Heh? Als je daar 50 haalt ben je de manquote:Op zondag 17 april 2005 01:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zijn de bochten (<100km/h) waar wij elkaar zouden chasen
duhhquote:Op zondag 17 april 2005 01:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dit is een ander, nieuw, vers topic hoor.
No shit Sherlockquote:Op zondag 17 april 2005 01:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duhhwaren quotes van jou als reactie op PatM gisteren
ik bedoel kleiner dan hequote:Op zondag 17 april 2005 01:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heh? Als je daar 50 haalt ben je de man
ja.quote:Op zondag 17 april 2005 01:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ooooooohhhhhhhhhhhhhh jaaaaaaa!!!!!!!!!!!
]quote:Op zondag 17 april 2005 01:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wrom reageer dan alsof je em niet begrijpt![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 01:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis al laat
we rijden niet allemaal een sport-tourquote:Op zondag 17 april 2005 01:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja dat is een hele krappe bocht hoor, daar rijd je dus zo je middenbok/demper aan de grondIk reed ca. 40 denk ik...
Gelukkig nietquote:Op zondag 17 april 2005 01:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we rijden niet allemaal een sport-tour
morgen maar meteen es proberen danquote:Op zondag 17 april 2005 01:34 schreef Rietvaerder het volgende:
BTW met deze Bandit ga ik het niet redden denk ik met een sprintje tegen je
Ja, wanneer komt Youssef weerquote:Op zondag 17 april 2005 01:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best ajmmer dat de lims niet komen...had wel gedacht dat ze net zo fanatiek aanwezig zouden zijn als hun postgedrag (tenminste tot voor kort)
Nee, zonde van mn koppelingquote:Op zondag 17 april 2005 01:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
morgen maar meteen es proberen dandig vid cam gaat mee
komt dannnnnquote:Op zondag 17 april 2005 01:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, zonde van mn koppeling![]()
![]()
![]()
Pfsst, 400cc tegen mn dikke 600cc, geen partij![]()
Nu eerst eens kijken of er morgen na een ritje geen olie onderuit komt.quote:Op zondag 17 april 2005 01:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk als er straks in de ene poot meer olie zit dan in de ander.....
2 tikkies terug, jaapquote:Op zondag 17 april 2005 01:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
50km/h in zn 5 en dan volgasKomt dannnnn
wat een gedoe met die dingen zeg, kan er nog steeds niet bij met mijn hoofdquote:Op zondag 17 april 2005 01:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nu eerst eens kijken of er morgen na een ritje geen olie onderuit komt.![]()
Dan misschien bij iemand een ringsleutel lenen en de deksels aan de bovenkant eraf mieteren en er 200 ml olie in spuiten per kant.
Volgens Aad stond hij droog.![]()
Boswegquote:Op zondag 17 april 2005 01:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nu eerst eens kijken of er morgen na een ritje geen olie onderuit komt.![]()
ik zeg slaap...slaaaaaaappquote:Op zondag 17 april 2005 01:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee niks 2 tikkies terug, 2 tikkes op je neus daalijk
quote:Op zondag 17 april 2005 01:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat een gedoe met die dingen zeg, kan er nog steeds niet bij met mijn hoofdmissch eerst maar es live meemaken dan
Ja jij belt nooit meerquote:Op zondag 17 april 2005 01:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis alweer te lang geleden he
zou weinig uitmakenquote:Op zondag 17 april 2005 01:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij kan je er net zo goed geen demper op zetten
quote:Op zondag 17 april 2005 01:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan maakt ie nog minder herrie ook volgens mij
ik moet jou nog steeds es vragen om die bevestigingsdingen te bestellen + stuurdoppen + complete moer/bout setquote:Op zondag 17 april 2005 01:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar zijn je zilveren stepjes nou eigenlijk die je besteld had bij Louis
2quote:Op zondag 17 april 2005 01:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoeveel foto's staan er in je sig van je ZXR
quote:Op zondag 17 april 2005 01:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik moet jou nog steeds es vragen om die bevestigingsdingen te bestellen + stuurdoppen + complete moer/bout set
Je zegt het precies goedquote:Op zondag 17 april 2005 01:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
onderste link ook gezien in mijn signiks voor jou
??
quote:Op zondag 17 april 2005 01:51 schreef Patrick281 het volgende:
Mooie basis voor een naked, streetfighterstuurkuipje erop met van die dubbele ogen. [afbeelding]
Gewoon zo je bed uit op de motor springen.quote:Op zondag 17 april 2005 01:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:wil t wel es proberen, naked rond te rijden
ff voorste schermen eraf en gaan
daar ontbreekt een afdekkapje geloof ikquote:Op zondag 17 april 2005 01:55 schreef Patrick281 het volgende:
Maar zo vanaf de zijkant zit er best wel veel ruimte tussen de kuip en de kroonplaat.![]()
neuhhquote:Zo'n SM kuipje met halogeenlampjes zal best vet staan, heb je een dikke naked.![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 01:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij bestaat niet voor de jouwe
Klik!
wtfquote:
Heb ikquote:Op zondag 17 april 2005 02:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, had ik maar wat geld over voor een ZX-7R
jaloeziequote:
zou best kunnen, komt van MF...quote:Filmpje is trouwens het cluppie van Romius zekerr.
Herken de weg van een filmpje wat hij een keer van zijn nieuwe fiets poste.
die is wat drinken met friends...quote:Op zondag 17 april 2005 02:07 schreef Patrick281 het volgende:
Waar is je vriendin OPMdat je zo laat Fokktt! of heb je ruzie.
Dikke kont hoor !quote:Op zondag 17 april 2005 02:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, had ik maar wat geld over voor een ZX-7R
[afbeelding]
black ninja
Het verbruik van m'n KLX is op dit moment 1 op 11, maar loopt veelste rijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:37 schreef Makster het volgende:
Hee PatM, hoeveel kilometer kan ik rijden op een tank benzine?
Een KLX 650 C trekt standaard rond de 5/6 seconden naar de 100quote:Op zondag 17 april 2005 08:57 schreef Makster het volgende:
naja geen idee hoe hard die KLX eigelijk kanLOL echt goed zo een SM
Wat lul je danquote:Op zondag 17 april 2005 08:57 schreef Makster het volgende:
en no way dat je me er uittrekt met je bandit, tenminste, naja geen idee hoe hard die KLX eigelijk kanLOL echt goed zo een SM
quote:Vandaag kan het een aardige dag te worden, maar dan moet er nog wel het
een en ander gebeuren. Zo moet de mist, die plaatselijk in Zeeland en
Limburg voorkomt, de komende uren verdwijnen. Verder moet de bewolking
die nu vanuit Duitsland het noordoosten en oosten van ons land is
binnengekomen en nog verder terrein wint langzaam gaan oplossen. Dit zal
moeizaam gaan maar met name vanmiddag moet dan op veel plaatsen de zon
er toch wel bijkomen. Er blijven echter ook gebieden over waar de lage
bewolking hardnekkig zal blijken te zijn. Vooral in het zuidwesten van
ons land kan dat het geval zijn. De middagtemperatuur komt op veel
plaatsen rond de 17 graden te liggen. In het zuidwesten blijft de
temperatuur lager. Later vandaag is bovendien een (onweers)bui niet uit
te sluiten. De wind waait uit uiteenlopende richten en is zwak tot
matig, aan de kust af en toe vrij krachtig.
quote:Op zondag 17 april 2005 08:39 schreef PatrickM het volgende:
Als ik het goed begrijp op 12.00 bij de Texaco voor de moerdijkbrug?
Zal ik nog ff komen kijken? Kunnen we rond kwart voor 12 gelijk samen vanuit Sterrenburg wegrjdenquote:Op zondag 17 april 2005 09:25 schreef Makster het volgende:
Ik ga wel mee ja, straks eerst proberen die Sigma aan de praat te krijgen. Ik ga NU eten en dan naar de garage toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |