Hier kan ik niet over meepraten. Ik woon niet afgelegen en ik ken hier ook niet weinig mensen. Ik heb dan ook zat activiteiten om mensen te ontmoeten.quote:Een stelling die me zelf wel eens bezig houdt:
Het is beter om in een centraal gelegen plaats te wonen waar je weinig mensen kent maar wel een relatie hebt dan in een afgelegen plaats te wonen waar je omkomt in de vrienden maar geen kans hebt op een relatie.
Eet smakelijk!quote:Op maandag 18 april 2005 18:24 schreef QyRoZ het volgende:
Gaat u rustig verder, ik ga even koken.
Ik geloof dat we over deze ook nog niet klaar waren. Ik vond m ieg interessant.quote:Heel vaak houden mensen zichzelf voor de gek in een relatie onder het mom van: "dan ben ik tenminste niet alleen"
quote:5 sociologen van de Universiteit van Georgia (USA) interviewden
60 mannen en 22 vrouwen die minimaal 6 maanden geen seks hadden gehad.
De conclusie? Hoe langer je geen seks hebt hoe meer je gaat geloven
dat het er ook in de toekomst niet meer van zal komen...
Eens. Alleen zijn schijnt iets engs te zijn.quote:Heel vaak houden mensen zichzelf voor de gek in een relatie onder het mom van: "dan ben ik tenminste niet alleen"
Reactie van Metro op een vraag van mij. Ik zal er even op reageren.quote:Het is voor mij heel belangrijk dat de juiste chemie tussen beiden aanwezig is anders wordt het gewoon op den duur niks.
En dat merk je toch meestal tijdens je eerste afspraak wel of het klikt en of er meer is.
Het is een heel vreemd (wederzijds) gevoel wat je eigenlijk heel moeilijk aan een buitenstaander kan uitleggen, ik bedoel, hoe kan ik iemand nou rationeel overtuigen van het feit dat ik iemand leuk vind of verliefd ben na 1 keer daten. Dat is nou het rare van liefde op het eerste gezicht.
Ik denk dat het ook wel afhankelijk is van je eigen leeftijd. Staat dat onderzoek online? Ik ben ook wel benieuwd naar een onderverdeling naar leeftijd (van de ondervraagde).quote:Op maandag 18 april 2005 18:30 schreef melismay het volgende:
Leuk weetjeBen het er ook nog wel mee eens ook nog....
Tuurlijk, je moet altijd hoop blijven houdenquote:Op maandag 18 april 2005 18:33 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel afhankelijk is van je eigen leeftijd. Staat dat onderzoek online? Ik ben ook wel benieuwd naar een onderverdeling naar leeftijd (van de ondervraagde).
Ik vind het aantal respondenten wel erg laag om algemene uitspraken over te (kunnen) doen
Bovendien geloof ik in ieder geval niet dat ik de rest van mijn leven droog ga staan!
Je kunt heel goed een representatief onderzoek doen met een klein aantal mensen.quote:Op maandag 18 april 2005 18:33 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel afhankelijk is van je eigen leeftijd. Staat dat onderzoek online? Ik ben ook wel benieuwd naar een onderverdeling naar leeftijd (van de ondervraagde).
Ik vind het aantal respondenten wel erg laag om algemene uitspraken over te (kunnen) doen
Bovendien geloof ik in ieder geval niet dat ik de rest van mijn leven droog ga staan!
Ja maar die reeks kreeg gewoon geen kans.quote:Op maandag 18 april 2005 18:33 schreef Beach het volgende:
We hebben ondertussen wel de oude maagden reeks flink ingehaald![]()
En weer kan ik me hier helemaal in vinden!quote:Op maandag 18 april 2005 18:31 schreef MissMSX het volgende:
En voor de mensen die niet terug willen lezen mijn reply op de laatste stelling uit het vorige topic:
[..]
Eens. Alleen zijn schijnt iets engs te zijn.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die gevoelens ook wel gehad heb in relaties, maar ik voel me nu sterk genoeg om daar niet weer in te trappen. Liever alleen dan een relatie waar ik eigenlijk niet gelukkig in ben.
Ik geloof ook niet in liefde voor het leven, maar in liefde voor zolang het duurt. Als je op elkaar uitgekeken bent, waarom zou je er dan geen punt achter zetten? Is dat weer die westerse/Christelijke moraal dat God je bij elkaar gebracht heeft en je het dan ook de rest van je leven met elkaar moet uit zien te houden?
Dat wil overigens niet zeggen dat ik vind dat als er even wat problemen zijn in een huwelijk of relatie je er maar meteen mee moet stoppen. Je mag er best wat moeite voor moeten doen, want een relatie blijft natuurlijk een kwestie van geven en nemen, maar als de onderhandelingen op niets uitlopen heeft het ook geen zin om bij elkaar te blijven.
Precies. In de nieuwe reeks staan maagden en neuksletten (die ikzelf op de een of andere manier niet als single kan zien) tegenover elkaar.quote:Op maandag 18 april 2005 18:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar die reeks kreeg gewoon geen kans.
Goed gezegd. Het maakt mij niet uit hoor, maar bij de oude maagden reeks waren we eigenlijk allemaal gelijk. Ik heb hier weleens dat ik op een stelling niet kan reageren, omdat ik het gewoon niet mee gemaakt heb. Ik reageer dan meestal wel maar dat is toch anders.quote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Precies. In de nieuwe reeks staan maagden en neuksletten (die ikzelf op de een of andere manier niet als single kan zien) tegenover elkaar.
Bij welke categorie hoor jij eigenlijk Thabit, dat is me niet geheel duidelijk!quote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Precies. In de nieuwe reeks staan maagden en neuksletten (die ikzelf op de een of andere manier niet als single kan zien) tegenover elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |