Als het terugkomt op de tv zal het wel bij de zender van de Mol zijn. Lijkt me wel leuk, mits er natuurlijk wel spraakmakende mensen in het Huis komen. Niet van die saaie mensen zoals in BB4quote:"Er is weer volop belangstelling voor wat oudere programmaformules. SBS 6 beraadt zich op dit moment of er weer, na een jaar afwezigheid, een nieuwe serie wordt opgenomen van Fear Factor en de AVRO denkt na over een nieuwe reeks Heartbeat. En Big Brother is weer in trek: SBS 6, RTL en John de Mol hebben alle interesse."
"Voor RTL 4 werken we aan Strictly come dancing, waarin een bekende Nederlander dansles krijgt. En we zijn met twee omroepen in gesprek over Restauration. Daarin mag de kijker bepalen welke nationale kunstschat of historisch gebouw een grondige opknapbeurt krijgt."
Endemol Nederland kijkt ondertussen verder dan de traditionele televisiemarkt. "Binnen ons bedrijf gaat een aparte afdeling zich bezighouden met 'narrowcasting'. Die ontwikkeling loopt voor op het feit dat straks overal schermen zullen hangen, bijvoorbeeld in de supermarkt, op stations, in de bus en op vliegvelden. Wij willen graag programma's bedenken voor deze nieuwe manier van tv-kijken. Zo kunnen we de adverteerders, maar ook de consument nog beter bedienen."
Dat lijkt me ook. Zou een handige zet van John de Mol zijn om met zijn geesteskind op z'n nieuwe zender te komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:15 schreef schatje het volgende:
Aldus Paul Römer in de Telegraaf:
[..]
Als het terugkomt op de tv zal het wel bij de zender van de Mol zijn.
Misschien koopt ie het hele bedrijf wel weer terug. Het staat namelijk te koop.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Zou een handige zet van John de Mol zijn om met zijn geesteskind op z'n nieuwe zender te komen.
Vraag me af of dat wel weer een succes gaat worden eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:15 schreef schatje het volgende:
Aldus Paul Römer in de Telegraaf:
[..]
Als het terugkomt op de tv zal het wel bij de zender van de Mol zijn. Lijkt me wel leuk, mits er natuurlijk wel spraakmakende mensen in het Huis komen. Niet van die saaie mensen zoals in BB4.
Het zou me niet eens verbazen. Ik zag namelijk dat Talpa ook op zoek was naar een Eindredacteur Reality, dat zou er op kunnen wijzen dat ze BB zelf willen gaan produceren.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien koopt ie het hele bedrijf wel weer terug. Het staat namelijk te koop.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:59 schreef Koen-BE het volgende:
Ze moeten gewoon BB1 gaan herhalen.
Dat zou naast voetbal nog een reden zijn om niet naar die nieuwe zender te kijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijkt me ook. Zou een handige zet van John de Mol zijn om met zijn geesteskind op z'n nieuwe zender te komen.
Niets beter dan het origineel... en het scheelt een bom duiten.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:59 schreef Koen-BE het volgende:
Ze moeten gewoon BB1 gaan herhalen.
quote:Bron Showtimenieuws 2 februari 2005 15:30u
Big Brother komt terug
De directie van Endemol stelt alles in het werk om een vijfde editie van het succesprogramma op de buis te krijgen.
Endemol denkt dat het succes van Big Brother nog niet is uitgemolken. Oud-bewoonster Mona is het daar niet helemaal mee eens. Ze vertelt: "Ik denk niet dat Nederland erop zit te wachten."
Winnares Bianca denkt dat de makers van Big Brother terug moeten naar het begin. "Ja, de makers hebben na de eerste Big Brother ontzettend veel gekke varianten bedacht. Maar ik denk dat ze voor een nieuwe Big Brother weer gewoon terug naar de basis moeten. Het moet weer gaan draaien om gewone mensen en hun gevoelens," aldus Bianca. Volgens haar zou Nederland weer massaal voor de buis kruipen.
Maar ex-bwoonster Cyrille is het hier niet mee eens. "Nee, ik denk dat mensen intussen wel een beetje Big Brother moe zijn."
Zowel SBS6 als RTL én de nieuwe zender van John de Mol zouden geïnteresseerd zijn om een nieuwe versie van het oude succesprogramma Big Brother uit te zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |