Zelf hou ik ook van tuning, maar dan niet met die overdreven bumpers, spoilers. Gewoon mooi verlagen, mooi velgen en alles lekker strak. Alleen wordt het hele tuning wereldje in Nederland verziekt door de oude Golfjes en CRX krotjes met mafkezen die inderdaad voor hun wijfie interessant moeten doenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik rijd ook op een scooter, maar no way dat ik een motor ga uitdagen![]()
Voor een motor hoor ik eerbied te hebben en nederig te buigen![]()
![]()
Oh ja, als er weer zo'n figuur naast je staat (golfje, spoiler en zo) is er dan alleen een bestuurder of zit er een Anita naast die geimponeerd moet worden door jou op de motor er uit te trekken?
hij rijdt in een citroën en hij zegt vervolgens: dat hadden ze niet verwacht, ingehaald worden door een OPEL corsaquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:47 schreef Girlysprite het volgende:
ach mijn vriend heeft helaas die 'ik wil sneller optrekken' neigingen...mja bij veel 'tegenstanders' eigenlijk. En hij rijdt nog wel in een barrel van een citroen.
Hij helemaal trost als hij een nieuwere type auto eruit trekt, ik zucht dan weer diep. Hij dingen zeggen in de trand van' hadden ze zeker niet verwacht dat ze ingehaald zouden worden door een opel corsa bla-bla' en ik zeg meestal iets in de trend van 'volgens mij zagen ze je niet eens...ze zijn bezig met rijden, niet spelen'
Hij is gewoon af en toe echt een haantje, en beeld zich teveel in.
Uit je verhaal wordt toch wel duidelijk dat je het eigenlijk wel leuk vind, om een beetje te racenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef tvdleur het volgende:
Je kent ze wel: de type petjes die in uitgebouwde golfjes, crxjes en wat al niet meer de weg onveilig maken. Het lijkt er bijna op alsof een verlaagd veertje hier en donkere raampjes daar de auto zo 100 km sneller laten rijden
Die types dus... Nooit last van in de auto, nu ik net een motor gekocht heb word ik dagelijks uitgedaagd door overmatig gaspedaalgebruik voor het stoplicht... het extra dicht achter me gaan rijden (nee lul, dan zie ik je niet meer in mn spiegels) en dat soort fratsen.
Van die impreza 555 kon ik het verwachten, maar die moest uiteindelijk op de snelweg ook zn gelijk halen door met 200+ na honderden meters verloren te hebben eens langs te razenik al lang en breed rustig 130 op de rechterrijbaan....
Okee, ik heb dan een gsxr750 met 116 pk die er agressief uitziet, maar dat betekend NIETdat ik overal en nergens volgas doorheen rij!
Vooral de 20 jarige knulletjes van ITO niveau moeten eens opflikkeren met die ongein, na een stuk of 5 keer rustig optrekken en dan gesneden worden door zon barrel, hoog in de toeren alle moeite om erlangs te komen op tijd, met op het zicht "ik heb een motor eruit getrokken ow wat ben ik stoer" lui erin begint het aardig te borrelen bij mij![]()
Wat bezielt die lui, ze weten dat ze het verliezen, of is het de overmoedigheid van tegenwoordig? Kan ik ook eens rustig een rondje toeren zonder die ongein en gevaar voor eigen leven?
Irritante lui
Volgens mij is dat gewoon mannelijk gedrag..quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:47 schreef Girlysprite het volgende:
Nee, racen op de openbare weg is not done... vooral binnen de bebouwde kom... Tuurlijk, zo'n 555 is geinig, dat heeft iedereen als je op een motor zit, en daarnaast: die daagde mij ook uit, ik niet hem...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Uit je verhaal wordt toch wel duidelijk dat je het eigenlijk wel leuk vind, om een beetje te racen![]()
En dan klagen dat je zo vaak uitgedaagd wordt... wat ik trouwens heel moeilijk vind om te geloven, want iedereen weet dat een motor veeeeel lichter is, en je er dus geen kans tegen maakt, waarmee ik dus wil zeggen dat ik niet echt geloof dat dit dagelijkse praktijk voor je is, maar ik kan me natuurlijk meesterlijk vergissen...
En als je wilt vertellen wat voor motor je hebt, en hoeveel PK's en hoe snel ie is enzo, kom dan naar het PTA forum, kunnen we het er uitgebreid over hebben, hoef je niet een verkapt topic voor te openen hier...
Dus met andere woorden: ik hou me al heeeeeeeeel erg in om fatsoenlijk aan het verkeer deel te nemen, en jij gaat nog eens verkondigen dat, omdat ik toevallig snel ben op die motor, hoe dan ook, ik van racen hou? Right...quote:Pest is alleen dat langzaam wegrijden met een motor al sneller is dat die petjeswagens kunnen, dus elk stoplicht begint het gezeik weer van voor af aan.
Met een Ferrari mag toch alles?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:00 schreef ook_gek het volgende:
Kennis van me heeft een Ferrari moet je eens weten hoe vaak hij word uitgedaagd
Elke keer trekt er zo een kut gastje van 20 vol gas op en dan zitten van OEH OEH OEH ik trek er een ferrari uit. Stoplicht verder geeft die kennis gas en dan is hetjongetje van 20
![]()
Wat ook wel heel erg leuk is. Is als je op de snelweg met 120 rijd komt er een dikke uitgebouwde CRX naast je rijden en gaat dan opeens gas gevenWij er achter aan met die Ferrari en dan word het pesten. Lekker bumperkleven bij de 170 CRX trekt het niet meer gaat op zij gaat nog wel door naar de 190 wij er naast. Zegt die kennis. He effe zwaaien we gaan terug schakelen naar z,n 4. Dan is het hop terug schakelen hoge toeren maken vol gas er op en dan er van door gaan als een mogol
![]()
alleen die kop is dan al goud waard![]()
Maar goed eigelijk mag het niet he![]()
Je mag wel veel ja. Politie zwaait regelmatig jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:11 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Met een Ferrari mag toch alles?![]()
Ik geloof de TS wel, uitdagen gebeurt best vaak. Toen mijn vader nog motor reed werd hij ook vaak uitgedaagd als ik achterop zat. Ook als ik niet achterop zit. Volgens mij weten die gasten wel dat ze verliezen, maar willen ze het toch proberen, omdat ze zich machtig voelen als ze een motor eruit rijden ofzo, wat ze toch niet lukt. Iig niet met het type auto waar dat volk meestal in rijdt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:37 schreef mcintosh het volgende:
Uit je verhaal wordt toch wel duidelijk dat je het eigenlijk wel leuk vind, om een beetje te racen![]()
En dan klagen dat je zo vaak uitgedaagd wordt... wat ik trouwens heel moeilijk vind om te geloven, want iedereen weet dat een motor veeeeel lichter is, en je er dus geen kans tegen maakt, waarmee ik dus wil zeggen dat ik niet echt geloof dat dit dagelijkse praktijk voor je is, maar ik kan me natuurlijk meesterlijk vergissen...
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:11 schreef PatrickM het volgende:
Eigenlijk bijna geen last van... Mja, dat heb je als je een motor rijdt waarvan ze denken dat ie langzaam is![]()
Suzuki SV650N K4. In ca. 3,5 seconden aan de 100
En dan van die eikels die links blijven rijden... naar rechts, twee versnellingen omlaag entegen de linksplakker...
Zelfs met m'n Kawa KLX650C rij ik alles en iedereen in blik het snot in de ogen (behalve echt snelle auto's als Porsche 911 etc., BMW M3 en sneller spul)
Ga jij je circuitverhalen maar ergens anders vertellen.... Ik vind je in dit geval geen haar beter dan de petjes uit mn beginpost....quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:11 schreef PatrickM het volgende:
Eigenlijk bijna geen last van... Mja, dat heb je als je een motor rijdt waarvan ze denken dat ie langzaam is![]()
Suzuki SV650N K4. In ca. 3,5 seconden aan de 100
En dan van die eikels die links blijven rijden... naar rechts, twee versnellingen omlaag entegen de linksplakker...
Zelfs met m'n Kawa KLX650C rij ik alles en iedereen in blik het snot in de ogen (behalve echt snelle auto's als Porsche 911 etc., BMW M3 en sneller spul)
Yep, dat is het zekerquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:57 schreef roadronner het volgende:
Is het juist niet heerlijk om rustig rond te kunnen toeren, wetend dat je zelf toch sneller bent dan iedereen?
Ook heel vaak last van. Vooral lui in CRX of Corsa zijn irritant met nerveuse kut 4 cilindertjes. Altijd maar uitdagen. Mijn motto als ze dan zonodig willen moet je ze eruit rijden ookquote:Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef tvdleur het volgende:
Je kent ze wel: de type petjes die in uitgebouwde golfjes, crxjes en wat al niet meer de weg onveilig maken. Het lijkt er bijna op alsof een verlaagd veertje hier en donkere raampjes daar de auto zo 100 km sneller laten rijden
<knip>
Irritante lui
Met een supersport?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:57 schreef roadronner het volgende:
Is het juist niet heerlijk om rustig rond te kunnen toeren, wetend dat je zelf toch sneller bent dan iedereen?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Met een supersport?
Tegen de tijd dat je zelf denkt lekker rustig rond te toeren met een supersport rij je al zomaar 2x de maximum toegestane snelheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |