quote:
Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef M_Schtoppel het volgende:Even een zijsprong. Niet om Plato publiekelijk hier te dissen maar ik wil hem nog een keer een trap onder z'n kont geven. De allerlaatste keer, de rest is dan aan hem, of niet (waarschijnlijk).
Plato, in het vorige deel maak je WEER een denigrerende opmerking over David DeAngelo. Je roemt jezelf altijd om je enorme intelligentie (tussen de regels door) maar in jouw geval ben je gewoon erg dom en kortzichtig bezig. Je wilt zijn materiaal niet eens lezen, je verwerpt het bij voorbaat al. Alleen bij het woord mindset sla je al op tilt, terwijl dat juist het grootste deel van het werk is.
Heb je ooit ook maar een paar bladzijdes van zijn spullen gelezen? Uit het e-book of de nieuwsletters? Voor de laatste keer, de reden dat ik zo enthousiast over die man ben is omdat hij dingen beschrijft die ik op EXACT dezelfde manier heb meegemaakt. En dat prikkelde mijn nieuwsgierigheid, hoe wist die man dat? Hoe kon hij zo precies aangeven waardoor dingen niet werkten? Het leek alsof hij mij was. En toen ben ik gaan lezen lezen lezen, heb zijn DVD series bekeken, talloze interview series beluisterd (en ja, hij interviewt OOK vrouwen die van wanten weten). Het klinkt misschien heel dweperig maar ik weet nu gewoon dat dit spul mij heeft geholpen en nog verder gaat helpen. Zijn materiaal is het beste dat je kunt bestuderen als je de problemen hebt die wij hebben. Vergeet MasterFlirt, MasterFlirt SUCKS! Maar dat komt omdat ik niet in zogenaamde verleidende taalpatronen geloof, iets waar MasterFlirt zich sterk op richt.
Ik hoop dat je jezelf eens gaat aanpakken en werken aan jezelf, net zoals ik het afgelopen jaar heb gedaan en nog steeds doe. Je zit in een ontkennnigsfase, heb ik ook jaren in gezeten. Jij bent verdomme nog veel jonger dan ik man, DOE iets met die jaren!
En Ioko, hulde aan jou. Uit jouw opmerkingen maak ik op dat je inmiddels ook een aanhanger van DYD bent, jij komt er dus ook wel!
Afijn, ik laat het hier nu definitief bij.
Ik ben het regelmatig oneens met mensen hier, maar ik ben inderdaad ook eens wat gaan kijken en lezen van David DeAngelo. Ik dacht dat het een beetje hetzelfde als masterflirt zou zijn (waarover ik alleen wat verhalen gelezen heb), en ik moet wel zeggen dat het een Amerikaanse benadering is. Maar deze man heeft zijn verhaal goed klaar. Er zijn 6 afleveringen, in een soort van hoorcollege setting. David DeAngelo, geeft hier les, naar aanleiding van een boek dat hij schreef (heel catchy: Double your Dating) Elke aflevering duurt een dikke 2 uur. Ik heb er nu 4 gezien, en ik moet zeggen dat ik het echt heel erg interessant en leuk vind, daarnaast is het ook leerzaam. Vooral voor mannen die vaak te lief zijn, en als vriend worden beschouwd. Hij geeft informatie die voor veel mannen logisch zal zijn, maar die voor mij veel duidelijker maakt. En omdat hij het opzet vanuit biologie en evolutie, en zelfs psychologie (waarin ik een opleiding heb gevolgd, dus ik weet dat wat hij zegt klopt) is het een goed verhaal.
Een van de eerste dingen die hij zegt is dat de meeste mannen zich schamen iets te moeten leren van anderen over hoe om te gaan met vrouwen. Dit is voor mij erg herkenbaar, en ik schaam me er nu ook nog wel een beetje voor. (eerlijk is eerlijk) Ik kan goed omgaan met vrouwen, als ik vrienden met ze wil worden, maar voor meer romantische settings kan ik nog veel leren.
Wil je de afleveringen vinden, mail dan even, dan kan ik je waarschijnlijk wel vertellen waar je ze kunt krijgen