RRREEEEEEEEEEEEENGGGGGGGquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan brengt ie hem vast niet weer bij Aad
Ja hallo, dat de meeste van ons nou sporttour rijden wilt ook weer niet gelijk zeggen dat we een topkoffer hebben hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef ondeugend het volgende:
Wie neemt er morgen een gereedschapskist mee ?
Rugzak dan maar...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja hallo, dat de meeste van ons nou sporttour rijden wilt ook weer niet gelijk zeggen dat we een topkoffer hebben hoor![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM heb toch geen SM![]()
Als je die KLX bedoeld......![]()
Doei!
Jawel.... lekkere geurtjesquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet teveel snuive he !
waarom niet gewoon ff een motomaster street setje? is goed genoeg... als je dr niet mee om kan gaan lig je zo op je plaat en met 2 vingers kan je een stoppie makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:54 schreef Makster het volgende:
Ben benieuwd of die van mij het overleeft, ongetwijfeld van wel maar ja eerst zien dan geloven
En ik ben opzoek naar een Motomaster 320 mm remschijf met adapter voor een 4 zuiger brembo remtabg, waarom is alles zo lastig om te vinden damnit !! www.TMV.nl is een goeie site maar utieraard geen prijzen, en waar kan je adapters voor remtangen laten maken? Of beter wie kan het voor weinig regelen
Wat zit er allemaal in het street setje? Neem aan ook de 320 mm schijf en een adapter voor de originele remtang ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:07 schreef Youp het volgende:
[..]
waarom niet gewoon ff een motomaster street setje? is goed genoeg... als je dr niet mee om kan gaan lig je zo op je plaat en met 2 vingers kan je een stoppie maken
Kom ik wel naar jou eerstquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:08 schreef Makster het volgende:
Kwart voor twaalf lijkt me wel ok, wil 's ochtens ook nog die sigma op mijn motor hebben, het liefst ook nog werkend
Ik moet mn volle hand gebruiken om die 210kg tot stoppen te brengenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:07 schreef Youp het volgende:
[..]
waarom niet gewoon ff een motomaster street setje? is goed genoeg... als je dr niet mee om kan gaan lig je zo op je plaat en met 2 vingers kan je een stoppie maken
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
Die route is net ff iets te lang, moet er ook nog heenrijden.
dat is een 4mm dikke 320mm schijf met adapter voor de ori remtangquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in het street setje? Neem aan ook de 320 mm schijf en een adapter voor de originele remtang ofzo?
en hoe DUUUUUUURRR kost dat dannnnn![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik moet mn volle hand gebruiken om die 210kg tot stoppen te brengen![]()
Een anker van de sloop kost minderquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:13 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is een 4mm dikke 320mm schijf met adapter voor de ori remtang
ik dacht zo rond de 250 euro...
een race kit 5mm dikke schijf met 4 zuiger remtang en adapter kost zo'n 600 euro ofzoiets
mietenspulquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat wil je met simpele 4 zuiger Tokico's
Neem aan dat die optie ook voor mij geldig isquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan ga je toch naar huis na de Bosweg
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:07 schreef Youp het volgende:
1 jou motor weegt 30 ton minder, 2 jij hebt ook een hele toffe remklauwquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik denk een stoppie met 1 vinger
zelfs met mijn goedkope wave schijfje kan ik al uit een andere wereld hard remmen en stoppies of onderuit remmen.
![]()
[afbeelding]Acerbis spiegel zit er nu net op.
![]()
Maar ja vind oom agent leuk.![]()
rvs leidingen heeft ktm standaardquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:21 schreef Makster het volgende:
Zit nu een originele 4 zuiger tokico onder, uiteraard moet ik ook nog stalen leidingen en radiale rempomp
Brrrquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:26 schreef hicham het volgende:
Het regent hier echt keihard opeens. Onweer, bliksem allesEn youssef is aan het motorrijden
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
zelfs met mijn goedkope wave schijfje kan ik al uit een andere wereld hard remmen en stoppies of onderuit remmen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, ik heb ook veel met Husqvarna gewerktZijn wel goede machines, betrouwbaar enzo. Altijd gelijk snel starten enzo
Veel plezier mee gehad iig
Alleen maken wel herrie
Dat komt hier nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:32 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Brrr
Dat weer mogen jullie daar houden hoor, is hier niet welkom
foto fotoquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
quote:
Hier ook niet, maar het is er toch van gekomenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:32 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Brrr
Dat weer mogen jullie daar houden hoor, is hier niet welkom
Jepquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]Vet zo een KNMI site voor hulpverleningsdiensten ofzo
![]()
Hahahaquote:
wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare wie gaan er allemaal mee morgen?
-Pepijn (?)
-Makster
-OPM
-PatM
-Riet
ik wil ook een mooie bling bling rvs uitlaat ofzo met een db killer die ik dr uit ken trekkenquote:Op zondag 17 april 2005 00:00 schreef Makster het volgende:
Morgen met of onder DB Killer op pad? Ik zie wel, ga nu naar bed en morgen vroeg eerst de Sigma erop klussen, hopelijk. Ben verre van straat legaal maarja we zien wel
Hooii
quote:Op zondag 17 april 2005 00:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn...wtftijd om de Fok MC Knokploeg op te trommelen
kijk uit met kettingsmeer en brede sloffenquote:Op zondag 17 april 2005 00:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou alleen naar de Bosweg gaan Heh.
Maar de radiateurkap zit er weer op, heb megavette en zwarte handen nu want net ook nog even met WD40 de velgen af genomen, kwam aardig wat kettingsmeer vanaf.
Nu ff kijken of ik de voorvork makkelijk open krijg, schijnt geen druppel olie in te zitten.![]()
Zo nog ff rijden.![]()
Ik heb maar 130 achter.quote:Op zondag 17 april 2005 00:24 schreef Youp het volgende:
kijk uit met kettingsmeer en brede sloffenmijn slof achter past NET tussen de achterbrug... je krijgt er geen vinger tussen
en daardoor loopt hij dus vlak langs de ketting af.... en je wilt niet dat er wat kettingsmeer op je band komt als je de volle breedte van de band eens gebruikt
steeksleutels zijn foutquote:Op zondag 17 april 2005 00:31 schreef Patrick281 het volgende:
Pass even een lange ringsleutel 22
ik krijg de voorvork bovenaan niet los met een standaard lengte steeksleutel.
Ook niet met een hamer erop, FS zei dat ik even naar het tijdstip moest kijken omdat ik nogal wat lawaai maakte met slaan.
ik heb 120 voor en euhm 160 of 170 achterquote:Op zondag 17 april 2005 00:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb maar 130 achter.![]()
Voor het sturen alleen maar beter, voor het posen een stuk minder.![]()
ik dacht met je CRquote:Op zondag 17 april 2005 00:31 schreef Patrick281 het volgende:
FS zei dat ik even naar het tijdstip moest kijken omdat ik nogal wat lawaai maakte met slaan.
waarom niet? van zo'n geluiden slaap ik goed...quote:Op zondag 17 april 2005 00:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht met je CRnu nog een stukje rijden
![]()
quote:
Je wou toch rijequote:Op zaterdag 16 april 2005 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik stel voor dat, mits het goed weer is, we om 12 uur afspreken bij Texaco "De Zuidpunt" langs de A16, net voor de Moerdijkbrug, net voorbij Dordrecht
De route (sponsered by Garmin):
[afbeelding]
Lengte: 80.8km
Stomme vraag natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2005 00:00 schreef Makster het volgende:
Morgen met of onder DB Killer op pad?
quote:Op zondag 17 april 2005 00:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht met je CRnu nog een stukje rijden
![]()
Ongelovelijk gewoon.quote:Op zondag 17 april 2005 01:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zei toch, jij hebt er ook een handjevan
quote:Op zondag 17 april 2005 00:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als we op de bosweg gaan filmen/whatever wil ik graag wat shoots van de bochten waar jij onderuit bent gegaan...
hoe vaak wil je dequote:
quote:Op zondag 17 april 2005 01:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met een injectiespuit voor de hond 3 keer wat olie (5 ml per keer) geinjecteerd via een boutgat op de voorvork.
![]()
De linkerkant spuugde trouwens wat oliedruppels en lucht uit toen ik het boutje opendraaide, daar zat dus zeker al wat olie in voordat ik begon.![]()
Fietscomputertje zit erop, alleen nog niet aangesloten uiteraard.
De carbon like handkappen passen niet, het stuur heeft inwendig een te kleine diameter.
![]()
De eerste nietquote:Op zondag 17 april 2005 01:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe vaak wil je dehoren?? ben geen knuffelturk
heb alle meets meegemaakt die ik kon meemaken
Dit is een ander, nieuw, vers topic hoor.quote:Op zondag 17 april 2005 01:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wanneer laat je die gasten nu eens...
dat je er nog energie in steekt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |