Hier kan ik niet over meepraten. Ik woon niet afgelegen en ik ken hier ook niet weinig mensen. Ik heb dan ook zat activiteiten om mensen te ontmoeten.quote:Een stelling die me zelf wel eens bezig houdt:
Het is beter om in een centraal gelegen plaats te wonen waar je weinig mensen kent maar wel een relatie hebt dan in een afgelegen plaats te wonen waar je omkomt in de vrienden maar geen kans hebt op een relatie.
Eet smakelijk!quote:Op maandag 18 april 2005 18:24 schreef QyRoZ het volgende:
Gaat u rustig verder, ik ga even koken.
Ik geloof dat we over deze ook nog niet klaar waren. Ik vond m ieg interessant.quote:Heel vaak houden mensen zichzelf voor de gek in een relatie onder het mom van: "dan ben ik tenminste niet alleen"
quote:5 sociologen van de Universiteit van Georgia (USA) interviewden
60 mannen en 22 vrouwen die minimaal 6 maanden geen seks hadden gehad.
De conclusie? Hoe langer je geen seks hebt hoe meer je gaat geloven
dat het er ook in de toekomst niet meer van zal komen...
Eens. Alleen zijn schijnt iets engs te zijn.quote:Heel vaak houden mensen zichzelf voor de gek in een relatie onder het mom van: "dan ben ik tenminste niet alleen"
Reactie van Metro op een vraag van mij. Ik zal er even op reageren.quote:Het is voor mij heel belangrijk dat de juiste chemie tussen beiden aanwezig is anders wordt het gewoon op den duur niks.
En dat merk je toch meestal tijdens je eerste afspraak wel of het klikt en of er meer is.
Het is een heel vreemd (wederzijds) gevoel wat je eigenlijk heel moeilijk aan een buitenstaander kan uitleggen, ik bedoel, hoe kan ik iemand nou rationeel overtuigen van het feit dat ik iemand leuk vind of verliefd ben na 1 keer daten. Dat is nou het rare van liefde op het eerste gezicht.
Ik denk dat het ook wel afhankelijk is van je eigen leeftijd. Staat dat onderzoek online? Ik ben ook wel benieuwd naar een onderverdeling naar leeftijd (van de ondervraagde).quote:Op maandag 18 april 2005 18:30 schreef melismay het volgende:
Leuk weetjeBen het er ook nog wel mee eens ook nog....
Tuurlijk, je moet altijd hoop blijven houdenquote:Op maandag 18 april 2005 18:33 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel afhankelijk is van je eigen leeftijd. Staat dat onderzoek online? Ik ben ook wel benieuwd naar een onderverdeling naar leeftijd (van de ondervraagde).
Ik vind het aantal respondenten wel erg laag om algemene uitspraken over te (kunnen) doen
Bovendien geloof ik in ieder geval niet dat ik de rest van mijn leven droog ga staan!
Je kunt heel goed een representatief onderzoek doen met een klein aantal mensen.quote:Op maandag 18 april 2005 18:33 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel afhankelijk is van je eigen leeftijd. Staat dat onderzoek online? Ik ben ook wel benieuwd naar een onderverdeling naar leeftijd (van de ondervraagde).
Ik vind het aantal respondenten wel erg laag om algemene uitspraken over te (kunnen) doen
Bovendien geloof ik in ieder geval niet dat ik de rest van mijn leven droog ga staan!
Ja maar die reeks kreeg gewoon geen kans.quote:Op maandag 18 april 2005 18:33 schreef Beach het volgende:
We hebben ondertussen wel de oude maagden reeks flink ingehaald![]()
En weer kan ik me hier helemaal in vinden!quote:Op maandag 18 april 2005 18:31 schreef MissMSX het volgende:
En voor de mensen die niet terug willen lezen mijn reply op de laatste stelling uit het vorige topic:
[..]
Eens. Alleen zijn schijnt iets engs te zijn.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die gevoelens ook wel gehad heb in relaties, maar ik voel me nu sterk genoeg om daar niet weer in te trappen. Liever alleen dan een relatie waar ik eigenlijk niet gelukkig in ben.
Ik geloof ook niet in liefde voor het leven, maar in liefde voor zolang het duurt. Als je op elkaar uitgekeken bent, waarom zou je er dan geen punt achter zetten? Is dat weer die westerse/Christelijke moraal dat God je bij elkaar gebracht heeft en je het dan ook de rest van je leven met elkaar moet uit zien te houden?
Dat wil overigens niet zeggen dat ik vind dat als er even wat problemen zijn in een huwelijk of relatie je er maar meteen mee moet stoppen. Je mag er best wat moeite voor moeten doen, want een relatie blijft natuurlijk een kwestie van geven en nemen, maar als de onderhandelingen op niets uitlopen heeft het ook geen zin om bij elkaar te blijven.
Precies. In de nieuwe reeks staan maagden en neuksletten (die ikzelf op de een of andere manier niet als single kan zien) tegenover elkaar.quote:Op maandag 18 april 2005 18:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar die reeks kreeg gewoon geen kans.
Goed gezegd. Het maakt mij niet uit hoor, maar bij de oude maagden reeks waren we eigenlijk allemaal gelijk. Ik heb hier weleens dat ik op een stelling niet kan reageren, omdat ik het gewoon niet mee gemaakt heb. Ik reageer dan meestal wel maar dat is toch anders.quote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Precies. In de nieuwe reeks staan maagden en neuksletten (die ikzelf op de een of andere manier niet als single kan zien) tegenover elkaar.
Bij welke categorie hoor jij eigenlijk Thabit, dat is me niet geheel duidelijk!quote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Precies. In de nieuwe reeks staan maagden en neuksletten (die ikzelf op de een of andere manier niet als single kan zien) tegenover elkaar.
Geen van beide. Maagd ben ik niet maar ook geen neukslet. Wel vrijgezel. Maar geen seks om de seks dus meer richting maagd dan richting neukslet zeg maar.quote:Op maandag 18 april 2005 19:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij welke categorie hoor jij eigenlijk Thabit, dat is me niet geheel duidelijk!![]()
Ik word hier enigzins bang van...quote:Op maandag 18 april 2005 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Boys are stupid. Throw rocks at them!
Gewoon net doen alsof je een man bent, en geen jongetjequote:
quote:Op maandag 18 april 2005 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
En weer kan ik me hier helemaal in vinden!![]()
Dé reden dat ik (waarschijnlijk) nooit zal trouwen.
En ik heb enorm veel behoefte aan iemand over ik kan zeggen "Voor jou wil ik wel een sinaasappeltje persen als je ziek bent."quote:Op maandag 18 april 2005 19:15 schreef I.R.Baboon het volgende:Ik
heb
enorm
veel
behoefte
aan
een
vrouw
die
me
fruitsapjes
komt
voeren
want
ik
heb
griep
.
Of een man, ook best. Hoe dan ook, fruitsapjes!
Sounds like a match made in Heavenquote:Op maandag 18 april 2005 19:25 schreef thabit het volgende:
[..]
En ik heb enorm veel behoefte aan iemand over ik kan zeggen "Voor jou wil ik wel een sinaasappeltje persen als je ziek bent."
Kom maar op, thabit. Dat wordt persen!quote:Op maandag 18 april 2005 19:25 schreef thabit het volgende:
[..]
En ik heb enorm veel behoefte aan iemand over ik kan zeggen "Voor jou wil ik wel een sinaasappeltje persen als je ziek bent."
...en alle belastingvoordeel kun je vervolgens weer spenderen aan de echtscheiding.quote:Op maandag 18 april 2005 19:24 schreef MissMSX het volgende:
Trouwen is ook overrated. Het is echter soms uit belastingtechnische overwegingen geen verkeerde keuze![]()
quote:91 procent van alle vrouwen heeft liever een intelligente dan een
aantrekkelijke man.
maar als ze mogen kiezen willen ze beide !quote:Op maandag 18 april 2005 19:30 schreef Virus.NL het volgende:
Nog een weetje van de dag gevonden
[91 procent van alle vrouwen heeft liever een intelligente dan een
aantrekkelijke man.]
Dat zeggen ze zeker bij enquetes, maar ik geloof er niets van.quote:Op maandag 18 april 2005 19:30 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 18 april 2005 19:30 schreef Virus.NL het volgende:
91 procent van alle vrouwen heeft liever een intelligente dan een aantrekkelijke man.
Dat betekent dat ze een grens trekken tussen LBO en alles wat daar boven zit, niet dat ze iemand adoreren vanwege een extreme vorm van genialiteit.quote:Op maandag 18 april 2005 19:30 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
De intelligente natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Neem 2 mannen: 1 zeer intelligent, maar niet moeders mooiste en een man die er (volgens de vrouwen) goed uitziet en qua intelligentie in de middenmoot valt.
Wie denk jij wie van de 2 'beet' heeft?
maar hoe komt een gemiddelde mens dan aan een relatie ... ik wil mezelf best voor de gek houden onder het mom van "dan ben ik tenminste niet alleen" ... maar geen vrouw wil mequote:Op maandag 18 april 2005 18:30 schreef MissMSX het volgende:
Heel vaak houden mensen zichzelf voor de gek in een relatie onder het mom van: "dan ben ik tenminste niet alleen"
Gaat BHFH ook mee?quote:Op maandag 18 april 2005 19:38 schreef thaleia het volgende:
"Aantrekkelijk" heeft automatisch "intelligent" in zich, dus dat is een weetje van niks. Gelukkig heb ik iets beters voor jullie: http://www.singlepartyabroad.nl
Ik kan zelf helaas niet, maar ik sta mijn plaats graag af aan jullie. Geen dank!
Da's één van de BN'ersquote:Op maandag 18 april 2005 19:42 schreef Beach het volgende:
Gaat BHFH ook mee?
wat maakt een man in jouw ogen dan aantrekkelijk ?quote:Op maandag 18 april 2005 19:38 schreef thaleia het volgende:
"Aantrekkelijk" heeft automatisch "intelligent" in zich
Haha, wat een ontzettend kneuzig plan. En vooral die BNers zijn ontzettend kneuzig:quote:Op maandag 18 april 2005 19:38 schreef thaleia het volgende:
"Aantrekkelijk" heeft automatisch "intelligent" in zich, dus dat is een weetje van niks. Gelukkig heb ik iets beters voor jullie: http://www.singlepartyabroad.nl
Ik kan zelf helaas niet, maar ik sta mijn plaats graag af aan jullie. Geen dank!
quote:* Maarten Spanjer
* Roderick Hilhorst
* Dave Heijnerman
* Stefan Postma
* Lodewijk Hoekstra
* Robin Rienstra
* Chimene van Oosterhout
* Gürkan Kücüksentürk
* Kimberly van de Berkt
* Liselotte Filippo
Ik heb dat niet, ik ben zelf nl. heel leuk.quote:Op maandag 18 april 2005 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe zit het trouwens met jullie, ik heb altijd het idee dat ik nogal hoog 'schiet'. Op één of andere manier kies ik altijd de dames uit de me al aan zien komen ... en dan echt zoiets hebben vanproest jij , mij pfffffffffwhahahaha ! Maar ik val juist altijd op dames die boven mijn 'rang' zijn zeg maar, daarom val ik ook op ze ..
erm wazig verhaal , maar wat is jullie mening.
Klopt.quote:Op maandag 18 april 2005 20:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik heb dat niet, ik ben zelf nl. heel leuk.
quote:Op maandag 18 april 2005 20:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik mik in zoverre hoog dat ik (de laatste jaren althans) altijd op mannen val die onwaarschijnlijk veel slimmer zijn dan ik. Maar daarentegen zie ik er doorgaans onwaarschijnlijk veel beter uit, dus...:)
Mijn brontextquote:Op maandag 18 april 2005 19:15 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gemeen meisje, die CherryBips
Welnee. Je hebt gewoon een zelfbeeldprobleem. Maar daarover zijn andere topicsquote:Op maandag 18 april 2005 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:goed bezig ... misschien ben ik wel een beetje masochistisch ingesteld maar ik 'kies ze altijd uit' dat ze me aan alle kanten voorbij streven ...
Toch wel aantrekkelijk zeg, zelfvertrouwenquote:Op maandag 18 april 2005 20:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik mik in zoverre hoog dat ik (de laatste jaren althans) altijd op mannen val die onwaarschijnlijk veel slimmer zijn dan ik. Maar daarentegen zie ik er doorgaans onwaarschijnlijk veel beter uit, dus...:)
Precies!quote:
en ik heb geen vriendinquote:Op maandag 18 april 2005 20:33 schreef thaleia het volgende:
[..]
Welnee. Je hebt gewoon een zelfbeeldprobleem. Maar daarover zijn andere topics
Simpele doelman? Hij is de tweede doelman van één van de mooiste clubs ter wereld: Aston Villa. Snap trouwens niet dat hij vrijgezel is, als voetballer in de Premier League moeten er immers genoeg groupies achter hem aan lopen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:56 schreef Beach het volgende:
Stefan Postma een BNer![]()
Alleen een simpele doelma.
Als je naar de meet komt mag je het proberen.quote:Op maandag 18 april 2005 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik ook kan mikken![]()
Misschien meurt hij wel vreselijk uit z'n straatjequote:Op maandag 18 april 2005 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Simpele doelman? Hij is de tweede doelman van één van de mooiste clubs ter wereld: Aston Villa. Snap trouwens niet dat hij vrijgezel is, als voetballer in de Premier League moeten er immers genoeg groupies achter hem aan lopen.![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien meurt hij wel vreselijk uit z'n straatje
Maar we gaan zo wel erg offtopic![]()
![]()
Over offtopic gesprokenquote:
geen versierpoging wel een totaal overwelmend nostalgisch gevoelquote:Op maandag 18 april 2005 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over offtopic gesproken(tenzij dit een versierpoging is
)
Knightmare is cool
tja ze moeten mij daar neerzetten ik kan een in scheiding liggend echtpaar nog niet van elkaar af drijvenquote:Op maandag 18 april 2005 21:14 schreef ioko het volgende:
Ook even een zijstraat:
Hoe singles bijvoorbeeld worden neergezet in Temptation Island. (jaja, ik weet het, heel erg slecht) Daar komen mensen hun relatie testen, en singles zijn daar de mensen die de relaties uit elkaar moeten laten vallen.
THAT will not get you laidquote:Op maandag 18 april 2005 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geen versierpoging wel een totaal overwelmend nostalgisch gevoel
Wat zou dat schuiven?quote:Op maandag 18 april 2005 21:14 schreef ioko het volgende:
Ook even een zijstraat:
Hoe singles bijvoorbeeld worden neergezet in Temptation Island. (jaja, ik weet het, heel erg slecht) Daar komen mensen hun relatie testen, en singles zijn daar de mensen die de relaties uit elkaar moeten laten vallen.
nouja dan nietquote:
mijn zelfvertrouwen heeft zeker te maken met mijn single zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef melismay het volgende:
Goeie tekst Q!
Mijn single-zijn heeft zeker te maken met zelfvertrouwen. Ik zie het vaak niet als mannen naar me kijken, ik ben sarcastisch als mensen interesse in me tonen en als ik maar ergens merk dat iemand me zit te versieren komt mijn zelfspot om de hoek kijken...
En dan nog klagen dat ik alleen ben
*spuit 11 modus* Wie?quote:Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
David DeAngelo.
Dat had ik ook. Totdat er zoveel mannen waren die me lieten merken dat ze me leuk vonden dat ik het wel moest gaan geloven. Ik ben best van de complot theorieen, maar dat werd wat onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef melismay het volgende:
Goeie tekst Q!
Mijn single-zijn heeft zeker te maken met zelfvertrouwen. Ik zie het vaak niet als mannen naar me kijken, ik ben sarcastisch als mensen interesse in me tonen en als ik maar ergens merk dat iemand me zit te versieren komt mijn zelfspot om de hoek kijken...
En dan nog klagen dat ik alleen ben
Goed linkje?quote:
Van Frank en Gerald.quote:Op maandag 18 april 2005 22:38 schreef M_Schtoppel het volgende:
Welk andere forum bedoel je??
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 18 april 2005 22:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Niets voor jou als vrouw. Dat is een datinggoeroe, vroeger een sulletje die nog geen kip kon versieren, nu een van de beste experts op datinggebied en zeer succesvol met vrouwen.
Normaal moet je als vent natuurlijk nooit tegen een vrouw zeggen dat je zijn materiaal bestudeert (want dat ervaren ze als manipulatief) maar aangezien hier ook de nodige kerels meelezen post ik het wel.
Dan kunnen mannen het al helemaal vergeten als je de tactieken van 'de vijand' kentquote:Op maandag 18 april 2005 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
Ik ben graag op de hoogte van de tactieken van 'de vijand'
Ik ben dus weer een uitzondering op jouw regel.quote:Op maandag 18 april 2005 22:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
Euh.... omdat vrouwen over het algemeen geen tot weinig moeite hebben kerels aan te trekken. Maar als ik ooit iets voor jullie vindt hou ik jullie zeker op de hoogte!
Waarom? Is dat laatste zo super dat het voor anderen verboden is?quote:Op maandag 18 april 2005 22:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh dat klopt ja, daar staat zat. Alhoewel niet alles. Sommigen zijn daar ook niet blij dat ik hier zoveel reclame maak voor DDA maar kom op man als het mij helpt, waarom zou ik het andere kerels dan onthouden?? Maar ja, je moet er wel zelf mee aan de slag willen.
Overigens is er wel een andere website met vergelijkbaar materiaal die ik WEL voor me houd, ook voor de jongens van het andere forum.![]()
Das lief.quote:Op maandag 18 april 2005 22:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja helaas maar als ik je situatie kon veranderen deed ik het in een oogwenk
![]()
Ik ben het regelmatig oneens met mensen hier, maar ik ben inderdaad ook eens wat gaan kijken en lezen van David DeAngelo. Ik dacht dat het een beetje hetzelfde als masterflirt zou zijn (waarover ik alleen wat verhalen gelezen heb), en ik moet wel zeggen dat het een Amerikaanse benadering is. Maar deze man heeft zijn verhaal goed klaar. Er zijn 6 afleveringen, in een soort van hoorcollege setting. David DeAngelo, geeft hier les, naar aanleiding van een boek dat hij schreef (heel catchy: Double your Dating) Elke aflevering duurt een dikke 2 uur. Ik heb er nu 4 gezien, en ik moet zeggen dat ik het echt heel erg interessant en leuk vind, daarnaast is het ook leerzaam. Vooral voor mannen die vaak te lief zijn, en als vriend worden beschouwd. Hij geeft informatie die voor veel mannen logisch zal zijn, maar die voor mij veel duidelijker maakt. En omdat hij het opzet vanuit biologie en evolutie, en zelfs psychologie (waarin ik een opleiding heb gevolgd, dus ik weet dat wat hij zegt klopt) is het een goed verhaal.quote:Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een zijsprong. Niet om Plato publiekelijk hier te dissen maar ik wil hem nog een keer een trap onder z'n kont geven. De allerlaatste keer, de rest is dan aan hem, of niet (waarschijnlijk).
Plato, in het vorige deel maak je WEER een denigrerende opmerking over David DeAngelo. Je roemt jezelf altijd om je enorme intelligentie (tussen de regels door) maar in jouw geval ben je gewoon erg dom en kortzichtig bezig. Je wilt zijn materiaal niet eens lezen, je verwerpt het bij voorbaat al. Alleen bij het woord mindset sla je al op tilt, terwijl dat juist het grootste deel van het werk is.
Heb je ooit ook maar een paar bladzijdes van zijn spullen gelezen? Uit het e-book of de nieuwsletters? Voor de laatste keer, de reden dat ik zo enthousiast over die man ben is omdat hij dingen beschrijft die ik op EXACT dezelfde manier heb meegemaakt. En dat prikkelde mijn nieuwsgierigheid, hoe wist die man dat? Hoe kon hij zo precies aangeven waardoor dingen niet werkten? Het leek alsof hij mij was. En toen ben ik gaan lezen lezen lezen, heb zijn DVD series bekeken, talloze interview series beluisterd (en ja, hij interviewt OOK vrouwen die van wanten weten). Het klinkt misschien heel dweperig maar ik weet nu gewoon dat dit spul mij heeft geholpen en nog verder gaat helpen. Zijn materiaal is het beste dat je kunt bestuderen als je de problemen hebt die wij hebben. Vergeet MasterFlirt, MasterFlirt SUCKS! Maar dat komt omdat ik niet in zogenaamde verleidende taalpatronen geloof, iets waar MasterFlirt zich sterk op richt.
Ik hoop dat je jezelf eens gaat aanpakken en werken aan jezelf, net zoals ik het afgelopen jaar heb gedaan en nog steeds doe. Je zit in een ontkennnigsfase, heb ik ook jaren in gezeten. Jij bent verdomme nog veel jonger dan ik man, DOE iets met die jaren!
En Ioko, hulde aan jou. Uit jouw opmerkingen maak ik op dat je inmiddels ook een aanhanger van DYD bent, jij komt er dus ook wel!
Afijn, ik laat het hier nu definitief bij.
Hopelijk levert het ook echt wat op en ga je eindelijk over op het daadwerkelijke uitvoerenquote:Op maandag 18 april 2005 22:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee niet verboden maar het is zo goed en exclusief (heb ik nog niet zelf ervaren) dat ze niet willen dat hun materiaal over het internet gestrooid wordt. Overigens ga ik deze zomer bij die jongens een workshop volgen.
Misschien hebben wij vrouwen jullie sowieso al wel aardig goed doorquote:Op maandag 18 april 2005 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kunnen mannen het al helemaal vergeten als je de tactieken van 'de vijand' kent
Zijn mannen zó doorzichtig?quote:Op maandag 18 april 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien hebben wij vrouwen jullie sowieso al wel aardig goed door
quote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Totdat er zoveel mannen waren die me lieten merken dat ze me leuk vonden dat ik het wel moest gaan geloven. Ik ben best van de complot theorieen, maar dat werd wat onwaarschijnlijk.
De complot-theorieen...quote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Totdat er zoveel mannen waren die me lieten merken dat ze me leuk vonden dat ik het wel moest gaan geloven. Ik ben best van de complot theorieen, maar dat werd wat onwaarschijnlijk.
Ik vrees dat ik wel zal moeten want een deel van de workshop speelt zich buiten en in het uitgaansleven af, dus ik vrees dat ik me dit keer nergens onderuit zal kunnen draaien. Maar het idee dat je begeleid wordt door jongens die zeer succesvol zijn met vrouwen spreekt me wel aan ja. En ach, mijn doel is niet om een superversierder te worden maar om gewoon nou eindelijk eens in elke situatie relaxed op een vrouw af te kunnen stappen en van daaruit verder te bouwen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk levert het ook echt wat op en ga je eindelijk over op het daadwerkelijke uitvoeren![]()
Het lijken de vrijmetselaers welquote:Op maandag 18 april 2005 22:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee niet verboden maar het is zo goed en exclusief (heb ik nog niet zelf ervaren) dat ze niet willen dat hun materiaal over het internet gestrooid wordt. Overigens ga ik deze zomer bij die jongens een workshop volgen.
Welke afleveringen bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
Die afleveringen zijn wel populair op p2p's zeg
quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
En verder heeft MissMSX gelijk. Op een bepaald moment moet je gewoon ophouden met zeuren en accepteren dat mensen er rare gedachten op na houden.
Dat is dus dat stuk zelfvertrouwen waar het eigenlijk allemaal om draait. Als je gelooft dat je geweldig bent zul je het ook sneller accepteren dat een ander dat ook vindt. maar dat is natuurlijk wel een opwaartse spiraal waar een begin en een aantal vervolgen op moet zitten.quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef melismay het volgende:
[..]
De complot-theorieen...Ik ben niet gek! Wat een opluchting! Dat heb ik dus ook altijd he!?
De DVD's van De Angelo zijn hier in huis. Ze zijn weliswaar niet van mij maar van mijn huisgenoot, en dus heb ik wel eens wat gezien. Ik zal zeker niet beweren dat het volledig onzin is wat de man beweert, integendeel, hij zegt best znnige dingen. Het punt is echter dat dit allemaal niet helpt zolang jij niet in contact komt met nieuwe vrouwen. En dat is waar het in eerste instantie aan schort en pas als je dat probleem opgelost heb kun je met je mindsets beginnen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een zijsprong. Niet om Plato publiekelijk hier te dissen maar ik wil hem nog een keer een trap onder z'n kont geven. De allerlaatste keer, de rest is dan aan hem, of niet (waarschijnlijk).
Plato, in het vorige deel maak je WEER een denigrerende opmerking over David DeAngelo. Je roemt jezelf altijd om je enorme intelligentie (tussen de regels door) maar in jouw geval ben je gewoon erg dom en kortzichtig bezig. Je wilt zijn materiaal niet eens lezen, je verwerpt het bij voorbaat al. Alleen bij het woord mindset sla je al op tilt, terwijl dat juist het grootste deel van het werk is.
Klinkt aantrekkelijkquote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow. Op deze manier word ik alsnog een zeurende single. Ik heb het koud, ik heb hoofdpijn, mijn neus loopt leeg, en ik moet aan een presentatie werken.
En verder heeft MissMSX gelijk. Op een bepaald moment moet je gewoon ophouden met zeuren en accepteren dat mensen er rare gedachten op na houden.
Double your dating enzoquote:
Hihi maar ze hebben geen goede smaak als ze mij leuk vindenquote:Op maandag 18 april 2005 22:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dus dat stuk zelfvertrouwen waar het eigenlijk allemaal om draait. Als je gelooft dat je geweldig bent zul je het ook sneller accepteren dat een ander dat ook vindt. maar dat is natuurlijk wel een opwaartse spiraal waar een begin en een aantal vervolgen op moet zitten.
Maar je bent zeker niet gek en ze proberen je ook geen lage streek te leveren, ze vinden je gewoon echt leuk. Zo simpel is 't.
e gaat me niet vertellen dat je nooit vrouwen tegen komt! Kom jij wel eens buiten?quote:Op maandag 18 april 2005 23:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De DVD's van De Angelo zijn hier in huis. Ze zijn weliswaar niet van mij maar van mijn huisgenoot, en dus heb ik wel eens wat gezien. Ik zal zeker niet beweren dat het volledig onzin is wat de man beweert, integendeel, hij zegt best znnige dingen. Het punt is echter dat dit allemaal niet helpt zolang jij niet in contact komt met nieuwe vrouwen. En dat is waar het in eerste instantie aan schort en pas als je dat probleem opgelost heb kun je met je mindsets beginnen.
Leuk dat je me zo hoog inschat!quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
Aha, dat klinkt al een stuk minder vijandig!
Ik vond toevallig nog laatst een leuk stuk dat precies op jou van toepassing is, niet lullig bedoeld.
http://www.bullz-eye.com/(...)ting/2005/040701.htm
En inderdaad, op dit moment ontmoet ik nog veel te weinig vrouwen. Maar goed, daar gaan we dus ook aan werken.
Ik kom inderdaad te weinig meisjes in contact met meisjes ja, maar ik had het hier over Schtoppel, want dat is bij hem helaas nog triester gesteld dan bij mij.quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
e gaat me niet vertellen dat je nooit vrouwen tegen komt! Kom jij wel eens buiten?
daar krijgen we het aloude dogma .. mannen gaan op vrouwen af .. dus ja als jullie buiten komen kom je mannen tegen. Voor een man is het heel makkelijk om uit te gaan zonder een vrouw te spreken want er word verwacht dat mannen op vrouwen afgaan !quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
e gaat me niet vertellen dat je nooit vrouwen tegen komt! Kom jij wel eens buiten?
Natuurlijk komen we die wel tegen maar als je niet weet hoe je ze in iedere situatie benaderen kunt loop je alsnog een beetje vast. En vergis je niet, heel veel mannen hebben daar moeite mee. De meeste versieren alleen in de kroeg of discotheek maar hebben geen idee hoe ze dat op andere plekken moeten doen.quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's dan een flinke belediging aan hun adres. En zou je uberhaupt wel iets willen met een vrouw die gen smaak heeft?quote:Op maandag 18 april 2005 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hihi maar ze hebben geen goede smaak als ze mij leuk vindenohhm opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... nope lukt me niet
quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk
En mensen hebben idd rare gedachten! Je bent leuk!![]()
Hoe kom je daar dan bij? Bewijs! Volgens mij zijn wij beide even "triest" hoor. Nou ja, ik misschien iets meer omdat ik ouder benquote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad te weinig meisjes in contact met meisjes ja, maar ik had het hier over Schtoppel, want dat is bij hem helaas nog triester gesteld dan bij mij.
Ik zie altijd zat vrouwen om me heen. Op straat, op het station, achter de kassa, in cafe's, op school/werk, vriendegroep, etc.quote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad te weinig meisjes in contact met meisjes ja, maar ik had het hier over Schtoppel, want dat is bij hem helaas nog triester gesteld dan bij mij.
Jajaquote:Op maandag 18 april 2005 22:56 schreef Mad-Eleine het volgende:
dit is geen TV-P.
Dat zelfvertrouwen valt bij mij nogal tegen hoorquote:
Omdat ik nog studeer en zo regelmatig in contact kom met meisjes, dat ligt bij jou toch een stuk moeilijker ben ik bang.quote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan bij? Bewijs! Volgens mij zijn wij beide even "triest" hoor. Nou ja, ik misschien iets meer omdat ik ouder ben![]()
Nee hoor, helemaal niet. Deze jongen gaat nu slaapjes doenquote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef Beach het volgende:
Leuk, twee mensen die elkaar geniepig gaan afbranden
Ik reageerde op iemand die de opmerking maakte dat hij dan wel eerst vrouwen tegen moet komenquote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
daar krijgen we het aloude dogma .. mannen gaan op vrouwen af .. dus ja als jullie buiten komen kom je mannen tegen. Voor een man is het heel makkelijk om uit te gaan zonder een vrouw te spreken want er word verwacht dat mannen op vrouwen afgaan !
hmmm deprimerende praatjesquote:Excellent social skills are the foundation for good communication with other humans... and if you don't have good social skills, you dramatically lower your chances for success with women.
en herkenbaarquote:They use their amazing creative imaginations to imagine all kinds of horrible pictures and scenes... and then they use those imaginary outcomes to create negative emotions... which ultimately stop them from having success with women and dating.
THEY DON'T EVEN TRY.
Now, if you've thought something through and come up with a good reason why it would fail, it makes sense to not do it, right?
I mean, why would you want to do things that are going to fail?
Neem ik wel m'n elektrische meequote:Op maandag 18 april 2005 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Kom jij de sinaasappeltjes persen?
Bullshit. Ik ben heel sociaal, en ik ben ook al eeuwen alleen. Het zegt dus niets.quote:
Chemie kwam bij mij pas na zes maanden slaande ruzie (geloof me, Bush en Bin Laden zijn vrienden vergeleken bij ons destijds) en twee of drie maanden in het geniep daten . . .quote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
Chemie kan toch ook ontstaan na meerdere dates? Natuurlijk is het belangrijk op een eerste afspraak hoe iemand overkomt, maar je kan nooit op één date alles te weten komen van iemand. Het doen en laten e.d., zoiets moet groeien. Je deed het net overkomen dat als je iemand bij de eerste afspraak niks voelt dat het niks kan worden. Daar ben ik het niet mee eens, want doorgaans kan je dat ook niet na één keer weten.
Zie het als opbouwende kritiekquote:Op maandag 18 april 2005 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm deprimerende praatjes
[..]
en herkenbaar
Lijkt me lastig, al heb je door het zelfvertrouwen over je uiterlijk wel een streepje voor op mensen die dat niet hebben. Bij mij is het eigenlijk andersom, mijn innerlijk vind ik wel ok, tot een bepaald niveau. Maar hoe kun je nou denken dat je niet goed genoeg bent om van te houden? Je komt, voor mij in elk geval, redelijk normaal en rationeel over, ik zie niets van je 'rotte' persoonlijkheid. Dus volgens mij valt dat allemaal wel mee (ik weet dat ik je niet kenquote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat zelfvertrouwen valt bij mij nogal tegen hoorIk vind dat ik er niet slecht uitzie, dat klopt, maar tegelijkertijd ben ik niet zo overtuigd van mijn innerlijke eh, "leuk en lief zijn", en geloof dat mannen vast liever een leuk en lief meisje willen dan mij met mijn door en door rotte persoonlijkheid (bij wijze van spreken dan he, want zo door en door rot is ie natuurlijk ook weer niet).
En jazeker werkt zoiets als een selffulfilling prophecy, want doordat ik meende dat ik wel leuk genoeg ben om te neuken maar niet om van te houden waren de mannen die ik op mijn pad trof dezelfde mening toegedaan. Hetzelfde geldt als je een verlegen jongetje van twintig bent die er volledig van overtuigd is dat geen enkel meisje hem ooit zal zien staan ---> dat doen ze dan ook niet. Doorbreek de cirkel is mijn advies, en wat mij betreft hoeft dat niet mbv een goeroe
En I.R. is ziek, en die wil ik van harte het volgende aanraden:
[afbeelding]
Die vat ik niet...quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ook even aanhakend op Sabrina1981's post...quote:Op maandag 18 april 2005 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Chemie kwam bij mij pas na zes maanden slaande ruzie (geloof me, Bush en Bin Laden zijn vrienden vergeleken bij ons destijds) en twee of drie maanden in het geniep daten . . .
quote:Op maandag 18 april 2005 23:21 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Die vat ik niet...
Oh en beterschap dan. Mischien kan 1 van de fokdames ff bij je langskomen om je te verzorgen
Als het aan mij lag zouden alle singles hier die een partner willen de ideale man/vrouw krijgen maar ja... *hard met vingers knipt*
En ik ga al bij'em langs om wat sinaasappeltjes te persen voor'emquote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw fantasie overquote:Op maandag 18 april 2005 23:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op een sinaasappelpers?
Je moet me die situatie toch eens uitleggen Thunderchild, want ik snap er geen hout meer van. Je bent nu 28? Als ik dan ga terug rekenen op basis van eerdere posts van je kregen jullie wat toen jullie twaalf waren?quote:Op maandag 18 april 2005 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Chemie kwam bij mij pas na zes maanden slaande ruzie (geloof me, Bush en Bin Laden zijn vrienden vergeleken bij ons destijds) en twee of drie maanden in het geniep daten . . .
Dan komt dat vast helemaal goed.quote:Op maandag 18 april 2005 23:25 schreef MissMSX het volgende:
En ik ga al bij'em langs om wat sinaasappeltjes te persen voor'em
I can contradict thatquote:Op maandag 18 april 2005 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook even aanhakend op Sabrina1981's post...
Het kan zoals jullie aangeven zeker gebeuren dat er iets ontstaat met iemand die je al een tijd kent, maar de meeste gevallen zullen zo niet verlopen. De eerste indruk die je op iemand maakt weegt enorm zwaar in het beeld van die persoon van je maakt. Wanneer dat beeld er eenmaal is kan dat slechts moeilijk veranderd worden: als die eerste indruk dus niet iets is waardoor je iemand beter wilt leren kennen zal de kans kleiner zijn op een volgend contact, enzovoorts.
Dêm wat gaat dit snel, met dit tempo blijven alle vaste posters zeker single![]()
Toch altijd fijn om te weten dat ik niet de enige persoon op aarde ben met een zieke geest.quote:
Wil je'em dat ontnemen ofzo? ben je jaloers ofzo?? Heh!?! Heh!?! Nou??!quote:Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, dat heeft ie teveel.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die de opmerking maakte dat hij dan wel eerst vrouwen tegen moet komen
Klopt idd wel dat mannen nog steeds meestal initiatief moeten nemen, maar accepteer dat en doe er wat mee, want met er over zeuren schiet je echt niets op. Daar gaan vrouwen echt niet inens meer initiatief door tonen.
quote:They use their amazing creative imaginations to imagine all kinds of horrible pictures and scenes... and then they use those imaginary outcomes to create negative emotions... which ultimately stop them from having success with women and dating.
THEY DON'T EVEN TRY.
Now, if you've thought something through and come up with a good reason why it would fail, it makes sense to not do it, right?
I mean, why would you want to do things that are going to fail?
Inderdaad. Het wisselt gewoon, heb wel eens liefde op het eerste gezicht gehad, maar ook wel na 1,5 jaar.quote:Op maandag 18 april 2005 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I can contradict that
Heb vorig jaar iemand leren kennen die ik aanvankelijk gewoon als een aardig iemand met wie ik leuk kon praten zag. Pas dit jaar was er ineens een enorme vonk.
Dat hij mij vorig jaar al wel zag zitten staat daar los van
Ik ben jaloers op iedereen.quote:Op maandag 18 april 2005 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil je'em dat ontnemen ofzo? ben je jaloers ofzo?? Heh!?! Heh!?! Nou??!
Wie heeft 't over 'ziek'? Ik vind dat heel gezondquote:Op maandag 18 april 2005 23:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Toch altijd fijn om te weten dat ik niet de enige persoon op aarde ben met een zieke geest.
Ok dan zien meisjes me wel staan .. ik zie niks veranderenquote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt als je een verlegen jongetje van twintig bent die er volledig van overtuigd is dat geen enkel meisje hem ooit zal zien staan ---> dat doen ze dan ook niet. Doorbreek de cirkel is mijn advies, en wat mij betreft hoeft dat niet mbv een goeroe
Zelfvertrouwen is hier lager dan 0,0, durf is er ook niet meer . . .quote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef melismay het volgende:
quote:
Ik zeg ook "in de meeste gevallen",quote:Op maandag 18 april 2005 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I can contradict that
Heb vorig jaar iemand leren kennen die ik aanvankelijk gewoon als een aardig iemand met wie ik leuk kon praten zag. Pas dit jaar was er ineens een enorme vonk.
Dat hij mij vorig jaar al wel zag zitten staat daar los van
Daar heb je een punt. Goed meisjes zien je staan, nu zelf nog in actie.quote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ok dan zien meisjes me wel staan .. ik zie niks veranderen
Meisjes kunnen je wel zien staan, maar misschien wel in negatieve zin.quote:Op maandag 18 april 2005 23:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Goed meisjes zien je staan, nu zelf nog in actie.![]()
Mannen die een lief, leuk, zorgzaam meisje (bij voorkeur ook nog zonder eigen mening en ambities) zoeken zijn sowieso niet leuk. Dus eigenlijk heb je er alleen maar baat bij.quote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat zelfvertrouwen valt bij mij nogal tegen hoorIk vind dat ik er niet slecht uitzie, dat klopt, maar tegelijkertijd ben ik niet zo overtuigd van mijn innerlijke eh, "leuk en lief zijn", en geloof dat mannen vast liever een leuk en lief meisje willen dan mij met mijn door en door rotte persoonlijkheid (bij wijze van spreken dan he, want zo door en door rot is ie natuurlijk ook weer niet).
Ik ben leuheuk, ik ben leuheukquote:Op maandag 18 april 2005 23:42 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Mannen die een lief, leuk, zorgzaam meisje (bij voorkeur ook nog zonder eigen mening en ambities) zoeken zijn sowieso niet leuk. Dus eigenlijk heb je er alleen maar baat bij.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Goed meisjes zien je staan, nu zelf nog in actie.![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Op één of andere manier kies ik altijd de dames uit de me al aan zien komen ... en dan echt zoiets hebben vanproest jij , mij pfffffffffwhahahaha !
Lief, leuk, en zorgzaam zijn volgens mij compleet andere zaken als zonder eigen mening en ambities.quote:Op maandag 18 april 2005 23:42 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Mannen die een lief, leuk, zorgzaam meisje (bij voorkeur ook nog zonder eigen mening en ambities) zoeken zijn sowieso niet leuk. Dus eigenlijk heb je er alleen maar baat bij.
12 toen we elkaar leerden kennen, 13 toen we daadwerkelijk wat kregen . . .quote:Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
Je moet me die situatie toch eens uitleggen Thunderchild, want ik snap er geen hout meer van. Je bent nu 28? Als ik dan ga terug rekenen op basis van eerdere posts van je kregen jullie wat toen jullie twaalf waren?
Ik zoek een leuk (belangrijk), lief (iets minder belangrijk) en zorgzaam (niet zo heeel erg belangrijk), met een eigen mening en niet te hoge ambities. Bestaan die ook ?quote:Op maandag 18 april 2005 23:42 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een erg vreemd verhaal worden. Dat is verder niet lullig bedoeld of zo, maar ik snap het niet meer.quote:Op maandag 18 april 2005 23:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
12 toen we elkaar leerden kennen, 13 toen we daadwerkelijk wat kregen . . .
Ik ook van jou ceptorquote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef Tranceptor het volgende:
BB ... ik word je alweer zat. Stap gewoon net zolang op meiden af die je al aan zien komen tot je een onzeker, bang vogeltje hebt dat in jou wat ziet. Misschien hou je dan eindelijk op met dat eindeloze gezanik en geemmer.
Ik zoek een leuk, lief, enigzins zorgzaam meisje met een eigen mening en ze mag best ambitieus zijn. Bestaan die ook?quote:Op maandag 18 april 2005 23:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik zoek een leuk (belangrijk), lief (iets minder belangrijk) en zorgzaam (niet zo heeel erg belangrijk), met een eigen mening en niet te hoge ambities. Bestaan die ook ?
Ja, welke maten had u gewenst?quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zoek een leuk, lief, enigzins zorgzaam meisje met een eigen mening en ze mag best ambitieus zijn. Bestaan die ook?
Kleiner dan ik en liever geen onsje meer meneer de Kaasboer!quote:
Ik val best mee, vergeleken met andere mensen hier.quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef nozem het volgende:
Denk je dat je nog in trek bent bij vrouwen op FOK! die regelmatig meelezen met je posts in R&P Qyroz? Ik denk dat je door FOK! als optie om een leuke vriendin te krijgen en dikke vette streep kunt zetten.
Met alle respect...
Ja, kom, we gaan een wedstrijd houden wie de meest onaantrekkelijke single van dit topic gaat worden!quote:Op maandag 18 april 2005 23:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik val best mee, vergeleken met andere mensen hier.
De enige die erger is dan jij is BB, de mensen die net zo veel klagen staan niet pontificaal met hun foto op internet.quote:Op maandag 18 april 2005 23:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik val best mee, vergeleken met andere mensen hier.
*meedoetquote:Op maandag 18 april 2005 23:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, kom, we gaan een wedstrijd houden wie de meest onaantrekkelijke single van dit topic gaat worden!![]()
Nee, wij zijn nodig, voor de variatie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga me echt bijna schamen dat ik hier post, als niet-maagdelijke gezellige hippe niet-kansloze single..
Ik geloof twee keer in de afgelopen 9 jaar dat ik op internet zit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar ieder zijn keus. Word je vaak herkend?
Ik was altijd huiverig om mijn foto in het fotoboek te zetten omdat ik verwachtte dat de halve campus me zou herkennen, maar blijkbaar is ook dan anonimiteit gegarandeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik geloof twee keer in de afgelopen 9 jaar dat ik op internet zit.
Tja ik ben niet zo'n annoniem klager ... en nee ik wordt nooit herkent (maar ik heb al veel berichten gehoord over look-a-likes in utrecht .. dus die worden wel herkent)quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:00 schreef nozem het volgende:
[..]
De enige die erger is dan jij is BB, de mensen die net zo veel klagen staan niet pontificaal met hun foto op internet.
Maar ieder zijn keus. Word je vaak herkend?
De helft van de mensen in dit topic durft niet eens met zjin/haar foto online. Dat zegt ook wel wat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:00 schreef nozem het volgende:
[..]
De enige die erger is dan jij is BB, de mensen die net zo veel klagen staan niet pontificaal met hun foto op internet.
Dat is precies de reden dat ik dat niet doe. Maar nu ik er over nadenk is Fok blijkbaar niet zo populair hier, heb nog nooit iemand zien Fokken op de uni.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik was altijd huiverig om mijn foto in het fotoboek te zetten omdat ik verwachtte dat de halve campus me zou herkennen, maar blijkbaar is ook dan anonimiteit gegarandeerd.
Dat doe ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik zelf nooit zou roepen hoe wanhopig en op zoek ik zou zijn als tevens mijn hele fotoalbum in 1 klik te bereiken was.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:03 schreef thaleia het volgende:
We gaan hier hopelijk toch niet andere mensen uitmaken voor kansloos om op die manier zelf minder kansloos te lijken he? Want dat vind ik een beetje eh, nouja u voelt hem al.
Je volgt een exacte studie he? Gezien je grammatica.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja ik ben niet zo'n annoniem klager ... en nee ik wordt nooit herkent (maar ik heb al veel berichten gehoord over look-a-likes in utrecht .. dus die worden wel herkent)
Ik ook niet, terwijl ik hier soms de indruk krijg dat heel Nederland op FOK! zit. Het is een wereldje apart.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik dat niet doe. Maar nu ik er over nadenk is Fok blijkbaar niet zo populair hier, heb nog nooit iemand zien Fokken op de uni.![]()
ja ok herkend !quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Je volgt een exacte studie he? Gezien je grammatica.![]()
Ik voel me helemaal niet beter dan de rest van mensen hier. Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:08 schreef QyRoZ het volgende:
Je voelt je wel heel veel beter dan de rest van de mensen hier hè nozem? Ik dacht dat jij tof was, maar blijkbaar heb ik me flink vergist.
Ja, dat denk ik dus ook, het is immers toch één van de grootste fora van het land, zeker onder hoogopgeleide jongeren. Maar blijkbaar valt dat toch tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ook niet, terwijl ik hier soms de indruk krijg dat heel Nederland op FOK! zit. Het is een wereldje apart.
tja ik heb nooit gezegd dat ik wanhopig ben .. en mijn foto's staan voornamelijk in het daarvoor bestemde topic ...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik zelf nooit zou roepen hoe wanhopig en op zoek ik zou zijn als tevens mijn hele fotoalbum in 1 klik te bereiken was.
Een beetje zelfrespect kan nooit kwaad, ook op internet, dat wilde ik er mee zeggen.
Ik geef dat wel toe, al valt het de laatste tijd wel mee. Maar mijn foto's plaats ik hier voor geen goud.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja ik heb nooit gezegd dat ik wanhopig ben .. en mijn foto's staan voornamelijk in het daarvoor bestemde topic ...
Jij zegt alleen dat je op een forum niet oprecht moet zijn en vooral je identiteit moet verbergen !quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet beter dan de rest van mensen hier. Waar zeg ik dat?
Ik zeg alleen... ok... laat maar..![]()
Ieder zijn ding oke?
Dat doe ik niet. Mijn online- en IRL-leven zijn daarvoor te dicht met elkaar verweven. Google mar eens op mijn echte naam, in de allereerste link staat mijn nickname al. Ik ben QyRoZ gewoon.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij zegt alleen dat je op een forum niet oprecht mag zijn en vooral je identiteit moet verbergen !
Die indruk wek je volgens mij ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef nozem het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om mezelf ten koste van wie dan ook omhoog te lullen.
Nee, maar ik heb de indruk dat bepaalde mensen in het echt veel relaxter met hun probleem omgaan en internet als het vuilnisvat van hun ziel gebruiken, terwijl iedereen kan zien wie ze zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij zegt alleen dat je op een forum niet oprecht mag zijn en vooral je identiteit moet verbergen !
ik bedoel alleen maar dat nozem liever heeft dat iedereen ipv van zegt wat op zn hart ligt.. beter kan zeggen dat alles rozegeur en maneschijn is .. en dat dan alles vanzelf wel goed komt met zo'n kutmedium als i-netquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
Nu ja wat is oprecht? Ik ben hier oprecht, maar dat hoeft niet te betekenen dat de halve stad hier dat soort dingen van mij te weten komt!
Het waardeer je eerlijkheid. Alleen je hele ziel ligt op i-net. Ik vraag me af of dat je kansen op de relatiemarkt vergroot aangezien je blijkbaar toch ook i-net gebruikt om meisjes te leren kennen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Mijn online- en IRL-leven zijn daarvoor te dicht met elkaar verweven. Google mar eens op mijn echte naam, in de allereerste link staat mijn nickname al. Ik ben QyRoZ gewoon.
Internet is daar ook uitermate geschikt voor. Ik schrijf hier dingen waar ik in het echt nou eenmaal niet zo makkelijk over kan schrijven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de indruk dat bepaalde mensen in het echt veel relaxter met hun probleem omgaan en internet als het vuilnisvat van hun ziel gebruiken, terwijl iedereen kan zien wie ze zijn.
Begrijpend lezen is ook een vak verdomme...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik bedoel alleen maar dat nozem liever heeft dat iedereen ipv van zegt wat op zn hart ligt.. beter kan zeggen dat alles rozegeur en maneschijn is .. en dat dan alles vanzelf wel goed komt met zo'n kutmedium als i-net
jij bent nozemquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de indruk dat bepaalde mensen in het echt veel relaxter met hun probleem omgaan en internet als het vuilnisvat van hun ziel gebruiken, terwijl iedereen kan zien wie ze zijn.
Ik zeg alleen, dat ik daar voorzichtiger mee om zou springen.
Maargoed, wie ben ik..
Dat zegt hij niet, hij zegt alleen dat je moet oppassen met jezelf te veel blootgeven terwijl iedereen kan meelezen en door je fotoboek weet dat jij het bent!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik bedoel alleen maar dat nozem liever heeft dat iedereen ipv van zegt wat op zn hart ligt.. beter kan zeggen dat alles rozegeur en maneschijn is .. en dat dan alles vanzelf wel goed komt met zo'n kutmedium als i-net
Volgens mij ben je in het echt een prima gozer, op i-net word ik echter soms ontzettend moe van je, en ik denk dat ik niet de enige ben. Kan een drempel zijn om mensen te leren kennen via i-net toch?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jij bent nozemhaha "in het echt" nee wat ik op een forum typ is nep
dat doe je zelf .. je weet toch wat je typt .. ik ben gelukkig niet zo'n geheimzinnig persoon .. doozichtig zelfsquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak verdomme...
Van mij staan ook veel dingen op FOK!, te veel, ik voel me daar niet gemakkelijk bij.
Heck, ik heb zelfs mijn thuisadres wel eens op FOK! gepost. Het boeit mij niet. En ik gebruik fok /internet tegenwoordig niet meer om vrouwen te leren kennen. Te veel negatieve ervaringen mee. Je kan je te gemakkelijk verschuilen achter het scherm.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Het waardeer je eerlijkheid. Alleen je hele ziel ligt op i-net. Ik vraag me af of dat je kansen op de relatiemarkt vergroot aangezien je blijkbaar toch ook i-net gebruikt om meisjes te leren kennen.
Ja ik wordt ook moe van mezelf en niet alleen op het forumquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in het echt een prima gozer, op i-net word ik echter soms ontzettend moe van je, en ik denk dat ik niet de enige ben. Kan een drempel zijn om mensen te leren kennen via i-net toch?
Kun jij je nog verhullen achter je scherm dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heck, ik heb zelfs mijn thuisadres wel eens op FOK! gepost. Het boeit mij niet. En ik gebruik fok /internet tegenwoordig niet meer om vrouwen te leren kennen. Te veel negatieve ervaringen mee. Je kan je te gemakkelijk verschuilen achter het scherm.
Nee. Dat doe ik ook niet. Zoals ik zei, het is maar een klein onderdeel van mezelf. Maar goed, ik ga slapen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:25 schreef nozem het volgende:
[..]
Kun jij je nog verhullen achter je scherm dan?
Ik zal dit topic in ieder geval niet meer te gebruiken om te flirten, kansloos eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, laten we de strijdbijl (voor zo ver daar sprake van was) begraven en weer on topic gaan met z'n allen inclusief Qyroz, Nozem en BB.
Ach waarom niet? Dat soort dingen maakt het topic juist leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zal dit topic in ieder geval niet meer te gebruiken om te flirten, kansloos eigenlijk.
Ik betwijfel of iedereen het daar mee eens is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach waarom niet? Dat soort dingen maakt het topic juist leuk.
Ik, als het prototype van de oude maagd, stoor me daar niet aan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik betwijfel of iedereen het daar mee eens is.![]()
Volgens mij is alles wel zo'n beetje gezegd. Er is een vrouw nodig voor nieuw leven. (letterlijk en figuurlijk)quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik, als het prototype van de oude maagd, stoor me daar niet aan.![]()
Maar goed, on topic.
Ja, de vrouwen in dit topic gaan vroeg naar bed en staan vroeg op. Tegengesteld aan mij dus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Volgens mij is alles wel zo'n beetje gezegd. Er is een vrouw nodig voor nieuw leven. (letterlijk en figuurlijk)![]()
nietes, maar jullie lezen met jullie heetgebakerde hoofden gewoon glad over mijn posts heen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, de vrouwen in dit topic gaan vroeg naar bed en staan vroeg op. Tegengesteld aan mij dus.![]()
Wat had je ook weer allemaal te melden dan? Een korte samenvatting gaarne.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:41 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
nietes, maar jullie lezen met jullie heetgebakerde hoofden gewoon glad over mijn posts heen.
Prima samenvatting.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:51 schreef Mad-Eleine het volgende:
dat ik vroeg op moet staan en nu naar bed ga
salut
Kan iedereen het voortaan te laten te melden wat hij/zij gaat doen. Zo interessant is het niet. En het voegt zo weinig toe aan de discussiequote:***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***
* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.
**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles of #Ebola op de irc.fok.nl server. ***
* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
Dan had je daar eerder aan moeten denken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak verdomme...
Van mij staan ook veel dingen op FOK!, te veel, ik voel me daar niet gemakkelijk bij.
Tja zoals ik al zei is het enorm lastig uitleggen hoe het precies voelt. Er moet de eerste afspraak iets zijn waar je een bepaald gevoel bij krijgt (vaag omschreven ik weet het) en dat heeft verder niks te maken met hoe iemand is. Een beetje hetzelfde idee als waarom je naar de ene jongen of meid wel omkijkt en naar de ander niet. Noem het aantrekkingskracht voor mijn part. Maar als dat niet aanwezig is dan is er inderdaad heus wel een mogelijkheid dat dat later nog komt maar als het er na een paar dates nog niet is dan komt het (althans bij mij) ook echt niet meer en kan ik er maar beter niet mee doorgaan om de doodeenvoudige reden dat het dan zo'n broer-zus verhouding wordt.quote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Reactie van Metro op een vraag van mij. Ik zal er even op reageren.
Chemie kan toch ook ontstaan na meerdere dates? Natuurlijk is het belangrijk op een eerste afspraak hoe iemand overkomt, maar je kan nooit op één date alles te weten komen van iemand. Het doen en laten e.d., zoiets moet groeien. Je deed het net overkomen dat als je iemand bij de eerste afspraak niks voelt dat het niks kan worden. Daar ben ik het niet mee eens, want doorgaans kan je dat ook niet na één keer weten.
Dat weet ik lieverd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:04 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dan had je daar eerder aan moeten denken.
Ach zien de mensen tenminste ook eens een andere kant van je.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zeg alleen, dat ik daar voorzichtiger mee om zou springen.
Maargoed, wie ben ik..
We zijn daarin verschillend. Laten we het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja zoals ik al zei is het enorm lastig uitleggen hoe het precies voelt. Er moet de eerste afspraak iets zijn waar je een bepaald gevoel bij krijgt (vaag omschreven ik weet het) en dat heeft verder niks te maken met hoe iemand is. Een beetje hetzelfde idee als waarom je naar de ene jongen of meid wel omkijkt en naar de ander niet. Noem het aantrekkingskracht voor mijn part. Maar als dat niet aanwezig is dan is er inderdaad heus wel een mogelijkheid dat dat later nog komt maar als het er na een paar dates nog niet is dan komt het (althans bij mij) ook echt niet meer en kan ik er maar beter niet mee doorgaan om de doodeenvoudige reden dat het dan zo'n broer-zus verhouding wordt.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
We zijn daarin verschillend. Laten we het daar maar op houden.
Bijdehand?quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat een conclusie
wie gooit er een stelling in het leven?
quote:
Eens, je gaat toch je eigen leven inrichten en dan is het moeilijker om je aan te gaan passen aan je evt toekomstige partner.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Singles gaan naarmate ze langer single zijn steeds meer egoistisch denken en passen daardoor steeds minder goed in een gelijkwaardige relatie. Ze zijn hun eigen dingen en regels gewend en passen zich steeds moeilijker aan een mogelijke nieuwe partner aan naarmate ze langer alleen wonen en leven.
ik ben meningsloos vandaag
Veel wel, ik niet, ik ben alleen veel op fok! tijdens mn afstuderen. Mijn collega's zijn geen goede gesprekspartners m.b.t. seks en single zijn enzoquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: mensen gebruiken vaker internet als uitlaatklep voor hun emoties omdat ze dat in het dagelijks leven niet durven.
Mee oneens, de stelling klinkt misschien wel logisch, maar naarmate je langer single bent ga je denk ik meer concessies doen. Sowieso aanpassingen en dergelijke klinken statisch, terwijl binnen leuke relaties alles beetje vanzelf gaatquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Singles gaan naarmate ze langer single zijn steeds meer egoistisch denken en passen daardoor steeds minder goed in een gelijkwaardige relatie. Ze zijn hun eigen dingen en regels gewend en passen zich steeds moeilijker aan een mogelijke nieuwe partner aan naarmate ze langer alleen wonen en leven.
Wat is er TC? Je afgelopen berichten zijn nou niet echt overenthousiastquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
Even denken hoor,
nee ik heb nog steeds geen mening over mijn eigen stelling...
Dit heeft niet alleen betrekking op het single zijn en verder heeft het er weinig mee te maken waarom je single bent. Het is meer een gevolg denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Stelling: mensen gebruiken vaker internet als uitlaatklep voor hun emoties omdat ze dat in het dagelijks leven niet durven.
Ja het valt inderdaad mee, heb wel op veel schermen de frontpage gezien maar nog nooit iemand die naar het forum gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik dat niet doe. Maar nu ik er over nadenk is Fok blijkbaar niet zo populair hier, heb nog nooit iemand zien Fokken op de uni.![]()
Ik heb deze ochtend gewoon even nergens een mening overquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wat is er TC? Je afgelopen berichten zijn nou niet echt overenthousiast
Heeft er wel mee te maken, sommige mensen die er wanhopig van worden dat ze nog single zijn (waaronder mezelf soms, maar meestal zit ik er niet zo mee) willen dat weleens vertellen en om nou mijn familie of vrienden lastig te vallen met zielig gelul... nee dat doe ik dan toch liever op het wereld wijde web, en het is veeele malen goedkoper dan een of andere psycho.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dit heeft niet alleen betrekking op het single zijn en verder heeft het er weinig mee te maken waarom je single bent. Het is meer een gevolg denk ik.
Ja maar die stelling gaat toch niet alleen maar op voor singles? Iedereen die post in R&P kan er wel zo over denken. Het is meer een algemene stelling.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:24 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heeft er wel mee te maken, sommige mensen die er wanhopig van worden dat ze nog single zijn (waaronder mezelf soms, maar meestal zit ik er niet zo mee) willen dat weleens vertellen en om nou mijn familie of vrienden lastig te vallen met zielig gelul... nee dat doe ik dan toch liever op het wereld wijde web, en het is veeele malen goedkoper dan een of andere psycho.
Wel een interessante stelling. Bovendien kan het ook nog meespelen dat singles geen partner hebben om tegeaan te zeiken (figuurlijk dan he) als ze het ff niet meer zien zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar die stelling gaat toch niet alleen maar op voor singles? Iedereen die post in R&P kan er wel zo over denken. Het is meer een algemene stelling.
Mannen vallen zeker voor mini-rokjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:29 schreef Thisbe het volgende:
Zo snoezerds! Ik ben er ook weer eventjes!
Even kijken naar de stellingen: Ja en ja.
Verder ben ik nog steeds single, want er staat nog steeds niemand met een roos voor m'n deur!![]()
Ik wanhoop nog steeds niet, er lopen nog steeds mooie mannen rondMannen vallen voor mini-rokjes!
Het is zeker wel een interessante stelling. Ja maar zoals al eerder werd gezegd (door Nozem dacht ik) zijn je kansen dan echt kleiner, omdat je zo loopt te zeiken hier? Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wel een interessante stelling. Bovendien kan het ook nog meespelen dat singles geen partner hebben om tegeaan te zeiken (figuurlijk dan he) als ze het ff niet meer zien zitten.
Zolang je maar niet verdrinkt in zelfmedelijden. Ook mensen durven aanspreken via een forum / mail en dan erachter komen dat het in real life iéts lastiger is, dat je weer met de neus in de boter valt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Het is zeker wel een interessante stelling. Ja maar zoals al eerder werd gezegd (door Nozem dacht ik) zijn je kansen dan echt kleiner, omdat je zo loopt te zeiken hier? Volgens mij valt dat wel mee.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mannen vallen zeker voor mini-rokjes![]()
je noemde me een snoezerd![]()
Vind ik alleen van toepassing op mensen die al heel lang single zijn. Of nooit een relatie gehad hebben. Maar zelfs dan nog. Het aanpassen zal niet makkelijk zijn, maar onmogelijk is het niet. Kwestie van verliefd genoeg zijn lijkt mequote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
ik ben meningsloos vandaag
Denk dat wel waar is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Mannen letten meer op uiterlijk dan vrouwen bij de keuze van hun partner
Vrouwen letten denk ik meer op andere uiterlijke kenmerken dan mannen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Nee denk niet dat dat zo is. volgens mij letten vrouwen er netzoveel op maar komen er minder snel voor uit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zolang je maar niet verdrinkt in zelfmedelijden. Ook mensen durven aanspreken via een forum / mail en dan erachter komen dat het in real life iéts lastiger is, dat je weer met de neus in de boter valt.
Andere stelling dan:
Als je een beetje in de buurt woont wil ik wel met wat bloemen langskomen hoor. Vergeplukt uit je tuin dan welquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:29 schreef Thisbe het volgende:
Verder ben ik nog steeds single, want er staat nog steeds niemand met een roos voor m'n deur!![]()
Ik wanhoop nog steeds niet, er lopen nog steeds mooie mannen rondMannen vallen voor mini-rokjes!
Ja maar dat komt omdat mannen een grotere vijver hebben om uit te vissen! Mannen vinden het meestal niet zo erg als hun vriendin lager is opgeleid dan zij. Vrouwen willen iemand die het liefst nog net iets slimmer is dan zij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:52 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik denk dat mijn stelling waar is (over het algemeen uiteraard) vanwege dit:
Intelligente mannen komen veel makkelijker aan een vrouw dan intelligente vrouwen. In de top van het bedrijfsleven zitten veel vrouwen die niet aan de man komen, terwijl dit voor mannen geen probleem bleek.
Wat een vooroordeel op de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:56 schreef Thisbe het volgende:
Mannen vinden het meestal niet zo erg als hun vriendin lager is opgeleid dan zij.
Nog steeds vinden veel mannen het niet prettig als hun partner intelligenter is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:52 schreef WeirdMicky het volgende:
Intelligente mannen komen veel makkelijker aan een vrouw dan intelligente vrouwen. In de top van het bedrijfsleven zitten veel vrouwen die niet aan de man komen, terwijl dit voor mannen geen probleem bleek.
Als ze maar jong en mooi is met brede heupen om goed kinderen te kunnen barenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel op de vroege ochtend.![]()
Jong en mooi kan ik me wel in vinden, brede heupen om kleine Platootjes te kunnen baren is minder van belang. Daarmee wil ik immers nog wel een jaar of tien wachten, dus dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Als ze maar jong en mooi is met brede heupen om goed kinderen te kunnen baren![]()
Goedemorgen Plato, kusje?![]()
Houvast tijdens de sex is ook altijd wel welkom hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jong en mooi kan ik me wel in vinden, brede heupen om kleine Platootjes te kunnen baren is minder van belang. Daarmee wil ik immers nog wel een jaar of tien wachten, dus dat zien we dan wel weer.![]()
Maar bedenk dat niet iedereen de behoefte heeft om via internet mensen te leren kennen. Je kunt het ook gewoon zien als een ("discussie")-forum an sich, niets meer dan dat, en dus niet als een opstap naar vriendschappen in het echte leven oid. Laat staan relatiesquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:21 schreef nozem het volgende:
Volgens mij ben je in het echt een prima gozer, op i-net word ik echter soms ontzettend moe van je, en ik denk dat ik niet de enige ben. Kan een drempel zijn om mensen te leren kennen via i-net toch?
Misschien denken ze wel wat egoistischer bij het aangaan van een relatie, maar wanneer de relatie loopt, dan denk ik niet dat er nog verschil is. Al kan ik me voorstellen dat als je echt heel erg lang single bent geweest, dat het dan steeds moeilijker wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Heb je vandaag een mini-rokje aan? Waar ben je ergens?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:29 schreef Thisbe het volgende:
Ogen zijn voor mij iig ook een punt waar ik keihard voor val bij een vrouwquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:20 schreef melismay het volgende:
Goedemiddag sweeties!
Die stelling dat mannen meer op uiterlijk letten dan vrouwen... Ik dat MSXuser wel een punt heeft dat vrouwen naar andere uiterlijke kenmerken kijken dan mannen... Een man hoeft in mijn ogen niet "supermooi" te zijn, maar uitstraling en hoe iemands ogen staan zijn voor mij wel erg belangrijk..
Nu op weg naar de rechtenfaculteitquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Heb je vandaag een mini-rokje aan? Waar ben je ergens?![]()
Praten vrouwen in korte rokjes dan wel eensquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:54 schreef melismay het volgende:
Tuurlijk vallen mannen op korte rokjes... Dan luisteren ze niet meer naar wat je te zeggen hebt![]()
Ai ... Vertel maar niks aan de potentiele kandidates dan . . .quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ook niet, heb niet eens een balkonquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:56 schreef Thisbe het volgende:
ik heb geen tuin helaas
Hangt er van af. Als ze er een beetje leuk uitziet, dan gaat het wel maar probeer maar es Sugar Lee Hooper in een minirokje te visualiseren . . .quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:54 schreef melismay het volgende:
Tuurlijk vallen mannen op korte rokjes... Dan luisteren ze niet meer naar wat je te zeggen hebt![]()
* WeirdMicky is blij dat hij sweetie genoemd wordtquote:
Dan is het geen minirokje meer, maar eerder een riem cq. hoepelquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:14 schreef ThunderChild het volgende:
Hangt er van af. Als ze er een beetje leuk uitziet, dan gaat het wel maar probeer maar es Sugar Lee Hooper in een minirokje te visualiseren . . .
Rechten studeren in Nijmegen... Een beetje Rechtenstudent studeert natuurlijk in Leiden (en nee ik studeer geen rechtenquote:
Dat zal tegenvallen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:52 schreef Pheno het volgende:
Nou vind ik Nijmegen toch stukke gezelliger. Als geboren Nijmegenaar en toekomstige bewoner van Nijmegen moet ik dus protesteren
Maar sjees, hebben jullie nu echt 21 topics bijna volgetypt? Als jullie zoveel te vertellen hebben, moet een praatje met vrouwen of mannen toch geen probleem zijn...
Nou, déze man wel dus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:56 schreef Thisbe het volgende:
Mannen vinden het meestal niet zo erg als hun vriendin lager is opgeleid dan zij.
Misschien moet jij eens wat vaker hier posten. Dan zien Plato en consorten dat het ook anders kan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:52 schreef Pheno het volgende:
Nou vind ik Nijmegen toch stukke gezelliger. Als geboren Nijmegenaar en toekomstige bewoner van Nijmegen moet ik dus protesteren
Maar sjees, hebben jullie nu echt 21 topics bijna volgetypt? Als jullie zoveel te vertellen hebben, moet een praatje met vrouwen of mannen toch geen probleem zijn...
Waarom word ik in dit soort gevallen altijd als eerste genoemd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens wat vaker hier posten. Dan zien Plato en consorten dat het ook anders kan.
Ow hemelquote:
Eensquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: (De hier postende) Singles denken te veel/diep na over dingen
Oneens, als je dat -te- er weg haalt, dan klopt het wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Bedoel je over dingen denken in het algemeen (in dat geval klopt het) of relatiegerelateerd (dan klopt het niet)?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Oe!! Die had van mij af kunnen komen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Ja dat merk ik wel, maar dat heeft ook deels te maken dat ik toch wel een beetje verlegen ben in het begine en terughoudend.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Merken anderen ook dat ze door zoveel over iets na te denken dingen veel moeilijker maken?
Eens! Je wil niet weten hoe lang ik al over dit berichtje heb nagedachtquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
In principe in het algemeen maar misschien slaat het ook door op je relatie(s).quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bedoel je over dingen denken in het algemeen (in dat geval klopt het) of relatiegerelateerd (dan klopt het niet)?
Same here. Wat betreft 'verlegen en terughoudend'... dat is iets waar ik denk ik nooit meer van afkom.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja dat merk ik wel, maar dat heeft ook deels te maken dat ik toch wel een beetje verlegen ben in het begine en terughoudend.
Je zag er splendid uit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |