Stoer hoor.quote:De vriendin van Sikora woont in Boxtel, daar gaat Sikora nu ook vaak op stap. Echt een mietje is het trouwens. Nadat m'n broertje hem 'neus' noemde verliet hij de kroeg.
Sikora liep daar een beetje "het mannetje" uit te hangen. Dan is het logisch dat mensen zich daar aan storen natuurlijk, aangezien het gewoon een kneus is.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stoer hoor.
Lijkt me ook erg leuk als je gezellig een pilsje aan het drinken bent en een of andere randmongool vindt het nodig om je te gaan uitschelden
dat zijn vast zijn dochtersquote:Op maandag 31 januari 2005 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verder heb ik Jan Wouters een keer met 2 meiden uit de kroeg zien vertrekken die vast nog geen 18 waren.
nee, zelfde leeftijd geloof ikquote:Op maandag 31 januari 2005 13:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is die meid niet een heel stuk ouder dan Sneyder?
Dan ziet ze er oud uit zeg voor een 20-jarige of hoe oud die kabouter ook is.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, zelfde leeftijd geloof ik. En anders is ze een jaar jonger.
okay danquote:Op maandag 31 januari 2005 17:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
In dat geval was ie nogal incestueus bezig
Gatverdegatverdamme zeg!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hij schijnt zelfs Rachel Hazes, ja de weduwe van, aan zijn lans geregen te hebben. En in zijn Feyenooit tijd had ie ook een bedenkelijke reputatie.
Als zelfs humorloze saaie Zwitserse lullen dat al doen, hoe erg moet het dan wel niet met de rest zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:15 schreef vanBoeschoten het volgende:
Johan Vogel is verschillende keren vreemd gegaan met een meisje die in Valkenswaard in een kroeg werkt...
Haha, dat dacht ik ook toen ik dat hoorde !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Als zelfs humorloze saaie Zwitserse lullen dat al doen, hoe erg moet het dan wel niet met de rest zijn?
Oh Flappie, vlieg me naar grotere hoogten!!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:37 schreef Bjoro het volgende:
Ben ook wel eens in Amsterdam voetballers tegengekomen, als je ziet wat voor lekkere wijven op bv Edwin vd Sar afkomen...of er wat gebeurt is weet ik niet, maar het aanbod was iig niet slecht !
Meye? Van Heulen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:33 schreef PyTh het volgende:
Ex van mijn vriendin voetbalt bij Heracles in de verdediging
Nopequote:
Wat stom zeg. Ik zoek op Vi en tik Stormvogels in. Niet raar dat ik dan geen speler van Heracles te zien krijg he...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die voetballen niet eens voor Heracles.
Prutser.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat stom zeg. Ik zoek op Vi en tik Stormvogels in. Niet raar dat ik dan geen speler van Heracles te zien krijg he...![]()
Ik heb gehoord dat Gerets dat ook bij de vrouw van Ernie Brands heeft gedaan en dat dat de reden van Brands plotselinge vertrek zou zijn geweest. Maar het blijft natuurlijk een gerucht, of het waar is....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
Heb in Eindhoven ooit het gerucht gehoord dat Gerets bij PSV weg moest omdat hij met enkele spelersvrouwen het bed had gedeeld.
Zou daar de (ex-) vrouw van Van der Gijp ook bij zitten? Dan heeft ie even mooi wraak genomen voor het Bitterbal-incident......quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
Heb in Eindhoven ooit het gerucht gehoord dat Gerets bij PSV weg moest omdat hij met enkele spelersvrouwen het bed had gedeeld.
Witte geit?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:17 schreef QweetNix het volgende:
<verhaal over Brands en Gerets>
Dit verhaal heb ik van de toenmalige Commercieel Directeur (Jaja, F. Spooren, en nee, niet in één of ander plantsoen) ook vernomen, dus dan neem ik aan dat de roddel aardig serieus is!
hier is het topic erover: Van der Vaart de nieuwe Atmodikoro?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:09 schreef BillyBeflap het volgende:
Yassine Abdelloui (hopelijk goed geschreven) heeft ooit de zus van een vriend van me gepaald.
Oh ja, en ik heb ooit ergens gelezen (geheel offtopic trouwens) dat Sylvie Meijs vroeger ooit een relatie had met een lelijke indiaan van NAC (ben zn naam kwijt, verdediger, licht getint met lang haar, spelend bij nac in oa de tijd dat ronaldo en kluivert nog in NL speelden). Maar of dit ook waar is durf ik niet te zeggen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]Bos, 3 keer is wel wat overdreven.
Toen k t gerucht hoorde verklaarde dat voor mij wel ineens waarom Gerets van de spelers weg moest.
Ik kende wel het gerucht dat Gerets de moeder van Ruud van Nistelrooy gepakt had, en dat dat de reden was dat de ouders van RvN nu uit elkaar zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
Zou Hofland dat ook weten?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:42 schreef rubbereend het volgende:Gerets heeft volgens mij overal aangezeten
WTF!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik kende wel het gerucht dat Gerets de moeder van Ruud van Nistelrooy gepakt had, en dat dat de reden was dat de ouders van RvN nu uit elkaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |