Toen ik voor de CR ging kijken wilde hij niet direct starten, stond al 3 maanden stil ofzo..quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:55 schreef Makster het volgende:
Die heb ik inderdaad nog, net zoals mijn reserve sleutels, stickers, knippers, remleidingen, blauwruitje enz enz
Tot nu toe na een keer of 12 trappen wel starten, snap nu ook wat ze met het compressiepunt bedoelen, dat voel je wel zeg maar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toen ik voor de CR ging kijken wilde hij niet direct starten, stond al 3 maanden stil ofzo..
Toen had die man hem op zo'n achterwielbokje gezet en ging er toen op de motor staan aantrappen.![]()
En na een minuut of 2 lukte het.![]()
Misschien gelijk een tip voor jou als het eens niet lukt.![]()
Ik heb een tijdje van al mijn auto's steeds de reserve sleutels bewaard als aandenken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:56 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook van die vorige Bandit, gewoon kwestie van timing totdat ik hem terug jat, zo gaat dat in de motorwereld he.
Een viertakt aantrappen is te vergelijken met trappen in een pakje boter volgens Yoep.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:06 schreef Makster het volgende:
Tot nu toe na een keer of 12 trappen wel starten, snap nu ook wat ze met het compressiepunt bedoelen, dat voel je wel zeg maar.
Ook pas 3 keer die kut kicker tegen mijn scheenbeen gehad![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:14 schreef ZX9R het volgende:
@ Pepijn en Mark:
Ik ben ook door een Sud besmet geraakt met het Alfa virus.
Voor zo lang als ik me kan herinneren heeft mijn pa Alfa gereden.
Hij begon met een Sud 1.3. De normale
Daarna een 1.3 Ti en als afsluiter van de Sud-periode:
Een Oranje 1.5 Ti met dubbele dubbeltraps carbs!!
Dat ding ging zo loeihard dat de pliesie een keer moeite had om ons in te halen.
En wij reden gewoon met z'n 4-en in dat apparaat (pa, ma, zus en ik).
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:14 schreef ZX9R het volgende:
@ Pepijn en Mark:
Ik ben ook door een Sud besmet geraakt met het Alfa virus.
Voor zo lang als ik me kan herinneren heeft mijn pa Alfa gereden.
Hij begon met een Sud 1.3. De normale
Daarna een 1.3 Ti en als afsluiter van de Sud-periode:
Een Oranje 1.5 Ti met dubbele dubbeltraps carbs!!
Dat ding ging zo loeihard dat de pliesie een keer moeite had om ons in te halen.
En wij reden gewoon met z'n 4-en in dat apparaat (pa, ma, zus en ik).
Ga nou es wat doen, eten en douchen bijv en richting Sterrenburgquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:16 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klein nadeel zijn de kosten van onderhoud maar voor de rest![]()
In de garage waar ik "werkte" staat nu een spider 3.0 V6 24V editione limitata (ofzo iets) echt een GEK ding![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een viertakt aantrappen is te vergelijken met trappen in een pakje boter volgens Yoep.^![]()
Maar inderdaad compressiepunt, en dan nog 1 klikje verder volgens mij.![]()
Ken je dit plaatje?![]()
[afbeelding]
gohquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:27 schreef ZX9R het volgende:
Hmmmmm...
Prestaties vallen toch een beetje tegen.....
1500 cm3 , 85 pk
5 versnellingen
Top 170 km/h
0-100 in 14.5 sec
Gewicht 950 kgs !
Vroegah was dat vast relekstquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:27 schreef ZX9R het volgende:
Hmmmmm...
1500 cm3 , 85 pk
5 versnellingen
Top 170 km/h
0-100 in 14.5 sec
Gewicht 950 kgs !
Boeie, je hoeft toch niet te sleutelen om hem te bezichtigenquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:41 schreef Makster het volgende:
Net gegeten, douchen is ook wel ff een optie
Vraag me alleen af of ik vandaag wel zin heb om te sleutelen ofzo, naja kan hem zo ie zo weer ff proberen starten
Als ik van hier vertrek meld ik het wel ff speerder
hoe oud was dat ding? 83?quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Vroegah was dat vast relekst
Om nog maat te zwijgen over de wegligging, daar lees ik niks over
Maar gaat als een dwijl door de bocht en koste in 73 ongetwijfeld meer als de Alfaquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:47 schreef Youp het volgende:
[..]
hoe oud was dat ding? 83?
de mijnes uit 73 heeft 130 pk
gaat goed door de bocht en kostte nieuw +-8300-8700 euro (omgerekend)quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Maar gaat als een dwijl door de bocht en koste in 73 ongetwijfeld meer als de Alfa
Maar ok, baas boven baas
Dat zeg ik, baas boven baasquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:50 schreef Youp het volgende:
[..]
gaat goed door de bocht en kostte nieuw +-8300-8700 euro (omgerekend)![]()
en 0-100 in 8,2 sec
nope... dat vond ik gewoon leukquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zeg ik, baas boven baas
Maar das nog geen reden om hem tegen een boom te zetten heh![]()
Optrekken bleef mij ook niet zo bij, wel als je eenmaal op snelheid was, het bochtengedrag en karakter van de auto.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:27 schreef ZX9R het volgende:
Hmmmmm...
1500 cm3 , 85 pk
5 versnellingen
Top 170 km/h
0-100 in 14.5 sec
Gewicht 950 kgs !
Dat de binnenkant past lijkt mij wel handigquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:15 schreef Makster het volgende:Echt goed.....
Waar moet je opletten als je andere remschijven + tang wil hebben? Voor de schijven alleen op de binnenste diameter waarmee de schijf vast zit aan de velg? Remtang moet waarschijnlijk een adapter voor gemaakt worden ofzo?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
Moggûhhwas voorspeld he, opklaringen in de loop van de dag uit het oosten.
![]()
21-JX-29quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:20 schreef ZX9R het volgende:
Deze kleur:
[afbeelding]
Deze koplampjes:
[afbeelding]
En het kenteken: FN-24-XT
Sorry dat ik het nog weet
Ik heb Aad net een mail gestuurd, ga nu toch sporten en daarna zie ik wel voor een reactie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:alsof je daarvan op aan kunt
hier is het iig gestopt met regenen...nu de straten nog wat droger...
dat wordt bellenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb Aad net een mail gestuurd, ga nu toch sporten en daarna zie ik wel voor een reactie.
Over 2 uurtjes ben ik terugen dan ga ik bellen als er niets staat..
Ding is daarna zo opgehaald.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb zin om iets te doen.... maar wat
Ik heb een mooi leven hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jullie moeten echt een leven zoeken jongens![]()
Een wattequote:Op zaterdag 16 april 2005 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jullie moeten echt een leven zoeken jongens![]()
Juisssssstttttquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:31 schreef PatrickM het volgende:
Maar na een week hard werken, zin hebben om een heel stuk te rijden, en dan dit weer te krijgen maakt het er niet leuker op
Werken zeg jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |