Ik heb dat niet, ik ben zelf nl. heel leuk.quote:Op maandag 18 april 2005 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe zit het trouwens met jullie, ik heb altijd het idee dat ik nogal hoog 'schiet'. Op één of andere manier kies ik altijd de dames uit de me al aan zien komen ... en dan echt zoiets hebben vanproest jij , mij pfffffffffwhahahaha ! Maar ik val juist altijd op dames die boven mijn 'rang' zijn zeg maar, daarom val ik ook op ze ..
erm wazig verhaal , maar wat is jullie mening.
Klopt.quote:Op maandag 18 april 2005 20:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik heb dat niet, ik ben zelf nl. heel leuk.
quote:Op maandag 18 april 2005 20:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik mik in zoverre hoog dat ik (de laatste jaren althans) altijd op mannen val die onwaarschijnlijk veel slimmer zijn dan ik. Maar daarentegen zie ik er doorgaans onwaarschijnlijk veel beter uit, dus...:)
Mijn brontextquote:Op maandag 18 april 2005 19:15 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gemeen meisje, die CherryBips
Welnee. Je hebt gewoon een zelfbeeldprobleem. Maar daarover zijn andere topicsquote:Op maandag 18 april 2005 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:goed bezig ... misschien ben ik wel een beetje masochistisch ingesteld maar ik 'kies ze altijd uit' dat ze me aan alle kanten voorbij streven ...
Toch wel aantrekkelijk zeg, zelfvertrouwenquote:Op maandag 18 april 2005 20:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik mik in zoverre hoog dat ik (de laatste jaren althans) altijd op mannen val die onwaarschijnlijk veel slimmer zijn dan ik. Maar daarentegen zie ik er doorgaans onwaarschijnlijk veel beter uit, dus...:)
Precies!quote:
en ik heb geen vriendinquote:Op maandag 18 april 2005 20:33 schreef thaleia het volgende:
[..]
Welnee. Je hebt gewoon een zelfbeeldprobleem. Maar daarover zijn andere topics
Simpele doelman? Hij is de tweede doelman van één van de mooiste clubs ter wereld: Aston Villa. Snap trouwens niet dat hij vrijgezel is, als voetballer in de Premier League moeten er immers genoeg groupies achter hem aan lopen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:56 schreef Beach het volgende:
Stefan Postma een BNer![]()
Alleen een simpele doelma.
Als je naar de meet komt mag je het proberen.quote:Op maandag 18 april 2005 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik ook kan mikken![]()
Misschien meurt hij wel vreselijk uit z'n straatjequote:Op maandag 18 april 2005 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Simpele doelman? Hij is de tweede doelman van één van de mooiste clubs ter wereld: Aston Villa. Snap trouwens niet dat hij vrijgezel is, als voetballer in de Premier League moeten er immers genoeg groupies achter hem aan lopen.![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien meurt hij wel vreselijk uit z'n straatje
Maar we gaan zo wel erg offtopic![]()
![]()
Over offtopic gesprokenquote:
geen versierpoging wel een totaal overwelmend nostalgisch gevoelquote:Op maandag 18 april 2005 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over offtopic gesproken(tenzij dit een versierpoging is
)
Knightmare is cool
tja ze moeten mij daar neerzetten ik kan een in scheiding liggend echtpaar nog niet van elkaar af drijvenquote:Op maandag 18 april 2005 21:14 schreef ioko het volgende:
Ook even een zijstraat:
Hoe singles bijvoorbeeld worden neergezet in Temptation Island. (jaja, ik weet het, heel erg slecht) Daar komen mensen hun relatie testen, en singles zijn daar de mensen die de relaties uit elkaar moeten laten vallen.
THAT will not get you laidquote:Op maandag 18 april 2005 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geen versierpoging wel een totaal overwelmend nostalgisch gevoel
Wat zou dat schuiven?quote:Op maandag 18 april 2005 21:14 schreef ioko het volgende:
Ook even een zijstraat:
Hoe singles bijvoorbeeld worden neergezet in Temptation Island. (jaja, ik weet het, heel erg slecht) Daar komen mensen hun relatie testen, en singles zijn daar de mensen die de relaties uit elkaar moeten laten vallen.
nouja dan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |