quote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Totdat er zoveel mannen waren die me lieten merken dat ze me leuk vonden dat ik het wel moest gaan geloven. Ik ben best van de complot theorieen, maar dat werd wat onwaarschijnlijk.
De complot-theorieen...quote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Totdat er zoveel mannen waren die me lieten merken dat ze me leuk vonden dat ik het wel moest gaan geloven. Ik ben best van de complot theorieen, maar dat werd wat onwaarschijnlijk.
Ik vrees dat ik wel zal moeten want een deel van de workshop speelt zich buiten en in het uitgaansleven af, dus ik vrees dat ik me dit keer nergens onderuit zal kunnen draaien. Maar het idee dat je begeleid wordt door jongens die zeer succesvol zijn met vrouwen spreekt me wel aan ja. En ach, mijn doel is niet om een superversierder te worden maar om gewoon nou eindelijk eens in elke situatie relaxed op een vrouw af te kunnen stappen en van daaruit verder te bouwen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk levert het ook echt wat op en ga je eindelijk over op het daadwerkelijke uitvoeren![]()
Het lijken de vrijmetselaers welquote:Op maandag 18 april 2005 22:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee niet verboden maar het is zo goed en exclusief (heb ik nog niet zelf ervaren) dat ze niet willen dat hun materiaal over het internet gestrooid wordt. Overigens ga ik deze zomer bij die jongens een workshop volgen.
Welke afleveringen bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
Die afleveringen zijn wel populair op p2p's zeg
quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
En verder heeft MissMSX gelijk. Op een bepaald moment moet je gewoon ophouden met zeuren en accepteren dat mensen er rare gedachten op na houden.
Dat is dus dat stuk zelfvertrouwen waar het eigenlijk allemaal om draait. Als je gelooft dat je geweldig bent zul je het ook sneller accepteren dat een ander dat ook vindt. maar dat is natuurlijk wel een opwaartse spiraal waar een begin en een aantal vervolgen op moet zitten.quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef melismay het volgende:
[..]
De complot-theorieen...Ik ben niet gek! Wat een opluchting! Dat heb ik dus ook altijd he!?
De DVD's van De Angelo zijn hier in huis. Ze zijn weliswaar niet van mij maar van mijn huisgenoot, en dus heb ik wel eens wat gezien. Ik zal zeker niet beweren dat het volledig onzin is wat de man beweert, integendeel, hij zegt best znnige dingen. Het punt is echter dat dit allemaal niet helpt zolang jij niet in contact komt met nieuwe vrouwen. En dat is waar het in eerste instantie aan schort en pas als je dat probleem opgelost heb kun je met je mindsets beginnen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een zijsprong. Niet om Plato publiekelijk hier te dissen maar ik wil hem nog een keer een trap onder z'n kont geven. De allerlaatste keer, de rest is dan aan hem, of niet (waarschijnlijk).
Plato, in het vorige deel maak je WEER een denigrerende opmerking over David DeAngelo. Je roemt jezelf altijd om je enorme intelligentie (tussen de regels door) maar in jouw geval ben je gewoon erg dom en kortzichtig bezig. Je wilt zijn materiaal niet eens lezen, je verwerpt het bij voorbaat al. Alleen bij het woord mindset sla je al op tilt, terwijl dat juist het grootste deel van het werk is.
Klinkt aantrekkelijkquote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow. Op deze manier word ik alsnog een zeurende single. Ik heb het koud, ik heb hoofdpijn, mijn neus loopt leeg, en ik moet aan een presentatie werken.
En verder heeft MissMSX gelijk. Op een bepaald moment moet je gewoon ophouden met zeuren en accepteren dat mensen er rare gedachten op na houden.
Double your dating enzoquote:
Hihi maar ze hebben geen goede smaak als ze mij leuk vindenquote:Op maandag 18 april 2005 22:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dus dat stuk zelfvertrouwen waar het eigenlijk allemaal om draait. Als je gelooft dat je geweldig bent zul je het ook sneller accepteren dat een ander dat ook vindt. maar dat is natuurlijk wel een opwaartse spiraal waar een begin en een aantal vervolgen op moet zitten.
Maar je bent zeker niet gek en ze proberen je ook geen lage streek te leveren, ze vinden je gewoon echt leuk. Zo simpel is 't.
e gaat me niet vertellen dat je nooit vrouwen tegen komt! Kom jij wel eens buiten?quote:Op maandag 18 april 2005 23:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De DVD's van De Angelo zijn hier in huis. Ze zijn weliswaar niet van mij maar van mijn huisgenoot, en dus heb ik wel eens wat gezien. Ik zal zeker niet beweren dat het volledig onzin is wat de man beweert, integendeel, hij zegt best znnige dingen. Het punt is echter dat dit allemaal niet helpt zolang jij niet in contact komt met nieuwe vrouwen. En dat is waar het in eerste instantie aan schort en pas als je dat probleem opgelost heb kun je met je mindsets beginnen.
Leuk dat je me zo hoog inschat!quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
Aha, dat klinkt al een stuk minder vijandig!
Ik vond toevallig nog laatst een leuk stuk dat precies op jou van toepassing is, niet lullig bedoeld.
http://www.bullz-eye.com/(...)ting/2005/040701.htm
En inderdaad, op dit moment ontmoet ik nog veel te weinig vrouwen. Maar goed, daar gaan we dus ook aan werken.
Ik kom inderdaad te weinig meisjes in contact met meisjes ja, maar ik had het hier over Schtoppel, want dat is bij hem helaas nog triester gesteld dan bij mij.quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
e gaat me niet vertellen dat je nooit vrouwen tegen komt! Kom jij wel eens buiten?
daar krijgen we het aloude dogma .. mannen gaan op vrouwen af .. dus ja als jullie buiten komen kom je mannen tegen. Voor een man is het heel makkelijk om uit te gaan zonder een vrouw te spreken want er word verwacht dat mannen op vrouwen afgaan !quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
e gaat me niet vertellen dat je nooit vrouwen tegen komt! Kom jij wel eens buiten?
Natuurlijk komen we die wel tegen maar als je niet weet hoe je ze in iedere situatie benaderen kunt loop je alsnog een beetje vast. En vergis je niet, heel veel mannen hebben daar moeite mee. De meeste versieren alleen in de kroeg of discotheek maar hebben geen idee hoe ze dat op andere plekken moeten doen.quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's dan een flinke belediging aan hun adres. En zou je uberhaupt wel iets willen met een vrouw die gen smaak heeft?quote:Op maandag 18 april 2005 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hihi maar ze hebben geen goede smaak als ze mij leuk vindenohhm opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... nope lukt me niet
quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk
En mensen hebben idd rare gedachten! Je bent leuk!![]()
Hoe kom je daar dan bij? Bewijs! Volgens mij zijn wij beide even "triest" hoor. Nou ja, ik misschien iets meer omdat ik ouder benquote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad te weinig meisjes in contact met meisjes ja, maar ik had het hier over Schtoppel, want dat is bij hem helaas nog triester gesteld dan bij mij.
Ik zie altijd zat vrouwen om me heen. Op straat, op het station, achter de kassa, in cafe's, op school/werk, vriendegroep, etc.quote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad te weinig meisjes in contact met meisjes ja, maar ik had het hier over Schtoppel, want dat is bij hem helaas nog triester gesteld dan bij mij.
Jajaquote:Op maandag 18 april 2005 22:56 schreef Mad-Eleine het volgende:
dit is geen TV-P.
Dat zelfvertrouwen valt bij mij nogal tegen hoorquote:
Omdat ik nog studeer en zo regelmatig in contact kom met meisjes, dat ligt bij jou toch een stuk moeilijker ben ik bang.quote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan bij? Bewijs! Volgens mij zijn wij beide even "triest" hoor. Nou ja, ik misschien iets meer omdat ik ouder ben![]()
Nee hoor, helemaal niet. Deze jongen gaat nu slaapjes doenquote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef Beach het volgende:
Leuk, twee mensen die elkaar geniepig gaan afbranden
Ik reageerde op iemand die de opmerking maakte dat hij dan wel eerst vrouwen tegen moet komenquote:Op maandag 18 april 2005 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
daar krijgen we het aloude dogma .. mannen gaan op vrouwen af .. dus ja als jullie buiten komen kom je mannen tegen. Voor een man is het heel makkelijk om uit te gaan zonder een vrouw te spreken want er word verwacht dat mannen op vrouwen afgaan !
hmmm deprimerende praatjesquote:Excellent social skills are the foundation for good communication with other humans... and if you don't have good social skills, you dramatically lower your chances for success with women.
en herkenbaarquote:They use their amazing creative imaginations to imagine all kinds of horrible pictures and scenes... and then they use those imaginary outcomes to create negative emotions... which ultimately stop them from having success with women and dating.
THEY DON'T EVEN TRY.
Now, if you've thought something through and come up with a good reason why it would fail, it makes sense to not do it, right?
I mean, why would you want to do things that are going to fail?
Neem ik wel m'n elektrische meequote:Op maandag 18 april 2005 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Kom jij de sinaasappeltjes persen?
Bullshit. Ik ben heel sociaal, en ik ben ook al eeuwen alleen. Het zegt dus niets.quote:
Chemie kwam bij mij pas na zes maanden slaande ruzie (geloof me, Bush en Bin Laden zijn vrienden vergeleken bij ons destijds) en twee of drie maanden in het geniep daten . . .quote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
Chemie kan toch ook ontstaan na meerdere dates? Natuurlijk is het belangrijk op een eerste afspraak hoe iemand overkomt, maar je kan nooit op één date alles te weten komen van iemand. Het doen en laten e.d., zoiets moet groeien. Je deed het net overkomen dat als je iemand bij de eerste afspraak niks voelt dat het niks kan worden. Daar ben ik het niet mee eens, want doorgaans kan je dat ook niet na één keer weten.
Zie het als opbouwende kritiekquote:Op maandag 18 april 2005 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm deprimerende praatjes
[..]
en herkenbaar
Lijkt me lastig, al heb je door het zelfvertrouwen over je uiterlijk wel een streepje voor op mensen die dat niet hebben. Bij mij is het eigenlijk andersom, mijn innerlijk vind ik wel ok, tot een bepaald niveau. Maar hoe kun je nou denken dat je niet goed genoeg bent om van te houden? Je komt, voor mij in elk geval, redelijk normaal en rationeel over, ik zie niets van je 'rotte' persoonlijkheid. Dus volgens mij valt dat allemaal wel mee (ik weet dat ik je niet kenquote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat zelfvertrouwen valt bij mij nogal tegen hoorIk vind dat ik er niet slecht uitzie, dat klopt, maar tegelijkertijd ben ik niet zo overtuigd van mijn innerlijke eh, "leuk en lief zijn", en geloof dat mannen vast liever een leuk en lief meisje willen dan mij met mijn door en door rotte persoonlijkheid (bij wijze van spreken dan he, want zo door en door rot is ie natuurlijk ook weer niet).
En jazeker werkt zoiets als een selffulfilling prophecy, want doordat ik meende dat ik wel leuk genoeg ben om te neuken maar niet om van te houden waren de mannen die ik op mijn pad trof dezelfde mening toegedaan. Hetzelfde geldt als je een verlegen jongetje van twintig bent die er volledig van overtuigd is dat geen enkel meisje hem ooit zal zien staan ---> dat doen ze dan ook niet. Doorbreek de cirkel is mijn advies, en wat mij betreft hoeft dat niet mbv een goeroe
En I.R. is ziek, en die wil ik van harte het volgende aanraden:
[afbeelding]
Die vat ik niet...quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ook even aanhakend op Sabrina1981's post...quote:Op maandag 18 april 2005 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Chemie kwam bij mij pas na zes maanden slaande ruzie (geloof me, Bush en Bin Laden zijn vrienden vergeleken bij ons destijds) en twee of drie maanden in het geniep daten . . .
quote:Op maandag 18 april 2005 23:21 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Die vat ik niet...
Oh en beterschap dan. Mischien kan 1 van de fokdames ff bij je langskomen om je te verzorgen
Als het aan mij lag zouden alle singles hier die een partner willen de ideale man/vrouw krijgen maar ja... *hard met vingers knipt*
En ik ga al bij'em langs om wat sinaasappeltjes te persen voor'emquote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw fantasie overquote:Op maandag 18 april 2005 23:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op een sinaasappelpers?
Je moet me die situatie toch eens uitleggen Thunderchild, want ik snap er geen hout meer van. Je bent nu 28? Als ik dan ga terug rekenen op basis van eerdere posts van je kregen jullie wat toen jullie twaalf waren?quote:Op maandag 18 april 2005 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Chemie kwam bij mij pas na zes maanden slaande ruzie (geloof me, Bush en Bin Laden zijn vrienden vergeleken bij ons destijds) en twee of drie maanden in het geniep daten . . .
Dan komt dat vast helemaal goed.quote:Op maandag 18 april 2005 23:25 schreef MissMSX het volgende:
En ik ga al bij'em langs om wat sinaasappeltjes te persen voor'em
I can contradict thatquote:Op maandag 18 april 2005 23:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook even aanhakend op Sabrina1981's post...
Het kan zoals jullie aangeven zeker gebeuren dat er iets ontstaat met iemand die je al een tijd kent, maar de meeste gevallen zullen zo niet verlopen. De eerste indruk die je op iemand maakt weegt enorm zwaar in het beeld van die persoon van je maakt. Wanneer dat beeld er eenmaal is kan dat slechts moeilijk veranderd worden: als die eerste indruk dus niet iets is waardoor je iemand beter wilt leren kennen zal de kans kleiner zijn op een volgend contact, enzovoorts.
Dêm wat gaat dit snel, met dit tempo blijven alle vaste posters zeker single![]()
Toch altijd fijn om te weten dat ik niet de enige persoon op aarde ben met een zieke geest.quote:
Wil je'em dat ontnemen ofzo? ben je jaloers ofzo?? Heh!?! Heh!?! Nou??!quote:Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, dat heeft ie teveel.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die de opmerking maakte dat hij dan wel eerst vrouwen tegen moet komen
Klopt idd wel dat mannen nog steeds meestal initiatief moeten nemen, maar accepteer dat en doe er wat mee, want met er over zeuren schiet je echt niets op. Daar gaan vrouwen echt niet inens meer initiatief door tonen.
quote:They use their amazing creative imaginations to imagine all kinds of horrible pictures and scenes... and then they use those imaginary outcomes to create negative emotions... which ultimately stop them from having success with women and dating.
THEY DON'T EVEN TRY.
Now, if you've thought something through and come up with a good reason why it would fail, it makes sense to not do it, right?
I mean, why would you want to do things that are going to fail?
Inderdaad. Het wisselt gewoon, heb wel eens liefde op het eerste gezicht gehad, maar ook wel na 1,5 jaar.quote:Op maandag 18 april 2005 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I can contradict that
Heb vorig jaar iemand leren kennen die ik aanvankelijk gewoon als een aardig iemand met wie ik leuk kon praten zag. Pas dit jaar was er ineens een enorme vonk.
Dat hij mij vorig jaar al wel zag zitten staat daar los van
Ik ben jaloers op iedereen.quote:Op maandag 18 april 2005 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil je'em dat ontnemen ofzo? ben je jaloers ofzo?? Heh!?! Heh!?! Nou??!
Wie heeft 't over 'ziek'? Ik vind dat heel gezondquote:Op maandag 18 april 2005 23:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Toch altijd fijn om te weten dat ik niet de enige persoon op aarde ben met een zieke geest.
Ok dan zien meisjes me wel staan .. ik zie niks veranderenquote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt als je een verlegen jongetje van twintig bent die er volledig van overtuigd is dat geen enkel meisje hem ooit zal zien staan ---> dat doen ze dan ook niet. Doorbreek de cirkel is mijn advies, en wat mij betreft hoeft dat niet mbv een goeroe
Zelfvertrouwen is hier lager dan 0,0, durf is er ook niet meer . . .quote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef melismay het volgende:
Mijn single-zijn heeft zeker te maken met zelfvertrouwen. Ik zie het vaak niet als mannen naar me kijken, ik ben sarcastisch als mensen interesse in me tonen en als ik maar ergens merk dat iemand me zit te versieren komt mijn zelfspot om de hoek kijken...
quote:
Ik zeg ook "in de meeste gevallen",quote:Op maandag 18 april 2005 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I can contradict that
Heb vorig jaar iemand leren kennen die ik aanvankelijk gewoon als een aardig iemand met wie ik leuk kon praten zag. Pas dit jaar was er ineens een enorme vonk.
Dat hij mij vorig jaar al wel zag zitten staat daar los van
Daar heb je een punt. Goed meisjes zien je staan, nu zelf nog in actie.quote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ok dan zien meisjes me wel staan .. ik zie niks veranderen
Meisjes kunnen je wel zien staan, maar misschien wel in negatieve zin.quote:Op maandag 18 april 2005 23:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Goed meisjes zien je staan, nu zelf nog in actie.![]()
Mannen die een lief, leuk, zorgzaam meisje (bij voorkeur ook nog zonder eigen mening en ambities) zoeken zijn sowieso niet leuk. Dus eigenlijk heb je er alleen maar baat bij.quote:Op maandag 18 april 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat zelfvertrouwen valt bij mij nogal tegen hoorIk vind dat ik er niet slecht uitzie, dat klopt, maar tegelijkertijd ben ik niet zo overtuigd van mijn innerlijke eh, "leuk en lief zijn", en geloof dat mannen vast liever een leuk en lief meisje willen dan mij met mijn door en door rotte persoonlijkheid (bij wijze van spreken dan he, want zo door en door rot is ie natuurlijk ook weer niet).
Ik ben leuheuk, ik ben leuheukquote:Op maandag 18 april 2005 23:42 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Mannen die een lief, leuk, zorgzaam meisje (bij voorkeur ook nog zonder eigen mening en ambities) zoeken zijn sowieso niet leuk. Dus eigenlijk heb je er alleen maar baat bij.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Goed meisjes zien je staan, nu zelf nog in actie.![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Op één of andere manier kies ik altijd de dames uit de me al aan zien komen ... en dan echt zoiets hebben vanproest jij , mij pfffffffffwhahahaha !
Lief, leuk, en zorgzaam zijn volgens mij compleet andere zaken als zonder eigen mening en ambities.quote:Op maandag 18 april 2005 23:42 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Mannen die een lief, leuk, zorgzaam meisje (bij voorkeur ook nog zonder eigen mening en ambities) zoeken zijn sowieso niet leuk. Dus eigenlijk heb je er alleen maar baat bij.
12 toen we elkaar leerden kennen, 13 toen we daadwerkelijk wat kregen . . .quote:Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
Je moet me die situatie toch eens uitleggen Thunderchild, want ik snap er geen hout meer van. Je bent nu 28? Als ik dan ga terug rekenen op basis van eerdere posts van je kregen jullie wat toen jullie twaalf waren?
Ik zoek een leuk (belangrijk), lief (iets minder belangrijk) en zorgzaam (niet zo heeel erg belangrijk), met een eigen mening en niet te hoge ambities. Bestaan die ook ?quote:Op maandag 18 april 2005 23:42 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een erg vreemd verhaal worden. Dat is verder niet lullig bedoeld of zo, maar ik snap het niet meer.quote:Op maandag 18 april 2005 23:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
12 toen we elkaar leerden kennen, 13 toen we daadwerkelijk wat kregen . . .
Ik ook van jou ceptorquote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef Tranceptor het volgende:
BB ... ik word je alweer zat. Stap gewoon net zolang op meiden af die je al aan zien komen tot je een onzeker, bang vogeltje hebt dat in jou wat ziet. Misschien hou je dan eindelijk op met dat eindeloze gezanik en geemmer.
Ik zoek een leuk, lief, enigzins zorgzaam meisje met een eigen mening en ze mag best ambitieus zijn. Bestaan die ook?quote:Op maandag 18 april 2005 23:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik zoek een leuk (belangrijk), lief (iets minder belangrijk) en zorgzaam (niet zo heeel erg belangrijk), met een eigen mening en niet te hoge ambities. Bestaan die ook ?
Ja, welke maten had u gewenst?quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zoek een leuk, lief, enigzins zorgzaam meisje met een eigen mening en ze mag best ambitieus zijn. Bestaan die ook?
Kleiner dan ik en liever geen onsje meer meneer de Kaasboer!quote:
Ik val best mee, vergeleken met andere mensen hier.quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef nozem het volgende:
Denk je dat je nog in trek bent bij vrouwen op FOK! die regelmatig meelezen met je posts in R&P Qyroz? Ik denk dat je door FOK! als optie om een leuke vriendin te krijgen en dikke vette streep kunt zetten.
Met alle respect...
Ja, kom, we gaan een wedstrijd houden wie de meest onaantrekkelijke single van dit topic gaat worden!quote:Op maandag 18 april 2005 23:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik val best mee, vergeleken met andere mensen hier.
De enige die erger is dan jij is BB, de mensen die net zo veel klagen staan niet pontificaal met hun foto op internet.quote:Op maandag 18 april 2005 23:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik val best mee, vergeleken met andere mensen hier.
*meedoetquote:Op maandag 18 april 2005 23:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, kom, we gaan een wedstrijd houden wie de meest onaantrekkelijke single van dit topic gaat worden!![]()
Nee, wij zijn nodig, voor de variatie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga me echt bijna schamen dat ik hier post, als niet-maagdelijke gezellige hippe niet-kansloze single..
Ik geloof twee keer in de afgelopen 9 jaar dat ik op internet zit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar ieder zijn keus. Word je vaak herkend?
Ik was altijd huiverig om mijn foto in het fotoboek te zetten omdat ik verwachtte dat de halve campus me zou herkennen, maar blijkbaar is ook dan anonimiteit gegarandeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik geloof twee keer in de afgelopen 9 jaar dat ik op internet zit.
Tja ik ben niet zo'n annoniem klager ... en nee ik wordt nooit herkent (maar ik heb al veel berichten gehoord over look-a-likes in utrecht .. dus die worden wel herkent)quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:00 schreef nozem het volgende:
[..]
De enige die erger is dan jij is BB, de mensen die net zo veel klagen staan niet pontificaal met hun foto op internet.
Maar ieder zijn keus. Word je vaak herkend?
De helft van de mensen in dit topic durft niet eens met zjin/haar foto online. Dat zegt ook wel wat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:00 schreef nozem het volgende:
[..]
De enige die erger is dan jij is BB, de mensen die net zo veel klagen staan niet pontificaal met hun foto op internet.
Dat is precies de reden dat ik dat niet doe. Maar nu ik er over nadenk is Fok blijkbaar niet zo populair hier, heb nog nooit iemand zien Fokken op de uni.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik was altijd huiverig om mijn foto in het fotoboek te zetten omdat ik verwachtte dat de halve campus me zou herkennen, maar blijkbaar is ook dan anonimiteit gegarandeerd.
Dat doe ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik zelf nooit zou roepen hoe wanhopig en op zoek ik zou zijn als tevens mijn hele fotoalbum in 1 klik te bereiken was.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:03 schreef thaleia het volgende:
We gaan hier hopelijk toch niet andere mensen uitmaken voor kansloos om op die manier zelf minder kansloos te lijken he? Want dat vind ik een beetje eh, nouja u voelt hem al.
Je volgt een exacte studie he? Gezien je grammatica.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja ik ben niet zo'n annoniem klager ... en nee ik wordt nooit herkent (maar ik heb al veel berichten gehoord over look-a-likes in utrecht .. dus die worden wel herkent)
Ik ook niet, terwijl ik hier soms de indruk krijg dat heel Nederland op FOK! zit. Het is een wereldje apart.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik dat niet doe. Maar nu ik er over nadenk is Fok blijkbaar niet zo populair hier, heb nog nooit iemand zien Fokken op de uni.![]()
ja ok herkend !quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Je volgt een exacte studie he? Gezien je grammatica.![]()
Ik voel me helemaal niet beter dan de rest van mensen hier. Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:08 schreef QyRoZ het volgende:
Je voelt je wel heel veel beter dan de rest van de mensen hier hè nozem? Ik dacht dat jij tof was, maar blijkbaar heb ik me flink vergist.
Ja, dat denk ik dus ook, het is immers toch één van de grootste fora van het land, zeker onder hoogopgeleide jongeren. Maar blijkbaar valt dat toch tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ook niet, terwijl ik hier soms de indruk krijg dat heel Nederland op FOK! zit. Het is een wereldje apart.
tja ik heb nooit gezegd dat ik wanhopig ben .. en mijn foto's staan voornamelijk in het daarvoor bestemde topic ...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik zelf nooit zou roepen hoe wanhopig en op zoek ik zou zijn als tevens mijn hele fotoalbum in 1 klik te bereiken was.
Een beetje zelfrespect kan nooit kwaad, ook op internet, dat wilde ik er mee zeggen.
Ik geef dat wel toe, al valt het de laatste tijd wel mee. Maar mijn foto's plaats ik hier voor geen goud.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja ik heb nooit gezegd dat ik wanhopig ben .. en mijn foto's staan voornamelijk in het daarvoor bestemde topic ...
Jij zegt alleen dat je op een forum niet oprecht moet zijn en vooral je identiteit moet verbergen !quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet beter dan de rest van mensen hier. Waar zeg ik dat?
Ik zeg alleen... ok... laat maar..![]()
Ieder zijn ding oke?
Dat doe ik niet. Mijn online- en IRL-leven zijn daarvoor te dicht met elkaar verweven. Google mar eens op mijn echte naam, in de allereerste link staat mijn nickname al. Ik ben QyRoZ gewoon.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij zegt alleen dat je op een forum niet oprecht mag zijn en vooral je identiteit moet verbergen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |