quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:30 schreef Makster het volgende:
[..]
HAhahahahhahahahahahhahaha![]()
En dan snap jij mij niet![]()
nee, deze komt 'los' in de kofferbak (zit er al in natuurlijk) en de amp en cap worden wel ingebouwdquote:Welke hoeken en randen, dat ding wordt toch ingebouwd??
thxquote:Ziet er gaaf uit, zou van een SM bezitter kunnen zijn.
dat zou perfekt zijnquote:Ik heb wel zelfklevend celrubber in 2 mm dik, lijkt mij wel mooi spul om erop te plakken.
Mja ik had met brengen 2 weken geleden afgesproken om hem die donderdag op te halen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:30 schreef Makster het volgende:
Is aad gaar geworden ofzo
Slechte zaak van ze, maarja misschien was ie wel niet klaar![]()
Super goed manquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]bling bling
me vriendin vond me een patser
had ze nooit achter mij gedacht
![]()
Beter doet aad zijn bestquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja ik had met brengen 2 weken geleden afgesproken om hem die donderdag op te halen.![]()
Toen moest de koppelingstift besteld worden, en die kwam pas vrijdag binnen.
Dus ik zei: dan kom ik hem zaterdag ophalen.
OK .. zei die man.
Maar zaterdagmiddag heftige plensbuien, dus maar niet daarnaar toe gegaan.
Affijn, wilde maandag gaan en ik dacht nog even slim te zijn door mijn komst aan te kondigen in de lunchpauze.
(hit and run)
Was hij nog steeds niet klaar.![]()
Die middag zouden ze het blok openmaken, en dan moest de zuiger besteld wordenen dan was hij woensdag klaar ..
Toen woensdag FS laten bellen, want ik werd het een beetje zat.![]()
Nu was het verhaal dat de zuiger nog binnen moest komen, en de cylinder (buiten de deur) geslepen..
Vrijdag zou de zuiger arriveren, en dan kon het zaakje inelkaar gezet worden..
Einde van de dag klaar...............................................................................................
Morgenochtend weet ik meer..![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja ik had met brengen 2 weken geleden afgesproken om hem die donderdag op te halen.![]()
Toen moest de koppelingstift besteld worden, en die kwam pas vrijdag binnen.
Dus ik zei: dan kom ik hem zaterdag ophalen.
OK .. zei die man.
Maar zaterdagmiddag heftige plensbuien, dus maar niet daarnaar toe gegaan.
Affijn, wilde maandag gaan en ik dacht nog even slim te zijn door mijn komst aan te kondigen in de lunchpauze.
(hit and run)
Was hij nog steeds niet klaar.![]()
Die middag zouden ze het blok openmaken, en dan moest de zuiger besteld wordenen dan was hij woensdag klaar ..
Toen woensdag FS laten bellen, want ik werd het een beetje zat.![]()
Nu was het verhaal dat de zuiger nog binnen moest komen, en de cylinder (buiten de deur) geslepen..
Vrijdag zou de zuiger arriveren, en dan kon het zaakje inelkaar gezet worden..
Einde van de dag klaar...............................................................................................
Morgenochtend weet ik meer..![]()
Bij http://www.jstmotoren.nl/ in Giessenburg, dat zit best in de buurt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:38 schreef Makster het volgende:
En waar koop ik snel zo een crosserbok?
thxquote:
check me amp dannnnnquote:Heh
Pimpppppppppp my ride
Wil je met je Arie op die Bosdemper gaan zitten danquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij http://www.jstmotoren.nl/ in Giessenburg, dat zit best in de buurt.![]()
En anders geef je mij ff een lift naar Aadje morgen he, heb ze daar in het chroom zien staan.![]()
http://www.motorcrossaad.nl
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
Is nog schokabsorberend ook.![]()
Maar geef de maten maar op dan knip ik een stuk af op de zaak.![]()
Zo fout dat het meesterlijk wordtquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx
[..]
check me amp dannnnn
[afbeelding]
dit is ongeveer de 2/3 van de lengte
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:........................................................................................ze zijn gewoon aan crossen met je CR
![]()
Met de auto uiteraard.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil je met je Arie op die Bosdemper gaan zitten dan
Misschien is met de auto ook wel een optie
zal wel lekker klinken trouwensquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
die Bosdemper
Desnoods zonder zuiger erin, de eerste 30 minuten merk je het verschil toch nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal wel lekker klinken trouwensmaar es even filmen dit weekend
die CR morgen gewoon ophalen, pepijn![]()
Dus wel meepimpen maar zonder dat het ooit uitkomt voor de buiten wereld?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ach, is toch niemand die het ziet en dit is voor mij de perfekte combi
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Desnoods zonder zuiger erin, de eerste 30 minuten merk je het verschil toch niet![]()
yups, alles wat wordt ingebouwd komt achter originele beschermkapjes etc. om zo de niet betalende shoppers buiten te houden...tis toch een grijze muisquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:55 schreef hollander172 het volgende:
Dus wel meepimpen maar zonder dat het ooit uitkomt voor de buiten wereld?
zompigquote:Om je vraag even te beantwoorden, daar heb je speciale "vloerbedekking" voor. Celrubber zal wat dempen en zorgen voor een zompig geluid.
quote:Wel goed voor die t#ringmuziek die jij leuk vindt.
hoe bedoel je, afschuinenquote:Schuin de hoeken trouwens nog wat af, goed voor de harmonischen en voor een beter eindresultaat als je hem bekleed hebt.
Relaxed kom je me met de Fiero ophalen, ideaal. dan breng ik OF je fiero terug naar de basis of ik rijdt je CR terug naar de basisquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja .. en een kilometerteller zit er niet op, dus zal het nooit weten.
![]()
[..]
Met de auto uiteraard.![]()
Dat zal wel meevallen, het zit aan de buitenkant van de klankkast, 2 mm is niet al te dik, en het zijn bovendien hele kleine cellen met een gesloten structuur. Het enige wat het zal dempen zijn de eventuele klappen die het krijgt in de kofferbak.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:55 schreef hollander172 het volgende:
Om je vraag even te beantwoorden, daar heb je speciale "vloerbedekking" voor. Celrubber zal wat dempen en zorgen voor een zompig geluid. Wel goed voor die t#ringmuziek die jij leuk vindt.
Schuin de hoeken trouwens nog wat af, goed voor de harmonischen en voor een beter eindresultaat als je hem bekleed hebt.
De CR terugrijden, je had al een rugprotector he?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:03 schreef Makster het volgende:
Relaxed kom je me met de Fiero ophalen, ideaal. dan breng ik OF je fiero terug naar de basis of ik rijdt je CR terug naar de basis
Goeie deal
Hoe laat ben je bij Aad? Moet namelijk echt zo een ding hebben...
Kan je dan ook gelijk mijn deuk er uitbatsenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De CR terugrijden, je had al een rugprotector he?
Maar ik ga eerst naar de sportshool denk ik, kan het weer wat opklaren ondertussen.![]()
Dus kom maar met die 2001 Alfa hier voorrijden om 12:30.![]()
Kan ik gelijk die wegligging ook'es testennn..
Dit is mijn oude Alfa'tje met boxermotor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Kan je dan ook gelijk mijn deuk er uitbatsenMaar mijn alfatje zal wel dweilen in vergelijking met de Fiero
Maar toch, alfa heeft het beter voor elkaar dan vergelijkbare auto;s uit de zelfde periode![]()
Waren de Alfa's vroegah zeer goed in jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is mijn oude Alfa'tje met boxermotor.![]()
[afbeelding]
We schrijven 199, en ik had een poepbruine.
Ding reed de Opel Manta 2 liter van een vriend van mij er finaal uit qua bochtenwerk.![]()
![]()
10 jaar garantie op roest toen alhij was van 1983, en finaal doorgeroest..
Alfa liet onder garantie de kokerbalken volschuimen.. toen hielden deze nog meer water vast.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Waren de Alfa's vroegah zeer goed in jaIk kan met als knaapie van 4 de oude Alfa Sud van mijn pa nog wel herrinderen, die zat echt met plamuur aan elkaar
Scooter winkels schijnen er goed in te zijn.quote:Waar kan ik van die streetfighter kuipjes met liggies enzo erin online vinden?
Hee FSquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:34 schreef Free-Spirit het volgende:
Prettig weekend allemaal ...
@ Pepijn check lycos
Gaat er toch ook om dat je plezier heb gehadquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alfa liet onder garantie de kokerbalken volschuimen.. toen hielden deze nog meer water vast.
Ze waren echt compleet weggerot toen ik die auto kocht, er zaten kranten in de wielkasten enz.
Nog een beetje aan laten lassen, voorklauw (in het midden van de auto) laten reviseren.
De voorrem ging al snel weer kapot en verloor steeds al zijn remvloeistof.
Ik heb nog 2 maanden met alleen de handrem gereden.
Verder in een half jaar tijd amper mee gereden.
Story of my life.
Maar ik heb er wel lol mee gehad.![]()
[..]
Scooter winkels schijnen er goed in te zijn.
Die afkorting hebben ze hier verzonnen hoor...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee FSFS je moest is weten hoe lang ik me niet heb afgevraag wat the hell FS inhield
Die Sud was ook een 1.3 met dubbele carburateur, vrienden die meereden moesten altijd lachen om het geluid wat uit de kofferbak kwam, alsof er nog een motorblok in lag.. ding had karakter.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:43 schreef Makster het volgende:
Gaat er toch ook om dat je plezier heb gehad![]()
![]()
Die ouwe 33 van mij ook, dat ding reedt echt 1 op 5 ofzo, had een open pijp van voor naar achter, een 1.3 boxer motor met dubbele racewebers enzo. Ging HARD en nog veel harder door de bocht door het lage zwaartepunt, die dingen liggen echt als een beer op de weg. Ooit als ik oud ben ga ik nog is een oude 33 1.7 16V reviseren, echt een toffe bak. Lekker hoekig, laag, genoeg power en zeer strak sturend![]()
En nee een chrome is niks voor mij
Ja alfa'squote:Op vrijdag 15 april 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die Sud was ook een 1.3 met dubbele carburateur, vrienden die meereden moesten altijd lachen om het geluid wat uit de kofferbak kwam, alsof er nog een motorblok in lag.. ding had karakter.![]()
Jarenlang heb ik een zwarte Alfa Sud 1.5Ti gewild, misschien komt het er nog wel eens van.![]()
Ik heb net even gezocht op Easyparts.nl maar daar stond niets voor je bij.
Wel zag ik een carbonlook zadel overtrek (helaas geen pic beschikbaar) voor 17 euro nog wat.
Dat lijkt mij wel wat.![]()
Easyparts dusquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:55 schreef Makster het volgende:
Waar zag je die zadelovertrek, wil ik namelijk ook veranderen. Gewoon zwart is ook goed hoor
Schijnt best te doen zijn bij deze dingen.quote:Wil echt SNEL het frame gecoat hebben, maarja hoe fucking veel werk gaat dat worden zeg hee. Eerst heel die fiets uit elkaar en dan nog mooier weer in elkaarIk hou dan op een of andere vage manier altijd wat schroefjes over enzo
![]()
Vast niet zo heel veel, basis van een crosser is een 1 cylinder met relatief veel vermogen en weinig gewicht weet je nog.quote:Hoe zwaar weegt zo een blok eigenlijk? Naja zit niet voor niks op de sportschool natuurlijk
Dat moet je ook niet zo neerzetten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef PatrickM het volgende:
Uitgedaagd worden.... op de weg... met de motor
Wat is die tvdleur voor een triest mannetje?
Zitten huilen over dat 'ie het maar irritant vind dat mannetjes met petjes hem uitdagen als ie op z'n 750cc ss zit, en vervolgens gaan janken omdat iemand zegt dat een SV van 0 naar 100 gaat in ca 3,5 seconden, en iemand linksplakkers rechts inhaald en dat bestempelen als "geen haar beter dan"
Rare wereld
Tja, misschien boeren uit het oosten/noorden/zuiden die niet met de randstedelijke randverschijnselen op de weg te maken hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet zo neerzetten.![]()
Maar zijn reactie is ook erg kort door de bocht.
Ziet eruit als een echt kinderachtig Fok! topic.
Er zitten altijd meerdere kanten aan een verhaalquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:12 schreef PatrickM het volgende:
Gewoon zo'n sukkel die het stoer vind om op een supersport te rijden, maar nog geen 10% gebruikt van wat het ding kan omdat het dan eng wordt![]()
Nee carbon vellen zijn geen optiequote:Op vrijdag 15 april 2005 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Easyparts dusmaar iedere zaak zal dat wel hebben.
Ben benieuwd hoe die carbon eruit ziet dus ..
[..]
Schijnt best te doen zijn bij deze dingen.
Je kan ook carbonvellen in stroken snijden en er omheen plakken.
[..]
Vast niet zo heel veel, basis van een crosser is een 1 cylinder met relatief veel vermogen en weinig gewicht weet je nog.![]()
Specs noemen? Ik noem alleen maar dat een SV met 3,5 seconde aan de 100 kan zitten...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zitten altijd meerdere kanten aan een verhaalen wat hij als beginnend motorrijder denkt is dat de hele wereld op hem zit te letten.
Dat gaat vanzelf over in de loop der tijden, ik herken het van vroeger.
![]()
Heeft ook met de eigen houding en gedrag te maken..om je heen kijken, bepaald oogcontact met sjonnies in auto's enz, enz.
Verder zit er inderdaad een aardig poser en betweterig gehalte in het topic.
Maar daar maak jij met die post ook deel van uit. Even je specs noemen enz.![]()
Poserquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Specs noemen? Ik noem alleen maar dat een SV met 3,5 seconde aan de 100 kan zitten...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is mijn oude Alfa'tje met boxermotor.![]()
[afbeelding]
We schrijven 1993, en ik had een poepbruine.
Ding reed de Opel Manta 2 liter van een vriend van mij er finaal uit qua bochtenwerk.![]()
![]()
10 jaar garantie op roest toen alhij was van 1983, en finaal doorgeroest..
Wanneer laat je die gasten nou es gewoon.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Specs noemen? Ik noem alleen maar dat een SV met 3,5 seconde aan de 100 kan zitten...
Que?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wanneer laat je die gasten nou es gewoon.....
je pushed het wel een beetje in dergelijke topics
Jongen, als jij gelukkig word dat je desnoods over iemand heen rijdt omdat je je schijnbaar irriteert aan alles wat rijd dan moet je dat lekker doen. Ik vind het prachtig voor je dat je met je SV in 3,5 sec op de 100 zit, echt! Ben zelfs blij voor jequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef PatrickM het volgende:
Uitgedaagd worden.... op de weg... met de motor
Wat is die tvdleur voor een triest mannetje?
Zitten huilen over dat 'ie het maar irritant vind dat mannetjes met petjes hem uitdagen als ie op z'n 750cc ss zit, en vervolgens gaan janken omdat iemand zegt dat een SV van 0 naar 100 gaat in ca 3,5 seconden, en iemand linksplakkers rechts inhaald en dat bestempelen als "geen haar beter dan"
Rare wereld
Jongen, dit zegt genoeg over jouw ervaring en momenten van rijden. Ga eens een half jaartje in de randstad in de spits rijden, dan spreek ik je dan wel weerquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:10 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Jongen, als jij gelukkig word dat je desnoods over iemand heen rijdt omdat je je schijnbaar irriteert aan alles wat rijd dan moet je dat lekker doen. Ik vind het prachtig voor je dat je met je SV in 3,5 sec op de 100 zit, echt! Ben zelfs blij voor je![]()
knip
Ja euh, die kneus die komt hierquote:
grapjas... ben om de 2 weken in regio gouda / rotterdam / hellevoetsluis voor een weekend, je hebt gelijk, daar rijden ze allemaal zo beroerd (je lokt het uit)....quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jongen, dit zegt genoeg over jouw ervaring en momenten van rijden. Ga eens een half jaartje in de randstad in de spits rijden, dan spreek ik je dan wel weer
Dan heb je niet eens meer in de gaten dat er sjonnies zijn, want daar heb je dan namelijk helemaal geen last van...
Kneus
quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Maareh, hoe is ut met u? Al met Ralf mee geweest achterop de SV of nog niet?
mmmm, Ghostrider 3 gezien? Erg vermakelijk rondje Periferiquequote:Op zaterdag 16 april 2005 01:45 schreef bwt het volgende:
Ik denk dat ze alle 2 maar eens in parijs de periferique moeten rijden.
Das pas leuk om te doen, in de file een fransoos op de motor proberen bij te houden???
"No Way José", Die gasten rijden daar echt als gekken.
Heb geprobeert er bij te blijven, niet te doen, die rijden daar met 80-100 tussen de auto's door. Ook als die auto's al boven de 80 komen.
Daarna heb ik nooit meer moeilijk gedaan om bij een stoplicht vooraan te komen
Volgens mij moet Ralf nodig eens bij je op de koffie gaan en op de motor naar je toekomen schat ik zo inquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
dit was wel een duidelijke hint hè ?![]()
Misschien is hij ook al wel geweest.... ik heb hem even niet gesproken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Volgens mij moet Ralf nodig eens bij je op de koffie gaan en op de motor naar je toekomen schat ik zo in![]()
Ben trouwens wel benieuwd hoe 'ie er uitziet (nou ja, dat weet ik wel, maar ik bedoel ook met de uitlaten en dan IRL) en vooral hoe 'ie klinkt![]()
Tja, zwart, is toch anders dan rood hoor... Een rooie schijnt sneller te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien is hij ook al wel geweest.... ik heb hem even niet gesproken.
Maar ik ben dus ook heel erg benieuwd hoe zo helemaal zwart in real-life er uitziet.
Ik ben niet zoals andere vrouwen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, zwart, is toch anders dan rood hoor... Een rooie schijnt sneller te gaan![]()
![]()
Alsof ik daar nooit met de spits ben op de maandagochtend of de vrijdag...quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:46 schreef PatrickM het volgende:
Spits heb ik het over minkukkel, niet in het weekend om de twee weken...
Leer eerst eens wat belangrijk is in het verkeer bij het motorrijden. Kennelijk is voor jou het belangrijkste of je uitgedaagd wordt of niet door een sjonnie
quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:08 schreef ondeugend het volgende:
PatjeM doe jij rechts inhalen ?![]()
Volgende meet meteen over de knie !![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer laat je die gasten nou es gewoon.....
je pushed het wel een beetje in dergelijke topics
de binnenkant is al wel volledig gevuld met bitumen...ik weet niet of dat uitmaakt...maar ik zou het graag willen proberenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
Dat zal wel meevallen, het zit aan de buitenkant van de klankkast, 2 mm is niet al te dik, en het zijn bovendien hele kleine cellen met een gesloten structuur. Het enige wat het zal dempen zijn de eventuele klappen die het krijgt in de kofferbak.![]()
Ikke?quote:Op zaterdag 16 april 2005 08:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, jij hebt/had er ook wel een handjevan
Morgen 15% regenkans en 4 uur zon volgens RTL Text...quote:Op zaterdag 16 april 2005 08:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
t miezert hier trouwens...heb weinig hoop dat het droog gaat worden vandaag
Roesten al in de folder lachten mijn oudere collega's toen al, wist ik veel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:05 schreef Mercy_symbol het volgende:Die dingen roestte harder dan dat ze reden
![]()
Moggûhhquote:Op zaterdag 16 april 2005 08:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
t miezert hier trouwens...heb weinig hoop dat het droog gaat worden vandaag
Rijd effe naar Motorcross Aad ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:36 schreef Makster het volgende:
Geen idee, zit nu nog op de torenstraat. Moet nog ff eten en douche en dan wil ik opzoek naar een crossbok voor niet te veel geld. Zonder bok komt dat ding nooit uitelkaar ben ik bang
Ik vind linksplakkende auto's die het verdommen naar rechts te gaan terwijl daar ruimschoots ruimte voor is niet lief. En motorrijders in de file... tja, het mag nou eenmaal. Of wou je zelf nog langer in de file staan als ook motorrijders in de file zouden moeten staanquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind rechts inhalende motorrijders niet lief. In de file is ander verhaal, ookal vind ik dat ook niet helemaal eerlijk..
Ik zeg, een krat van frisdrank flessen (bijvoorkeur Coca-Cola). Lekker hoog, lekker makkelijk. Te verkrijgen bij iedere supermarkt die frisdrank verkooptquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:36 schreef Makster het volgende:
Geen idee, zit nu nog op de torenstraat. Moet nog ff eten en douche en dan wil ik opzoek naar een crossbok voor niet te veel geld. Zonder bok komt dat ding nooit uitelkaar ben ik bang
Ja, maar als je het van een ander leest valt het veel meer opquote:Op zaterdag 16 april 2005 08:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, jij hebt/had er ook wel een handjevan
Tadaquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zeg, een krat van frisdrank flessen (bijvoorkeur Coca-Cola). Lekker hoog, lekker makkelijk. Te verkrijgen bij iedere supermarkt die frisdrank verkoopt![]()
En hoe krijg ik die motor daar op, ben geen rambo, het mooie van een bok is dat hij zo lekker boktquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zeg, een krat van frisdrank flessen (bijvoorkeur Coca-Cola). Lekker hoog, lekker makkelijk. Te verkrijgen bij iedere supermarkt die frisdrank verkoopt![]()
Je vriendin gebruiken om op te tillenquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:42 schreef Makster het volgende:
[..]
En hoe krijg ik die motor daar op, ben geen rambo, het mooie van een bok is dat hij zo lekekr bokt
Ik vraag het me ook af en toe afquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat je er nog energie in steekt PatM......
De zaken die je vandaag wilt doen kan je toch ook al met het bokje die je al hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:36 schreef Makster het volgende:
Dat doen er ook een hoop, en dat motor is ook niet al te zwaar om hem er het laatste stukje op te tillen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:40 schreef PatrickM het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je vriendin gebruiken om op te tillen
En waar zit de olie aftapplug.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:44 schreef PatrickM het volgende:
een KLX650R weegt maar 120 of 130 kg. Ik kan die van mij (weegt 150 droog) gewoon met het achterwiel opzij tillen. Dus met de R moet het met een beetje goede wil gewoon te doen zijn hoor
Gewoon voorwiel dusdanig zetten dat 'ie goed staat, en vervolgens de KLX op het kratje wippen/tillen
quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:51 schreef Makster het volgende:
Oliefilter zit intern volgens mij, kon het zo snel neit zien maar dat zuigt dus wel redelijk
quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:50 schreef PatrickM het volgende:
Aftapplugs zitten bij m'n KLX-C onder het blok aan de schakelkant.
Oliefilter zit onder een deksel schuin naast/voor de koppelingsdeksel.
Dan is een kratje wat breed t.o.v. een echt bokje, al zal het wel kunnen met wat schuifwerk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:50 schreef PatrickM het volgende:
Mooi, zal is kijken straksquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:50 schreef PatrickM het volgende:
Die heb ik inderdaad nog, net zoals mijn reserve sleutels, stickers, knippers, remleidingen, blauwruitje enz enzquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan is een kratje wat breed t.o.v. een echt bokje, al zal het wel kunnen met wat schuifwerk.
Maar waarom niet gewoon het achterwiel liften met een standaardbokje, Mark die heb je toch al of niet.
Zal minder stabiel zijn, maar hem moet zeker kunnen voor dit werk.
(en zoals gezegd de motor even vasthouden bij het losdraaien van bouten)
Even afbokken als de olie eruit loopt en de motor recht houden.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad nog, net zoals mijn reserve sleutels
Toen ik voor de CR ging kijken wilde hij niet direct starten, stond al 3 maanden stil ofzo..quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:55 schreef Makster het volgende:
Die heb ik inderdaad nog, net zoals mijn reserve sleutels, stickers, knippers, remleidingen, blauwruitje enz enz
Tot nu toe na een keer of 12 trappen wel starten, snap nu ook wat ze met het compressiepunt bedoelen, dat voel je wel zeg maar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toen ik voor de CR ging kijken wilde hij niet direct starten, stond al 3 maanden stil ofzo..
Toen had die man hem op zo'n achterwielbokje gezet en ging er toen op de motor staan aantrappen.![]()
En na een minuut of 2 lukte het.![]()
Misschien gelijk een tip voor jou als het eens niet lukt.![]()
Ik heb een tijdje van al mijn auto's steeds de reserve sleutels bewaard als aandenken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:56 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook van die vorige Bandit, gewoon kwestie van timing totdat ik hem terug jat, zo gaat dat in de motorwereld he.
Een viertakt aantrappen is te vergelijken met trappen in een pakje boter volgens Yoep.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:06 schreef Makster het volgende:
Tot nu toe na een keer of 12 trappen wel starten, snap nu ook wat ze met het compressiepunt bedoelen, dat voel je wel zeg maar.
Ook pas 3 keer die kut kicker tegen mijn scheenbeen gehad![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:14 schreef ZX9R het volgende:
@ Pepijn en Mark:
Ik ben ook door een Sud besmet geraakt met het Alfa virus.
Voor zo lang als ik me kan herinneren heeft mijn pa Alfa gereden.
Hij begon met een Sud 1.3. De normale
Daarna een 1.3 Ti en als afsluiter van de Sud-periode:
Een Oranje 1.5 Ti met dubbele dubbeltraps carbs!!
Dat ding ging zo loeihard dat de pliesie een keer moeite had om ons in te halen.
En wij reden gewoon met z'n 4-en in dat apparaat (pa, ma, zus en ik).
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:14 schreef ZX9R het volgende:
@ Pepijn en Mark:
Ik ben ook door een Sud besmet geraakt met het Alfa virus.
Voor zo lang als ik me kan herinneren heeft mijn pa Alfa gereden.
Hij begon met een Sud 1.3. De normale
Daarna een 1.3 Ti en als afsluiter van de Sud-periode:
Een Oranje 1.5 Ti met dubbele dubbeltraps carbs!!
Dat ding ging zo loeihard dat de pliesie een keer moeite had om ons in te halen.
En wij reden gewoon met z'n 4-en in dat apparaat (pa, ma, zus en ik).
Ga nou es wat doen, eten en douchen bijv en richting Sterrenburgquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:16 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klein nadeel zijn de kosten van onderhoud maar voor de rest![]()
In de garage waar ik "werkte" staat nu een spider 3.0 V6 24V editione limitata (ofzo iets) echt een GEK ding![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een viertakt aantrappen is te vergelijken met trappen in een pakje boter volgens Yoep.^![]()
Maar inderdaad compressiepunt, en dan nog 1 klikje verder volgens mij.![]()
Ken je dit plaatje?![]()
[afbeelding]
gohquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:27 schreef ZX9R het volgende:
Hmmmmm...
Prestaties vallen toch een beetje tegen.....
1500 cm3 , 85 pk
5 versnellingen
Top 170 km/h
0-100 in 14.5 sec
Gewicht 950 kgs !
Vroegah was dat vast relekstquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:27 schreef ZX9R het volgende:
Hmmmmm...
1500 cm3 , 85 pk
5 versnellingen
Top 170 km/h
0-100 in 14.5 sec
Gewicht 950 kgs !
Boeie, je hoeft toch niet te sleutelen om hem te bezichtigenquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:41 schreef Makster het volgende:
Net gegeten, douchen is ook wel ff een optie
Vraag me alleen af of ik vandaag wel zin heb om te sleutelen ofzo, naja kan hem zo ie zo weer ff proberen starten
Als ik van hier vertrek meld ik het wel ff speerder
hoe oud was dat ding? 83?quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Vroegah was dat vast relekst
Om nog maat te zwijgen over de wegligging, daar lees ik niks over
Maar gaat als een dwijl door de bocht en koste in 73 ongetwijfeld meer als de Alfaquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:47 schreef Youp het volgende:
[..]
hoe oud was dat ding? 83?
de mijnes uit 73 heeft 130 pk
gaat goed door de bocht en kostte nieuw +-8300-8700 euro (omgerekend)quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Maar gaat als een dwijl door de bocht en koste in 73 ongetwijfeld meer als de Alfa
Maar ok, baas boven baas
Dat zeg ik, baas boven baasquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:50 schreef Youp het volgende:
[..]
gaat goed door de bocht en kostte nieuw +-8300-8700 euro (omgerekend)![]()
en 0-100 in 8,2 sec
nope... dat vond ik gewoon leukquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zeg ik, baas boven baas
Maar das nog geen reden om hem tegen een boom te zetten heh![]()
Optrekken bleef mij ook niet zo bij, wel als je eenmaal op snelheid was, het bochtengedrag en karakter van de auto.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:27 schreef ZX9R het volgende:
Hmmmmm...
1500 cm3 , 85 pk
5 versnellingen
Top 170 km/h
0-100 in 14.5 sec
Gewicht 950 kgs !
Dat de binnenkant past lijkt mij wel handigquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:15 schreef Makster het volgende:Echt goed.....
Waar moet je opletten als je andere remschijven + tang wil hebben? Voor de schijven alleen op de binnenste diameter waarmee de schijf vast zit aan de velg? Remtang moet waarschijnlijk een adapter voor gemaakt worden ofzo?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
Moggûhhwas voorspeld he, opklaringen in de loop van de dag uit het oosten.
![]()
21-JX-29quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:20 schreef ZX9R het volgende:
Deze kleur:
[afbeelding]
Deze koplampjes:
[afbeelding]
En het kenteken: FN-24-XT
Sorry dat ik het nog weet
Ik heb Aad net een mail gestuurd, ga nu toch sporten en daarna zie ik wel voor een reactie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:alsof je daarvan op aan kunt
hier is het iig gestopt met regenen...nu de straten nog wat droger...
dat wordt bellenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb Aad net een mail gestuurd, ga nu toch sporten en daarna zie ik wel voor een reactie.
Over 2 uurtjes ben ik terugen dan ga ik bellen als er niets staat..
Ding is daarna zo opgehaald.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb zin om iets te doen.... maar wat
Ik heb een mooi leven hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jullie moeten echt een leven zoeken jongens![]()
Een wattequote:Op zaterdag 16 april 2005 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jullie moeten echt een leven zoeken jongens![]()
Juisssssstttttquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:31 schreef PatrickM het volgende:
Maar na een week hard werken, zin hebben om een heel stuk te rijden, en dan dit weer te krijgen maakt het er niet leuker op
Werken zeg jequote:
LOLquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Een watte
Jij gebruikt je vriendin als dekmantel hè, zodat je kan zeggen dat jij wel een leven hebt
jaloersquote:Wij bouwen tenminste geen sjonnie audioinstallatie in een burgerbak
Daar spreek je jezelf wel tegen, hoe kan een hardcore motorrijder nou heel graag een auto willen hebben?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stiekuhm wil je heel graag een auto hebben, maar als hardcore motorrijder kun je daar natuurlijk niet voor uitkomen
Omdat ie niet naar sterrenburg wil rijden in de regen omdat ie dan nat wordtquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar spreek je jezelf wel tegen, hoe kan een hardcore motorrijder nou heel graag een auto willen hebben?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar spreek je jezelf wel tegen, hoe kan een hardcore motorrijder nou heel graag een auto willen hebben?
Vetquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:52 schreef PatrickM het volgende:
Vanmiddag trouwens weer een mooie invulling aan het leven... Moto GP kwalificatie voor de GP van Estorilvanaf 13:45 op Eurosport
Kom jij dan lekker op je SMquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat ie niet naar sterrenburg wil rijden in de regen omdat ie dan nat wordt![]()
Dan nog:quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
me nichtje was aan het klooiencheck edit
Ooh, datte, was gewoon een grapje hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de wanhoop druipt bij jullie (PatM) af![]()
[..]
mijne ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ooh, datte, was gewoon een grapje hoor
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ooh, datte, was gewoon een grapje hoor
Relekstquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:52 schreef PatrickM het volgende:
Vanmiddag trouwens weer een mooie invulling aan het leven... Moto GP kwalificatie voor de GP van Estorilvanaf 13:45 op Eurosport
Ben wel een keer langs geweestquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien is hij ook al wel geweest.... ik heb hem even niet gesproken.
Maar ik ben dus ook heel erg benieuwd hoe zo helemaal zwart in real-life er uitziet.
Och, dat is toch zo gebeurd? Nog twee of drie mooie dagen en ze staan eropquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:41 schreef RB het volgende:
[..]
Moet nodig wat kilometers maken voor de eerste beurt.
Heb er pas 190 op staan![]()
![]()
Moet ik van m`n baas wel de tijd krijgen om te doenquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Och, dat is toch zo gebeurd? Nog twee of drie mooie dagen en ze staan erop
Ik zit zelf nu bijna bij de 1500 km. Dus nog ruim 100 km en ik mag vol op het gas
Ik moet trouwens wel zeggen dat de SV bij normaal rijden het lekkerst rijdt tussen de 5500 en 6500 rpm bij normaal rijden. Alleen bij blazen heeft het zin om hoger te gaan. Dus opzich de aantal keren dat ik daadwerkelijk boven de 8000 rpm heb gezeten valt dus wel mee
Maar goed, over 100 km hoef ik me er al helemaal niet meer druk om te maken
Niet dat ik dat al deed
![]()
Morgen komt beter uit... maar niet te vroeg graag.... stappen vanavond.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:41 schreef RB het volgende:
[..]
Ik bel wel voordat ik langskom, misschien straks/vanmiddag als het weer zo blijft![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:52 schreef PatrickM het volgende:
Is goed, zal tegen een uur of 2 zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Morgen komt beter uit... maar niet te vroeg graag.... stappen vanavond.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je been ? Alweer iets opgeknapt ?
Ik hoop dat het daarna eenvouding op te lossen zal zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Het gaat in ieder geval veel beter sinds het vocht er in het ziekenhuis uit is gehaald. Er is daarna eigenlijk niet veel verbetering in gekomen, maar met af en toe wat stekende piijnen mag ik niet klagen. Nog ongeveer een weekje wachten en dan krijg ik de resultaten van het (eerste) onderzoek.
Ja ik baalde gigantisch. Ik heb zo'n beetje een jaar moeten wachten voordat ik met mooi weer en rijbewijs op zak zelf motor kan rijden en dan krijg je ineens dit waardoor rijden onmogelijk lijkt. Uiteindelijk ben ik toch wel een paar keer gaan motorrijden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daarna eenvouding op te lossen zal zijn.
Anders moet je de zomer even uit laten stellen hoor !
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja ik baalde gigantisch. Ik heb zo'n beetje een jaar moeten wachten voordat ik met mooi weer en rijbewijs op zak zelf motor kan rijden en dan krijg je ineens dit waardoor rijden onmogelijk lijkt. Uiteindelijk ben ik toch wel een paar keer gaan motorrijden.Maar het gaat nu wel weer heel goed. Woensdag zijn Mercy en ik ook een heel stuk gaan rijden en ik had geen dringende pauzes meer nodig.
![]()
Wordt er trouwens nog gemeet morgen?
Ik en RB in ieder geval vernam ik net.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja ik baalde gigantisch. Ik heb zo'n beetje een jaar moeten wachten voordat ik met mooi weer en rijbewijs op zak zelf motor kan rijden en dan krijg je ineens dit waardoor rijden onmogelijk lijkt. Uiteindelijk ben ik toch wel een paar keer gaan motorrijden.Maar het gaat nu wel weer heel goed. Woensdag zijn Mercy en ik ook een heel stuk gaan rijden en ik had geen dringende pauzes meer nodig.
![]()
Wordt er trouwens nog gemeet morgen?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik en RB in ieder geval vernam ik net.
Geduld jongen, geduld... MotoGP kwalificatie begint om drie uurquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM: het is de 125cc manIk dacht de MotoGP.......
quote:Komende nacht komen vooral in het westen en zuiden nog wolkenvelden
voor. Elders is het nevelig. De temperatuur daalt tot rond 7 graden.
Zondag wordt een rustige dag met af en toe zon en waarschijnlijk alleen
in het zuiden nog een lokale (onweers)bui. De middagtemperatuur ligt
rond de 16 graden bij een zwakke tot matige wind, meest uit noordoost.
Zin heeftquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee, is er soms interesse om met een groepie naar de Dutch TT te gaan ?2 dagen ofzo, dagje kwalificatie en dagje van de race zelf...... staanplaats voor kwalificatie is 20 euro en staanplaats voor de race zelf is dan 35 euro
Ik heb alvast een vriend in Assen wonen waar ik wel wat bij kan regelen, stalling vd motor enzo
Uhhhquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zin heeft
Als ik dan mag logeren bij ondeugend, kan 't al helemaal niet meer stuk![]()
![]()
Ga eens een keer werk zoeken ipv elke dag uitstapjes met de motor willen makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee, is er soms interesse om met een groepie naar de Dutch TT te gaan ?2 dagen ofzo, dagje kwalificatie en dagje van de race zelf...... staanplaats voor kwalificatie is 20 euro en staanplaats voor de race zelf is dan 35 euro
Ik heb alvast een vriend in Assen wonen waar ik wel wat bij kan regelen, stalling vd motor enzo
Hoe weet jij wat ik er allemaal aan doe om werk te zoeken? Als ik dat hier zo posten begint OPM weer te janken van ''wat heeft dit met motorrijden te maken'' etc etc etcquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga eens een keer werk zoeken ipv elke dag uitstapjes met de motor willen maken
en dat post ik voor niets, hequote:Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik dat hier zo posten begint OPM weer te janken van ''wat heeft dit met motorrijden te maken'' etc etc etc![]()
Stil nou maar, hardcore Primera tunerquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dat post ik voor niets, hehardcore motorrijder
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Stil nou maar, hardcore Primera tuner
quote:
Is goed, ik hoor het welquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en gister vroeg ik er hier nog naar
bod staat genoteerd, ik wacht nog heel even want hij staat er nog geen dag op
Verkapt "je-bent-een-bosjesman" postquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier is het al droogmissch vanavond nog wat sturen...
hicham, morgen bosweg
Jij durft toch lekker niet op een meet te komenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Verkapt "je-bent-een-bosjesman" post![]()
![]()
![]()
Shit je hebt mij doorquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij durft toch lekker niet op een meet te komen![]()
Ik heb MotoGP2quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@PatM: ik heb wel MotoGP deel I
wat riet zegt![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:46 schreef PatrickM het volgende:
Als je de Bosweg wilt vinden via een routeplanner, het is de Volkerakdam
quote:Aanwijzing
Er kon geen adres worden gevonden die aan uw invoer voldoet!
Daar hebben we OPM de optimist weerquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon komen morgen jullie twee
mark my wordsquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar hebben we OPM de optimist weerMorgen 20% kans op zon, 20% kans op neerslag
Wel beter dan vandaag, dat wel
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat meer gehoord
Willemstad is toch de hoofdstad van Curacao ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:06 schreef hicham het volgende:
Morgen heb ik sowieso geen tijd, moet nog een site afmaken
Kloptquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:10 schreef hicham het volgende:
Jij hebt natuurlijk geen ervaring met andere dingen dan motorrijden he
Ja joh, kickeuh. Een binair leven leidenquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klopt
Diep in je hart wil je wel ruilen, geeft het maar toe
1 2 3 | if(status != "Fok") { status = "Motorrijden"; } |
En hoe weet jij dat ik daar nu niet mee bezig ben tussen de posts doorquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor je hobby moet je gewoon tijd maken. Die site kan je ook nu doen ipv dat je uit je nek zit te zwammen op FokOf vanavond.. of morgenavond.. of.. of.. of...
![]()
En hoe weet jij dan wat ik allemaal (niet) doe naast Fok!quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ik daar nu niet mee bezig ben tussen de posts door
Okay, je hebt wel gelijk, hou nu namelijk even pauze omdat ik geen zin heb in dat gekut
Verder is het niet een site wat even in een avondje klaar is, en de bedoeling was om het morgen volledig af te krijgen. Verder maak ik voor mijn hobby tijd wanneer ik daar tijd voor wil maken, niet wanneer anderen zin hebben in motorrijden
Nu je het zegt, ja inderdaad. Over 7 minuten is het namiddaggebed dus ik ben zo terug, bedankt dat je mij hebt herinnert aan het feit dat het bijna tijd isquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Word het weer tijd om een kleed te zoeken en richting het Oosten te gaan zitten?
Dat zegt inderdaad meer over mij dan over jou, maar de vraag is wat het precies over mij zegtquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan wat ik allemaal (niet) doe naast Fok!![]()
![]()
Haha, nou, het boeit mij niet hoor wanneer jij op een meet komt, zegt meer over jou dan over mij
zow zow 118 hele kilometersquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Willemstad is toch de hoofdstad van Curacao ofzo?
Maar ik zie het al, is wel 118 km vederop![]()
Morgen heb ik sowieso geen tijd, moet nog een site afmaken
Als het mooier weer wordt plan ik nog wel een dagje in om even langs te hoppen
het is hier btw opgeklaard, de wegen beginnen zelfs op te drogenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat meer gehoord
Ik kan me Makster nog wel herinneren die het naar Nijmegen al een teringeind vindtquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zow zow 118 hele kilometersdas wel een hele afstand he
voor mij is het 130 km....
ik kan me luc ook nog wel herinneren die 2,5 uur enkele reis deed...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:48 schreef hicham het volgende:
Alsof ik me tegenover jullie moet bewijzen ofzo, tering hey
Hier ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is hier btw opgeklaard, de wegen beginnen zelfs op te drogenstraks missch nog een stukje rijden
Dat je een hoerejong bentquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad meer over mij dan over jou, maar de vraag is wat het precies over mij zegt
Das toch zeker 3 kwartier rijdenquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zow zow 118 hele kilometersdas wel een hele afstand he
![]()
Mijn zicht vanuit huis word beperkt tot de tuin en de straat voorquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef Makster het volgende:
Nou Nou wat een vunzige taal weer
Maar de wegen zijn hier NAT speerder, zeer nat zelfs
Daar heb je het al, maar geloof mij maar het is natquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijn zicht vanuit huis word beperkt tot de tuin en de straat voor
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:alsof je daarvan op aan kunt
hier is het iig gestopt met regenen...nu de straten nog wat droger...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM: het is de 125cc manIk dacht de MotoGP.......
Ja, lekker standaard al die viertaktenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Geduld jongen, geduld... MotoGP kwalificatie begint om drie uur
125cc is ook leuk hoor
Van mij mogen alleen die knerpende twee-takten ook wel eens vervangen worden door viertakten.
Gewoon de volgende klasses:
390cc twee cilinder
590cc vier cilinder
990cc vier/vijf cilinder
Weg met die knerpende hoofdpijn dingen![]()
Shit... gemistquote:
Ze doen alleen in cross motoren, dus weten alles van deze fietsen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Het was toch zo'n goede zaak? De perfect SM-zaak?Maar ik zeg verder niks
Wat een pleuris mongolen daar johquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
De CR is opgehaald na het overdragen van meer dan zes honderd euro's, ben alleen minder blij dan vooraf verwacht.
![]()
Voortaan nooit meer iets einde van de dag ophalen zodat ik nog terug kan, de zaak ging al op slot toen we nog binnen stonden.
Overal zitten krassen op zag ik al gelijk met ophalen.![]()
maar het ergste is, ze hebben schade gemaakt aan de motor en het niet gezegd, een bevestiging van de zijkap is finaal afgebroken zag ik iets later.
Verder kwam de koppeling nog steeds niet helemaal vrij en liet ik de motor weer bij ieder stoplicht afslaan.
Van helemaal perfect inrijden was dus niet direct sprake.
(personeel van de motorzaak was al gevlogen voordat ik de motor gestart had)
Toen ik de snelweg opdraaide zag ik dat de tank heel erg los lag, en de zijkap van de radiator die helemaal wijd stond.
Affijn even een bakkie gaan doen bij La Place langs de snelweg bij Delft (1ste Fok! MC afspreekpunt) en daar zag ik dus dat er een metalen oog helemaal los
zit op de radiator, waar de kap mee vastzit..
Na het bakkie onderweg naar huis de motor nog 2 keer laten afslaan op leuke momentenen thuis de koppelingskabel afgesteld, nu is het helemaal goed
, daarna naar FS gereden 15~ 20 kilometer verderop en de motor staat nu in de woonkamer achter mij
de accu te laten.
Straks de zijkap er even helemaal afhalenen kijken of het nog provesorisch te repareren is.
Maar voor het mooiste moet er een nieuwe radiator op.![]()
Damn, ding was nu na de reparatie en operatie helemaal perfect geweest en nu dit weer.
Kloten Pepsel... zo gauw mogelijk verhaal halen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze doen alleen in cross motoren, dus weten alles van deze fietsen.
Zo wist die man uit zijn hoofd welke bougie ik nodig had, enz enz.
Maar een crosser geeft niet om een krasje of 2-3-4-5.![]()
Erg netjes werken zijn ze dus niet gewend.![]()
Maar dan verwacht je wel dat je een motor meekrijgt die weer helemaal goed is, niet met een slepende koppeling.
Over de radiator zal nog wel een gezeur worden.Lekker k-l-o-t-e.
Zeker wel zin om mee te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:54 schreef ondeugend het volgende:
@RB
Zin om mee te gaan vanavond ?
Als je met motor hier om 23.00 bent, kan je blijven slapen en kunnen we morgen meteen rijden !
Jij hehquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:03 schreef Makster het volgende:
Ik zou maandag GELIJK langs gaan en Aad ff op zijn bek rossen.
Nope bij mij doet hij hetquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
RB, die link in je signature is dood
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb senseo.... en die is koud dan.
Hebben ze uberhaubt wel gereden met dat ding?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
Maar dan verwacht je wel dat je een motor meekrijgt die weer helemaal goed is, niet met een slepende koppeling.
Over de radiator zal nog wel een gezeur worden.Lekker k-l-o-t-e.
Doet het ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:16 schreef RB het volgende:
[..]
Nope bij mij doet hij het![]()
Maar zo kan het ook
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef Makster het volgende:
Senseo DAT is nou eens een GOED idee, ga er zelf ook meteen een scoren
goed idee is my middle namequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:18 schreef Makster het volgende:
Senseo DAT is nou eens een GOED idee, ga er zelf ook meteen een scoren
Krijg jij toch groene thee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Damn
Lust dus echt geen koffie.....
.....en sigaretten, SM's, een vriendin etc.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik mot ook geen thee![]()
Zijn meer dingen die ik echt niet lust.....
Ik heb alle onderdelen mee gekregen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:03 schreef Makster het volgende:
Maar wel een niewe cylinder, naja dat hoop je dan
Mark weet niet hoe groot die Aad is.quote:
Toevallig probeerde ik het een kwartier geleden, en toen deed hij het hier ook gewoon.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:16 schreef RB het volgende:
Nope bij mij doet hij het![]()
Maar zo kan het ook
[afbeelding]
IJsblokjes erin, dan lust hij die wel.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.....en sigaretten, SM's, een vriendin etc.
Vragen om de draaimolen te stoppen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
Quizzzzz
Alleen voor hoogbegaafden, desondanks stuur post ik hem hier in de Fok MC![]()
Je rijdt in een auto, met constante snelheid,met aan je linkerkant een afgrond.
Rechts van je rijdt een brandweerauto met dezelfde constante snelheid waarvan het lijkt alsof hij je wil inhalen.
Voor je rent een varken, nog groter dan jouw auto,ook met dezelfde constante snelheid.
Vlak achter je vliegt een helicopter, vlak boven de grond, ook weer met dezelfde constante snelheid.
De vraag;
HOE KUN JE STOPPEN, ZONDER DAT ER ONGELUKKEN GEBEUREN???
Peukie in je bakkes, klauw op de handrem, stuur 3/4 slag naar links gooien, koppeling in, kleine ruk aan de handrem en deze gelijk lossen, vervolgens tegen sturen en tussen gas, In 3e verzet gooien, stuur 1/2 slag rechts, rempedaal licht toucheren achterkant corrigeren door het gas te lossen en dan vervolgens rustig uitrollen om hem rechts in een parkeervak te stallen....wat is het probleem precies?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
Quizzzzz
Alleen voor hoogbegaafden, desondanks stuur post ik hem hier in de Fok MC![]()
Je rijdt in een auto, met constante snelheid,met aan je linkerkant een afgrond.
Rechts van je rijdt een brandweerauto met dezelfde constante snelheid waarvan het lijkt alsof hij je wil inhalen.
Voor je rent een varken, nog groter dan jouw auto,ook met dezelfde constante snelheid.
Vlak achter je vliegt een helicopter, vlak boven de grond, ook weer met dezelfde constante snelheid.
De vraag;
HOE KUN JE STOPPEN, ZONDER DAT ER ONGELUKKEN GEBEUREN???
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vragen om de draaimolen te stoppen.![]()
Ligt er aan heh, bosweg is dwel een optie maar wil de eerste keer niet te ver met de SM. En zou leuk zijn als er nog wat SM mensen meegingenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo effe een route maken voor morgenGaat er nog iemand mee?
Of gingen we nou naar de Bosweg
Wat heeft dat nou weer met lusten te maken. Roken is ingeburgerd, het lijkt mij logischer dat het een uitzondering is als je roken lekker vindtquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.....en sigaretten, SM's, een vriendin etc.
Melkpoederquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Ligt er aan heh, bosweg is dwel een optie maar wil de eerste keer niet te ver met de SM. En zou leuk zijn als er nog wat SM mensen meegingen
En Hollander, 100 kilo van wat heb je geleverd? Beter is het wit dan ben je nu klaar met zaken doen voor het komend jaar
Zet ik toch een route in de buurt van de Bosweg uitquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Ligt er aan heh, bosweg is dwel een optie maar wil de eerste keer niet te ver met de SM. En zou leuk zijn als er nog wat SM mensen meegingen
Vers vlees voor huisdieren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
En Hollander, 100 kilo van wat heb je geleverd? Beter is het wit dan ben je nu klaar met zaken doen voor het komend jaar
Mwah valt mee hoor, giftig zijn zoveel dingen. Zelfs water is giftig in de juiste hoeveelheden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat heeft dat nou weer met lusten te maken. Roken is ingeburgerd, het lijkt mij logischer dat het een uitzondering is als je roken lekker vindtNiet zo heel raar dat ik het niet lekker vind om mezelf te vergiftigen
![]()
Ach god jochie toch, het is al vrijdag geweest hoor..........quote:Maar ik denk dat jij al te ver gezonken bent wat dat betreft om er logisch over te denken
Geintje, kwartje, vallen?quote:SM's? Jij moet wat vaker lezen hier...... vind SM's harstikke toffe dingen, maar totaal niet praktisch (voor mij) als primaire motor, voor erbij wel heel leuk
Hou dat vooral vol, blijft er meer te neuken over voor anderen.quote:En een vriendin? Ik ben niet echt op zoek, zoiets moet vanzelf gebeuren right?
In welke zin?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Vooral jezelf voor de gek blijven houden Hollander
Ik heb net de radiatorkap eraf gehad, en het ziet er niet rooskleurig uit.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
Ligt er aan heh, bosweg is dwel een optie maar wil de eerste keer niet te ver met de SM.
En zou leuk zijn als er nog wat SM mensen meegingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |