Geen van beide. Maagd ben ik niet maar ook geen neukslet. Wel vrijgezel. Maar geen seks om de seks dus meer richting maagd dan richting neukslet zeg maar.quote:Op maandag 18 april 2005 19:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij welke categorie hoor jij eigenlijk Thabit, dat is me niet geheel duidelijk!![]()
Ik word hier enigzins bang van...quote:Op maandag 18 april 2005 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Boys are stupid. Throw rocks at them!
Gewoon net doen alsof je een man bent, en geen jongetjequote:
quote:Op maandag 18 april 2005 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
En weer kan ik me hier helemaal in vinden!![]()
Dé reden dat ik (waarschijnlijk) nooit zal trouwen.
En ik heb enorm veel behoefte aan iemand over ik kan zeggen "Voor jou wil ik wel een sinaasappeltje persen als je ziek bent."quote:Op maandag 18 april 2005 19:15 schreef I.R.Baboon het volgende:Ik
heb
enorm
veel
behoefte
aan
een
vrouw
die
me
fruitsapjes
komt
voeren
want
ik
heb
griep
.
Of een man, ook best. Hoe dan ook, fruitsapjes!
Sounds like a match made in Heavenquote:Op maandag 18 april 2005 19:25 schreef thabit het volgende:
[..]
En ik heb enorm veel behoefte aan iemand over ik kan zeggen "Voor jou wil ik wel een sinaasappeltje persen als je ziek bent."
Kom maar op, thabit. Dat wordt persen!quote:Op maandag 18 april 2005 19:25 schreef thabit het volgende:
[..]
En ik heb enorm veel behoefte aan iemand over ik kan zeggen "Voor jou wil ik wel een sinaasappeltje persen als je ziek bent."
...en alle belastingvoordeel kun je vervolgens weer spenderen aan de echtscheiding.quote:Op maandag 18 april 2005 19:24 schreef MissMSX het volgende:
Trouwen is ook overrated. Het is echter soms uit belastingtechnische overwegingen geen verkeerde keuze![]()
quote:91 procent van alle vrouwen heeft liever een intelligente dan een
aantrekkelijke man.
maar als ze mogen kiezen willen ze beide !quote:Op maandag 18 april 2005 19:30 schreef Virus.NL het volgende:
Nog een weetje van de dag gevonden
[91 procent van alle vrouwen heeft liever een intelligente dan een
aantrekkelijke man.]
Dat zeggen ze zeker bij enquetes, maar ik geloof er niets van.quote:Op maandag 18 april 2005 19:30 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 18 april 2005 19:30 schreef Virus.NL het volgende:
91 procent van alle vrouwen heeft liever een intelligente dan een aantrekkelijke man.
Dat betekent dat ze een grens trekken tussen LBO en alles wat daar boven zit, niet dat ze iemand adoreren vanwege een extreme vorm van genialiteit.quote:Op maandag 18 april 2005 19:30 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
De intelligente natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Neem 2 mannen: 1 zeer intelligent, maar niet moeders mooiste en een man die er (volgens de vrouwen) goed uitziet en qua intelligentie in de middenmoot valt.
Wie denk jij wie van de 2 'beet' heeft?
maar hoe komt een gemiddelde mens dan aan een relatie ... ik wil mezelf best voor de gek houden onder het mom van "dan ben ik tenminste niet alleen" ... maar geen vrouw wil mequote:Op maandag 18 april 2005 18:30 schreef MissMSX het volgende:
Heel vaak houden mensen zichzelf voor de gek in een relatie onder het mom van: "dan ben ik tenminste niet alleen"
Gaat BHFH ook mee?quote:Op maandag 18 april 2005 19:38 schreef thaleia het volgende:
"Aantrekkelijk" heeft automatisch "intelligent" in zich, dus dat is een weetje van niks. Gelukkig heb ik iets beters voor jullie: http://www.singlepartyabroad.nl
Ik kan zelf helaas niet, maar ik sta mijn plaats graag af aan jullie. Geen dank!
Da's één van de BN'ersquote:Op maandag 18 april 2005 19:42 schreef Beach het volgende:
Gaat BHFH ook mee?
wat maakt een man in jouw ogen dan aantrekkelijk ?quote:Op maandag 18 april 2005 19:38 schreef thaleia het volgende:
"Aantrekkelijk" heeft automatisch "intelligent" in zich
Haha, wat een ontzettend kneuzig plan. En vooral die BNers zijn ontzettend kneuzig:quote:Op maandag 18 april 2005 19:38 schreef thaleia het volgende:
"Aantrekkelijk" heeft automatisch "intelligent" in zich, dus dat is een weetje van niks. Gelukkig heb ik iets beters voor jullie: http://www.singlepartyabroad.nl
Ik kan zelf helaas niet, maar ik sta mijn plaats graag af aan jullie. Geen dank!
quote:* Maarten Spanjer
* Roderick Hilhorst
* Dave Heijnerman
* Stefan Postma
* Lodewijk Hoekstra
* Robin Rienstra
* Chimene van Oosterhout
* Gürkan Kücüksentürk
* Kimberly van de Berkt
* Liselotte Filippo
| Forum Opties | |
|---|---|