LOLquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Een watte
Jij gebruikt je vriendin als dekmantel hè, zodat je kan zeggen dat jij wel een leven hebt
jaloersquote:Wij bouwen tenminste geen sjonnie audioinstallatie in een burgerbak
Daar spreek je jezelf wel tegen, hoe kan een hardcore motorrijder nou heel graag een auto willen hebben?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stiekuhm wil je heel graag een auto hebben, maar als hardcore motorrijder kun je daar natuurlijk niet voor uitkomen
Omdat ie niet naar sterrenburg wil rijden in de regen omdat ie dan nat wordtquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar spreek je jezelf wel tegen, hoe kan een hardcore motorrijder nou heel graag een auto willen hebben?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar spreek je jezelf wel tegen, hoe kan een hardcore motorrijder nou heel graag een auto willen hebben?
Vetquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:52 schreef PatrickM het volgende:
Vanmiddag trouwens weer een mooie invulling aan het leven... Moto GP kwalificatie voor de GP van Estorilvanaf 13:45 op Eurosport
Kom jij dan lekker op je SMquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat ie niet naar sterrenburg wil rijden in de regen omdat ie dan nat wordt![]()
Dan nog:quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
me nichtje was aan het klooiencheck edit
Ooh, datte, was gewoon een grapje hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de wanhoop druipt bij jullie (PatM) af![]()
[..]
mijne ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ooh, datte, was gewoon een grapje hoor
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ooh, datte, was gewoon een grapje hoor
Relekstquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:52 schreef PatrickM het volgende:
Vanmiddag trouwens weer een mooie invulling aan het leven... Moto GP kwalificatie voor de GP van Estorilvanaf 13:45 op Eurosport
Ben wel een keer langs geweestquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien is hij ook al wel geweest.... ik heb hem even niet gesproken.
Maar ik ben dus ook heel erg benieuwd hoe zo helemaal zwart in real-life er uitziet.
Och, dat is toch zo gebeurd? Nog twee of drie mooie dagen en ze staan eropquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:41 schreef RB het volgende:
[..]
Moet nodig wat kilometers maken voor de eerste beurt.
Heb er pas 190 op staan![]()
![]()
Moet ik van m`n baas wel de tijd krijgen om te doenquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Och, dat is toch zo gebeurd? Nog twee of drie mooie dagen en ze staan erop
Ik zit zelf nu bijna bij de 1500 km. Dus nog ruim 100 km en ik mag vol op het gas
Ik moet trouwens wel zeggen dat de SV bij normaal rijden het lekkerst rijdt tussen de 5500 en 6500 rpm bij normaal rijden. Alleen bij blazen heeft het zin om hoger te gaan. Dus opzich de aantal keren dat ik daadwerkelijk boven de 8000 rpm heb gezeten valt dus wel mee
Maar goed, over 100 km hoef ik me er al helemaal niet meer druk om te maken
Niet dat ik dat al deed
![]()
Morgen komt beter uit... maar niet te vroeg graag.... stappen vanavond.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:41 schreef RB het volgende:
[..]
Ik bel wel voordat ik langskom, misschien straks/vanmiddag als het weer zo blijft![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:52 schreef PatrickM het volgende:
Is goed, zal tegen een uur of 2 zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Morgen komt beter uit... maar niet te vroeg graag.... stappen vanavond.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je been ? Alweer iets opgeknapt ?
Ik hoop dat het daarna eenvouding op te lossen zal zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Het gaat in ieder geval veel beter sinds het vocht er in het ziekenhuis uit is gehaald. Er is daarna eigenlijk niet veel verbetering in gekomen, maar met af en toe wat stekende piijnen mag ik niet klagen. Nog ongeveer een weekje wachten en dan krijg ik de resultaten van het (eerste) onderzoek.
Ja ik baalde gigantisch. Ik heb zo'n beetje een jaar moeten wachten voordat ik met mooi weer en rijbewijs op zak zelf motor kan rijden en dan krijg je ineens dit waardoor rijden onmogelijk lijkt. Uiteindelijk ben ik toch wel een paar keer gaan motorrijden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daarna eenvouding op te lossen zal zijn.
Anders moet je de zomer even uit laten stellen hoor !
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja ik baalde gigantisch. Ik heb zo'n beetje een jaar moeten wachten voordat ik met mooi weer en rijbewijs op zak zelf motor kan rijden en dan krijg je ineens dit waardoor rijden onmogelijk lijkt. Uiteindelijk ben ik toch wel een paar keer gaan motorrijden.Maar het gaat nu wel weer heel goed. Woensdag zijn Mercy en ik ook een heel stuk gaan rijden en ik had geen dringende pauzes meer nodig.
![]()
Wordt er trouwens nog gemeet morgen?
Ik en RB in ieder geval vernam ik net.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja ik baalde gigantisch. Ik heb zo'n beetje een jaar moeten wachten voordat ik met mooi weer en rijbewijs op zak zelf motor kan rijden en dan krijg je ineens dit waardoor rijden onmogelijk lijkt. Uiteindelijk ben ik toch wel een paar keer gaan motorrijden.Maar het gaat nu wel weer heel goed. Woensdag zijn Mercy en ik ook een heel stuk gaan rijden en ik had geen dringende pauzes meer nodig.
![]()
Wordt er trouwens nog gemeet morgen?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik en RB in ieder geval vernam ik net.
Geduld jongen, geduld... MotoGP kwalificatie begint om drie uurquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM: het is de 125cc manIk dacht de MotoGP.......
quote:Komende nacht komen vooral in het westen en zuiden nog wolkenvelden
voor. Elders is het nevelig. De temperatuur daalt tot rond 7 graden.
Zondag wordt een rustige dag met af en toe zon en waarschijnlijk alleen
in het zuiden nog een lokale (onweers)bui. De middagtemperatuur ligt
rond de 16 graden bij een zwakke tot matige wind, meest uit noordoost.
Zin heeftquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee, is er soms interesse om met een groepie naar de Dutch TT te gaan ?2 dagen ofzo, dagje kwalificatie en dagje van de race zelf...... staanplaats voor kwalificatie is 20 euro en staanplaats voor de race zelf is dan 35 euro
Ik heb alvast een vriend in Assen wonen waar ik wel wat bij kan regelen, stalling vd motor enzo
Uhhhquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zin heeft
Als ik dan mag logeren bij ondeugend, kan 't al helemaal niet meer stuk![]()
![]()
Ga eens een keer werk zoeken ipv elke dag uitstapjes met de motor willen makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee, is er soms interesse om met een groepie naar de Dutch TT te gaan ?2 dagen ofzo, dagje kwalificatie en dagje van de race zelf...... staanplaats voor kwalificatie is 20 euro en staanplaats voor de race zelf is dan 35 euro
Ik heb alvast een vriend in Assen wonen waar ik wel wat bij kan regelen, stalling vd motor enzo
Hoe weet jij wat ik er allemaal aan doe om werk te zoeken? Als ik dat hier zo posten begint OPM weer te janken van ''wat heeft dit met motorrijden te maken'' etc etc etcquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga eens een keer werk zoeken ipv elke dag uitstapjes met de motor willen maken
en dat post ik voor niets, hequote:Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik dat hier zo posten begint OPM weer te janken van ''wat heeft dit met motorrijden te maken'' etc etc etc![]()
Stil nou maar, hardcore Primera tunerquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dat post ik voor niets, hehardcore motorrijder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |