LOLquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Een watte
Jij gebruikt je vriendin als dekmantel hè, zodat je kan zeggen dat jij wel een leven hebt
jaloersquote:Wij bouwen tenminste geen sjonnie audioinstallatie in een burgerbak
Daar spreek je jezelf wel tegen, hoe kan een hardcore motorrijder nou heel graag een auto willen hebben?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stiekuhm wil je heel graag een auto hebben, maar als hardcore motorrijder kun je daar natuurlijk niet voor uitkomen
Omdat ie niet naar sterrenburg wil rijden in de regen omdat ie dan nat wordtquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar spreek je jezelf wel tegen, hoe kan een hardcore motorrijder nou heel graag een auto willen hebben?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar spreek je jezelf wel tegen, hoe kan een hardcore motorrijder nou heel graag een auto willen hebben?
Vetquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:52 schreef PatrickM het volgende:
Vanmiddag trouwens weer een mooie invulling aan het leven... Moto GP kwalificatie voor de GP van Estorilvanaf 13:45 op Eurosport
Kom jij dan lekker op je SMquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat ie niet naar sterrenburg wil rijden in de regen omdat ie dan nat wordt![]()
Dan nog:quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
me nichtje was aan het klooiencheck edit
Ooh, datte, was gewoon een grapje hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de wanhoop druipt bij jullie (PatM) af![]()
[..]
mijne ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ooh, datte, was gewoon een grapje hoor
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ooh, datte, was gewoon een grapje hoor
Relekstquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:52 schreef PatrickM het volgende:
Vanmiddag trouwens weer een mooie invulling aan het leven... Moto GP kwalificatie voor de GP van Estorilvanaf 13:45 op Eurosport
Ben wel een keer langs geweestquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien is hij ook al wel geweest.... ik heb hem even niet gesproken.
Maar ik ben dus ook heel erg benieuwd hoe zo helemaal zwart in real-life er uitziet.
Och, dat is toch zo gebeurd? Nog twee of drie mooie dagen en ze staan eropquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:41 schreef RB het volgende:
[..]
Moet nodig wat kilometers maken voor de eerste beurt.
Heb er pas 190 op staan![]()
![]()
Moet ik van m`n baas wel de tijd krijgen om te doenquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Och, dat is toch zo gebeurd? Nog twee of drie mooie dagen en ze staan erop
Ik zit zelf nu bijna bij de 1500 km. Dus nog ruim 100 km en ik mag vol op het gas
Ik moet trouwens wel zeggen dat de SV bij normaal rijden het lekkerst rijdt tussen de 5500 en 6500 rpm bij normaal rijden. Alleen bij blazen heeft het zin om hoger te gaan. Dus opzich de aantal keren dat ik daadwerkelijk boven de 8000 rpm heb gezeten valt dus wel mee
Maar goed, over 100 km hoef ik me er al helemaal niet meer druk om te maken
Niet dat ik dat al deed
![]()
Morgen komt beter uit... maar niet te vroeg graag.... stappen vanavond.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:41 schreef RB het volgende:
[..]
Ik bel wel voordat ik langskom, misschien straks/vanmiddag als het weer zo blijft![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:52 schreef PatrickM het volgende:
Is goed, zal tegen een uur of 2 zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Morgen komt beter uit... maar niet te vroeg graag.... stappen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |