Ja, de vrouwen in dit topic gaan vroeg naar bed en staan vroeg op. Tegengesteld aan mij dus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Volgens mij is alles wel zo'n beetje gezegd. Er is een vrouw nodig voor nieuw leven. (letterlijk en figuurlijk)![]()
nietes, maar jullie lezen met jullie heetgebakerde hoofden gewoon glad over mijn posts heen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, de vrouwen in dit topic gaan vroeg naar bed en staan vroeg op. Tegengesteld aan mij dus.![]()
Wat had je ook weer allemaal te melden dan? Een korte samenvatting gaarne.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:41 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
nietes, maar jullie lezen met jullie heetgebakerde hoofden gewoon glad over mijn posts heen.
Prima samenvatting.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:51 schreef Mad-Eleine het volgende:
dat ik vroeg op moet staan en nu naar bed ga
salut
Kan iedereen het voortaan te laten te melden wat hij/zij gaat doen. Zo interessant is het niet. En het voegt zo weinig toe aan de discussiequote:***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***
* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.
**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles of #Ebola op de irc.fok.nl server. ***
* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
Dan had je daar eerder aan moeten denken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak verdomme...
Van mij staan ook veel dingen op FOK!, te veel, ik voel me daar niet gemakkelijk bij.
Tja zoals ik al zei is het enorm lastig uitleggen hoe het precies voelt. Er moet de eerste afspraak iets zijn waar je een bepaald gevoel bij krijgt (vaag omschreven ik weet het) en dat heeft verder niks te maken met hoe iemand is. Een beetje hetzelfde idee als waarom je naar de ene jongen of meid wel omkijkt en naar de ander niet. Noem het aantrekkingskracht voor mijn part. Maar als dat niet aanwezig is dan is er inderdaad heus wel een mogelijkheid dat dat later nog komt maar als het er na een paar dates nog niet is dan komt het (althans bij mij) ook echt niet meer en kan ik er maar beter niet mee doorgaan om de doodeenvoudige reden dat het dan zo'n broer-zus verhouding wordt.quote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Reactie van Metro op een vraag van mij. Ik zal er even op reageren.
Chemie kan toch ook ontstaan na meerdere dates? Natuurlijk is het belangrijk op een eerste afspraak hoe iemand overkomt, maar je kan nooit op één date alles te weten komen van iemand. Het doen en laten e.d., zoiets moet groeien. Je deed het net overkomen dat als je iemand bij de eerste afspraak niks voelt dat het niks kan worden. Daar ben ik het niet mee eens, want doorgaans kan je dat ook niet na één keer weten.
Dat weet ik lieverd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:04 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dan had je daar eerder aan moeten denken.
Ach zien de mensen tenminste ook eens een andere kant van je.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de indruk dat bepaalde mensen in het echt veel relaxter met hun probleem omgaan en internet als het vuilnisvat van hun ziel gebruiken, terwijl iedereen kan zien wie ze zijn.
Ik zeg alleen, dat ik daar voorzichtiger mee om zou springen.
Maargoed, wie ben ik..
We zijn daarin verschillend. Laten we het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja zoals ik al zei is het enorm lastig uitleggen hoe het precies voelt. Er moet de eerste afspraak iets zijn waar je een bepaald gevoel bij krijgt (vaag omschreven ik weet het) en dat heeft verder niks te maken met hoe iemand is. Een beetje hetzelfde idee als waarom je naar de ene jongen of meid wel omkijkt en naar de ander niet. Noem het aantrekkingskracht voor mijn part. Maar als dat niet aanwezig is dan is er inderdaad heus wel een mogelijkheid dat dat later nog komt maar als het er na een paar dates nog niet is dan komt het (althans bij mij) ook echt niet meer en kan ik er maar beter niet mee doorgaan om de doodeenvoudige reden dat het dan zo'n broer-zus verhouding wordt.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
We zijn daarin verschillend. Laten we het daar maar op houden.
Bijdehand?quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat een conclusie
wie gooit er een stelling in het leven?
quote:
Eens, je gaat toch je eigen leven inrichten en dan is het moeilijker om je aan te gaan passen aan je evt toekomstige partner.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Singles gaan naarmate ze langer single zijn steeds meer egoistisch denken en passen daardoor steeds minder goed in een gelijkwaardige relatie. Ze zijn hun eigen dingen en regels gewend en passen zich steeds moeilijker aan een mogelijke nieuwe partner aan naarmate ze langer alleen wonen en leven.
ik ben meningsloos vandaag
Veel wel, ik niet, ik ben alleen veel op fok! tijdens mn afstuderen. Mijn collega's zijn geen goede gesprekspartners m.b.t. seks en single zijn enzoquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: mensen gebruiken vaker internet als uitlaatklep voor hun emoties omdat ze dat in het dagelijks leven niet durven.
Mee oneens, de stelling klinkt misschien wel logisch, maar naarmate je langer single bent ga je denk ik meer concessies doen. Sowieso aanpassingen en dergelijke klinken statisch, terwijl binnen leuke relaties alles beetje vanzelf gaatquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Singles gaan naarmate ze langer single zijn steeds meer egoistisch denken en passen daardoor steeds minder goed in een gelijkwaardige relatie. Ze zijn hun eigen dingen en regels gewend en passen zich steeds moeilijker aan een mogelijke nieuwe partner aan naarmate ze langer alleen wonen en leven.
Wat is er TC? Je afgelopen berichten zijn nou niet echt overenthousiastquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
Even denken hoor,
nee ik heb nog steeds geen mening over mijn eigen stelling...
Dit heeft niet alleen betrekking op het single zijn en verder heeft het er weinig mee te maken waarom je single bent. Het is meer een gevolg denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Stelling: mensen gebruiken vaker internet als uitlaatklep voor hun emoties omdat ze dat in het dagelijks leven niet durven.
Ja het valt inderdaad mee, heb wel op veel schermen de frontpage gezien maar nog nooit iemand die naar het forum gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik dat niet doe. Maar nu ik er over nadenk is Fok blijkbaar niet zo populair hier, heb nog nooit iemand zien Fokken op de uni.![]()
Ik heb deze ochtend gewoon even nergens een mening overquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wat is er TC? Je afgelopen berichten zijn nou niet echt overenthousiast
Heeft er wel mee te maken, sommige mensen die er wanhopig van worden dat ze nog single zijn (waaronder mezelf soms, maar meestal zit ik er niet zo mee) willen dat weleens vertellen en om nou mijn familie of vrienden lastig te vallen met zielig gelul... nee dat doe ik dan toch liever op het wereld wijde web, en het is veeele malen goedkoper dan een of andere psycho.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dit heeft niet alleen betrekking op het single zijn en verder heeft het er weinig mee te maken waarom je single bent. Het is meer een gevolg denk ik.
Ja maar die stelling gaat toch niet alleen maar op voor singles? Iedereen die post in R&P kan er wel zo over denken. Het is meer een algemene stelling.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:24 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heeft er wel mee te maken, sommige mensen die er wanhopig van worden dat ze nog single zijn (waaronder mezelf soms, maar meestal zit ik er niet zo mee) willen dat weleens vertellen en om nou mijn familie of vrienden lastig te vallen met zielig gelul... nee dat doe ik dan toch liever op het wereld wijde web, en het is veeele malen goedkoper dan een of andere psycho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |