Simpele doelman? Hij is de tweede doelman van één van de mooiste clubs ter wereld: Aston Villa. Snap trouwens niet dat hij vrijgezel is, als voetballer in de Premier League moeten er immers genoeg groupies achter hem aan lopen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:56 schreef Beach het volgende:
Stefan Postma een BNer![]()
Alleen een simpele doelma.
Als je naar de meet komt mag je het proberen.quote:Op maandag 18 april 2005 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik ook kan mikken![]()
Misschien meurt hij wel vreselijk uit z'n straatjequote:Op maandag 18 april 2005 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Simpele doelman? Hij is de tweede doelman van één van de mooiste clubs ter wereld: Aston Villa. Snap trouwens niet dat hij vrijgezel is, als voetballer in de Premier League moeten er immers genoeg groupies achter hem aan lopen.![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien meurt hij wel vreselijk uit z'n straatje
Maar we gaan zo wel erg offtopic![]()
![]()
Over offtopic gesprokenquote:
geen versierpoging wel een totaal overwelmend nostalgisch gevoelquote:Op maandag 18 april 2005 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over offtopic gesproken(tenzij dit een versierpoging is
)
Knightmare is cool
tja ze moeten mij daar neerzetten ik kan een in scheiding liggend echtpaar nog niet van elkaar af drijvenquote:Op maandag 18 april 2005 21:14 schreef ioko het volgende:
Ook even een zijstraat:
Hoe singles bijvoorbeeld worden neergezet in Temptation Island. (jaja, ik weet het, heel erg slecht) Daar komen mensen hun relatie testen, en singles zijn daar de mensen die de relaties uit elkaar moeten laten vallen.
THAT will not get you laidquote:Op maandag 18 april 2005 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geen versierpoging wel een totaal overwelmend nostalgisch gevoel
Wat zou dat schuiven?quote:Op maandag 18 april 2005 21:14 schreef ioko het volgende:
Ook even een zijstraat:
Hoe singles bijvoorbeeld worden neergezet in Temptation Island. (jaja, ik weet het, heel erg slecht) Daar komen mensen hun relatie testen, en singles zijn daar de mensen die de relaties uit elkaar moeten laten vallen.
nouja dan nietquote:
mijn zelfvertrouwen heeft zeker te maken met mijn single zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef melismay het volgende:
Goeie tekst Q!
Mijn single-zijn heeft zeker te maken met zelfvertrouwen. Ik zie het vaak niet als mannen naar me kijken, ik ben sarcastisch als mensen interesse in me tonen en als ik maar ergens merk dat iemand me zit te versieren komt mijn zelfspot om de hoek kijken...
En dan nog klagen dat ik alleen ben
*spuit 11 modus* Wie?quote:Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
David DeAngelo.
Dat had ik ook. Totdat er zoveel mannen waren die me lieten merken dat ze me leuk vonden dat ik het wel moest gaan geloven. Ik ben best van de complot theorieen, maar dat werd wat onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef melismay het volgende:
Goeie tekst Q!
Mijn single-zijn heeft zeker te maken met zelfvertrouwen. Ik zie het vaak niet als mannen naar me kijken, ik ben sarcastisch als mensen interesse in me tonen en als ik maar ergens merk dat iemand me zit te versieren komt mijn zelfspot om de hoek kijken...
En dan nog klagen dat ik alleen ben
Goed linkje?quote:
Van Frank en Gerald.quote:Op maandag 18 april 2005 22:38 schreef M_Schtoppel het volgende:
Welk andere forum bedoel je??
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 18 april 2005 22:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Niets voor jou als vrouw. Dat is een datinggoeroe, vroeger een sulletje die nog geen kip kon versieren, nu een van de beste experts op datinggebied en zeer succesvol met vrouwen.
Normaal moet je als vent natuurlijk nooit tegen een vrouw zeggen dat je zijn materiaal bestudeert (want dat ervaren ze als manipulatief) maar aangezien hier ook de nodige kerels meelezen post ik het wel.
Dan kunnen mannen het al helemaal vergeten als je de tactieken van 'de vijand' kentquote:Op maandag 18 april 2005 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
Ik ben graag op de hoogte van de tactieken van 'de vijand'
Ik ben dus weer een uitzondering op jouw regel.quote:Op maandag 18 april 2005 22:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
Euh.... omdat vrouwen over het algemeen geen tot weinig moeite hebben kerels aan te trekken. Maar als ik ooit iets voor jullie vindt hou ik jullie zeker op de hoogte!
Waarom? Is dat laatste zo super dat het voor anderen verboden is?quote:Op maandag 18 april 2005 22:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh dat klopt ja, daar staat zat. Alhoewel niet alles. Sommigen zijn daar ook niet blij dat ik hier zoveel reclame maak voor DDA maar kom op man als het mij helpt, waarom zou ik het andere kerels dan onthouden?? Maar ja, je moet er wel zelf mee aan de slag willen.
Overigens is er wel een andere website met vergelijkbaar materiaal die ik WEL voor me houd, ook voor de jongens van het andere forum.![]()
Das lief.quote:Op maandag 18 april 2005 22:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja helaas maar als ik je situatie kon veranderen deed ik het in een oogwenk
![]()
Ik ben het regelmatig oneens met mensen hier, maar ik ben inderdaad ook eens wat gaan kijken en lezen van David DeAngelo. Ik dacht dat het een beetje hetzelfde als masterflirt zou zijn (waarover ik alleen wat verhalen gelezen heb), en ik moet wel zeggen dat het een Amerikaanse benadering is. Maar deze man heeft zijn verhaal goed klaar. Er zijn 6 afleveringen, in een soort van hoorcollege setting. David DeAngelo, geeft hier les, naar aanleiding van een boek dat hij schreef (heel catchy: Double your Dating) Elke aflevering duurt een dikke 2 uur. Ik heb er nu 4 gezien, en ik moet zeggen dat ik het echt heel erg interessant en leuk vind, daarnaast is het ook leerzaam. Vooral voor mannen die vaak te lief zijn, en als vriend worden beschouwd. Hij geeft informatie die voor veel mannen logisch zal zijn, maar die voor mij veel duidelijker maakt. En omdat hij het opzet vanuit biologie en evolutie, en zelfs psychologie (waarin ik een opleiding heb gevolgd, dus ik weet dat wat hij zegt klopt) is het een goed verhaal.quote:Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een zijsprong. Niet om Plato publiekelijk hier te dissen maar ik wil hem nog een keer een trap onder z'n kont geven. De allerlaatste keer, de rest is dan aan hem, of niet (waarschijnlijk).
Plato, in het vorige deel maak je WEER een denigrerende opmerking over David DeAngelo. Je roemt jezelf altijd om je enorme intelligentie (tussen de regels door) maar in jouw geval ben je gewoon erg dom en kortzichtig bezig. Je wilt zijn materiaal niet eens lezen, je verwerpt het bij voorbaat al. Alleen bij het woord mindset sla je al op tilt, terwijl dat juist het grootste deel van het werk is.
Heb je ooit ook maar een paar bladzijdes van zijn spullen gelezen? Uit het e-book of de nieuwsletters? Voor de laatste keer, de reden dat ik zo enthousiast over die man ben is omdat hij dingen beschrijft die ik op EXACT dezelfde manier heb meegemaakt. En dat prikkelde mijn nieuwsgierigheid, hoe wist die man dat? Hoe kon hij zo precies aangeven waardoor dingen niet werkten? Het leek alsof hij mij was. En toen ben ik gaan lezen lezen lezen, heb zijn DVD series bekeken, talloze interview series beluisterd (en ja, hij interviewt OOK vrouwen die van wanten weten). Het klinkt misschien heel dweperig maar ik weet nu gewoon dat dit spul mij heeft geholpen en nog verder gaat helpen. Zijn materiaal is het beste dat je kunt bestuderen als je de problemen hebt die wij hebben. Vergeet MasterFlirt, MasterFlirt SUCKS! Maar dat komt omdat ik niet in zogenaamde verleidende taalpatronen geloof, iets waar MasterFlirt zich sterk op richt.
Ik hoop dat je jezelf eens gaat aanpakken en werken aan jezelf, net zoals ik het afgelopen jaar heb gedaan en nog steeds doe. Je zit in een ontkennnigsfase, heb ik ook jaren in gezeten. Jij bent verdomme nog veel jonger dan ik man, DOE iets met die jaren!
En Ioko, hulde aan jou. Uit jouw opmerkingen maak ik op dat je inmiddels ook een aanhanger van DYD bent, jij komt er dus ook wel!
Afijn, ik laat het hier nu definitief bij.
Hopelijk levert het ook echt wat op en ga je eindelijk over op het daadwerkelijke uitvoerenquote:Op maandag 18 april 2005 22:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee niet verboden maar het is zo goed en exclusief (heb ik nog niet zelf ervaren) dat ze niet willen dat hun materiaal over het internet gestrooid wordt. Overigens ga ik deze zomer bij die jongens een workshop volgen.
Misschien hebben wij vrouwen jullie sowieso al wel aardig goed doorquote:Op maandag 18 april 2005 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kunnen mannen het al helemaal vergeten als je de tactieken van 'de vijand' kent
Zijn mannen zó doorzichtig?quote:Op maandag 18 april 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien hebben wij vrouwen jullie sowieso al wel aardig goed door
quote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Totdat er zoveel mannen waren die me lieten merken dat ze me leuk vonden dat ik het wel moest gaan geloven. Ik ben best van de complot theorieen, maar dat werd wat onwaarschijnlijk.
De complot-theorieen...quote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Totdat er zoveel mannen waren die me lieten merken dat ze me leuk vonden dat ik het wel moest gaan geloven. Ik ben best van de complot theorieen, maar dat werd wat onwaarschijnlijk.
Ik vrees dat ik wel zal moeten want een deel van de workshop speelt zich buiten en in het uitgaansleven af, dus ik vrees dat ik me dit keer nergens onderuit zal kunnen draaien. Maar het idee dat je begeleid wordt door jongens die zeer succesvol zijn met vrouwen spreekt me wel aan ja. En ach, mijn doel is niet om een superversierder te worden maar om gewoon nou eindelijk eens in elke situatie relaxed op een vrouw af te kunnen stappen en van daaruit verder te bouwen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk levert het ook echt wat op en ga je eindelijk over op het daadwerkelijke uitvoeren![]()
Het lijken de vrijmetselaers welquote:Op maandag 18 april 2005 22:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee niet verboden maar het is zo goed en exclusief (heb ik nog niet zelf ervaren) dat ze niet willen dat hun materiaal over het internet gestrooid wordt. Overigens ga ik deze zomer bij die jongens een workshop volgen.
Welke afleveringen bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
Die afleveringen zijn wel populair op p2p's zeg
quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
En verder heeft MissMSX gelijk. Op een bepaald moment moet je gewoon ophouden met zeuren en accepteren dat mensen er rare gedachten op na houden.
Dat is dus dat stuk zelfvertrouwen waar het eigenlijk allemaal om draait. Als je gelooft dat je geweldig bent zul je het ook sneller accepteren dat een ander dat ook vindt. maar dat is natuurlijk wel een opwaartse spiraal waar een begin en een aantal vervolgen op moet zitten.quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef melismay het volgende:
[..]
De complot-theorieen...Ik ben niet gek! Wat een opluchting! Dat heb ik dus ook altijd he!?
De DVD's van De Angelo zijn hier in huis. Ze zijn weliswaar niet van mij maar van mijn huisgenoot, en dus heb ik wel eens wat gezien. Ik zal zeker niet beweren dat het volledig onzin is wat de man beweert, integendeel, hij zegt best znnige dingen. Het punt is echter dat dit allemaal niet helpt zolang jij niet in contact komt met nieuwe vrouwen. En dat is waar het in eerste instantie aan schort en pas als je dat probleem opgelost heb kun je met je mindsets beginnen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een zijsprong. Niet om Plato publiekelijk hier te dissen maar ik wil hem nog een keer een trap onder z'n kont geven. De allerlaatste keer, de rest is dan aan hem, of niet (waarschijnlijk).
Plato, in het vorige deel maak je WEER een denigrerende opmerking over David DeAngelo. Je roemt jezelf altijd om je enorme intelligentie (tussen de regels door) maar in jouw geval ben je gewoon erg dom en kortzichtig bezig. Je wilt zijn materiaal niet eens lezen, je verwerpt het bij voorbaat al. Alleen bij het woord mindset sla je al op tilt, terwijl dat juist het grootste deel van het werk is.
Klinkt aantrekkelijkquote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow. Op deze manier word ik alsnog een zeurende single. Ik heb het koud, ik heb hoofdpijn, mijn neus loopt leeg, en ik moet aan een presentatie werken.
En verder heeft MissMSX gelijk. Op een bepaald moment moet je gewoon ophouden met zeuren en accepteren dat mensen er rare gedachten op na houden.
Double your dating enzoquote:
Hihi maar ze hebben geen goede smaak als ze mij leuk vindenquote:Op maandag 18 april 2005 22:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dus dat stuk zelfvertrouwen waar het eigenlijk allemaal om draait. Als je gelooft dat je geweldig bent zul je het ook sneller accepteren dat een ander dat ook vindt. maar dat is natuurlijk wel een opwaartse spiraal waar een begin en een aantal vervolgen op moet zitten.
Maar je bent zeker niet gek en ze proberen je ook geen lage streek te leveren, ze vinden je gewoon echt leuk. Zo simpel is 't.
e gaat me niet vertellen dat je nooit vrouwen tegen komt! Kom jij wel eens buiten?quote:Op maandag 18 april 2005 23:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De DVD's van De Angelo zijn hier in huis. Ze zijn weliswaar niet van mij maar van mijn huisgenoot, en dus heb ik wel eens wat gezien. Ik zal zeker niet beweren dat het volledig onzin is wat de man beweert, integendeel, hij zegt best znnige dingen. Het punt is echter dat dit allemaal niet helpt zolang jij niet in contact komt met nieuwe vrouwen. En dat is waar het in eerste instantie aan schort en pas als je dat probleem opgelost heb kun je met je mindsets beginnen.
Leuk dat je me zo hoog inschat!quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
Aha, dat klinkt al een stuk minder vijandig!
Ik vond toevallig nog laatst een leuk stuk dat precies op jou van toepassing is, niet lullig bedoeld.
http://www.bullz-eye.com/(...)ting/2005/040701.htm
En inderdaad, op dit moment ontmoet ik nog veel te weinig vrouwen. Maar goed, daar gaan we dus ook aan werken.
Ik kom inderdaad te weinig meisjes in contact met meisjes ja, maar ik had het hier over Schtoppel, want dat is bij hem helaas nog triester gesteld dan bij mij.quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
e gaat me niet vertellen dat je nooit vrouwen tegen komt! Kom jij wel eens buiten?
daar krijgen we het aloude dogma .. mannen gaan op vrouwen af .. dus ja als jullie buiten komen kom je mannen tegen. Voor een man is het heel makkelijk om uit te gaan zonder een vrouw te spreken want er word verwacht dat mannen op vrouwen afgaan !quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
e gaat me niet vertellen dat je nooit vrouwen tegen komt! Kom jij wel eens buiten?
Natuurlijk komen we die wel tegen maar als je niet weet hoe je ze in iedere situatie benaderen kunt loop je alsnog een beetje vast. En vergis je niet, heel veel mannen hebben daar moeite mee. De meeste versieren alleen in de kroeg of discotheek maar hebben geen idee hoe ze dat op andere plekken moeten doen.quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's dan een flinke belediging aan hun adres. En zou je uberhaupt wel iets willen met een vrouw die gen smaak heeft?quote:Op maandag 18 april 2005 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hihi maar ze hebben geen goede smaak als ze mij leuk vindenohhm opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... opwaartse spiraal .... nope lukt me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |