quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:55 schreef Suijk het volgende:
Als je toch aan het inschenken bent, doe mij dan maar een appelsap, appelsientje.
ba.... va....ria .....quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:01 schreef Againzender het volgende:
3 uurGelukkig al wel de boodschappen binnen.
Vier kratjes Bavaria achterop een natte bagagedrager met onderweg verkeersdrempels is overigens helemaal niet zo makkelijk
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:15 schreef popolon het volgende:
Jeetje wat een mooi weer weer.
Ga nog even slapen dan.
je moet wat als je net vader bent gewordenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ba.... va....ria .....![]()
wil jij je gasten snel het huis uit hebben![]()
Ik vind het prima bier. Als de gasten wat anders illen nemen ze zelf maar wat meequote:Op zaterdag 16 april 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ba.... va....ria .....![]()
wil jij je gasten snel het huis uit hebben![]()
Jij maakt altijd foto's van je schoonmaakwerkquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de boel is weer gepoetst, zo maar weer eens foto's maken
dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het prima bier. Als de gasten wat anders illen nemen ze zelf maar wat mee
Post je hem hier ook ff ?? ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet wat als je net vader bent geworden
de boel is weer gepoetst, zo maar weer eens foto's maken
nee, maar van me dvdtjes welquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij maakt altijd foto's van je schoonmaakwerk
Ah, ik snap hem!quote:
Voetballers en hun scharrelsquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
heeft iemand een link/url naar dat topic waarin geruchten omtrent vreemdgaande en schuinmarcherende voetballers worden verhaald?
kheb namelijk een nieuwtje over adriaanse. kennelijk gelden principes alleen binnen het veld
je mag het hier ook posten hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
heeft iemand een link/url naar dat topic waarin geruchten omtrent vreemdgaande en schuinmarcherende voetballers worden verhaald?
kheb namelijk een nieuwtje over adriaanse. kennelijk gelden principes alleen binnen het veld
welke vrouw mocht nu de paaseitjes zoeken?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
gewoon hier posten, het is hier tenslotte een kroeg verdomme!quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Spideyman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |