Je zag het al.quote:
Zolang je nit belen doet is dat okequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Ja hou maar op![]()
Anders kom ik ff op je ram tiki
Hoe was het? Heel wat nieuwe biersoorten leren kennen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:47 schreef Dos37 het volgende:
Goedendag hools
* Dos37 heeft een weekje praag ook weer overleeft ondanks dat het zwaar was
Ja het was super alleen nou wel ongelofelijk moequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe was het? Heel wat nieuwe biersoorten leren kennen?
Training van sparta praag was dat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke foto die laatste.Wat zien we op foto 1?
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:23 schreef VoreG het volgende:
Wat is het verhaal achter de laatste foto
hoeveel regenpauzes?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben er weer.
3-2 gewonnen met tennis vandaag. Mn eerste dubbel verloren met 2-6 6-4 1-6 en mn tweede gewonnen met 6-3 6-1. Rondje van mij
nul, hoezo?quote:
oh, nou gelukkig dan.quote:
Is het ook. Nee, we hebben lekker na zitten bieren gewoonquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:56 schreef mitt het volgende:
[..]
oh, nou gelukkig dan.
Als er iets is wat ik vroeger vervelend vond, was het van die halve regendagen
Behoorlijk moe, en heb zin in iets sterksquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:04 schreef Suijk het volgende:
Zet stroh rum voor VoreG neer. Nog een speciale reden?
Kan er ook niet bij.Is 1-3 tegen Vitesse een beetje een goeddoenertje ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:55 schreef SCH het volgende:
Ik ben trouwens helemaal van slag van die moorden in Hilversum, rijd daar regelmatig langs. Hoe kan iemand zijn 3 zoons neerschieten???
Ja best.Bietje moe. Bietje Downdownquote:
Van Marilyn Manson is ie beter dan van soft cellquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef SCH het volgende:
My tainted love is given....
Ik ga 'em ook kijken nu.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:23 schreef golfer het volgende:
Straks toch maar even kijken naar "The Pianist" van Roman Polanski.
Die blijft goed idd.quote:
hey nog een verschilquote:
spannendquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:45 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij gaat het zo onweren in Bloemendaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |