abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2005 @ 15:47:28 #226
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26297996
En RB komt nu pas uit zijn nest.
Terwijl ik al even in het strakke warme leer zit.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26298523
Ik moet me nog douchen
pi_26298596
ik wil gvd ook rijden

kut rijbewijs
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 17 april 2005 @ 16:14:56 #229
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26298721
Hij is gedouched
We gaan rijden !

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26298740
enjoy
  zondag 17 april 2005 @ 16:51:53 #231
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  zondag 17 april 2005 @ 17:01:01 #232
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26300014
Was weer een leuke dag, en een prima toerrit zo binnendoor, 90% SM geschikt.

De CR heeft het weer overleefd allemaal, geloof alleen dat ik bij de laatste pomp 1:80 gesmeerd heb inplaats van 1:40. Maar ja was toch maar 2 liter dus verdund wel verder zo.

OPM heeft nog wel een uurtje nodig schat ik is tot Dordrecht met ons mee terug gereden.

Straks ff de ketting stellen, was voor het eerst dat er allemaal strepen op het bandje zaten zo zag OPM op de Bosweg. Chasen ging goed trouwens, ben benieuwd naar de films.
  zondag 17 april 2005 @ 17:12:28 #233
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26300331
Ja, hele leuke dag, behalve dat ik bijna mn nieuwe Bandit weer es gecrunshed had
  zondag 17 april 2005 @ 17:14:15 #234
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26300372
Straks naar mn pa toe, dan in de was zetten en kijken of ik de krassen weg kan krijgen
  zondag 17 april 2005 @ 17:21:55 #235
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26300585
quote:
Op zondag 17 april 2005 17:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, hele leuke dag, behalve dat ik bijna mn nieuwe Bandit weer es gecrunshed had
Idd, door het oog van de naald, en Mark ging ook al bijna, en wie wil Oxtars kopen van nog geen jaar oud?

Met slechts kleine kickstarter schade, scheurtje van ruim 10 centimeter lang.
De huidige eigenaar heeft een blauwe plek van 3 centimeter doorsnede op de voet.
  zondag 17 april 2005 @ 17:25:47 #236
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26300699
BTW, zag gisteravond laat pas die topictitel.

Zonnetje komt nu wel door het was met de rit aardig mistig.
Hier gaan we nog even een terasje pakken in de stad.
  zondag 17 april 2005 @ 18:19:27 #237
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_26302226
Zo ook weer terug van nog een rit met een ZXR750 naar Rotterdam

Was wel leuk inderdaad, behalve dat ik bijna onder een aan een dijk lag, en 3 paarden over me heen heb gehad

Mensen bedankt voor het lachen vandaag, ben benieuwd naar de filmpies
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_26302540
hey was weer super op de dag van de bijna ongelukken eerst die Blade op de Bosweg die iedereen via de binnenbocht wilde inhalen maar opeens leek te stuiteren voor me neus, dus als hij ging, ging ik ws ook

daarna riet op de bosweg die de bosjes indook en tot slot mark op de dijk...ik schrok me rot man, nagaan hoe hij zich schrok...

en dan die knollen niet te vergeten ze slaan allemaal op hol zodra mark en pepijn in de buurt komen
pi_26302921
WTF Is Riet de bocht uitgevlogen?

Naja, goed dat jullie allemaal heel terug zijn gekomen natuurlijk
pi_26302938
ik heb net even de "originele" demper onder mijn KTM geschroefd... ipv het korte crossdempertje... nou dat maakt ook een verschil van dag en..... dag helemaal niks geweldig gewoon.. nu viel me wel op dat op de "originele" demper KTM Competition HXC staat met grote letters op het korte crossdempertje staat slechts KTM MX ingeslagen... volgensmij zijn ze beide niet straatlegaal
pi_26302982
quote:
Op zondag 17 april 2005 17:21 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Idd, door het oog van de naald, en Mark ging ook al bijna, en wie wil Oxtars kopen van nog geen jaar oud?

[afbeelding]

Met slechts kleine kickstarter schade, scheurtje van ruim 10 centimeter lang.
De huidige eigenaar heeft een blauwe plek van 3 centimeter doorsnede op de voet.
dat is ook niks op een CR500 daar moet je hanwags voor hebben
pi_26303215
quote:
Op zondag 17 april 2005 01:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best ajmmer dat de lims niet komen...had wel gedacht dat ze net zo fanatiek aanwezig zouden zijn als hun postgedrag (tenminste tot voor kort)
Was al bang dat het zo zou overkomen

Maar nu alvast een disclaimer dan

Verwacht maar niet dat ik al te vaak volledig op meets aanwezig zal zijn. Vandaag kon ik dus echt niet, maar gezien het weer had ik achteraf best wel zin om even lekker te toeren met de motor. Mijn voorspelling voor de eventueel aankomende meets is dat ik wel even met jullie mee wil toeren (vooral als het zonnetje de hele dag schijnt, als de dag grauw begint heb ik vaak niet zo een drang naar motorrijden ) Maar niet al te lang omdat ik ook nog tijd moet maken voor mijn verplichte gebeden Die overigens in de zomer verder uit elkaar liggen vanwege de lange dagen dus het moet wel redelijk lukken

Weet niet hoe Youssef erover denkt, maar ik spreek voor mezelf en het moge duidelijk zijn hoe ik erover denk

Koommmaaar... kommaar..kommaar
pi_26303321
Rietje moet ff met Commandant 4 gaan poetsen

Schrok me eigen wel de pleuris... We reden allebei even hard (ik achter Riet), en opeens duikt 'ie de bosjes in. Toen ik er later nog een keer voorbij kwam zag ik een heel dun gemeen rubberspoortje van Riet z'n voorband liggen. Vind het vreemd dat z'n voorkant is gaan glijden
Ook al zijn het dan niet de ideale temperaturen, qua snelheid werd er rekening mee gehouden en werd er niet snoert hard geboenderd maar gewoon lekker bochtjes gedraaid
Alleen die lange bocht kon ik het niet laten om lekker te gaan maar zelfs daar hield ik nog enige reserves

Van Mark heb ik helemaal niet meegekregen, maar denk wel dat ik weet waar het ongeveer was. Lag een beetje puinafval in die bocht (steen en gruis enzo)

Van die Blade, tja, gewoon een zichzelf eliminerende idioot Knalde rakelings langs mij heen om vervolgens knoert hard op de bocht af te gaan, waarbij z'n achterkant een meter of twee uitbrak/stuiterde Die goos is trouwens daarna gekeerd om vervolgens niet meer terug te komen... Moest volgens mij ergens op z'n gemakkie in z'n eentje bijkomen van de schrik of het moet echt een mega idioot zijn
pi_26303330
hey hicham, moet je helemaal zelf weten maar omdat jullie beiden zo ongelofelijk fanatiek waren had ik gedacht dat als jullie een motor hadden ook zouden meeten.

wel jammer, maar tis niet anders jullie weten iig niet wat jullie missen
pi_26303364
quote:
Op zondag 17 april 2005 18:58 schreef hicham het volgende:

Maar niet al te lang omdat ik ook nog tijd moet maken voor mijn verplichte gebeden Die overigens in de zomer verder uit elkaar liggen vanwege de lange dagen dus het moet wel redelijk lukken
Je kan toch een kompas + rieten matje meenemen
Als wij dan bij de Mac zitten te genieten van de zooi die ze daar verkopen, kan jij in de tussentijd buiten bidden
pi_26303389
PatM, een bod van 102 euro kan ie vergeten, he doe dan een fatsoenlijk bod
pi_26303415
Is idd een onzin bod, ga er dan iig minimaal 10 euro boven zitten...
Bovendien wil de beste kerel geloof ik een bonnetje
pi_26303604
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey hicham, moet je helemaal zelf weten maar omdat jullie beiden zo ongelofelijk fanatiek waren had ik gedacht dat als jullie een motor hadden ook zouden meeten.

wel jammer, maar tis niet anders jullie weten iig niet wat jullie missen
Ja, ik zag het ook wel aankomen dit hoor En het heeft verder ook niets te maken met het feit dat ik of Youssef de laatste tijd opeens weinig tot niet post (ik ben wat gaan minderen vanwege het feit dat ik geen ene flikker meer voor o.a school deed en Youssef omdat ie gebanned is ) Ik zal ook nog wel meeten hoor en Youssef helemaal omdat ie wat fanatieker is volgens mij alleen niet zo vaak / lang als jullie dat doen
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:04 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Je kan toch een kompas + rieten matje meenemen
Als wij dan bij de Mac zitten te genieten van de zooi die ze daar verkopen, kan jij in de tussentijd buiten bidden
Ik heb zo een horloge met ingebouwde gebedsrichting kompas + gebedstijden Maar rieten matje mee naar een meet doe ik liever niet (vertrouw jullie wel hoor )
pi_26303622
Is iemand trouwens bekend met dit fenomeen:

Loopvlak in het midden is mooi glad, zijkanten lijken opgeruwd en voelen ook ruw en grof aan
't is zowel aan de voor als achterkant...
  zondag 17 april 2005 @ 19:20:54 #250
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26303769
Mn krassen zijn zo goed als verdwenen Lang leve de zwarte kleurwas

Naja, wat er gebeurde, ik zat in de 2e bocht vanaf het 1e tunneltje (die bocht naar links waar stront lag ofzo) en gingen helemaal niet zo hard maar opeens voelde ik iets wegglijden en dus haalde ik bocht niet meer en dook even de struiken in

Ik dacht nog "nee he, niet ook mn nieuwe Bandit "

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')