RRREEEEEEEEEEEEENGGGGGGGquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan brengt ie hem vast niet weer bij Aad
Ja hallo, dat de meeste van ons nou sporttour rijden wilt ook weer niet gelijk zeggen dat we een topkoffer hebben hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef ondeugend het volgende:
Wie neemt er morgen een gereedschapskist mee ?
Rugzak dan maar...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja hallo, dat de meeste van ons nou sporttour rijden wilt ook weer niet gelijk zeggen dat we een topkoffer hebben hoor![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM heb toch geen SM![]()
Als je die KLX bedoeld......![]()
Doei!
Jawel.... lekkere geurtjesquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet teveel snuive he !
waarom niet gewoon ff een motomaster street setje? is goed genoeg... als je dr niet mee om kan gaan lig je zo op je plaat en met 2 vingers kan je een stoppie makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:54 schreef Makster het volgende:
Ben benieuwd of die van mij het overleeft, ongetwijfeld van wel maar ja eerst zien dan geloven
En ik ben opzoek naar een Motomaster 320 mm remschijf met adapter voor een 4 zuiger brembo remtabg, waarom is alles zo lastig om te vinden damnit !! www.TMV.nl is een goeie site maar utieraard geen prijzen, en waar kan je adapters voor remtangen laten maken? Of beter wie kan het voor weinig regelen
Wat zit er allemaal in het street setje? Neem aan ook de 320 mm schijf en een adapter voor de originele remtang ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:07 schreef Youp het volgende:
[..]
waarom niet gewoon ff een motomaster street setje? is goed genoeg... als je dr niet mee om kan gaan lig je zo op je plaat en met 2 vingers kan je een stoppie maken
Kom ik wel naar jou eerstquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:08 schreef Makster het volgende:
Kwart voor twaalf lijkt me wel ok, wil 's ochtens ook nog die sigma op mijn motor hebben, het liefst ook nog werkend
Ik moet mn volle hand gebruiken om die 210kg tot stoppen te brengenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:07 schreef Youp het volgende:
[..]
waarom niet gewoon ff een motomaster street setje? is goed genoeg... als je dr niet mee om kan gaan lig je zo op je plaat en met 2 vingers kan je een stoppie maken
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
Die route is net ff iets te lang, moet er ook nog heenrijden.
dat is een 4mm dikke 320mm schijf met adapter voor de ori remtangquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in het street setje? Neem aan ook de 320 mm schijf en een adapter voor de originele remtang ofzo?
en hoe DUUUUUUURRR kost dat dannnnn![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik moet mn volle hand gebruiken om die 210kg tot stoppen te brengen![]()
Een anker van de sloop kost minderquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:13 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is een 4mm dikke 320mm schijf met adapter voor de ori remtang
ik dacht zo rond de 250 euro...
een race kit 5mm dikke schijf met 4 zuiger remtang en adapter kost zo'n 600 euro ofzoiets
mietenspulquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat wil je met simpele 4 zuiger Tokico's
Neem aan dat die optie ook voor mij geldig isquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan ga je toch naar huis na de Bosweg
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:07 schreef Youp het volgende:
1 jou motor weegt 30 ton minder, 2 jij hebt ook een hele toffe remklauwquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik denk een stoppie met 1 vinger
zelfs met mijn goedkope wave schijfje kan ik al uit een andere wereld hard remmen en stoppies of onderuit remmen.
![]()
[afbeelding]Acerbis spiegel zit er nu net op.
![]()
Maar ja vind oom agent leuk.![]()
rvs leidingen heeft ktm standaardquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:21 schreef Makster het volgende:
Zit nu een originele 4 zuiger tokico onder, uiteraard moet ik ook nog stalen leidingen en radiale rempomp
Brrrquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:26 schreef hicham het volgende:
Het regent hier echt keihard opeens. Onweer, bliksem allesEn youssef is aan het motorrijden
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
zelfs met mijn goedkope wave schijfje kan ik al uit een andere wereld hard remmen en stoppies of onderuit remmen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, ik heb ook veel met Husqvarna gewerktZijn wel goede machines, betrouwbaar enzo. Altijd gelijk snel starten enzo
Veel plezier mee gehad iig
Alleen maken wel herrie
Dat komt hier nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:32 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Brrr
Dat weer mogen jullie daar houden hoor, is hier niet welkom
foto fotoquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
quote:
Hier ook niet, maar het is er toch van gekomenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:32 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Brrr
Dat weer mogen jullie daar houden hoor, is hier niet welkom
Jepquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]Vet zo een KNMI site voor hulpverleningsdiensten ofzo
![]()
Hahahaquote:
wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare wie gaan er allemaal mee morgen?
-Pepijn (?)
-Makster
-OPM
-PatM
-Riet
ik wil ook een mooie bling bling rvs uitlaat ofzo met een db killer die ik dr uit ken trekkenquote:Op zondag 17 april 2005 00:00 schreef Makster het volgende:
Morgen met of onder DB Killer op pad? Ik zie wel, ga nu naar bed en morgen vroeg eerst de Sigma erop klussen, hopelijk. Ben verre van straat legaal maarja we zien wel
Hooii
quote:Op zondag 17 april 2005 00:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn...wtftijd om de Fok MC Knokploeg op te trommelen
kijk uit met kettingsmeer en brede sloffenquote:Op zondag 17 april 2005 00:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou alleen naar de Bosweg gaan Heh.
Maar de radiateurkap zit er weer op, heb megavette en zwarte handen nu want net ook nog even met WD40 de velgen af genomen, kwam aardig wat kettingsmeer vanaf.
Nu ff kijken of ik de voorvork makkelijk open krijg, schijnt geen druppel olie in te zitten.![]()
Zo nog ff rijden.![]()
Ik heb maar 130 achter.quote:Op zondag 17 april 2005 00:24 schreef Youp het volgende:
kijk uit met kettingsmeer en brede sloffenmijn slof achter past NET tussen de achterbrug... je krijgt er geen vinger tussen
en daardoor loopt hij dus vlak langs de ketting af.... en je wilt niet dat er wat kettingsmeer op je band komt als je de volle breedte van de band eens gebruikt
steeksleutels zijn foutquote:Op zondag 17 april 2005 00:31 schreef Patrick281 het volgende:
Pass even een lange ringsleutel 22
ik krijg de voorvork bovenaan niet los met een standaard lengte steeksleutel.
Ook niet met een hamer erop, FS zei dat ik even naar het tijdstip moest kijken omdat ik nogal wat lawaai maakte met slaan.
ik heb 120 voor en euhm 160 of 170 achterquote:Op zondag 17 april 2005 00:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb maar 130 achter.![]()
Voor het sturen alleen maar beter, voor het posen een stuk minder.![]()
ik dacht met je CRquote:Op zondag 17 april 2005 00:31 schreef Patrick281 het volgende:
FS zei dat ik even naar het tijdstip moest kijken omdat ik nogal wat lawaai maakte met slaan.
waarom niet? van zo'n geluiden slaap ik goed...quote:Op zondag 17 april 2005 00:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht met je CRnu nog een stukje rijden
![]()
quote:
Je wou toch rijequote:Op zaterdag 16 april 2005 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik stel voor dat, mits het goed weer is, we om 12 uur afspreken bij Texaco "De Zuidpunt" langs de A16, net voor de Moerdijkbrug, net voorbij Dordrecht
De route (sponsered by Garmin):
[afbeelding]
Lengte: 80.8km
Stomme vraag natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2005 00:00 schreef Makster het volgende:
Morgen met of onder DB Killer op pad?
quote:Op zondag 17 april 2005 00:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht met je CRnu nog een stukje rijden
![]()
Ongelovelijk gewoon.quote:Op zondag 17 april 2005 01:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zei toch, jij hebt er ook een handjevan
quote:Op zondag 17 april 2005 00:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als we op de bosweg gaan filmen/whatever wil ik graag wat shoots van de bochten waar jij onderuit bent gegaan...
hoe vaak wil je dequote:
quote:Op zondag 17 april 2005 01:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met een injectiespuit voor de hond 3 keer wat olie (5 ml per keer) geinjecteerd via een boutgat op de voorvork.
![]()
De linkerkant spuugde trouwens wat oliedruppels en lucht uit toen ik het boutje opendraaide, daar zat dus zeker al wat olie in voordat ik begon.![]()
Fietscomputertje zit erop, alleen nog niet aangesloten uiteraard.
De carbon like handkappen passen niet, het stuur heeft inwendig een te kleine diameter.
![]()
De eerste nietquote:Op zondag 17 april 2005 01:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe vaak wil je dehoren?? ben geen knuffelturk
heb alle meets meegemaakt die ik kon meemaken
Dit is een ander, nieuw, vers topic hoor.quote:Op zondag 17 april 2005 01:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wanneer laat je die gasten nu eens...
dat je er nog energie in steekt...
Heh? Als je daar 50 haalt ben je de manquote:Op zondag 17 april 2005 01:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zijn de bochten (<100km/h) waar wij elkaar zouden chasen
duhhquote:Op zondag 17 april 2005 01:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dit is een ander, nieuw, vers topic hoor.
No shit Sherlockquote:Op zondag 17 april 2005 01:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duhhwaren quotes van jou als reactie op PatM gisteren
ik bedoel kleiner dan hequote:Op zondag 17 april 2005 01:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heh? Als je daar 50 haalt ben je de man
ja.quote:Op zondag 17 april 2005 01:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ooooooohhhhhhhhhhhhhh jaaaaaaa!!!!!!!!!!!
]quote:Op zondag 17 april 2005 01:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wrom reageer dan alsof je em niet begrijpt![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 01:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis al laat
we rijden niet allemaal een sport-tourquote:Op zondag 17 april 2005 01:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja dat is een hele krappe bocht hoor, daar rijd je dus zo je middenbok/demper aan de grondIk reed ca. 40 denk ik...
Gelukkig nietquote:Op zondag 17 april 2005 01:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we rijden niet allemaal een sport-tour
morgen maar meteen es proberen danquote:Op zondag 17 april 2005 01:34 schreef Rietvaerder het volgende:
BTW met deze Bandit ga ik het niet redden denk ik met een sprintje tegen je
Ja, wanneer komt Youssef weerquote:Op zondag 17 april 2005 01:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best ajmmer dat de lims niet komen...had wel gedacht dat ze net zo fanatiek aanwezig zouden zijn als hun postgedrag (tenminste tot voor kort)
Nee, zonde van mn koppelingquote:Op zondag 17 april 2005 01:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
morgen maar meteen es proberen dandig vid cam gaat mee
komt dannnnnquote:Op zondag 17 april 2005 01:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, zonde van mn koppeling![]()
![]()
![]()
Pfsst, 400cc tegen mn dikke 600cc, geen partij![]()
Nu eerst eens kijken of er morgen na een ritje geen olie onderuit komt.quote:Op zondag 17 april 2005 01:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk als er straks in de ene poot meer olie zit dan in de ander.....
2 tikkies terug, jaapquote:Op zondag 17 april 2005 01:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
50km/h in zn 5 en dan volgasKomt dannnnn
wat een gedoe met die dingen zeg, kan er nog steeds niet bij met mijn hoofdquote:Op zondag 17 april 2005 01:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nu eerst eens kijken of er morgen na een ritje geen olie onderuit komt.![]()
Dan misschien bij iemand een ringsleutel lenen en de deksels aan de bovenkant eraf mieteren en er 200 ml olie in spuiten per kant.
Volgens Aad stond hij droog.![]()
Boswegquote:Op zondag 17 april 2005 01:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nu eerst eens kijken of er morgen na een ritje geen olie onderuit komt.![]()
ik zeg slaap...slaaaaaaappquote:Op zondag 17 april 2005 01:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee niks 2 tikkies terug, 2 tikkes op je neus daalijk
quote:Op zondag 17 april 2005 01:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat een gedoe met die dingen zeg, kan er nog steeds niet bij met mijn hoofdmissch eerst maar es live meemaken dan
Ja jij belt nooit meerquote:Op zondag 17 april 2005 01:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis alweer te lang geleden he
zou weinig uitmakenquote:Op zondag 17 april 2005 01:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij kan je er net zo goed geen demper op zetten
quote:Op zondag 17 april 2005 01:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan maakt ie nog minder herrie ook volgens mij
ik moet jou nog steeds es vragen om die bevestigingsdingen te bestellen + stuurdoppen + complete moer/bout setquote:Op zondag 17 april 2005 01:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar zijn je zilveren stepjes nou eigenlijk die je besteld had bij Louis
2quote:Op zondag 17 april 2005 01:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoeveel foto's staan er in je sig van je ZXR
quote:Op zondag 17 april 2005 01:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik moet jou nog steeds es vragen om die bevestigingsdingen te bestellen + stuurdoppen + complete moer/bout set
Je zegt het precies goedquote:Op zondag 17 april 2005 01:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
onderste link ook gezien in mijn signiks voor jou
??
quote:Op zondag 17 april 2005 01:51 schreef Patrick281 het volgende:
Mooie basis voor een naked, streetfighterstuurkuipje erop met van die dubbele ogen. [afbeelding]
Gewoon zo je bed uit op de motor springen.quote:Op zondag 17 april 2005 01:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:wil t wel es proberen, naked rond te rijden
ff voorste schermen eraf en gaan
daar ontbreekt een afdekkapje geloof ikquote:Op zondag 17 april 2005 01:55 schreef Patrick281 het volgende:
Maar zo vanaf de zijkant zit er best wel veel ruimte tussen de kuip en de kroonplaat.![]()
neuhhquote:Zo'n SM kuipje met halogeenlampjes zal best vet staan, heb je een dikke naked.![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 01:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij bestaat niet voor de jouwe
Klik!
wtfquote:
Heb ikquote:Op zondag 17 april 2005 02:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, had ik maar wat geld over voor een ZX-7R
jaloeziequote:
zou best kunnen, komt van MF...quote:Filmpje is trouwens het cluppie van Romius zekerr.
Herken de weg van een filmpje wat hij een keer van zijn nieuwe fiets poste.
die is wat drinken met friends...quote:Op zondag 17 april 2005 02:07 schreef Patrick281 het volgende:
Waar is je vriendin OPMdat je zo laat Fokktt! of heb je ruzie.
Dikke kont hoor !quote:Op zondag 17 april 2005 02:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, had ik maar wat geld over voor een ZX-7R
[afbeelding]
black ninja
Het verbruik van m'n KLX is op dit moment 1 op 11, maar loopt veelste rijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:37 schreef Makster het volgende:
Hee PatM, hoeveel kilometer kan ik rijden op een tank benzine?
Een KLX 650 C trekt standaard rond de 5/6 seconden naar de 100quote:Op zondag 17 april 2005 08:57 schreef Makster het volgende:
naja geen idee hoe hard die KLX eigelijk kanLOL echt goed zo een SM
Wat lul je danquote:Op zondag 17 april 2005 08:57 schreef Makster het volgende:
en no way dat je me er uittrekt met je bandit, tenminste, naja geen idee hoe hard die KLX eigelijk kanLOL echt goed zo een SM
quote:Vandaag kan het een aardige dag te worden, maar dan moet er nog wel het
een en ander gebeuren. Zo moet de mist, die plaatselijk in Zeeland en
Limburg voorkomt, de komende uren verdwijnen. Verder moet de bewolking
die nu vanuit Duitsland het noordoosten en oosten van ons land is
binnengekomen en nog verder terrein wint langzaam gaan oplossen. Dit zal
moeizaam gaan maar met name vanmiddag moet dan op veel plaatsen de zon
er toch wel bijkomen. Er blijven echter ook gebieden over waar de lage
bewolking hardnekkig zal blijken te zijn. Vooral in het zuidwesten van
ons land kan dat het geval zijn. De middagtemperatuur komt op veel
plaatsen rond de 17 graden te liggen. In het zuidwesten blijft de
temperatuur lager. Later vandaag is bovendien een (onweers)bui niet uit
te sluiten. De wind waait uit uiteenlopende richten en is zwak tot
matig, aan de kust af en toe vrij krachtig.
quote:Op zondag 17 april 2005 08:39 schreef PatrickM het volgende:
Als ik het goed begrijp op 12.00 bij de Texaco voor de moerdijkbrug?
Zal ik nog ff komen kijken? Kunnen we rond kwart voor 12 gelijk samen vanuit Sterrenburg wegrjdenquote:Op zondag 17 april 2005 09:25 schreef Makster het volgende:
Ik ga wel mee ja, straks eerst proberen die Sigma aan de praat te krijgen. Ik ga NU eten en dan naar de garage toe.
Gewoon de A15 van Nijmegen naar Dordt pakken, dan afslag Papendrecht/Dordrecht pakken (N3), dan heel de N3 uitrijden tot je bij de A16 komt, moet je richting Breda gaan, en dan na 3km ofzo zie je rechts een Texaco (De Zuidpunt)quote:Op zondag 17 april 2005 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
voelt aan alsof het 600 uur is
riet, hoe kom ik bij die tex eigenlijk?
Yepquote:Op zondag 17 april 2005 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thxhadden we daar al es eerder afgesproken?
quote:Rijksweg A16-Westzijde
3316EJ DORDRECHT
Tel.: (078) 618 32 50
Services: Shop, Sandwiches, LPG
quote:6. Rijd na 0.7 km de oprit van de A16 op (Feijenoord[afslag 24]) richting Dordrecht 3.2 km 00:06:58
7. Neem na 16 km afslag Randweg Dordrecht[afslag 20] richting 's-Gravendeel 19.1 km 00:16:04
8. Ga na 400 m rechtsaf op de Provincialeweg (N217) richting 's-Gravendeel 19.5 km 00:16:51
9. Ga na 120 m rechtsaf de Rijksstraatweg op 19.6 km 00:17:02
10. Ga na 300 m linksaf op de Rijksstraatweg 19.9 km 00:17:30
11. Houd na 2.8 km links aan op de Rijksstraatweg 22.7 km 00:24:55
12. Na 1.7 km bent u gearriveerd (Rijksstraatweg
quote:Op zondag 17 april 2005 17:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, hele leuke dag, behalve dat ik bijna mn nieuwe Bandit weer es gecrunshed had
dat is ook niks op een CR500quote:Op zondag 17 april 2005 17:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, door het oog van de naald, en Mark ging ook al bijna, en wie wil Oxtars kopen van nog geen jaar oud?
![]()
[afbeelding]
Met slechts kleine kickstarter schade, scheurtje van ruim 10 centimeter lang.![]()
De huidige eigenaar heeft een blauwe plek van 3 centimeter doorsnede op de voet.
Was al bang dat het zo zou overkomenquote:Op zondag 17 april 2005 01:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best ajmmer dat de lims niet komen...had wel gedacht dat ze net zo fanatiek aanwezig zouden zijn als hun postgedrag (tenminste tot voor kort)
Je kan toch een kompas + rieten matje meenemenquote:Op zondag 17 april 2005 18:58 schreef hicham het volgende:
Maar niet al te lang omdat ik ook nog tijd moet maken voor mijn verplichte gebedenDie overigens in de zomer verder uit elkaar liggen vanwege de lange dagen dus het moet wel redelijk lukken
Ja, ik zag het ook wel aankomen dit hoorquote:Op zondag 17 april 2005 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey hicham, moet je helemaal zelf wetenmaar omdat jullie beiden zo ongelofelijk fanatiek waren had ik gedacht dat als jullie een motor hadden ook zouden meeten.
wel jammer, maar tis niet andersjullie weten iig niet wat jullie missen
Ik heb zo een horloge met ingebouwde gebedsrichting kompas + gebedstijdenquote:Op zondag 17 april 2005 19:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je kan toch een kompas + rieten matje meenemen![]()
Als wij dan bij de Mac zitten te genieten van de zooi die ze daar verkopen, kan jij in de tussentijd buiten bidden![]()
Gewoon een kutband?quote:Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef PatrickM het volgende:
Is iemand trouwens bekend met dit fenomeen:
[afbeelding]
Loopvlak in het midden is mooi glad, zijkanten lijken opgeruwd en voelen ook ruw en grof aan
't is zowel aan de voor als achterkant...
jup... mijn ktm heeft t ookquote:Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef PatrickM het volgende:
Is iemand trouwens bekend met dit fenomeen:
[afbeelding]
Loopvlak in het midden is mooi glad, zijkanten lijken opgeruwd en voelen ook ruw en grof aan
't is zowel aan de voor als achterkant...
Geven iig weinig vertrouwen...quote:
Ik heb het even helemaal gehad met de Boswegquote:Op zondag 17 april 2005 19:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Geven iig weinig vertrouwen...
Was hopelijk wel te merken in die lange bocht van de Bosweg... ging er niet echt hard doorheen
Maar nog wel met enige reserve. Heb niet lopen pushen om me knie aan de grond te krijgen. Zag na de eerste twee keer door de lange bocht heen wel in dat dat met dit weer (en ook dezen banden) nog even niet ging lukken
waarom zou je springen?quote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef Makster het volgende:
Ja was een mooie dag
Wat er bij mij precies gebeurde was in een bocht uitwijken voor grote stenen a.k.a. puin om vervolgens in de berm terecht te komen en er nog maar NET uit te komen. Had serieus al overwogen om te gaan springen want ik zat nog best lang naast het asflat en ging ook nog redelijlk hard. Remmen is geen optie want dan lig je plat, sturen werkt niet dan pleur je en gas geven is ook geen optie want dat pleur je
Als ik erover nadenk schrok ik niet eens zo hard, was nog rationeel genoeg om springen te overwegen, blij dat ik het niet heb gedaan achteraf
Ik zag die stenen ook pas op t laatstquote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef Makster het volgende:
Ja was een mooie dag
Wat er bij mij precies gebeurde was in een bocht uitwijken voor grote stenen a.k.a. puin om vervolgens in de berm terecht te komen en er nog maar NET uit te komen. Had serieus al overwogen om te gaan springen want ik zat nog best lang naast het asflat en ging ook nog redelijlk hard. Remmen is geen optie want dan lig je plat, sturen werkt niet dan pleur je en gas geven is ook geen optie want dat pleur je
Als ik erover nadenk schrok ik niet eens zo hard, was nog rationeel genoeg om springen te overwegen, blij dat ik het niet heb gedaan achteraf
klinkt als een fijn stukje wegquote:Op zondag 17 april 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb het even helemaal gehad met de Bosweg
60pk die kawa? nèèèh....quote:Op zondag 17 april 2005 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zag die stenen ook pas op t laatstBest verradelijk, maar ja het is toch nog goed komen
BTW dat ding van je rijd best kickTrekt als een gek als je bedenkt dat het een 1 cilinder is en maar 60pk ofzo heeft
Heel stuk feller dan de KLX van PatM
Misschien er bij vertellen dat ik op een dijk reedt en het 50 cm naast met een meter of 5 naar beneden ging, en dat met een snelheid van 80 ofzo.quote:Op zondag 17 april 2005 19:34 schreef Youp het volgende:
[..]
waarom zou je springen?remmen is trouwens een redelijke optie in het gras met een SM... de achterrem dan.. dan glijdt het handeltje onderuit en jij valt niet erg hard en t ding glijdt totdat hij stil ligt.. over gras gebeurt er niks tot niet veel hoor
al vaak genoeg op mn bek gepleurt op t gras
ah ja, das andere koekquote:Op zondag 17 april 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Misschien er bij vertellen dat ik op een dijk reedt en het 50 cm naast met een meter of 5 naar beneden ging, en dat met een snelheid van 80 ofzo.
Achterrem zou ik idd gaan glijden en dan dus de dijk af, was het alleen gras ja dan had ik niet gesprongen, sterker nog dan had ik gewoon rechtdoor gegaan![]()
De 60 gaan we niet halen nee, wel een bergje aan koppel aan boord. Ja leuk speelgoed, totaal anders als de ZXR maar net zo leuk!quote:Op zondag 17 april 2005 19:37 schreef Youp het volgende:
[..]
60pk die kawa? nèèèh....dat heeft pep zn CR500
60-65pk toch Markquote:Op zondag 17 april 2005 19:37 schreef Youp het volgende:
[..]
idd.. mn oom heeft de laatste nieuwe KLX650R en die heeft 42pkquote:Op zondag 17 april 2005 19:42 schreef Makster het volgende:
[..]
De 60 gaan we niet halen nee, wel een bergje aan koppel aan boord. Ja leuk speelgoed, totaal anders als de ZXR maar net zo leuk!
Plus heeft de SM vandaag mijn leven geredt !![]()
![]()
![]()
mijn KTM zit met opengewerkt luchtfilter, andere demper en goed afgestelde carb rond de 50 met 20kw op kentekenquote:Op zondag 17 april 2005 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
60-65pk toch Mark18kw op kenteken
Dat je naar de kapper toe moetquote:Op zondag 17 april 2005 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
MArk, wat zei jij in het eerste filmpje nadat ik voor de 1e keer voorbij kwam![]()
Die korte bochten zijn idd niet je van hetquote:Op zondag 17 april 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb het even helemaal gehad met de Bosweg
Mijn ideequote:Op zondag 17 april 2005 20:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die korte bochten zijn idd niet je van het
Maar die lange bocht blijft heerlijk
heel fijn als je op je SM zit en dat vliegt door de lucht van je voorwiel af en land zo in je open crosshelmquote:Op zondag 17 april 2005 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel minder dat er poep op 2 plaatsen lag midden in de bocht...
Had je het niet kunnen ophouden tot bij de Macquote:Op zondag 17 april 2005 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel minder dat er poep op 2 plaatsen lag midden in de bocht...
Wie, ikkuhquote:Op zondag 17 april 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Trouwens, jij trok wel aardig weg toen ik de N3 namWil ik ook kunnen
wat een onzinquote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vertelde me vriendin net van die 2 meisjes die zo aan het schelden waren toen wij nota bene erg rustig aan deden...zegt ze dat zij precies hetzelfde zou hebben gedaan als zij op dat paard zatwij zouden onze motoren uit moeten zetten als je ziet dat het paard flipt tot die beesten weg waren...
Hmm....quote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vertelde me vriendin net van die 2 meisjes die zo aan het schelden waren toen wij nota bene erg rustig aan deden...zegt ze dat zij precies hetzelfde zou hebben gedaan als zij op dat paard zatwij zouden onze motoren uit moeten zetten als je ziet dat het paard flipt tot die beesten weg waren...
quote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hmm....
Ik denk juist dat HUN eerder het gevaar op de weg zijn, hun begeven zich immers met paarden op de openbare weg die daarvoor niet getrained zijn blijkbaar
Niet meer nadat jij voorbij bent gekomenquote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
En die teffus stront kwam ook al van die kutpaarden. Geef mij maar schapen, die zitten tenminste achter een hek!
quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
En die teffus stront kwam ook al van die kutpaarden. Geef mij maar schapen, die zitten tenminste achter een hek!
en ze leven niet zo lang......quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
Normaal rijd ik met legerkisten, maar die heb ik vorige week op mijn werk laten staan.quote:Op zondag 17 april 2005 18:49 schreef Youp het volgende:
dat is ook niks op een CR500daar moet je hanwags voor hebben
Hij klinkt inderdaad anders na het verwisselen van de zuiger.quote:Op zondag 17 april 2005 20:05 schreef Youp het volgende:
pep.. die CR500 van je klinkt nergens naarzo fluisterzacht
ZO moet een CR500 klinken http://members.home.nl/yo(...)chrikken%20ruud).avi
hier was hij nog koud, zodra ik toeren wil maken hapert ie
Zo lang dat duurtquote:Op zondag 17 april 2005 19:37 schreef Youp het volgende:
[..]
Dat zei FS ook al, ik gelijk dat mijn motor zo k-u-t starte vandaag, maar dat was ondergeschikt aan het dierenleed.quote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |