abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26246494
Ik rijd ook op een scooter, maar no way dat ik een motor ga uitdagen

Voor een motor hoor ik eerbied te hebben en nederig te buigen

Oh ja, als er weer zo'n figuur naast je staat (golfje, spoiler en zo) is er dan alleen een bestuurder of zit er een Anita naast die geimponeerd moet worden door jou op de motor er uit te trekken?
  vrijdag 15 april 2005 @ 13:26:57 #27
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_26246664
En het mooie is dat de mensen die het zich kunnen veroorloven een auto te kopen die nog iets van een kans heeft om niet helemaal af te gaan tegen een motor zich wel inhouden omdat ze weten dat het niet lukt

Pest is alleen dat langzaam wegrijden met een motor al sneller is dat die petjeswagens kunnen, dus elk stoplicht begint het gezeik weer van voor af aan {
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_26246670
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 13:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik rijd ook op een scooter, maar no way dat ik een motor ga uitdagen

Voor een motor hoor ik eerbied te hebben en nederig te buigen

Oh ja, als er weer zo'n figuur naast je staat (golfje, spoiler en zo) is er dan alleen een bestuurder of zit er een Anita naast die geimponeerd moet worden door jou op de motor er uit te trekken?
Zelf hou ik ook van tuning, maar dan niet met die overdreven bumpers, spoilers. Gewoon mooi verlagen, mooi velgen en alles lekker strak. Alleen wordt het hele tuning wereldje in Nederland verziekt door de oude Golfjes en CRX krotjes met mafkezen die inderdaad voor hun wijfie interessant moeten doen
  vrijdag 15 april 2005 @ 13:31:31 #29
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26246785
Ach ik mag dat altijd wel, van die bumperklevertjes in verlaagde kadetjes enzo. Mijn auto ziet er vrij standaard uit maar kan best hard.
meestal is even het gas intrappen al genoeg om het tupperware autootje vrij snel kleiner te doen worden in mijn achteruitkijkspiegel.
Daarbij weer een teer zieltje gekwetst
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26248746
ach mijn vriend heeft helaas die 'ik wil sneller optrekken' neigingen...mja bij veel 'tegenstanders' eigenlijk. En hij rijdt nog wel in een barrel van een citroen.
Hij helemaal trost als hij een nieuwere type auto eruit trekt, ik zucht dan weer diep. Hij dingen zeggen in de trand van' hadden ze zeker niet verwacht dat ze ingehaald zouden worden door een opel corsa bla-bla' en ik zeg meestal iets in de trend van 'volgens mij zagen ze je niet eens...ze zijn bezig met rijden, niet spelen'
Hij is gewoon af en toe echt een haantje, en beeld zich teveel in.
  vrijdag 15 april 2005 @ 14:56:14 #31
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26248990
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:47 schreef Girlysprite het volgende:
ach mijn vriend heeft helaas die 'ik wil sneller optrekken' neigingen...mja bij veel 'tegenstanders' eigenlijk. En hij rijdt nog wel in een barrel van een citroen.
Hij helemaal trost als hij een nieuwere type auto eruit trekt, ik zucht dan weer diep. Hij dingen zeggen in de trand van' hadden ze zeker niet verwacht dat ze ingehaald zouden worden door een opel corsa bla-bla' en ik zeg meestal iets in de trend van 'volgens mij zagen ze je niet eens...ze zijn bezig met rijden, niet spelen'
Hij is gewoon af en toe echt een haantje, en beeld zich teveel in.
hij rijdt in een citroën en hij zegt vervolgens: dat hadden ze niet verwacht, ingehaald worden door een OPEL corsa

en citroëns zijn geen barrels hoor. die kunnen ook snel zijn, alleen verwachten mensen dat niet en dan is het wel eens leuk om daarmee te spelen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26249035
Ze moeten dat soort mensen gewoon een goed van de weg rijden.
pi_26249610
opel..sorry mn hoofd is echt een TERING ZOOI

opel..geen citroen...

enne...die auto is 15 jaar oud...hij doet het prima hoor...maar noem het toch ff een barrel.
pi_26249991
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef tvdleur het volgende:
Je kent ze wel: de type petjes die in uitgebouwde golfjes, crxjes en wat al niet meer de weg onveilig maken. Het lijkt er bijna op alsof een verlaagd veertje hier en donkere raampjes daar de auto zo 100 km sneller laten rijden

Die types dus... Nooit last van in de auto, nu ik net een motor gekocht heb word ik dagelijks uitgedaagd door overmatig gaspedaalgebruik voor het stoplicht... het extra dicht achter me gaan rijden (nee lul, dan zie ik je niet meer in mn spiegels ) en dat soort fratsen.

Van die impreza 555 kon ik het verwachten, maar die moest uiteindelijk op de snelweg ook zn gelijk halen door met 200+ na honderden meters verloren te hebben eens langs te razen ik al lang en breed rustig 130 op de rechterrijbaan....

Okee, ik heb dan een gsxr750 met 116 pk die er agressief uitziet, maar dat betekend NIET dat ik overal en nergens volgas doorheen rij!
Vooral de 20 jarige knulletjes van ITO niveau moeten eens opflikkeren met die ongein, na een stuk of 5 keer rustig optrekken en dan gesneden worden door zon barrel, hoog in de toeren alle moeite om erlangs te komen op tijd, met op het zicht "ik heb een motor eruit getrokken ow wat ben ik stoer" lui erin begint het aardig te borrelen bij mij

Wat bezielt die lui, ze weten dat ze het verliezen, of is het de overmoedigheid van tegenwoordig? Kan ik ook eens rustig een rondje toeren zonder die ongein en gevaar voor eigen leven?

Irritante lui
Uit je verhaal wordt toch wel duidelijk dat je het eigenlijk wel leuk vind, om een beetje te racen
En dan klagen dat je zo vaak uitgedaagd wordt... wat ik trouwens heel moeilijk vind om te geloven, want iedereen weet dat een motor veeeeel lichter is, en je er dus geen kans tegen maakt, waarmee ik dus wil zeggen dat ik niet echt geloof dat dit dagelijkse praktijk voor je is, maar ik kan me natuurlijk meesterlijk vergissen...

En als je wilt vertellen wat voor motor je hebt, en hoeveel PK's en hoe snel ie is enzo, kom dan naar het PTA forum, kunnen we het er uitgebreid over hebben, hoef je niet een verkapt topic voor te openen hier...

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_26250179
Die kut 20-ers ook altijd met hun verlaagde karren.

*Stapt nu weer in zn verlaagde polotje en gaat als een aso rondraggen.
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:00:53 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26251927
Kennis van me heeft een Ferrari moet je eens weten hoe vaak hij word uitgedaagd
Elke keer trekt er zo een kut gastje van 20 vol gas op en dan zitten van OEH OEH OEH ik trek er een ferrari uit. Stoplicht verder geeft die kennis gas en dan is het jongetje van 20

Wat ook wel heel erg leuk is. Is als je op de snelweg met 120 rijd komt er een dikke uitgebouwde CRX naast je rijden en gaat dan opeens gas geven Wij er achter aan met die Ferrari en dan word het pesten. Lekker bumperkleven bij de 170 CRX trekt het niet meer gaat op zij gaat nog wel door naar de 190 wij er naast. Zegt die kennis. He effe zwaaien we gaan terug schakelen naar z,n 4. Dan is het hop terug schakelen hoge toeren maken vol gas er op en dan er van door gaan als een mogol

alleen die kop is dan al goud waard

Maar goed eigelijk mag het niet he
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:11:42 #37
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_26252152
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:47 schreef Girlysprite het volgende:
Volgens mij is dat gewoon mannelijk gedrag..

Leuk toch ?
It's okay to be white
pi_26253140
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Uit je verhaal wordt toch wel duidelijk dat je het eigenlijk wel leuk vind, om een beetje te racen
En dan klagen dat je zo vaak uitgedaagd wordt... wat ik trouwens heel moeilijk vind om te geloven, want iedereen weet dat een motor veeeeel lichter is, en je er dus geen kans tegen maakt, waarmee ik dus wil zeggen dat ik niet echt geloof dat dit dagelijkse praktijk voor je is, maar ik kan me natuurlijk meesterlijk vergissen...

En als je wilt vertellen wat voor motor je hebt, en hoeveel PK's en hoe snel ie is enzo, kom dan naar het PTA forum, kunnen we het er uitgebreid over hebben, hoef je niet een verkapt topic voor te openen hier...

Nee, racen op de openbare weg is not done... vooral binnen de bebouwde kom... Tuurlijk, zo'n 555 is geinig, dat heeft iedereen als je op een motor zit, en daarnaast: die daagde mij ook uit, ik niet hem...

Maar weet jij hoe frustrerend het is om elke keer als je 2 uur op de motor zit minstens 5x mee te moeten maken hoe anderen zich, 1 belachelijk proberen te maken en 2 jou, zichzelf en anderen in gevaar brengen? En dat alleen omdat je op rood staat te wachten of rond aan het rijden bent op een NORMALE manier En het zijn altijd dezelfde typetjes.... Zoals ik hier kan lezen ben ik gelukkig niet de enige die zich mateloos irriteert aan die lui. En ja, op de motor is dit, helaas, dagelijkse praktijk...

zoals stinkie ook al aankaartte:
quote:
Pest is alleen dat langzaam wegrijden met een motor al sneller is dat die petjeswagens kunnen, dus elk stoplicht begint het gezeik weer van voor af aan.
Dus met andere woorden: ik hou me al heeeeeeeeel erg in om fatsoenlijk aan het verkeer deel te nemen, en jij gaat nog eens verkondigen dat, omdat ik toevallig snel ben op die motor, hoe dan ook, ik van racen hou? Right...

Ja, ik heb een sportmotor en ja die kan hard... dat stukje stond er alleen in om mensen een idee te geven waarop ik rij. Maar goed, als jij dat een verkapt showoff vind, typisch nederlands, je mag niet zeggen wat je hebt want ow ow ow er zou iemand jaloers kunnen worden, dan is dat jouw probleem.

Vind het knap dat je al een uitvoerig profiel van me kan maken inclusief conclusie door 2 stukjes regel die je dik hebt gemaakt... Je leest wel wat je wil lezen he?

[ Bericht 6% gewijzigd door tvdleur op 15-04-2005 18:13:09 ]
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:11:51 #39
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_26253417
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 17:00 schreef ook_gek het volgende:
Kennis van me heeft een Ferrari moet je eens weten hoe vaak hij word uitgedaagd
Elke keer trekt er zo een kut gastje van 20 vol gas op en dan zitten van OEH OEH OEH ik trek er een ferrari uit. Stoplicht verder geeft die kennis gas en dan is het jongetje van 20

Wat ook wel heel erg leuk is. Is als je op de snelweg met 120 rijd komt er een dikke uitgebouwde CRX naast je rijden en gaat dan opeens gas geven Wij er achter aan met die Ferrari en dan word het pesten. Lekker bumperkleven bij de 170 CRX trekt het niet meer gaat op zij gaat nog wel door naar de 190 wij er naast. Zegt die kennis. He effe zwaaien we gaan terug schakelen naar z,n 4. Dan is het hop terug schakelen hoge toeren maken vol gas er op en dan er van door gaan als een mogol

alleen die kop is dan al goud waard

Maar goed eigelijk mag het niet he
Met een Ferrari mag toch alles?
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:17:48 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26253544
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:11 schreef Intergalactrick het volgende:

[..]

Met een Ferrari mag toch alles?
Je mag wel veel ja. Politie zwaait regelmatig ja
Maar je maakt wel hele leuke dingen mee als je mee rijd. Kleine gastjes die hun duimpje opsteken.
Zo stonden we ooit bij wassenaar bij het stoplicht om de snelweg op te gaan richtinf leiden. En wij staan rechts en links komt er een porsche GT3 naast ons staan Die eigenaar raampje open en zo van. JEZUS leuke bak heb je man! En ja hoor effe gassen bij groen gas er vol op. Aardig aan elkaar gewaagt wij er achter met 200 en maar duwen en duwen eens kijken hoe snel hij echt durft te gaan. Bij de 230 aan de kant wij er naast duim opsteken gas er op door trekken naar 260 en dan afremmen en gaan tanken bij dat benzine station ook die porsche achter ons aan direct uit stappen bijna rennen naar ons van ZOOO was effe gaaf he! Maar jezus wat een bak man. En dat geluid GEWELDIG. Die kennis van mij ook meteen lullen met die gast net 2 kleine ventjes die helemaal door het dollen heen waren. Bij elkaar in de auto zitten effe gas geven omdat het lekker aan het door galmen was. Echt helemaal geweldig. Super aardige gast We zijn toen weer weg gereden met z'n 2en effe flink door trekken in de toeren beiden en toen hebben we afschijt genomen van elkaar wij gingen er bij leiden van af om weer terug te keren naar den haag. Onderweg kwamen we bij een stoplicht een Ferrari 456 tegen eigenaar meteen zwaaien naar ons. Echt heel erg leuk om mee te maken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26253562
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef mcintosh het volgende:
Ik geloof de TS wel, uitdagen gebeurt best vaak. Toen mijn vader nog motor reed werd hij ook vaak uitgedaagd als ik achterop zat. Ook als ik niet achterop zit. Volgens mij weten die gasten wel dat ze verliezen, maar willen ze het toch proberen, omdat ze zich machtig voelen als ze een motor eruit rijden ofzo, wat ze toch niet lukt. Iig niet met het type auto waar dat volk meestal in rijdt.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_26256067
Eigenlijk bijna geen last van... Mja, dat heb je als je een motor rijdt waarvan ze denken dat ie langzaam is
Suzuki SV650N K4. In ca. 3,5 seconden aan de 100
En dan van die eikels die links blijven rijden... naar rechts, twee versnellingen omlaag en tegen de linksplakker...

Zelfs met m'n Kawa KLX650C rij ik alles en iedereen in blik het snot in de ogen (behalve echt snelle auto's als Porsche 911 etc., BMW M3 en sneller spul)
pi_26256118
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:11 schreef PatrickM het volgende:
Eigenlijk bijna geen last van... Mja, dat heb je als je een motor rijdt waarvan ze denken dat ie langzaam is
En dan van die eikels die links blijven rijden... naar rechts, twee versnellingen omlaag en tegen de linksplakker...

Zelfs met m'n Kawa KLX650C rij ik alles en iedereen in blik het snot in de ogen (behalve echt snelle auto's als Porsche 911 etc., BMW M3 en sneller spul)
Daar gaan we weer
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_26257127
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:11 schreef PatrickM het volgende:

Ga jij je circuitverhalen maar ergens anders vertellen.... Ik vind je in dit geval geen haar beter dan de petjes uit mn beginpost....
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:57:04 #45
106587 roadronner
compesce mentem
pi_26258387
Is het juist niet heerlijk om rustig rond te kunnen toeren, wetend dat je zelf toch sneller bent dan iedereen?
Carpe Noctem
pi_26259302
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 21:57 schreef roadronner het volgende:
Is het juist niet heerlijk om rustig rond te kunnen toeren, wetend dat je zelf toch sneller bent dan iedereen?
Yep, dat is het zeker Alleen de mensen die het niet snappen in hun crxje / golfje / etc verpesten dat met hun gedrag op sommige momenten....
pi_26260001

is dus een verkapte "ik-heb-een-750cc-supersport-en-vind-dit-stoer-en-wil-dit-aan-de-wereld-kwijt-maar-durf-eigenlijk-geen-gas-te-geven" topic
pi_26260437
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef tvdleur het volgende:
Je kent ze wel: de type petjes die in uitgebouwde golfjes, crxjes en wat al niet meer de weg onveilig maken. Het lijkt er bijna op alsof een verlaagd veertje hier en donkere raampjes daar de auto zo 100 km sneller laten rijden

<knip>

Irritante lui
Ook heel vaak last van. Vooral lui in CRX of Corsa zijn irritant met nerveuse kut 4 cilindertjes. Altijd maar uitdagen. Mijn motto als ze dan zonodig willen moet je ze eruit rijden ook

En wat betreft tuning dat is gewoon zo not done. Enige tuning wat ik doe is aan m'n motor en dan geen smerige neon eronder maar dat geld gebruik ik liever om hem echt sneller te maken. Geen spoilers maar liters !
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_26261320
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 21:57 schreef roadronner het volgende:
Met een supersport?
Tegen de tijd dat je zelf denkt lekker rustig rond te toeren met een supersport rij je al zomaar 2x de maximum toegestane snelheid
pi_26261503
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:37 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Met een supersport?
Tegen de tijd dat je zelf denkt lekker rustig rond te toeren met een supersport rij je al zomaar 2x de maximum toegestane snelheid
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')