quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:50 schreef VoreG het volgende:
Bestel je een pizza zeg je tegen die vent dat hij niet moet aanbellen maar kloppen, doet hij dat ook netjes. Kijk je op het bonnetje
Ram tiki
nit belen
nounounou, beetje respect voor de allochtone medelander he? dat is nie voor te lachen!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:50 schreef VoreG het volgende:
Bestel je een pizza zeg je tegen die vent dat hij niet moet aanbellen maar kloppen, doet hij dat ook netjes. Kijk je op het bonnetje
Ram tiki
nit belen
en nou stoppen met regenen anders moet ik morgenochtend om 07.30 uur de consul bellen of het doorgaat!quote:
Nu pasquote:
Dan moet je bij Dutchgooner zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:59 schreef just me het volgende:
ow ja.. ik wil een lief vriendje een leuk verjaarskadootje geven, kaartje voor wedstrijd in het buitenland, iemand een idee hoe dat te regelen ??
ow ja das waar ookquote:
't Is al weer droog.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nu pasRegent hier al de hele dag!
voetbalreizen.com (is met hotel en alles)quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:59 schreef just me het volgende:
ow ja.. ik wil een lief vriendje een leuk verjaarskadootje geven, kaartje voor wedstrijd in het buitenland, iemand een idee hoe dat te regelen ??
Ik lach er ook niet omquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nounounou, beetje respect voor de allochtone medelander he? dat is nie voor te lachen!
tering wat een prijzen! maar zo lief is dat vriendje nou ook weer nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voetbalreizen.com (is met hotel en alles)
Ok Bluezz, geef maar toe dat je PH's account hebt overgenomen.quote:
mijn hand doet pijn van een Jembé workshop gisterenquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Man, dit typt moeilijk, m'n handen zijn ijskoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |