Ik zie altijd zat vrouwen om me heen. Op straat, op het station, achter de kassa, in cafe's, op school/werk, vriendegroep, etc.quote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad te weinig meisjes in contact met meisjes ja, maar ik had het hier over Schtoppel, want dat is bij hem helaas nog triester gesteld dan bij mij.
Jajaquote:Op maandag 18 april 2005 22:56 schreef Mad-Eleine het volgende:
dit is geen TV-P.
Dat zelfvertrouwen valt bij mij nogal tegen hoorquote:
Omdat ik nog studeer en zo regelmatig in contact kom met meisjes, dat ligt bij jou toch een stuk moeilijker ben ik bang.quote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan bij? Bewijs! Volgens mij zijn wij beide even "triest" hoor. Nou ja, ik misschien iets meer omdat ik ouder ben![]()
Nee hoor, helemaal niet. Deze jongen gaat nu slaapjes doenquote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef Beach het volgende:
Leuk, twee mensen die elkaar geniepig gaan afbranden
Ik reageerde op iemand die de opmerking maakte dat hij dan wel eerst vrouwen tegen moet komenquote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
daar krijgen we het aloude dogma .. mannen gaan op vrouwen af .. dus ja als jullie buiten komen kom je mannen tegen. Voor een man is het heel makkelijk om uit te gaan zonder een vrouw te spreken want er word verwacht dat mannen op vrouwen afgaan !
hmmm deprimerende praatjesquote:Excellent social skills are the foundation for good communication with other humans... and if you don't have good social skills, you dramatically lower your chances for success with women.
en herkenbaarquote:They use their amazing creative imaginations to imagine all kinds of horrible pictures and scenes... and then they use those imaginary outcomes to create negative emotions... which ultimately stop them from having success with women and dating.
THEY DON'T EVEN TRY.
Now, if you've thought something through and come up with a good reason why it would fail, it makes sense to not do it, right?
I mean, why would you want to do things that are going to fail?
Neem ik wel m'n elektrische meequote:Op maandag 18 april 2005 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Kom jij de sinaasappeltjes persen?
Bullshit. Ik ben heel sociaal, en ik ben ook al eeuwen alleen. Het zegt dus niets.quote:
Chemie kwam bij mij pas na zes maanden slaande ruzie (geloof me, Bush en Bin Laden zijn vrienden vergeleken bij ons destijds) en twee of drie maanden in het geniep daten . . .quote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
Chemie kan toch ook ontstaan na meerdere dates? Natuurlijk is het belangrijk op een eerste afspraak hoe iemand overkomt, maar je kan nooit op één date alles te weten komen van iemand. Het doen en laten e.d., zoiets moet groeien. Je deed het net overkomen dat als je iemand bij de eerste afspraak niks voelt dat het niks kan worden. Daar ben ik het niet mee eens, want doorgaans kan je dat ook niet na één keer weten.
Zie het als opbouwende kritiekquote:Op maandag 18 april 2005 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm deprimerende praatjes
[..]
en herkenbaar
Lijkt me lastig, al heb je door het zelfvertrouwen over je uiterlijk wel een streepje voor op mensen die dat niet hebben. Bij mij is het eigenlijk andersom, mijn innerlijk vind ik wel ok, tot een bepaald niveau. Maar hoe kun je nou denken dat je niet goed genoeg bent om van te houden? Je komt, voor mij in elk geval, redelijk normaal en rationeel over, ik zie niets van je 'rotte' persoonlijkheid. Dus volgens mij valt dat allemaal wel mee (ik weet dat ik je niet kenquote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat zelfvertrouwen valt bij mij nogal tegen hoorIk vind dat ik er niet slecht uitzie, dat klopt, maar tegelijkertijd ben ik niet zo overtuigd van mijn innerlijke eh, "leuk en lief zijn", en geloof dat mannen vast liever een leuk en lief meisje willen dan mij met mijn door en door rotte persoonlijkheid (bij wijze van spreken dan he, want zo door en door rot is ie natuurlijk ook weer niet).
En jazeker werkt zoiets als een selffulfilling prophecy, want doordat ik meende dat ik wel leuk genoeg ben om te neuken maar niet om van te houden waren de mannen die ik op mijn pad trof dezelfde mening toegedaan. Hetzelfde geldt als je een verlegen jongetje van twintig bent die er volledig van overtuigd is dat geen enkel meisje hem ooit zal zien staan ---> dat doen ze dan ook niet. Doorbreek de cirkel is mijn advies, en wat mij betreft hoeft dat niet mbv een goeroe
En I.R. is ziek, en die wil ik van harte het volgende aanraden:
[afbeelding]
Die vat ik niet...quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
En verder heeft MissMSX gelijk. Op een bepaald moment moet je gewoon ophouden met zeuren en accepteren dat mensen er rare gedachten op na houden.
Ook even aanhakend op Sabrina1981's post...quote:Op maandag 18 april 2005 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Chemie kwam bij mij pas na zes maanden slaande ruzie (geloof me, Bush en Bin Laden zijn vrienden vergeleken bij ons destijds) en twee of drie maanden in het geniep daten . . .
quote:Op maandag 18 april 2005 23:21 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Die vat ik niet...
Oh en beterschap dan. Mischien kan 1 van de fokdames ff bij je langskomen om je te verzorgen
Als het aan mij lag zouden alle singles hier die een partner willen de ideale man/vrouw krijgen maar ja... *hard met vingers knipt*
En ik ga al bij'em langs om wat sinaasappeltjes te persen voor'emquote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Totdat er zoveel mannen waren die me lieten merken dat ze me leuk vonden dat ik het wel moest gaan geloven. Ik ben best van de complot theorieen, maar dat werd wat onwaarschijnlijk.
Dat laat ik aan jouw fantasie overquote:Op maandag 18 april 2005 23:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op een sinaasappelpers?
Je moet me die situatie toch eens uitleggen Thunderchild, want ik snap er geen hout meer van. Je bent nu 28? Als ik dan ga terug rekenen op basis van eerdere posts van je kregen jullie wat toen jullie twaalf waren?quote:Op maandag 18 april 2005 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Chemie kwam bij mij pas na zes maanden slaande ruzie (geloof me, Bush en Bin Laden zijn vrienden vergeleken bij ons destijds) en twee of drie maanden in het geniep daten . . .
Dan komt dat vast helemaal goed.quote:Op maandag 18 april 2005 23:25 schreef MissMSX het volgende:
En ik ga al bij'em langs om wat sinaasappeltjes te persen voor'em
I can contradict thatquote:Op maandag 18 april 2005 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook even aanhakend op Sabrina1981's post...
Het kan zoals jullie aangeven zeker gebeuren dat er iets ontstaat met iemand die je al een tijd kent, maar de meeste gevallen zullen zo niet verlopen. De eerste indruk die je op iemand maakt weegt enorm zwaar in het beeld van die persoon van je maakt. Wanneer dat beeld er eenmaal is kan dat slechts moeilijk veranderd worden: als die eerste indruk dus niet iets is waardoor je iemand beter wilt leren kennen zal de kans kleiner zijn op een volgend contact, enzovoorts.
Dêm wat gaat dit snel, met dit tempo blijven alle vaste posters zeker single![]()
Toch altijd fijn om te weten dat ik niet de enige persoon op aarde ben met een zieke geest.quote:
Wil je'em dat ontnemen ofzo? ben je jaloers ofzo?? Heh!?! Heh!?! Nou??!quote:Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, dat heeft ie teveel.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die de opmerking maakte dat hij dan wel eerst vrouwen tegen moet komen
Klopt idd wel dat mannen nog steeds meestal initiatief moeten nemen, maar accepteer dat en doe er wat mee, want met er over zeuren schiet je echt niets op. Daar gaan vrouwen echt niet inens meer initiatief door tonen.
quote:They use their amazing creative imaginations to imagine all kinds of horrible pictures and scenes... and then they use those imaginary outcomes to create negative emotions... which ultimately stop them from having success with women and dating.
THEY DON'T EVEN TRY.
Now, if you've thought something through and come up with a good reason why it would fail, it makes sense to not do it, right?
I mean, why would you want to do things that are going to fail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |