abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:39:27 #226
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26338627
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:37 schreef nozem het volgende:

[..]

Volgens mij is alles wel zo'n beetje gezegd. Er is een vrouw nodig voor nieuw leven. (letterlijk en figuurlijk)
Ja, de vrouwen in dit topic gaan vroeg naar bed en staan vroeg op. Tegengesteld aan mij dus.

Maar goed, ik ga ook eens richting bed.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26338645
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:39 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja, de vrouwen in dit topic gaan vroeg naar bed en staan vroeg op. Tegengesteld aan mij dus.
nietes, maar jullie lezen met jullie heetgebakerde hoofden gewoon glad over mijn posts heen.
pi_26338727
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:41 schreef Mad-Eleine het volgende:

[..]

nietes, maar jullie lezen met jullie heetgebakerde hoofden gewoon glad over mijn posts heen.
Wat had je ook weer allemaal te melden dan? Een korte samenvatting gaarne.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26338799
dat ik vroeg op moet staan en nu naar bed ga

salut
pi_26338809
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:51 schreef Mad-Eleine het volgende:
dat ik vroeg op moet staan en nu naar bed ga

salut
Prima samenvatting.

Voor mij ook verstandig.

ciao
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:52:18 #231
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26338812
Ik vind het ook leuk geweest voor vandaag... Bis Morgen mensen!
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  dinsdag 19 april 2005 @ 01:00:58 #232
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26338944
uit de op:
quote:
***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***

* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles of #Ebola op de irc.fok.nl server. ***

* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
Kan iedereen het voortaan te laten te melden wat hij/zij gaat doen. Zo interessant is het niet. En het voegt zo weinig toe aan de discussie

Met dank!
pi_26340232
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef nozem het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook een vak verdomme...

Van mij staan ook veel dingen op FOK!, te veel, ik voel me daar niet gemakkelijk bij.
Dan had je daar eerder aan moeten denken.
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:22:27 #234
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26340332
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Reactie van Metro op een vraag van mij. Ik zal er even op reageren.

Chemie kan toch ook ontstaan na meerdere dates? Natuurlijk is het belangrijk op een eerste afspraak hoe iemand overkomt, maar je kan nooit op één date alles te weten komen van iemand. Het doen en laten e.d., zoiets moet groeien. Je deed het net overkomen dat als je iemand bij de eerste afspraak niks voelt dat het niks kan worden. Daar ben ik het niet mee eens, want doorgaans kan je dat ook niet na één keer weten.
Tja zoals ik al zei is het enorm lastig uitleggen hoe het precies voelt. Er moet de eerste afspraak iets zijn waar je een bepaald gevoel bij krijgt (vaag omschreven ik weet het) en dat heeft verder niks te maken met hoe iemand is. Een beetje hetzelfde idee als waarom je naar de ene jongen of meid wel omkijkt en naar de ander niet. Noem het aantrekkingskracht voor mijn part. Maar als dat niet aanwezig is dan is er inderdaad heus wel een mogelijkheid dat dat later nog komt maar als het er na een paar dates nog niet is dan komt het (althans bij mij) ook echt niet meer en kan ik er maar beter niet mee doorgaan om de doodeenvoudige reden dat het dan zo'n broer-zus verhouding wordt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26340411
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:04 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Dan had je daar eerder aan moeten denken.
Dat weet ik lieverd.
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:46:29 #236
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26340525
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:17 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb de indruk dat bepaalde mensen in het echt veel relaxter met hun probleem omgaan en internet als het vuilnisvat van hun ziel gebruiken, terwijl iedereen kan zien wie ze zijn.

Ik zeg alleen, dat ik daar voorzichtiger mee om zou springen.

Maargoed, wie ben ik..
Ach zien de mensen tenminste ook eens een andere kant van je.
Ik zou niet weten waarom ik me zou moeten schamen voor wie ik ben. Op zowel internet als IRL ben ik gewoon mezelf en dat mogen mensen best lezen.
En internet is natuurlijk een goede uitlaatklep voor een hoop mensen.
Ik hoef mijn emoties niet altijd maar verborgen te houden voor de buitenwereld...
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26340605
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:22 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Tja zoals ik al zei is het enorm lastig uitleggen hoe het precies voelt. Er moet de eerste afspraak iets zijn waar je een bepaald gevoel bij krijgt (vaag omschreven ik weet het) en dat heeft verder niks te maken met hoe iemand is. Een beetje hetzelfde idee als waarom je naar de ene jongen of meid wel omkijkt en naar de ander niet. Noem het aantrekkingskracht voor mijn part. Maar als dat niet aanwezig is dan is er inderdaad heus wel een mogelijkheid dat dat later nog komt maar als het er na een paar dates nog niet is dan komt het (althans bij mij) ook echt niet meer en kan ik er maar beter niet mee doorgaan om de doodeenvoudige reden dat het dan zo'n broer-zus verhouding wordt.
We zijn daarin verschillend. Laten we het daar maar op houden.
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:56:23 #238
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26340651
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:54 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

We zijn daarin verschillend. Laten we het daar maar op houden.
wat een conclusie

wie gooit er een stelling in het leven?
pi_26340705
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

wat een conclusie

wie gooit er een stelling in het leven?
Bijdehand?
pi_26340815
Stelling: Singles gaan naarmate ze langer single zijn steeds meer egoistisch denken en passen daardoor steeds minder goed in een gelijkwaardige relatie. Ze zijn hun eigen dingen en regels gewend en passen zich steeds moeilijker aan een mogelijke nieuwe partner aan naarmate ze langer alleen wonen en leven.

ik ben meningsloos vandaag

[ Bericht 13% gewijzigd door Tranceptor op 19-04-2005 09:17:11 ]
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:09:04 #241
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26340825
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:00 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Bijdehand?
bijdehand?
Ik zei alleen wat een conclusie (was niet bijdehand bedoeld )

Stelling: mensen gebruiken vaker internet als uitlaatklep voor hun emoties omdat ze dat in het dagelijks leven niet durven.
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:34:55 #242
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26341188
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Singles gaan naarmate ze langer single zijn steeds meer egoistisch denken en passen daardoor steeds minder goed in een gelijkwaardige relatie. Ze zijn hun eigen dingen en regels gewend en passen zich steeds moeilijker aan een mogelijke nieuwe partner aan naarmate ze langer alleen wonen en leven.

ik ben meningsloos vandaag
Eens, je gaat toch je eigen leven inrichten en dan is het moeilijker om je aan te gaan passen aan je evt toekomstige partner.
pi_26341684
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: mensen gebruiken vaker internet als uitlaatklep voor hun emoties omdat ze dat in het dagelijks leven niet durven.
Veel wel, ik niet, ik ben alleen veel op fok! tijdens mn afstuderen. Mijn collega's zijn geen goede gesprekspartners m.b.t. seks en single zijn enzo
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Mee oneens, de stelling klinkt misschien wel logisch, maar naarmate je langer single bent ga je denk ik meer concessies doen. Sowieso aanpassingen en dergelijke klinken statisch, terwijl binnen leuke relaties alles beetje vanzelf gaat
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26341774
Even denken hoor,

nee ik heb nog steeds geen mening over mijn eigen stelling...
pi_26341804
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
Even denken hoor,

nee ik heb nog steeds geen mening over mijn eigen stelling...
Wat is er TC? Je afgelopen berichten zijn nou niet echt overenthousiast
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26341821
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:09 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dit heeft niet alleen betrekking op het single zijn en verder heeft het er weinig mee te maken waarom je single bent. Het is meer een gevolg denk ik.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:03:49 #247
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26341856
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:05 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat ik dat niet doe. Maar nu ik er over nadenk is Fok blijkbaar niet zo populair hier, heb nog nooit iemand zien Fokken op de uni.
Ja het valt inderdaad mee, heb wel op veel schermen de frontpage gezien maar nog nooit iemand die naar het forum gaat.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_26341965
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:02 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Wat is er TC? Je afgelopen berichten zijn nou niet echt overenthousiast
Ik heb deze ochtend gewoon even nergens een mening over

toch vrij uniek voor mij
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:24:57 #249
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26342332
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:02 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Dit heeft niet alleen betrekking op het single zijn en verder heeft het er weinig mee te maken waarom je single bent. Het is meer een gevolg denk ik.
Heeft er wel mee te maken, sommige mensen die er wanhopig van worden dat ze nog single zijn (waaronder mezelf soms, maar meestal zit ik er niet zo mee) willen dat weleens vertellen en om nou mijn familie of vrienden lastig te vallen met zielig gelul... nee dat doe ik dan toch liever op het wereld wijde web, en het is veeele malen goedkoper dan een of andere psycho.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_26342390
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:24 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Heeft er wel mee te maken, sommige mensen die er wanhopig van worden dat ze nog single zijn (waaronder mezelf soms, maar meestal zit ik er niet zo mee) willen dat weleens vertellen en om nou mijn familie of vrienden lastig te vallen met zielig gelul... nee dat doe ik dan toch liever op het wereld wijde web, en het is veeele malen goedkoper dan een of andere psycho.
Ja maar die stelling gaat toch niet alleen maar op voor singles? Iedereen die post in R&P kan er wel zo over denken. Het is meer een algemene stelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')