ze is nu al iets van 28 ofzo volgens mij, als ze halverwege jaren 90 dus een relatie kreeg, was ze zo iets jonger dan 20quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:32 schreef Thetallguy het volgende:
Begin jaren 90 was Silvie M. toch nog maar 15 ofzo?
Atmodikoro heeft zn laatste profwedstrijden nog in het Zuiderpark gespeeld geloof ik
quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
http://www.beijen.net/frank/cvs/atmodikoro-m.htm
Alles over Maarten. Die is inmiddels 33. Was ie wel ietsje ouder dan onze Sylvieke, maar ze had na Maarten zelfs nog een makelaar, die zijn echtgenote voor haar dumpte en door de dure alimentatie daarna te weinig geld had om Sylvie gelukkig te maken.
Sylvie is van 1978. Het speelde in pakweg 1996, toen Maarten net bij NAC zat. Was ze 18 dus.
en domme gasten natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:42 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
lief meisje die silvie
Inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:42 schreef HeatWave het volgende:
Toeval of niet, opvallend is het wel.
Las het vandaag toevallig.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:45 schreef appies het volgende:
methodmich, je bent wel goed op de hoogte. Opzich vind ik het heel interessant allemaal. Want, ik was best een voorstander van van der Vaart. Maar dat is inmiddels een beetje verdwenen. Welnu, dit werpt nu een heel ander licht op de zaak. Wel heel interessant. Fnx!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |