quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je been ? Alweer iets opgeknapt ?
Ik hoop dat het daarna eenvouding op te lossen zal zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Het gaat in ieder geval veel beter sinds het vocht er in het ziekenhuis uit is gehaald. Er is daarna eigenlijk niet veel verbetering in gekomen, maar met af en toe wat stekende piijnen mag ik niet klagen. Nog ongeveer een weekje wachten en dan krijg ik de resultaten van het (eerste) onderzoek.
Ja ik baalde gigantisch. Ik heb zo'n beetje een jaar moeten wachten voordat ik met mooi weer en rijbewijs op zak zelf motor kan rijden en dan krijg je ineens dit waardoor rijden onmogelijk lijkt. Uiteindelijk ben ik toch wel een paar keer gaan motorrijden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daarna eenvouding op te lossen zal zijn.
Anders moet je de zomer even uit laten stellen hoor !
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja ik baalde gigantisch. Ik heb zo'n beetje een jaar moeten wachten voordat ik met mooi weer en rijbewijs op zak zelf motor kan rijden en dan krijg je ineens dit waardoor rijden onmogelijk lijkt. Uiteindelijk ben ik toch wel een paar keer gaan motorrijden.Maar het gaat nu wel weer heel goed. Woensdag zijn Mercy en ik ook een heel stuk gaan rijden en ik had geen dringende pauzes meer nodig.
![]()
Wordt er trouwens nog gemeet morgen?
Ik en RB in ieder geval vernam ik net.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja ik baalde gigantisch. Ik heb zo'n beetje een jaar moeten wachten voordat ik met mooi weer en rijbewijs op zak zelf motor kan rijden en dan krijg je ineens dit waardoor rijden onmogelijk lijkt. Uiteindelijk ben ik toch wel een paar keer gaan motorrijden.Maar het gaat nu wel weer heel goed. Woensdag zijn Mercy en ik ook een heel stuk gaan rijden en ik had geen dringende pauzes meer nodig.
![]()
Wordt er trouwens nog gemeet morgen?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik en RB in ieder geval vernam ik net.
Geduld jongen, geduld... MotoGP kwalificatie begint om drie uurquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM: het is de 125cc manIk dacht de MotoGP.......
quote:Komende nacht komen vooral in het westen en zuiden nog wolkenvelden
voor. Elders is het nevelig. De temperatuur daalt tot rond 7 graden.
Zondag wordt een rustige dag met af en toe zon en waarschijnlijk alleen
in het zuiden nog een lokale (onweers)bui. De middagtemperatuur ligt
rond de 16 graden bij een zwakke tot matige wind, meest uit noordoost.
Zin heeftquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee, is er soms interesse om met een groepie naar de Dutch TT te gaan ?2 dagen ofzo, dagje kwalificatie en dagje van de race zelf...... staanplaats voor kwalificatie is 20 euro en staanplaats voor de race zelf is dan 35 euro
Ik heb alvast een vriend in Assen wonen waar ik wel wat bij kan regelen, stalling vd motor enzo
Uhhhquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zin heeft
Als ik dan mag logeren bij ondeugend, kan 't al helemaal niet meer stuk![]()
![]()
Ga eens een keer werk zoeken ipv elke dag uitstapjes met de motor willen makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee, is er soms interesse om met een groepie naar de Dutch TT te gaan ?2 dagen ofzo, dagje kwalificatie en dagje van de race zelf...... staanplaats voor kwalificatie is 20 euro en staanplaats voor de race zelf is dan 35 euro
Ik heb alvast een vriend in Assen wonen waar ik wel wat bij kan regelen, stalling vd motor enzo
Hoe weet jij wat ik er allemaal aan doe om werk te zoeken? Als ik dat hier zo posten begint OPM weer te janken van ''wat heeft dit met motorrijden te maken'' etc etc etcquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga eens een keer werk zoeken ipv elke dag uitstapjes met de motor willen maken
en dat post ik voor niets, hequote:Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik dat hier zo posten begint OPM weer te janken van ''wat heeft dit met motorrijden te maken'' etc etc etc![]()
Stil nou maar, hardcore Primera tunerquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dat post ik voor niets, hehardcore motorrijder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |