Geen idee. Weet iemand er meer van?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:16 schreef s0k het volgende:
Er was toch ook iets met vreven en adelaars vrouw ofzo? destijds bij FCU
Dat geldt wel voor meer Ajax spelersquote:En verder lopen er in Amsterdam zat vrouwen tussen de 20 en 30 die ooit het bed hebben gedeeld met Dani.
Hebben er meer spelers het bed gedeeld met Dani?quote:Op zondag 20 februari 2005 02:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer Ajax spelers
kvond het altijd al zo'n homoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben er meer spelers het bed gedeeld met Dani?
Heerlijcke roddel ende aechterclap!quote:Onbeholpen jochie
AD-columniste Annemarie Postma geeft deze week in Nieuwe Revu toe een buitenechtelijke relatie te hebben gehad met voetbaltrainer Co Adriaanse van AZ. Ze had in haar column geschreven dat ze hem zo 'fantastisch' vond en daarop schreef Adriaanse haar een brief om te vragen of ze dat meende. Ja dus. Adriaanse was destijds nog getrouwd, dus de relatie duurde maar een paar maanden. Volgens Postma is Adriaanse 'een soort onbeholpen jochie'. Ze fluisterde de trainer regelmatig in hoe hij het beste met de pers om kon gaan.
tja, ik bedenk het niet. Lelijk is ze niet trouwens:quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Annemarie zit in een rolstoel...
playboy-model zelfs lees ik netquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Nee, voor ze in een rolstoel kwam was ze fotomodel, meen ik. Of Miss nog iets...
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben er meer spelers het bed gedeeld met Dani?
de stiekemerdquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:31 schreef Spideyman het volgende:
Ik citeer uit de Volkskrant van vandaag:
[..]
Heerlijcke roddel ende aechterclap!
Grappig. Vooral die oerlelijke voetballers met die beeldschone modellen. Treurige vertoning eigenlijk. Ik zou zo'n op geld en status bellust wijf nooit serieus te woord kunnen staan.quote:Op zondag 17 april 2005 20:48 schreef Erasmusch het volgende:
http://msn.foxsports.com/other/pgStory?contentId=3216398
Van Desailly, Zidane, Larsson, Giggs had ik toch beter verwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |