendrecht met die Ducati's"Ja dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |