Ik blijf ook nog wel even,quote:
*kuch*quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:24 schreef appelsientje het volgende:
kijk allemaal PSV mensendat wordt een gezellige middag
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:55 schreef Suijk het volgende:
Als je toch aan het inschenken bent, doe mij dan maar een appelsap, appelsientje.
ba.... va....ria .....quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
3 uurGelukkig al wel de boodschappen binnen.
Vier kratjes Bavaria achterop een natte bagagedrager met onderweg verkeersdrempels is overigens helemaal niet zo makkelijk
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:15 schreef popolon het volgende:
Jeetje wat een mooi weer weer.
Ga nog even slapen dan.
je moet wat als je net vader bent gewordenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ba.... va....ria .....![]()
wil jij je gasten snel het huis uit hebben![]()
Ik vind het prima bier. Als de gasten wat anders illen nemen ze zelf maar wat meequote:Op zaterdag 16 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ba.... va....ria .....![]()
wil jij je gasten snel het huis uit hebben![]()
Jij maakt altijd foto's van je schoonmaakwerkquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de boel is weer gepoetst, zo maar weer eens foto's maken
dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het prima bier. Als de gasten wat anders illen nemen ze zelf maar wat mee
Post je hem hier ook ff ?? ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet wat als je net vader bent geworden
de boel is weer gepoetst, zo maar weer eens foto's maken
nee, maar van me dvdtjes welquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij maakt altijd foto's van je schoonmaakwerk
Ah, ik snap hem!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |