Ha, ik was er nog evenquote:
Ja, DutchGimmick can eat his heart out.quote:
Doe's normaal manquote:
Ja lekker!quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:10 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Rustig hier...
Koffie Vom ??
* appelsientje schuift de koffie door..quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja lekker!
Zwart met 1 klontje suiker graag
Nog 6 uur en 15 minuten sienquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje schuift de koffie door..
is 't al 17:00 ??
je bent in ieder geval een stuk vrolijker dan gisterenquote:
helaas dat zijn de voortekenen al tongquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:21 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Verdomme het regent de zon hoort te schijnen als je kampioen kunt worden.
Kan er toch weinig aan veranderen. Straks even met een vriendenteam mee (het 10equote:Op zaterdag 16 april 2005 12:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je bent in ieder geval een stuk vrolijker dan gisteren
ik ben de zonquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:21 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Verdomme het regent de zon hoort te schijnen als je kampioen kunt worden.
alleen als ze gratis zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
Wie komt er allemaal een drankje halen als ik in Spanje werk.
Ga eens schijnen danquote:
klinkt goed! vakantiebaantje gefixt ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:50 schreef VoreG het volgende:
Bestel je een pizza zeg je tegen die vent dat hij niet moet aanbellen maar kloppen, doet hij dat ook netjes. Kijk je op het bonnetje
Ram tiki
nit belen
nounounou, beetje respect voor de allochtone medelander he? dat is nie voor te lachen!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:50 schreef VoreG het volgende:
Bestel je een pizza zeg je tegen die vent dat hij niet moet aanbellen maar kloppen, doet hij dat ook netjes. Kijk je op het bonnetje
Ram tiki
nit belen
en nou stoppen met regenen anders moet ik morgenochtend om 07.30 uur de consul bellen of het doorgaat!quote:
Nu pasquote:
Dan moet je bij Dutchgooner zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:59 schreef just me het volgende:
ow ja.. ik wil een lief vriendje een leuk verjaarskadootje geven, kaartje voor wedstrijd in het buitenland, iemand een idee hoe dat te regelen ??
ow ja das waar ookquote:
't Is al weer droog.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nu pasRegent hier al de hele dag!
voetbalreizen.com (is met hotel en alles)quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:59 schreef just me het volgende:
ow ja.. ik wil een lief vriendje een leuk verjaarskadootje geven, kaartje voor wedstrijd in het buitenland, iemand een idee hoe dat te regelen ??
Ik lach er ook niet omquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nounounou, beetje respect voor de allochtone medelander he? dat is nie voor te lachen!
tering wat een prijzen! maar zo lief is dat vriendje nou ook weer nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voetbalreizen.com (is met hotel en alles)
Ok Bluezz, geef maar toe dat je PH's account hebt overgenomen.quote:
mijn hand doet pijn van een Jembé workshop gisterenquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Man, dit typt moeilijk, m'n handen zijn ijskoud.
Ik blijf ook nog wel even,quote:
*kuch*quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:24 schreef appelsientje het volgende:
kijk allemaal PSV mensendat wordt een gezellige middag
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:55 schreef Suijk het volgende:
Als je toch aan het inschenken bent, doe mij dan maar een appelsap, appelsientje.
ba.... va....ria .....quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
3 uurGelukkig al wel de boodschappen binnen.
Vier kratjes Bavaria achterop een natte bagagedrager met onderweg verkeersdrempels is overigens helemaal niet zo makkelijk
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:15 schreef popolon het volgende:
Jeetje wat een mooi weer weer.
Ga nog even slapen dan.
je moet wat als je net vader bent gewordenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ba.... va....ria .....![]()
wil jij je gasten snel het huis uit hebben![]()
Ik vind het prima bier. Als de gasten wat anders illen nemen ze zelf maar wat meequote:Op zaterdag 16 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ba.... va....ria .....![]()
wil jij je gasten snel het huis uit hebben![]()
Jij maakt altijd foto's van je schoonmaakwerkquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de boel is weer gepoetst, zo maar weer eens foto's maken
dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het prima bier. Als de gasten wat anders illen nemen ze zelf maar wat mee
Post je hem hier ook ff ?? ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet wat als je net vader bent geworden
de boel is weer gepoetst, zo maar weer eens foto's maken
nee, maar van me dvdtjes welquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij maakt altijd foto's van je schoonmaakwerk
Ah, ik snap hem!quote:
Voetballers en hun scharrelsquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
heeft iemand een link/url naar dat topic waarin geruchten omtrent vreemdgaande en schuinmarcherende voetballers worden verhaald?
kheb namelijk een nieuwtje over adriaanse. kennelijk gelden principes alleen binnen het veld
je mag het hier ook posten hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
heeft iemand een link/url naar dat topic waarin geruchten omtrent vreemdgaande en schuinmarcherende voetballers worden verhaald?
kheb namelijk een nieuwtje over adriaanse. kennelijk gelden principes alleen binnen het veld
welke vrouw mocht nu de paaseitjes zoeken?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
gewoon hier posten, het is hier tenslotte een kroeg verdomme!quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
Doe je goed, jij bent online en zij schilderenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:08 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz staat de WC eindelijk te schilderen. Fluweelrood heet het, maar ik heb nu een zonnebril nodig als ik daar naar binnen ga.![]()
Ik mocht van haar niet helpen, ze wilde het persé zelf doen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Doe je goed, jij bent online en zij schilderen![]()
Ik citeer uit de Volkskrant van vandaag:quote:
Heerlijcke roddel ende aechterclap!quote:Onbeholpen jochie
AD-columniste Annemarie Postma geeft deze week in Nieuwe Revu toe een buitenechtelijke relatie te hebben gehad met voetbaltrainer Co Adriaanse van AZ. Ze had in haar column geschreven dat ze hem zo 'fantastisch' vond en daarop schreef Adriaanse haar een brief om te vragen of ze dat meende. Ja dus. Adriaanse was destijds nog getrouwd, dus de relatie duurde maar een paar maanden. Volgens Postma is Adriaanse 'een soort onbeholpen jochie'. Ze fluisterde de trainer regelmatig in hoe hij het beste met de pers om kon gaan.
Je liep er ook te veel mee te koop tong. Dan gaat het juist mis. Net als tegen iedereen zeggen dat je je rijbewijs gaat halen. Dan zak je ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
M'n ploegje heeft verloren de nummer twee heeft gelijkgespeeld dus bij een overwinning waren we kampioen geweest
Volgende week uit tegen de nummer twee. Geliojkspelen is dan genoeg.
Het was ook te slecht weer om kampioen te worden
Heb je een grote wagen??quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:25 schreef Suijk het volgende:
Ja, houd je een parkeerplekje vrij, mm?
OKquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:37 schreef Arcee het volgende:
Tong, vergeet niet Big Brother keert mogelijk terug op het scherm ff te checken.
Nee, maar het toilet is niet zo groot dat we die hele ruimte op 1 foto konden zetten, maar om jou een plezier te doen (beetje erg vage foto's):quote:
Jammer, maar volgende week kunnen twee Hoolers een kampioenschap vieren. Mijn cluppie heeft ook nog maar een punt nodig voor het kampioenschap! (moeten tegen de nummer laatst)quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
M'n ploegje heeft verloren de nummer twee heeft gelijkgespeeld dus bij een overwinning waren we kampioen geweest
Volgende week uit tegen de nummer twee. Geliojkspelen is dan genoeg.
Het was ook te slecht weer om kampioen te worden
zwanger?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:05 schreef pascalheister het volgende:
Nog gefeliciteerd met je vriendin mm
Netjes hoorquote:
Bijna jarig toch?quote:
Zo ziet mijn plee er ook altijd uit als ik teveel gezopen hebquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar het toilet is niet zo groot dat we die hele ruimte op 1 foto konden zetten, maar om jou een plezier te doen (beetje erg vage foto's):
[afbeelding]
en ja natuurlijk hangt er heel burgelijk ook een verjaardagskalender:
[afbeelding]
De volgende dag niet hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Bijna jarig toch?
Hallo Hools
Veel bier=goed![]()
Geweldig topic!quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:34 schreef appelsientje het volgende:
misschien dat het er al stond
maar dit topic.... wat erg![]()
Kansloze volkszangers
en check deze site.... aaaaaaaaaaaa wat erg....
Yvonne
Hou op zeg! Nee, ze is maandag jarig, maar we vieren het vanavond al, vanaf pakweg 20.00. Komt wat beter uit, maandag werkt iedereen.quote:
teller staat nu op 205, link naar het overzicht kun je vinden in mijn signaturequote:Op zaterdag 16 april 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Jemig, passie... Hoeveel heb jij er?
damm dat zijn er echt heel veelquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:10 schreef pascalheister het volgende:
voor appel, hier kun je de nieuwe foto's vinden van me dvd's
Foto van je DVD-Collectie Deel #3
Leuke collectie! Veel dezelfdenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:10 schreef pascalheister het volgende:
voor appel, hier kun je de nieuwe foto's vinden van me dvd's
Foto van je DVD-Collectie Deel #3
allemaal legaal of ook wat kopietjes?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
teller staat nu op 205, link naar het overzicht kun je vinden in mijn signature
allemaal legaalquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:28 schreef AirRaid het volgende:
[..]
allemaal legaal of ook wat kopietjes?
de collectie van een andere user ASH is helemaal om te smullenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leuke collectie! Veel dezelfden
Maar die van KQ. Wow![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo Pascal, straks een nieuwe kast ernaast?
dat altijd, in bed is genoeg ruimtequote:Op zaterdag 16 april 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Pascal kan geen vrouw of vriendin gebruiken, is geen ruimte voor met zulke kasten..
veel plezierquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Blumchen het volgende:Ik ga me maar eens klaar maken.. Vanavond naar Eindhoven stappen
![]()
![]()
Stratumseind? Hopen dan dat psv wint, anders wordt het ongezellig na 2 uur.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Blumchen het volgende:Ik ga me maar eens klaar maken.. Vanavond naar Eindhoven stappen
![]()
![]()
Doe de groeten aan VoH en De Jongquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Blumchen het volgende:Ik ga me maar eens klaar maken.. Vanavond naar Eindhoven stappen
![]()
![]()
kijk vast of alle kroegen klaar zijn voor het kampioenschapsfeestquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Blumchen het volgende:Ik ga me maar eens klaar maken.. Vanavond naar Eindhoven stappen
![]()
![]()
PSV speelt morgen suijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stratumseind? Hopen dan dat psv wint, anders wordt het ongezellig na 2 uur.
Oja.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stratumseind? Hopen dan dat psv wint, anders wordt het ongezellig na 2 uur.
Ja ik zag het. Dan blijft het wel gezellig.quote:
Snobquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:47 schreef golfer het volgende:
Zo, na 20 jaar wonen in Bloemendaal eindelijk eens een bezoekje gebracht aan het wat chiquere Chinese restaurant Amasing Asië in de duinen bij Overveen.
Behalve dat het erg prijzig was en de gestoomde oestertje en de cocquielles vooraf wel erg lekker waren, was het verder eigenlijk niet echt bijzonder, dus de komende 20 jaar zien ze mij daar niet meer terug.
quote:
Mijn coquilles hadden een dagprijs.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Tong bestelt soms een dubble loempia.Is zo lekker scheelt 120 euro met juliie
Je zag het al.quote:
Zolang je nit belen doet is dat okequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Ja hou maar op![]()
Anders kom ik ff op je ram tiki
Hoe was het? Heel wat nieuwe biersoorten leren kennen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:47 schreef Dos37 het volgende:
Goedendag hools
* Dos37 heeft een weekje praag ook weer overleeft ondanks dat het zwaar was
Ja het was super alleen nou wel ongelofelijk moequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe was het? Heel wat nieuwe biersoorten leren kennen?
Training van sparta praag was dat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke foto die laatste.Wat zien we op foto 1?
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:23 schreef VoreG het volgende:
Wat is het verhaal achter de laatste foto
hoeveel regenpauzes?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben er weer.
3-2 gewonnen met tennis vandaag. Mn eerste dubbel verloren met 2-6 6-4 1-6 en mn tweede gewonnen met 6-3 6-1. Rondje van mij
nul, hoezo?quote:
oh, nou gelukkig dan.quote:
Is het ook. Nee, we hebben lekker na zitten bieren gewoonquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:56 schreef mitt het volgende:
[..]
oh, nou gelukkig dan.
Als er iets is wat ik vroeger vervelend vond, was het van die halve regendagen
Behoorlijk moe, en heb zin in iets sterksquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:04 schreef Suijk het volgende:
Zet stroh rum voor VoreG neer. Nog een speciale reden?
Kan er ook niet bij.Is 1-3 tegen Vitesse een beetje een goeddoenertje ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef SCH het volgende:
Ik ben trouwens helemaal van slag van die moorden in Hilversum, rijd daar regelmatig langs. Hoe kan iemand zijn 3 zoons neerschieten???
Ja best.Bietje moe. Bietje Downdownquote:
Van Marilyn Manson is ie beter dan van soft cellquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef SCH het volgende:
My tainted love is given....
Ik ga 'em ook kijken nu.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:23 schreef golfer het volgende:
Straks toch maar even kijken naar "The Pianist" van Roman Polanski.
Die blijft goed idd.quote:
hey nog een verschilquote:
spannendquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:45 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij gaat het zo onweren in Bloemendaal
Ja lekkerquote:
hier een heinekenquote:
nee hoor, vanavond geen visite, maar het was wel gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hier een heineken
Je had vanavond toch visite ? was 't gezellig?
oo oke omdat je 4 kratje bavaria had gekochtquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor, vanavond geen visite, maar het was wel gezellig
Dat was vast voor de voorraadquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke omdat je 4 kratje bavaria had gekocht
Fijn dat 't gezellig wasen hoest met de kleine?
Slaapt hij al regelmatig? (ik heb geen idee wanneer een kind dat doet.. heb er nog niet zoveel ervaring in zeg maar)
Discipline erin stampen al gelijk vanaf het beginquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was vast voor de voorraad
De kleine slaapt regelmatig, dat wil zeggen: overdag meestal als een blok, na 3 uur 's nachts is 'ie klaarwakker
Nu is hij ook net weer wakker geworden, misschien wel van het onweer![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Discipline erin stampen al gelijk vanaf het begin. Papa wil slapen van 0 tot 12 en daar dient het kind zijn bek te houden, zo wil ik het oplossen tenminste
.
Gelijk voetballen met het kind in het doel. En anders mag mijn wederhelft 's nachts dr nest uitquote:Op zondag 17 april 2005 00:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hij 's avonds papa wakker houden...
papa overdags het kind wakker houden
Wederom begrijpen wij elkaarquote:Op zondag 17 april 2005 00:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelijk voetballen met het kind in het doel. En anders mag mijn wederhelft 's nachts dr nest uit. Ik heb mijn rust hard nodig
.
Same herequote:Op zondag 17 april 2005 00:06 schreef Againzender het volgende:
Ach, op zich heb ik niet zoveel slaap nodig, ik heb alleen een pokkehekel aan wakker worden!
hehe ik ook iedere ochtend weerquote:Op zondag 17 april 2005 00:06 schreef Againzender het volgende:
Ach, op zich heb ik niet zoveel slaap nodig, ik heb alleen een pokkehekel aan wakker worden!
Ik word altijd alleen wakker van belangrijke dingen en van vogelsquote:Op zondag 17 april 2005 00:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wederom begrijpen wij elkaar![]()
Ik slaap overal door heen..dus ik hoor 't kinds toch niet![]()
Dat wakker worden is een hel. Maar na een douche, stevig ontbijt en koffie kan ik er weer een hele dag tegenaan, voorlopig....quote:Op zondag 17 april 2005 00:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Same here
Ik kan zo 2 dagen achter mekaar door, zonder chagerijnig te worden, allen wakker worden.
Ontbijten en koffie zijn geweldig, douchen moet de douche niet te warm zijn anders val ik echt in slaapquote:Op zondag 17 april 2005 00:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat wakker worden is een hel. Maar na een douche, stevig ontbijt en koffie kan ik er weer een hele dag tegenaan, voorlopig....
Ontbijten met gebakken eieren met spekquote:Op zondag 17 april 2005 00:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ontbijten en koffie zijn geweldig, douchen moet de douche niet te warm zijn anders val ik echt in slaap.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:11 schreef SCH het volgende:
OK jongen, ik post nog wel even in je eigen msn-topic.
Ben bang dat ik morgen geband ben, viel een beetje uit begin van de middag tegen enkele hartelozen
Krantje erbij, geweldigquote:Op zondag 17 april 2005 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ontbijten met gebakken eieren met spekdat is het helemaal!
iedere vrijdagquote:Op zondag 17 april 2005 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ontbijten met gebakken eieren met spekdat is het helemaal!
Geen krant, Parool komt pas 's middagsquote:Op zondag 17 april 2005 00:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krantje erbij, geweldig
wat klink ik al oud![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 00:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krantje erbij, geweldig
wat klink ik al oud![]()
Ik heb ook geen krant, de telegraafquote:Op zondag 17 april 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen krant, Parool komt pas 's middags
Maar goed, ik ga naar mijn ontbijt toewerken, weltrusten
slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen krant, Parool komt pas 's middags
Maar goed, ik ga naar mijn ontbijt toewerken, weltrusten
auw die was onder de gordelquote:
Had het even lekker bij je gehoudenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:45 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij gaat het zo onweren in Bloemendaal
Iets te vaak gezienquote:Op zondag 17 april 2005 01:02 schreef VoreG het volgende:
Wat een film, Braveheart
Ik ga naar mijn nest
Patserquote:Op zondag 17 april 2005 01:03 schreef popolon het volgende:
Een goede nacht voor alle slaapkoppen.
En indrukwekkend...quote:Op zondag 17 april 2005 00:54 schreef golfer het volgende:
The Pianist was een mooie film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |