abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24860802
Aldus Paul Römer in de Telegraaf:
quote:
"Er is weer volop belangstelling voor wat oudere programmaformules. SBS 6 beraadt zich op dit moment of er weer, na een jaar afwezigheid, een nieuwe serie wordt opgenomen van Fear Factor en de AVRO denkt na over een nieuwe reeks Heartbeat. En Big Brother is weer in trek: SBS 6, RTL en John de Mol hebben alle interesse."

"Voor RTL 4 werken we aan Strictly come dancing, waarin een bekende Nederlander dansles krijgt. En we zijn met twee omroepen in gesprek over Restauration. Daarin mag de kijker bepalen welke nationale kunstschat of historisch gebouw een grondige opknapbeurt krijgt."

Endemol Nederland kijkt ondertussen verder dan de traditionele televisiemarkt. "Binnen ons bedrijf gaat een aparte afdeling zich bezighouden met 'narrowcasting'. Die ontwikkeling loopt voor op het feit dat straks overal schermen zullen hangen, bijvoorbeeld in de supermarkt, op stations, in de bus en op vliegvelden. Wij willen graag programma's bedenken voor deze nieuwe manier van tv-kijken. Zo kunnen we de adverteerders, maar ook de consument nog beter bedienen."
Als het terugkomt op de tv zal het wel bij de zender van de Mol zijn. Lijkt me wel leuk, mits er natuurlijk wel spraakmakende mensen in het Huis komen. Niet van die saaie mensen zoals in BB4 .
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:16:14 #2
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24860807
don't give me that fucking bullshit
pi_24860858
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:15 schreef schatje het volgende:
[..]

Als het terugkomt op de tv zal het wel bij de zender van de Mol zijn.
Dat lijkt me ook. Zou een handige zet van John de Mol zijn om met zijn geesteskind op z'n nieuwe zender te komen.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:21:05 #4
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24860910
Leuk!
pi_24860934
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook. Zou een handige zet van John de Mol zijn om met zijn geesteskind op z'n nieuwe zender te komen.
Misschien koopt ie het hele bedrijf wel weer terug. Het staat namelijk te koop.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:24:32 #6
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24860976
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:15 schreef schatje het volgende:
[..]

Als het terugkomt op de tv zal het wel bij de zender van de Mol zijn. Lijkt me wel leuk, mits er natuurlijk wel spraakmakende mensen in het Huis komen. Niet van die saaie mensen zoals in BB4 .
Vraag me af of dat wel weer een succes gaat worden eerlijk gezegd...

Er moeten ook niet teveel van die overdreven spraakmakende mensen inzitten...denk dat juist zulke mensen enorm gaan overdrijven in een nieuwe serie. Maja, misschien is dat leuk
pi_24861427
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:22 schreef schatje het volgende:

[..]

Misschien koopt ie het hele bedrijf wel weer terug. Het staat namelijk te koop.
Het zou me niet eens verbazen. Ik zag namelijk dat Talpa ook op zoek was naar een Eindredacteur Reality, dat zou er op kunnen wijzen dat ze BB zelf willen gaan produceren.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:59:47 #8
48510 Koen-BE
ik adviseer...
pi_24861574
Ze moeten gewoon BB1 gaan herhalen.
...en bespaar
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:05:03 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24861672
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:59 schreef Koen-BE het volgende:

Dat was inderdaad wel de enige serie die, door het toen nog totaal nieuwe format, echt interessant was om naar te kijken.

Helemaal niet zo'n slecht idee, eigenlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24861943
Niks big brother, ik wil de bus terug met die Shaggie, wat heb ik toch gelachen om die vent. Keihard iedereen onderuit te halen de hele tijd en iedereen had een hekel aan die vent. Heerlijk! Niet van dat softe gedoe.

Maarja, big brother is de bus niet en big brother is nooit leuk geweest...
pi_24864403
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou naast voetbal nog een reden zijn om niet naar die nieuwe zender te kijken.
pi_24864498
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:59 schreef Koen-BE het volgende:
Niets beter dan het origineel... en het scheelt een bom duiten.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:09:06 #13
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_24865965
Ik dacht dat ik BB geen reet meer aan vond. Maar een tijdje terug was hiero Celebrity Big Brother en vond ik het toch weer erg leuk!
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_24867515
Tsja, ... denk dat ze nog beter een jaar kunnen wachten en dan gewone mensen (zoals in BB1) in 't huis zetten, met ditzelfde concept. BB3 en BB4 werden expres spraakmakende mensen ingezet, en dat is niet leuk. Ook dat battelen . Het oude concept blijft 't beste.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:04:10 #15
1087 Merisse
broddeltante
pi_24885263
Fok! is ermee op de internetwereldkaart gekomen in 1999. Het lijkt me wel weer ouderwets gezellig hoor met oldbies als Taraboemdiejee, Phileine en Bixister of is die tijd voorgoed voorbij

Wat denk jij? Zou Big Brother nu nogmaals aanslaan? In welke formule: nog extremer of back to basics? En het belangrijkste: ga je kijken?
quote:
Bron Showtimenieuws 2 februari 2005 15:30u

Big Brother komt terug
De directie van Endemol stelt alles in het werk om een vijfde editie van het succesprogramma op de buis te krijgen.

Endemol denkt dat het succes van Big Brother nog niet is uitgemolken. Oud-bewoonster Mona is het daar niet helemaal mee eens. Ze vertelt: "Ik denk niet dat Nederland erop zit te wachten."
Winnares Bianca denkt dat de makers van Big Brother terug moeten naar het begin. "Ja, de makers hebben na de eerste Big Brother ontzettend veel gekke varianten bedacht. Maar ik denk dat ze voor een nieuwe Big Brother weer gewoon terug naar de basis moeten. Het moet weer gaan draaien om gewone mensen en hun gevoelens," aldus Bianca. Volgens haar zou Nederland weer massaal voor de buis kruipen.
Maar ex-bwoonster Cyrille is het hier niet mee eens. "Nee, ik denk dat mensen intussen wel een beetje Big Brother moe zijn."
Zowel SBS6 als RTL én de nieuwe zender van John de Mol zouden geïnteresseerd zijn om een nieuwe versie van het oude succesprogramma Big Brother uit te zenden.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:06:55 #16
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_24885307
Oh nee hè, dat ga je niet menen.... Verschrikkelijk programma. Ik was zó blij toen er eindelijk een einde kwam aan deze horror. Maar nu willen ze het wederom op de buis brengen???

Ik wis die zender waar 't opkomt van m'n televisie als dit doorgaat.
(Un)masking for the greater good.
pi_24885869
BB1 was de beste, en niet extreem.....
Iemand Fien soms gezien?
  Trouwste user 2022 woensdag 2 februari 2005 @ 17:55:01 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_24886116
Ik hoop dat het weer terugkomt. Heerlijk om het op fok te volgen en er over te discussieren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24886179
Hmm ik had juist op extremer gehoopt:

BB5: The Massacre ofzo
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:00:35 #20
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24886228
Hier is al een topic over.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24886244
BB1 was de beste
maar als ze er nou een soort battle royale van maken ga ik kijken

Battle Royale
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_24886249
Ik wil dat de eerste herhaald wordt..
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:02:28 #23
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24886267
BB1 was het leukste, ben toen ook verslaafd geraakt aan FOK!
pi_24886289
Ik zou het wel leuk vinden
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_24886375
De eerste versie heb ik wel een aantal keer bekeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')