quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:55 schreef Suijk het volgende:
Als je toch aan het inschenken bent, doe mij dan maar een appelsap, appelsientje.
ba.... va....ria .....quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
3 uurGelukkig al wel de boodschappen binnen.
Vier kratjes Bavaria achterop een natte bagagedrager met onderweg verkeersdrempels is overigens helemaal niet zo makkelijk
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:15 schreef popolon het volgende:
Jeetje wat een mooi weer weer.
Ga nog even slapen dan.
je moet wat als je net vader bent gewordenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ba.... va....ria .....![]()
wil jij je gasten snel het huis uit hebben![]()
Ik vind het prima bier. Als de gasten wat anders illen nemen ze zelf maar wat meequote:Op zaterdag 16 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ba.... va....ria .....![]()
wil jij je gasten snel het huis uit hebben![]()
Jij maakt altijd foto's van je schoonmaakwerkquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de boel is weer gepoetst, zo maar weer eens foto's maken
dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het prima bier. Als de gasten wat anders illen nemen ze zelf maar wat mee
Post je hem hier ook ff ?? ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet wat als je net vader bent geworden
de boel is weer gepoetst, zo maar weer eens foto's maken
nee, maar van me dvdtjes welquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij maakt altijd foto's van je schoonmaakwerk
Ah, ik snap hem!quote:
Voetballers en hun scharrelsquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
heeft iemand een link/url naar dat topic waarin geruchten omtrent vreemdgaande en schuinmarcherende voetballers worden verhaald?
kheb namelijk een nieuwtje over adriaanse. kennelijk gelden principes alleen binnen het veld
je mag het hier ook posten hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
heeft iemand een link/url naar dat topic waarin geruchten omtrent vreemdgaande en schuinmarcherende voetballers worden verhaald?
kheb namelijk een nieuwtje over adriaanse. kennelijk gelden principes alleen binnen het veld
welke vrouw mocht nu de paaseitjes zoeken?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
gewoon hier posten, het is hier tenslotte een kroeg verdomme!quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
Doe je goed, jij bent online en zij schilderenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:08 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz staat de WC eindelijk te schilderen. Fluweelrood heet het, maar ik heb nu een zonnebril nodig als ik daar naar binnen ga.![]()
Ik mocht van haar niet helpen, ze wilde het persé zelf doen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Doe je goed, jij bent online en zij schilderen![]()
Ik citeer uit de Volkskrant van vandaag:quote:
Heerlijcke roddel ende aechterclap!quote:Onbeholpen jochie
AD-columniste Annemarie Postma geeft deze week in Nieuwe Revu toe een buitenechtelijke relatie te hebben gehad met voetbaltrainer Co Adriaanse van AZ. Ze had in haar column geschreven dat ze hem zo 'fantastisch' vond en daarop schreef Adriaanse haar een brief om te vragen of ze dat meende. Ja dus. Adriaanse was destijds nog getrouwd, dus de relatie duurde maar een paar maanden. Volgens Postma is Adriaanse 'een soort onbeholpen jochie'. Ze fluisterde de trainer regelmatig in hoe hij het beste met de pers om kon gaan.
Je liep er ook te veel mee te koop tong. Dan gaat het juist mis. Net als tegen iedereen zeggen dat je je rijbewijs gaat halen. Dan zak je ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
M'n ploegje heeft verloren de nummer twee heeft gelijkgespeeld dus bij een overwinning waren we kampioen geweest
Volgende week uit tegen de nummer twee. Geliojkspelen is dan genoeg.
Het was ook te slecht weer om kampioen te worden
Heb je een grote wagen??quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:25 schreef Suijk het volgende:
Ja, houd je een parkeerplekje vrij, mm?
OKquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:37 schreef Arcee het volgende:
Tong, vergeet niet Big Brother keert mogelijk terug op het scherm ff te checken.
Nee, maar het toilet is niet zo groot dat we die hele ruimte op 1 foto konden zetten, maar om jou een plezier te doen (beetje erg vage foto's):quote:
Jammer, maar volgende week kunnen twee Hoolers een kampioenschap vieren. Mijn cluppie heeft ook nog maar een punt nodig voor het kampioenschap! (moeten tegen de nummer laatst)quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
M'n ploegje heeft verloren de nummer twee heeft gelijkgespeeld dus bij een overwinning waren we kampioen geweest
Volgende week uit tegen de nummer twee. Geliojkspelen is dan genoeg.
Het was ook te slecht weer om kampioen te worden
zwanger?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:05 schreef pascalheister het volgende:
Nog gefeliciteerd met je vriendin mm
Netjes hoorquote:
Bijna jarig toch?quote:
Zo ziet mijn plee er ook altijd uit als ik teveel gezopen hebquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar het toilet is niet zo groot dat we die hele ruimte op 1 foto konden zetten, maar om jou een plezier te doen (beetje erg vage foto's):
[afbeelding]
en ja natuurlijk hangt er heel burgelijk ook een verjaardagskalender:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |