quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee TURK open nou es een nieuw topic man
beterquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:57 schreef PatrickM het volgende:
KeeDan past dat iig. Hangt alleen ff af dan van Pep of het naar zijn beoordeling gaat lukken of niet met dat rubberspul
Ja, morgen in Beesd met je GPS van je pa. Zodat ik vanuit Beesd via een dijk naar huis kan rijdenquote:
Als Pep nou eens zou reageren zouden we het wetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beterik zie het morgen wel
Is goed, als het een beetje weer is, heb alleen om 14:00 een gesprekje met de kok van een bejaardetehuis die mijn pa weer kent omdat de brandweer daar altijd hun eten haalt tussen de middagquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:03 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ja, morgen in Beesd met je GPS van je pa. Zodat ik vanuit Beesd via een dijk naar huis kan rijden![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wijizigen! NU! knuffelbelanda
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Zodra je de tekst van de OP wilt wijzigen krijg je een database-error
Why notquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Net of je om 16:30 of 17:00 in Beesd zou staan![]()
quote:
Het rolletje zal ik dan op hoogte 38 cm houden, 2 centimer kan je het best wat indrukken om het in de rugzak te wrotten. Diameter zal wel niet zo groot worden, beetje oprollen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:52 schreef PatrickM het volgende:
Zijn de maten van de PS2 inclusief de doos of exclusief de doos?
M'n rugtas is iig 38 cm hoog x 28 xm breed x 15 cm diep (een beetje de uiterste maten).
Cheshire.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:20 schreef ondeugend het volgende:
De volgende keer dat ik weer bij RB achterop klim wilden we een filmpje maken (ik dus). Iemand ervaring hoe dat kan op een zo veilig mogelijke manier ?
LOLquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cheshire.![]()
Maar Ralf en jij zijn oud en wijs genoeg om voorzichtig te doen.![]()
Een beetje videocamera heeft optische steadyshot.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik vraag me af hoe we de camera zo stil mogelijk kunnen krijgen.
Oke, dan sta ik zo ergens rond half vier voor het bedrijf en zal ik je ff mobiel bellenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het rolletje zal ik dan op hoogte 38 cm houden, 2 centimer kan je het best wat indrukken om het in de rugzak te wrotten. Diameter zal wel niet zo groot worden, beetje oprollen.![]()
topquote:Op woensdag 20 april 2005 06:31 schreef PatrickM het volgende:
@OPM, dan wordt het dus ergens rond kwart over vier a half vijf
Hoe kan het ook andersquote:Op woensdag 20 april 2005 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
staat mijn zwarte primera
Wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 20 april 2005 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je het volvo terrein op rijdt staat mijn zwarte primera uiterst rechts van de parkeervakken, kan niet missen.
Neem jij eerst even 2 bakken koffie voordat je binnenkomt.quote:
ga dan ook niet in mijn bereik staanquote:Op woensdag 20 april 2005 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Neem jij eerst even 2 bakken koffie voordat je binnenkomt.![]()
Zit een beetje midden in mijn gezicht te geeuwen, hoe onbeleefd.![]()
Ik zat zelf nog te slapen.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga dan ook niet in mijn bereik staan![]()
ps2 is de playstation, of wat.quote:sub: 42 x 35 x 52
ps2: 26 x 31 x 11
Als je een mooie vrouw ziet heb je wel opeens manieren.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
giet jij er dan eens 2 liter koffie in![]()
en laat mij lekker rustig geeuwen zoals ik dat wil
Pepijn maakt hem klaar voor de verkoopquote:Op woensdag 20 april 2005 09:21 schreef Makster het volgende:
Goeie morgen![]()
Heb het serieus echt TE drukGisteren pas om 23.45 thuis na een fijne regio bijeenkomst
![]()
Was er aan de hand met je CR pep?
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:21 schreef Makster het volgende:
Was er aan de hand met je CR pep?
Weet je zeker dat het een grapje was dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef Makster het volgende:
Niet verkopen dus![]()
Zijn geen grappen heh FS![]()
Nou ik ga weer speren, tot later maar weer![]()
Elke motor ruilt hij snel in ,)quote:Op woensdag 20 april 2005 09:34 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een grapje was dan?
Ik ken Pepijn al heel lang en deze motor wordt vast heel snel ingeruild![]()
Had een maand al gevraagd aan iemand of hij hem niet wilde inruilen op zijn DR800.quote:
Kan nog steedsquote:Op woensdag 20 april 2005 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
Vriendinnen wilde ik ook snel inruilen, maar dat stagneerde 3 jaar geleden ondanks verwoede pogingen.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:03 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Kan nog steeds![]()
Maar of je dat zelf nog wilt![]()
Kan je hem niet inruilen op mijn favoriete motor?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had een maand al gevraagd aan iemand of hij hem niet wilde inruilen op zijn DR800.![]()
![]()
Hij had er wel oren naar, maar ik ben er niet meer op teruggekomen.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef Free-Spirit het volgende:
Die moet blijven Beetje onpraktisch maar voor de rest waanzinnig![]()
Heb je al weer eens gebeld voor motorlessen?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef Free-Spirit het volgende:
Kan je hem niet inruilen op mijn favoriete motor?
D=35quote:Op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef Patrick281 het volgende:
OPM je hebt er geen L X B X D bij gezet.
yupsquote:ps2 is de playstation, of wat.![]()
![]()
Nee nog niet Het is mij nog veelste natquote:Op woensdag 20 april 2005 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je al weer eens gebeld voor motorlessen?![]()
Niet stiekem doen?quote:
Het is wat met die taarten & gebak. Volgens mij pepijn ook laatst op z'n werkquote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
manager is jarig vandaag...gebak eten zo![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
manager is jarig vandaag...gebak eten zo![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:52 schreef hicham het volgende:
Het is wat met die taarten & gebak. Volgens mij pepijn ook laatst op z'n werk
Of was jij dat toen ook al ?
Voor zijn rugzak geef ik wel een strook mee van 38 cm lang maximaal.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
D=35
B=52
L=42
ik weet zo de exacte maten niet meer maar dit zijn ze ongeveer
Als je er niet teveel moeite voor moet doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:52 schreef Free-Spirit het volgende:
@ Pepijn
Willen wij die gratis appeltaart nog?
Mooi dingquote:Op woensdag 20 april 2005 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
Vanaaf misschien naar deze kijken.
[afbeelding]
Moet wel wat aan verbouwd worden, wordt de eerste DR800SM in Nederland.
Ik dacht dat ie Fiero verkocht wasquote:Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Je keus voor de Fiero zijn Nick en ik het natuurlijk wel mee eens.![]()
Die moet blijven Beetje onpraktisch maar voor de rest waanzinnig![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder is aangenomen op het Albeda College !
Precies.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi dingKan je eindelijk weer mee toeren
Gewoon Rietje negeren hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
WTF doe jij hier? Gaat een week zo snel?
Uhhhhh, heb je daar ook een legitieme reden voorquote:Op woensdag 20 april 2005 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
Vanaaf misschien naar deze kijken.
[afbeelding]
Moet wel wat aan verbouwd worden, wordt de eerste DR800SM in Nederland.
In theorie wel, maar de koper wilde hem buiten de openingstijden van het postkantoor ophalen.quote:
1 cylinder 800 cc.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
En als de accu leeg is kan je hem gewoon aanduwen
Dan kun je er idd beter een andere band waar je wel vertrouwen in hebt eronder gooien!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Paxlie het volgende:
Zijn hier meer mensen die echt ongelovelijk slechte ervaringen hebben met Avon banden?
Wat een kutbanden zeg
Reed gister superzacht bij mij op de dijk en mijn achterband gleed gewoon weg, kga dit weekend dus ook weer Bridgestones halen, dan maar een bult geld kwijt (rijk ben ik helaas ook niet) maar kheb geen zin om mijn motor niet te vertrouwen
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder is aangenomen op het Albeda College !
ja daarom, maar ik vroeg me af of er meer mensen waren met slechte ervaringen met Avon. Kan er wel een apart topic voor openen maar dat vond ik ook weer ietsje tequote:Op woensdag 20 april 2005 11:43 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan kun je er idd beter een andere band waar je wel vertrouwen in hebt eronder gooien!
Er was zondag nog iemand met vrij nieuwe BT-20's met een wegglijdend voorwiel.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Paxlie het volgende:
Zijn hier meer mensen die echt ongelovelijk slechte ervaringen hebben met Avon banden?
Wat een kutbanden zeg
Reed gister superzacht bij mij op de dijk en mijn achterband gleed gewoon weg, kga dit weekend dus ook weer Bridgestones halen, dan maar een bult geld kwijt (rijk ben ik helaas ook niet) maar kheb geen zin om mijn motor niet te vertrouwen
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:40 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Gewoon Free-spirit negeren hoor
Gefeliciteerd
Diesel/olie/benzine/stront?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Paxlie het volgende:
Wat een kutbanden zeg
Dat word weer opletten op de 13 dusquote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In theorie wel, maar de koper wilde hem buiten de openingstijden van het postkantoor ophalen.
En ik had zodanig pijn in mijn maag dat iemand hem wilde kopen dat ik erg sterk was met nee zeggen.![]()
![]()
[..]
Neequote:
Ik denk ongeveer 9.876.159.284.986.685 liter NIET!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoeveel liter is die tank van die DR wel niet Pepijn?
Heet jij Pepijnquote:Op woensdag 20 april 2005 11:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer 9.876.159.284.986.685 liter NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |