Ja lekkerquote:
hier een heinekenquote:
nee hoor, vanavond geen visite, maar het was wel gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hier een heineken
Je had vanavond toch visite ? was 't gezellig?
oo oke omdat je 4 kratje bavaria had gekochtquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor, vanavond geen visite, maar het was wel gezellig
Dat was vast voor de voorraadquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke omdat je 4 kratje bavaria had gekocht
Fijn dat 't gezellig wasen hoest met de kleine?
Slaapt hij al regelmatig? (ik heb geen idee wanneer een kind dat doet.. heb er nog niet zoveel ervaring in zeg maar)
Discipline erin stampen al gelijk vanaf het beginquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was vast voor de voorraad
De kleine slaapt regelmatig, dat wil zeggen: overdag meestal als een blok, na 3 uur 's nachts is 'ie klaarwakker
Nu is hij ook net weer wakker geworden, misschien wel van het onweer![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Discipline erin stampen al gelijk vanaf het begin. Papa wil slapen van 0 tot 12 en daar dient het kind zijn bek te houden, zo wil ik het oplossen tenminste
.
Gelijk voetballen met het kind in het doel. En anders mag mijn wederhelft 's nachts dr nest uitquote:Op zondag 17 april 2005 00:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hij 's avonds papa wakker houden...
papa overdags het kind wakker houden
Wederom begrijpen wij elkaarquote:Op zondag 17 april 2005 00:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelijk voetballen met het kind in het doel. En anders mag mijn wederhelft 's nachts dr nest uit. Ik heb mijn rust hard nodig
.
Same herequote:Op zondag 17 april 2005 00:06 schreef Againzender het volgende:
Ach, op zich heb ik niet zoveel slaap nodig, ik heb alleen een pokkehekel aan wakker worden!
hehe ik ook iedere ochtend weerquote:Op zondag 17 april 2005 00:06 schreef Againzender het volgende:
Ach, op zich heb ik niet zoveel slaap nodig, ik heb alleen een pokkehekel aan wakker worden!
Ik word altijd alleen wakker van belangrijke dingen en van vogelsquote:Op zondag 17 april 2005 00:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wederom begrijpen wij elkaar![]()
Ik slaap overal door heen..dus ik hoor 't kinds toch niet![]()
Dat wakker worden is een hel. Maar na een douche, stevig ontbijt en koffie kan ik er weer een hele dag tegenaan, voorlopig....quote:Op zondag 17 april 2005 00:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Same here
Ik kan zo 2 dagen achter mekaar door, zonder chagerijnig te worden, allen wakker worden.
Ontbijten en koffie zijn geweldig, douchen moet de douche niet te warm zijn anders val ik echt in slaapquote:Op zondag 17 april 2005 00:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat wakker worden is een hel. Maar na een douche, stevig ontbijt en koffie kan ik er weer een hele dag tegenaan, voorlopig....
Ontbijten met gebakken eieren met spekquote:Op zondag 17 april 2005 00:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ontbijten en koffie zijn geweldig, douchen moet de douche niet te warm zijn anders val ik echt in slaap.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:11 schreef SCH het volgende:
OK jongen, ik post nog wel even in je eigen msn-topic.
Ben bang dat ik morgen geband ben, viel een beetje uit begin van de middag tegen enkele hartelozen
Krantje erbij, geweldigquote:Op zondag 17 april 2005 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ontbijten met gebakken eieren met spekdat is het helemaal!
iedere vrijdagquote:Op zondag 17 april 2005 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ontbijten met gebakken eieren met spekdat is het helemaal!
Geen krant, Parool komt pas 's middagsquote:Op zondag 17 april 2005 00:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krantje erbij, geweldig
wat klink ik al oud![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 00:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Krantje erbij, geweldig
wat klink ik al oud![]()
Ik heb ook geen krant, de telegraafquote:Op zondag 17 april 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen krant, Parool komt pas 's middags
Maar goed, ik ga naar mijn ontbijt toewerken, weltrusten
slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen krant, Parool komt pas 's middags
Maar goed, ik ga naar mijn ontbijt toewerken, weltrusten
auw die was onder de gordelquote:
Had het even lekker bij je gehoudenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:45 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij gaat het zo onweren in Bloemendaal
Iets te vaak gezienquote:Op zondag 17 april 2005 01:02 schreef VoreG het volgende:
Wat een film, Braveheart
Ik ga naar mijn nest
Patserquote:Op zondag 17 april 2005 01:03 schreef popolon het volgende:
Een goede nacht voor alle slaapkoppen.
En indrukwekkend...quote:Op zondag 17 april 2005 00:54 schreef golfer het volgende:
The Pianist was een mooie film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |